ferek Objavljeno Februar 22, 2014 Opozori Objavljeno Februar 22, 2014 Enaka štorija je bila lani pri meni... doma sem ga vžgal na kable iz avtomobilskega akumulatorja, saj mi motor ni vžgal niti po 100 m spustu po klancu..., potem sem se pripeljal enih 5 km in je blo spet konec! Po nekajdnevnem konstantnem filanju je sicer začel spet s težavo vžigat, a nisem reskiral in sem nabavil novega EXIDE - al nekaj takega.
bajsi Objavljeno Februar 23, 2014 Opozori Objavljeno Februar 23, 2014 Lično očiščeno in vzdrževano :OK:le privošči ji mal nove kislince ali gelčka Sorry, če sem te zavedel s sliko, prva iz neta, ki je kazala levo stran motorja, moj niti od daleč ni tako spedinan in čist. LP Bajsi
bajsi Objavljeno Februar 25, 2014 Opozori Objavljeno Februar 25, 2014 Evo, izmerjeno, samo akumulator je crknil. Regler in alternator sta OK. LP Bajsi
motorist007 Objavljeno Februar 27, 2014 Opozori Objavljeno Februar 27, 2014 Če bo kdo rabil imam doma nekaj novih AGM akumulatorjev različnih kapacitet Lp
tonikoce Objavljeno Februar 28, 2014 Opozori Objavljeno Februar 28, 2014 Mene pa zanima, če morajo navadni aku s tekočim elektrolitom stati popolnoma pokončno, ali so lahko malo poševno - v mojem primeru je to pod kotom cca. 75 stopinj? Aku z gelom so malce dragi, opcija bi bil ta, pa povejte, kaj mislite o kvaliteti oz. primernosti za motor (rabim 19Ah): http://www.akumulator.si/izdelek/B1%2009%200020%20MHB/akumulator-12v-20ah-mhb
Snečer Objavljeno Februar 28, 2014 Opozori Objavljeno Februar 28, 2014 Pa saj to je "gel" akumulator, ki je lahko poševno. Poznamo: navadni, agm, gel, LiFePO4... in tudi v tem vrstnem redu gre cena Večina nas ima AGM tip akuja (pogovorno pa pravijo gel).
Robyy Objavljeno Februar 28, 2014 Opozori Objavljeno Februar 28, 2014 Pa tud piše zraven Pričakovana življenjska doba baterije je do 5 let. Baterija je hermetično zaprta, izliv elektrolita ni možen, lahko se namesti tudi v vodoravni položaj. Baterija se lahko namesti tudi v zaprtem prostoru, saj je plinjenje minimalno.
Bremzer Objavljeno Februar 28, 2014 Opozori Objavljeno Februar 28, 2014 Mene pa zanima, če morajo navadni aku s tekočim elektrolitom stati popolnoma pokončno, ali so lahko malo poševno - v mojem primeru je to pod kotom cca. 75 stopinj? Aku z gelom so malce dragi, opcija bi bil ta, pa povejte, kaj mislite o kvaliteti oz. primernosti za motor (rabim 19Ah): http://www.akumulator.si/izdelek/B1%2009%200020%20MHB/akumulator-12v-20ah-mhb Če prideš pome in greva skupaj v Evroton (Cikava) Nm dobiš 20% popusta ! Lp Peter Ta akumulator zgoraj je za varnostne naprave, razne druge pripomočke,igrače itd. ima premajhno zagonsko moč,da bi z njim vžigal motor z 1200 ccm.
