Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
tdm

Stojala za motor, držala...

Recommended Posts

andrej

Mene pa zanima kolikšnega premera mora biti vijak, da paše v tisti navoj v okvirju motorja. Imam home-made stojalo, noter pa ne morem spraviti niti vijaka z 8, niti z 10 mm premera. Gre za kake specialne vijake?

Andrej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mačica

Ti op priliki pokažem.......pa vržem tigrčka po tleh....hahahahahhahaa

Da ne bi slučajno mislu, da ga nisem še nikoli pobrala.

Sam ti vseeno ne priporočam, da ga vržeš po tleh, ker bi bila mačka pol žalostna :cry: :cry: :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice
je ze kdo videl na ktmju, da bi imel centralno in stransko stojalo naenkrat?

nope,ne se.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise
je ze kdo videl na ktmju, da bi imel centralno in stransko stojalo naenkrat?

Seveda... LC4 640 Enduro npr. ima oboje... Vsaj Gumyjev ima...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mačica

Aja, pa valjda vsem hvala za nasvete. Sem jih zelo natančno preštudirala in sprobam ob prvi priliki. :) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
dave the wave
Damn, meni ne rata.

A bi mi to mogoče kdo v živo pokazal?

Ice je dobro razlozil tehniko postavljanja. Ce se ti zmeraj ni nihce v zivo pokazal kako, pol natancneje opisi kje se ti zalomi,ustavi, prevrne.

lp DTW

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mačica

motor ustavi,stender dol tako,da stojita obe tacki na tleh,nogo na vzvod in potem imas dve moznosti........

No, do sem gre. Pol se pa ustavi pri potegu navzgor, nazaj. :( :( :cry: :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

khem....... mogoce se stopis na vzvod s celo tezo in s tem pripomores k premostivtvi zgornje mrtve tocke.... istocasno pa se malo ....op cup.... potegni diagonalno navzgor/nazaj. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hanzi

S Transalpom sva pred dvema urama debatirala in sva ugotovila- je ugotovil da boš carica če ga sama postaviš na štender! Pa nisem :evil: sam Transalp pravi da je malo junakov na trans listi ki postavi transo samostojno na štender! Rešitev. dobi pomočnika!

Share this post


Link to post
Share on other sites
transalp

Tudi jaz nisem :evil: . Ampak tako je bilo brati na TA mailing listi. "Aftermarket" centralna stojala za novo TA so menda precej neugodno konstruirana, zato imajo praktično vsi težave s postavljanjem motorja. Ampak gotovo se da naštudirati vsaj prijem, kako z najmanj vloženega truda spraviti TA na stojalo. Podoben primer: nekje na internetu (mislim, da je bila neka šola moto varne vožnje) sem pred leti prebral, da lahko npr. Hondo Goldwing s pravilno naučenim prijemom s tal brez težav pobere pravzaprav vsaka odrasla oseba, tudi zelo krhke deklice...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roman

V strahu, da se mi krava ne bi prekobalila na desni bok, sem jo držal bolj k sebi in oba podplata tačke nista hkrati sedla na tla. Če pa dviguješ motocikel na glavno stojalo le na enem podplatu, postane celotna zadeva zelo nestabilna in pleše sem in tja. Zato sedaj vedno najprej z nogo stojalo do tal in z guncanjem krave levo desno preverim, da oba podplata stojala ležita na tleh, potem pa hop, pritisk z nogo na vzvod stojala in z desno roko navzgor. Nobenih težav več, nobene negotovosti.

Če ta sistem ne deluje, sta samo dve možnosti - ali je kaj narobe s stojalom, ali pa s tabo :? .

Share this post


Link to post
Share on other sites
transalp

Mačica, morda bi bilo dobro prositi nekoga, ki je že izkušen pri postavljanju težjih motociklov na centralno stojalo, da poskusi, kako je s tem pri tvoji TA. Če mu bo zlahka uspelo na stojalo postaviti tvoj motor, te prav gotovo lahko nauči pravega prijema. Če pa bo imel pri postavljanju težave, je verjetno res konstrukcija stojala bolj neugodna...

