Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Priporočene objave

Objavljeno

Saj je bilo že neštetokrat napisano, pa ne škodi še enkrat: ko motor parkirate (zdaj, čez zimo), napolnite akumulator. Sploh, če je kje na minusu. Polnemu nima kaj biti, izpraznjenega raznese -zmrzne tekočina. Tako da ohranjevalec je perfektna naložba, če motor prezimujete na mrazu.

Objavljeno

Ja točno eno je da imam čas pa se malo igram okrog motorja drugo pa nisem bil čist ziher če ga pustim priklopljenega v motorju ali s tem kaj škodim drugi elektriki na motorju če ga dam polnit kar prikloplenega :P

Objavljeno

Ja točno eno je da imam čas pa se malo igram okrog motorja drugo pa nisem bil čist ziher če ga pustim priklopljenega v motorju ali s tem kaj škodim drugi elektriki na motorju če ga dam polnit kar prikloplenega :P

Odklopi MINUS ga napolni in lahko stoji na mrazu,če je nov 2-leti toliko dajo tudi garancije na avtomobilske !

Objavljeno

Načeloma nima kaj biti, če pusti priklopljenega in ohranjevalec gor. Da boš pa imel miren spanec, pa akumulator vzami ven in ga tako priklopi na ohranjevalec. Sploh, če bo motor parkiran pet mesevev...

Objavljeno

Pri prejšnjem motorju so mi na uradnem servisu zaradi xx stvari odstranili akumulator. Ko so ga ponovno priklopili na motor so ugotovili da je motor izgubil ves spomin in so morali še enkrat nalagati ves softweare. :slap:

Nisem čisto prepričan, da se prelaganje akumulatorja iz motorj do nočne omarice v spalnici splača?

Objavljeno

Pri prejšnjem motorju so mi na uradnem servisu zaradi xx stvari odstranili akumulator. Ko so ga ponovno priklopili na motor so ugotovili da je motor izgubil ves spomin in so morali še enkrat nalagati ves softweare. :slap:

Nisem čisto prepričan, da se prelaganje akumulatorja iz motorj do nočne omarice v spalnici splača?

 

Nisem še slišal za to. Kater motor si pa imel to?

Objavljeno

Nisem še slišal za to. Kater motor si pa imel to?

 

 

... na Yamahi se ti to že lahko zgodi ....  :surrender:

Objavljeno

Na disketi je imel software še :)

 

Najbrž so naredili kakšen kratek stik, da je poradiralo, skratka napaka, sicer to ne moreš kar tako izbrisati pa tudi spomin ne potrebuje stalne elektrike, isto kot podatki npr. na spominski kartici.

Objavljeno

... generalni uvoznik, in tudi na pooblaščenem servisu velja razlaga, da ti računalnik lahko izgubi memorijo tudi samo ob tem, ko ti pregori

 

ena navadna žarnica za smernik ....    :eek:   :?

Objavljeno

... generalni uvoznik, in tudi na pooblaščenem servisu velja razlaga, da ti računalnik lahko izgubi memorijo tudi samo ob tem, ko ti pregori

 

ena navadna žarnica za smernik ....    :eek:   :?

 

To provokacija, z žarnico.. ker tale se mi pa zdi malo huda  :smoke: ali resno  :sleep2: . Ko si rekel na Yamahi... na fazer 600, na R1... si lahko siguren da ne zgubi spomina  :) sem ga dajal ven čez zimo.. pa nikoli problema..spomladi nazaj polnega in vžge na prvo.

Objavljeno

To provokacija, z žarnico.. ker tale se mi pa zdi malo huda  :smoke: ali resno  :sleep2: . Ko si rekel na Yamahi... na fazer 600, na R1... si lahko siguren da ne zgubi spomina  :) sem ga dajal ven čez zimo.. pa nikoli problema..spomladi nazaj polnega in vžge na prvo.

 

.... ne !!!!!!   :surrender:

 

.... odgovor je bil :  ".... da se tudi to lahko zgodi" ... da pri računalniku pač ni zagotovila, da se ti to ne bi moglo zgoditi ....   :?