urkoman Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 snecer za 23eur sem vzel AGM akum. 9Ah. prebral vse kar je pisalo na skatli in papirjih,to ni gel akum. AGM je v mojem primeru firma. Kmet2 1
BREITNER Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 (popravljeno) AGM (absorbent glass mat) akumulatorji AGM akumulatorji se pogosto zamenjujejo z GEL akumulatorji. Obe vrsti akumulatorjev sta narejeni v tehnologijah, kjer elektrolit ni v tekočem stanju, sicer pa sta med njima bistvene razlike. AGM akumulatorji spadajo med VRLA akumulatorje, kjer je elektrolit napojen na stekleni volni. Plošče v AGM akumulatorjih so narejene iz čistejšega svinca, kakor pri konvencionalnih akumulatorjih, kar daje boljše karakteristike. Značilno za AGM akumulatorje je, da pri polnjenju in praznjenju prihaja do t.i. »rekombinacije plinov« – vodik in kisik, ki nastajata pri kemični reakciji, ne izhajata iz akumulatorja zaradi posebne tehnologije ventila, ampak se ponovno spajata v vodo, ki se vrača nazaj v akumulator. Izguba vode je tako le največ do 1 %. Ta proces omogoča, da je AGM akumulator dejansko brez vzdrževanja, torej brez dolivanja vode. Notranja upornost akumulatorjev AGM je nizka, zato se hitreje električno polnijo, kakor konvencionalni akumulatorji. Zaradi nizke notranje upornosti lahko oddajo zelo močan tok. Te lastnosti so še posebno pomembne zlasti pri uporabi v navtiki. Pri nekaterih aplikacijah je pomembno tudi dejstvo, da so akumulatorji v AGM tehnologiji, manj občutljivi na nizke temperature. AGM akumulatorji so lahko brez nevarnosti instalirani tudi v zaprtih prostorih, ker je plinjenje minimalno. AGM akumulatorji se lahko nameščajo tudi v vodoravnem položaju, saj izlitje elektrolita ni možno. AGM akumulatorji so namenjeni stacionarni in ciklični uporabi. Ciklični AGM akumulatorji imajo oznako DC (deep cycling), kar pomeni, da so sposobni globokih praznitev. GEL akumulatorji Gel akumulatorji imajo namesto tekočega elektrolita, elektrolit v gel stanju. Spadajo med VRLA akumulatorje, oz. akumulatorje z rekombinacijo plinov - pri polnjenju in praznjenju prihaja do pojava, ko se vodik in kisik, ki nastajata pri kemični reakciji, ponovno spajata v vodo zaradi posebne tehnologije ventila. Voda se vrača nazaj v akumulator. Izguba vode je tako le največ do 1 %. Gel akumulatorji so namenjeni za ciklično uporabo in za globoke praznitve. Imajo vrsto prednosti pred vsemi ostalimi tehnologijami. Pri gel akumulatorjih je treba opozoriti na posebnosti pri polnjenju. Polniti jih je potrebno z nižjim tokom kakor akumulatorje s tekočim elektrolitom ali AGM akumulatorje. Neupoštevanje navodil proizvajalca lahko pripelje do hitrega uničenja akumulatorjev. Prva tovarna, ki je začela v svetu z proizvodnjo GEL akumulatorjev je Sonnenschein, ki sodi sedaj v sklop skupine Exide. Tovarna s tako dolgo tradicijo zagotavlja, da so GEL akumulatorji vrhunske kvalitete. Popravljeno Marec 1, 2014. Popravil BREITNER Kmet2 in urkoman 2
tonikoce Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Fino ste se razpisali, hvala. Še vedno se ne vem odločiti, ali je dotični akumulator primeren za moj motor, predvsem kar se tiče moči zagonskega toka in mehanske vzdržljivosti glede na tresljaje - je sploh primeren za motor? Ima kdo izkušnje s to vrsto aku? Navajam: Akumulator 12V 20Ah je hermetično zaprt AGM akumulator, ki je namenjen za konvencionalno uporabo. Namenjen je za uporabo v elektroniki, proti vlomni in proti požarni zaščiti. Zaradi pristopne cene se tudi uporablja kot nadomestni akumulator za motorna kolesa BMW, v katerih je originalno vgrajen gel akumulator Exide G-19. Terminali akumulatorja sicer niso povsem enaki, kakor pri originalnem G-19 akumulatorju, vendar je priključitev akumulatorja enostavna. Pričakovana življenjska doba baterije je do 5 let. Baterija je hermetično zaprta, izliv elektrolita ni možen, lahko se namesti tudi v vodoravni položaj. Baterija se lahko namesti tudi v zaprtem prostoru, saj je plinjenje minimalno. Proizvajalec: MHB Model: MS 20-12 Tehnologija: AGM Napetost: 12V Kapaciteta (C20h): 20Ah Kapaciteta (C5h): 17,25Ah Število ciklov (pri 50%praznitvi): 450 Maksimalen tok praznjenja:300A (5s) Kratkostični tok: 1000 A Metode polnjenja: * Konstantni tok polnjenja pri ciklično uporabo (25st. C):14,5-14,9 V maksimalni tok polnjenja: 8 A * Konstantni tok polnjenja pri stand by uporabi (25st. C): 13,6-13,8 V Dolžina: 181 mm Širina: 77 mm Višina: 167 mm Teža: 5,9 kg Tip terminala: na vijak in matico Garancija: 1 leto http://www.akumulator.si/image.ashx?id=B1%2009%200020%20MHB
Kmet2 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Kotaktiraj Bremzerja on je specialist za takšne agregate kot ga voziš ti in je mehanik ki veliko ve,no včasih kakšno pihne,ampak to je vsi,jaz bi poslušal njega!