Nekoč sem (samo enkrat) poskusil spraviti na stojalo prijateljevega Kawasakija, pa mi niti približno ni uspelo. Me je bilo tudi precej strah, da ga ne bi ponesreči vrgel na tla, tako da sploh nisem imel želje naprej poskušati. Nazadnje sem tako na centralno stojalo pred devetimi leti postavljal svojega MZ-ja, kar je bilo pri cca. 150kg teže motocikla zelo lahko. MZ na centralnem stojalu niti ni imel nožnega vzvoda za pomoč s prenašanjem teže, pa je vseeno skoraj sam "padel" na stojalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hanzi

Mačica: če ti je Brrrm ne postavi pokonci pol je pa res nekaj hudo narobe! Al z TA al pa s štenderjem! :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
batzajla

zanimam se kako bi naštimal na terenca (land rover defender) montažno stojalo za motor (enduro),da bi ga vozil zadaj tko kokr lahko naštimaš za kolesa-pravokotno na smer vožnje zadaj,se razumemo.a to kdo dela kšno atestirano zadevo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roman

Da bi pri nas to kdo delal z vsemi papirji močno dvomim. Bi pa lahko kdo naredil in se potem spustil v pridobivanje atesta in homologacije, samo se mi zdi, da je to postopek za ljudi s precej močnimi živci in debelo denarnico.

Sem pa v kamperskem katalogu (avstrijskem) našel zadevo, ki se pritrdi na podvozje kamperja ali kombija (torej tudi terenca) in ima nosilnost 300 kg, ceno pa (odvisno od velikosti) 650 - 850 €.

Share this post


Link to post
Share on other sites
batzajla

hehe lejte kva je en najdu-sam še v ameriko je treba it iskat:

addbike2.jpg

addbike1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
gas gas

Nora zadeva sam men se zdi da motor ni prov preveč pritrjen na uno štango! To bi ga blo treba še dodatno mal pršponat! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
bobek
Nora zadeva sam men se zdi da motor ni prov preveč pritrjen na uno štango! To bi ga blo treba še dodatno mal pršponat! :D

Zakaj le saj je motor vpet v najnižji točki!! Ne more iti ne naprej ne nazaj, tudi če g v leru pustiš!

In tisti ki imajo kolčkej švasarske žilce mislim a bi ti tole zadevo hitro skupaj spravili!

Problem je pomoje samo v Kljuki- na katero je montiran! (max obremenitev)

Share this post


Link to post
Share on other sites
RAN

Bicikl ima 15 - 20 kg in ni problem.

Problem je v teži motorja.

Če predpostavimo enga zadost lahkega je to še vedno cca. 110 - 140 kg.

Kako ta obtežitev vpliva na vozilo, si lahko samo mislimo.

To ni isto kot da ti en 110 kg na zadnjem sedežu sedi.

Rešitev je zgolj zasilna in zahteva obilo previdnosti pri vožnji ter ojačane zadnje amortizerje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
peterpan

Veliko slikic rešitve je na Addabike.com. Vsa vozila niso ravno avtobusi, skrivnost je verjetno v precej teških V8 motorjih in dodatni opremi :D , ki na sprednjem koncu zagotavlja (še) ustrezne vozne lastnosti...

CUSTOMERS.jpg.

P.S. Danes sem videl SMART-a s podobnim nosilcem. Verjetno pa je bil za kolo :P

DSC00038.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lupek

Jest še vedno prisegam na prikolce. Se se da narest tud manjšo prikolco, nenazadne bi lahk naredu tud tako de bi bil motor po širin postavlen, še usen je bolš kot pa privezavat motor na avto. Pa z prikolco približno ohraniš vozne lastnosti avtomobila kar tud ni zanemarljiva prednost. :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
marem

A ma kdo še kak telefon kakega proizvajalca nosilcev motorjev, kakega kovača al ikaj podobnega, včeraj sem jih gledal u TC-ju cena zadnjega 15500, sprednjega prav tako 31.000 pa se meni zid blazno veliko.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Akito
      ...lajkam račke 😁...
    • Akito
    • thumper
      hebiga..sem imel pač prav..zdej grem pa jackpot vplačat pa da vidimo..                             malo rekapitulacije postov z začetka sezone..
    • mojamiska
    • thumper
      nekaj nabijaš s tem tvojim teoretiziranjem.. kaj bi bilo če bi bilo pa če bi pa zakaj ne..  dejstva so pa taka kot so..poglej si lestvico - so tam trditve in razlage na istem mestu.. če gre zarco na poltovarniškega ducatija si bo naredil še eno bolečino. gigi nima neomejenega budgeta.. ima pa "neomejenega " petronas, ki je imel l.2016 nekih 5x toliko čistega dobička kakor ducati bruto prodaje (55000 enot po 20000e je 1.100.000.000 oz.1.1mrd)..  l.2018 je petronas zaključil z 26mrd čistega (honda recimo 8.7mrd). petronas ni autsajder v motošportih...v sbk so tekmovali z motorjem , ki so ga sami naredili .dosegli l-2004 eno drugo in eno 3 mesto kar ni bilo slabo glede na to , da so proti 1000ccm ostalih tekmovali z 900cc.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!