 

.... torej, večkrat čaraš nekaj s priklopi in odklopi akumulatorja po nepotrebnem, prej lahko pričakuješ baje kaj podobnega ...   :eek:

Objavljeno

Sploh ne vem zakaj bi akumulator jemal ven.........kot bi sam sebi nagajal.....

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Nisem še slišal za to. Kater motor si pa imel to?

Triumph Tiger 855

Objavljeno

... generalni uvoznik, in tudi na pooblaščenem servisu velja razlaga, da ti računalnik lahko izgubi memorijo tudi samo ob tem, ko ti pregori

 

ena navadna žarnica za smernik ....    :eek:   :?

 

Morda pri BMWju, ki nima klasičnih varovalk in gre zadeva preko "računalnika", tam verjamem, da vse skuri... ali pa vsaj javi kup napak.

Objavljeno

Sploh ne vem zakaj bi akumulator jemal ven.........kot bi sam sebi nagajal.....

 

Akumulator sem vzel ven iz motorja konec septembra in sem prejšnji teden "pogledal" stanje, priklopil na polnilec in je skoraj v trenutku pokazalo, da je povsem poln in je prešel v modus vzdrževanje.

 

Poln in odklopljen aku zdrži minus in se minimalno prazni.

Objavljeno

tut js nism slišu, da bi zaradi, ker vzameš ven akumulator, zbrisu vso memorijo ... ne rečem, da se to še ni zgodilo, ampak verjetno zaradi kakšne druge okvare.

Objavljeno

Na disketi je imel software še :)

 

Najbrž so naredili kakšen kratek stik, da je poradiralo, skratka napaka, sicer to ne moreš kar tako izbrisati pa tudi spomin ne potrebuje stalne elektrike, isto kot podatki npr. na spominski kartici.

Pri snemanju akumulatorja in pri celotnem popravilu sem bil zraven. Serviser ni nič narobe naredil (vsaj jaz nisem videl)…kabla ki jih je odklopil je dal vsakega na svojo stran….nobenega prepletanja kablov ali stikov s kovino (okvirjem)…Ko je priključil akumulator (Bosch) je motor ostal nem….priključil ga je na tester in ugotovil da ni softverja….nato je s testerjem naložil kar se je zgubilo.

Tako zlahka so se biti na računalniku izgubili, ne bi verjel če se ne bi zgodilo pred mojimi očmi.

Motor je bil Triumph Tiger 855 (z vbrizgom goriva) letnik 2000.

Objavljeno

Pri odklopu prvo daš minus klemo dol, nato pa plus, pri priklopu pa obratno.

 

Praviloma ni nič narobe, če delaš narobe, samo lahko je pa to razlog za "sunek" in reset.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

 

Motor je bil Triumph Tiger 855 (z vbrizgom goriva) letnik 2000.

moj je l.2001 pa v vseh teh letih nism zgubu nč zarad vsakoletnega odklopa/priklopa akumulatorja

Objavljeno

Si slišal Snecer Triumph.....ne meči slabo luč na superduper motorje :kva1:

Objavljeno

Slabši :grim

Objavljeno

Ma ja, Triumph so tko jajca :huh:, če bi vedu bi versisa kupu :evilgrin:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Pri snemanju akumulatorja in pri celotnem popravilu sem bil zraven. Serviser ni nič narobe naredil (vsaj jaz nisem videl)…kabla ki jih je odklopil je dal vsakega na svojo stran….nobenega prepletanja kablov ali stikov s kovino (okvirjem)…Ko je priključil akumulator (Bosch) je motor ostal nem….priključil ga je na tester in ugotovil da ni softverja….nato je s testerjem naložil kar se je zgubilo.

Tako zlahka so se biti na računalniku izgubili, ne bi verjel če se ne bi zgodilo pred mojimi očmi.

Motor je bil Triumph Tiger 855 (z vbrizgom goriva) letnik 2000.

no sej ti je že marja povedal, ampak ti bom še jst. zabirši v grabn jajca britanska! :P

 

drgač pa je verjetno moglo bit še kaj narobe. sej moj tudi zbriše, amapak samo podatke potovalnega računalnika. 

Popravljeno . Popravil cikadina
  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!