Kmet2 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 no zame bolj kot ti ,ki učiš da je AMG in GEL aku isto :P dore 1
Snečer Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Tega pa nisem napisal, ampak le da folk sanja, da ima gel, dejansko pa je agm. Je pa gori uporabnik citiral tekst.
Bremzer Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Kar kregejte se,če nekdo vozi BMW-eja je žalostno,da mora iskat "ceneni" akumulator ! Za take je npr: kak Ural,MZ ali kakšna podobna "zbrojevka" vzhodnega porekla ! dore 1
bikez Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Ja, BMW je samo za elito in ta mora imeti najboljši akumulator SLVR 1
Bremzer Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Ne vem,če dohaja napredek? Ni potrebe dohajat - že uživam sladke sadove minulega dela ! Ps: bi se rad enkrat strečal stabo in pripelji še vsaj deset dobrih poznavalcev;motoroznanstva,avto popravil in avtoelektrike,da mi vsak postavi eno vprašanje iz navedenih področij jaz pa bom vsakemu postavil po eno vprašanje. Vprašanja bodo lahka npr:naštej vsaj 5 specifikacij vodila ventilov,zakaj se danes uporablja v samem ventilu natij in ne več srebro,kako se nastavi fabriško poraba olja,malo o delovanju raznih senzorjev,tipal,lambde itd.itd.Nemorem in se nebom spuščal v neka področja, ki jih ne obvladam kot je:fizika,kemija,elektronika,biologija in še kaj bi se našlo.Nažalost imam "samo"5-to stopnjo izobrazbe s katero sem več kod zadovoljen in sem celo presegel moje cilje do sedaj upam,da tudi tebi to uspe meni je ! ataIBA in dore 2
Snečer Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Z avtobusom pridemo. Pa nemško govorimo. Jaz bi te kar od tu vprašal, kaj je to natij?
Bremzer Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Z avtobusom pridemo. Pa nemško govorimo. Jaz bi te kar od tu vprašal, kaj je to natij? Tiskarski škrat NATRIJ
motorist007 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 (popravljeno) Imaš tudi klasične kislince ki so sicer cenejši. Vendar tist ki da nekaj na motor se odloči za AGM. Je pa tako da pri obojih dobiš elektrolit zraven in se vlije notri, vendar je pa razlika da pri AGM je elektrolit napojen na stekleni volni, tako kot je zgoraj napisano. Gel pa so itaq dejansko z gelom, tudi vprašanje če te aktiviraš tako kot zgornje, najbrž majo gel že notri ko kupiš in je dejansko zaprt. Lp Popravljeno Marec 1, 2014. Popravil motorist007
SCORPIONS Objavljeno Marec 2, 2014 Opozori Objavljeno Marec 2, 2014 BTW....Ghibli-jev tdm 850 po požaru v garaži ....včeraj........razlog po gasilčevi pristojnosti...polnilec akumulatorja......torej......PREVIDNO KAKOR KOLI ŽE Z TEM FILANJEM AKUMULATORJEV..(.ĆIST TKO MAL ZA INTERMEZZO).... Bostjan L 1
Kmet2 Objavljeno Marec 2, 2014 Opozori Objavljeno Marec 2, 2014 Fak jaz ga imam skoz na c-tekovem polnilcu in to že par let,mogoče je to odvisno tudi kaj od kvalitete polnilca,kakšne napake na isstalaciji motorja oz. akumolatorja...........žalosten prizor
urkoman Objavljeno Marec 2, 2014 Opozori Objavljeno Marec 2, 2014 lahko da je to res posledica pocen kitajskega vzdrzevalca. da mi to moj svaba nardi, lahk firmo zaprejo, grozno
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se