Bremzer Objavljeno Avgust 12, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2014 11l star 1150 RT deluje boljše kot 3 leta star 1200 RT z 100.000km... za primerjavo 11l star skuter 500ccm 4k Lp Simon 11 let star motor "nemore" v nobenem primeru delovati in biti boljši od 3 leta starega motorja enake znamke. Pozabljaš na napredne tehnologije na novejših motorjih.
yamaha Objavljeno Avgust 12, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2014 11 let star motor "nemore" v nobenem primeru delovati in biti boljši od 3 leta starega motorja enake znamke. Pozabljaš na napredne tehnologije na novejših motorjih. Stari si pozabil na elektroniko z muhami v riti?Pred 11leti je blo manj elektronike in frgazer je bil zakon..
Bremzer Objavljeno Avgust 12, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2014 (popravljeno) Stari si pozabil na elektroniko z muhami v riti?Pred 11leti je blo manj elektronike in frgazer je bil zakon.. Vergazer ZAKON se vidi,da nimaš blage veze z motoroznanstvom vergazer je povzročal pri sodobnem izgorevanju največ težav ! Pred veliko leti je bil ZAKON drva,premog,para ! Pred leti ste tudi trdili, da dober motorist "nepotrebuje" dodatne elektronike danes sploh ni več novega motorja brez elektronike,da vseh pripomočkov sploh ne naštevam. Popravljeno Avgust 12, 2014. Popravil Bremzer
Snečer Objavljeno Avgust 13, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2014 Pa ravno ti se oglašaš glede cene, ko svojih izdelkov ne prodajaš po tržni cene, ker "veš v kakšnih rokah so bili".
parasit Objavljeno Avgust 13, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2014 Pa ravno ti se oglašaš glede cene, ko svojih izdelkov ne prodajaš po tržni cene, ker "veš v kakšnih rokah so bili". tema je zašla v napačne vode, cena je postavljena, kdo ve, kaj kupuje, bo pač kupil, ostali pa kupite kar želite.Če se pa ne bo prodal pa tudi ni panike, čez 10-15 let bo samo še pridobival na ceni
motolover Objavljeno Avgust 13, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2014 Moj sosed je pred mesecem prodal l.04 s 55.000km za 4.500. Prvi lastnik, redno servisiran, lastnik star 60 let. Dal je v oglas in ga prodal v pol ure. Mi je žal, da sem prepozno izvedel.
Jernej1975 Objavljeno Avgust 13, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2014 Ni vedno rečeno, da so novejši modeli boljši. Seveda jih tovarne in trgovci oglašujejo kot da se s starim modelom splohne da več voziti, pa ni vedno tako. V razmislek, če bi kupovali motor za okrog sveta, kaj bi kupili? Kaj novega, napolnjenega z elektroniko, krhkega da ga ne smeš pogledat ali kaj starejšega, preverjenega? Sam bi izbral..hmm.. Hondo XN 650 Dominator.
parasit Objavljeno Avgust 15, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2014 Motor je prodan, prvi kupec, ki ga je prišel pogledat ga je z vso dodatno opremo odpeljal, seveda še nekaj ceneje. Mi pa je kar težko, saj se navežeš na takšen motor. Varno vožnjo vsem. Cartman in ciciban 2
Bremzer Objavljeno Avgust 15, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2014 Če bi kupovali motor za okrog sveta, kaj bi kupili? Kaj novega, napolnjenega z elektroniko, krhkega da ga ne smeš pogledat ali kaj starejšega, preverjenega? Sam bi izbral..hmm.. Hondo XN 650 Dominator. Jaz bi kupil Dongota ali Juniorja (dizla) letnik 1960, če kaj crkne imaš še pedala !
NX650 Objavljeno Avgust 15, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2014 Ni vedno rečeno, da so novejši modeli boljši. Seveda jih tovarne in trgovci oglašujejo kot da se s starim modelom splohne da več voziti, pa ni vedno tako. V razmislek, če bi kupovali motor za okrog sveta, kaj bi kupili? Kaj novega, napolnjenega z elektroniko, krhkega da ga ne smeš pogledat ali kaj starejšega, preverjenega? Sam bi izbral..hmm.. Hondo XN 650 Dominator. To izbiro bi ti odsvetoval mimogrede... to je nx 650 dominator . Imela je probleme s sedeži ventilov, navitje statorja, šel mi je tudi zobnik na prenosu iz zaganjača.. je bilo nekaj cvetk sicer pa moja je bila že kar zdihana
bieffe Objavljeno December 4, 2014 Opozori Objavljeno December 4, 2014 Še kdo vozi tole ladjo? Jst jo bom!
tomash Objavljeno December 4, 2014 Opozori Objavljeno December 4, 2014 kaj boš pa z yamaho? tud jst sem kupil BMW R80RT in ga popolnoma razdrl. Sedaj bom pa iz njega naredil motor. RT ni za rock and roll.
Borutt Objavljeno December 14, 2014 Opozori Objavljeno December 14, 2014 Še kdo vozi tole ladjo? Itak. Samo po občutku ni takšna ladja. Primosio 1
Zoki5 Objavljeno Februar 19, 2015 Opozori Objavljeno Februar 19, 2015 Splošen ogled, 71k km za ta motor ni dosti. Če je ohranjen kar navali. Te pa okoli 80.000 km čaka malo večji servis, drugače pa ni panike. Moj jih ima že ohoho preko 70k km pa de zmerom lavfa kot da bi bil nov. Kakšen je servis na 80.000 km. Zanimam se namreč za omenjeni motor , kateri ima navoženih 77.000 km.
branko1 Objavljeno Februar 20, 2015 Opozori Objavljeno Februar 20, 2015 JAs sem imel 1150 RT-ja. Pa nisem bil prevec zadovoljen. Saj, bil je udoben, malo je popapal................ vendar, zazelel sem si "nageca", takega da se fajn vidi stroj, da ni treba za menjavo akuja odstranit pol motorja, da ni treba nastavljat vsake 10.000 km ventile. In da mi je crknil ABS modulator ............. ma jok,
Zoki5 Objavljeno Marec 11, 2015 Opozori Objavljeno Marec 11, 2015 JAs sem imel 1150 RT-ja. Pa nisem bil prevec zadovoljen. Saj, bil je udoben, malo je popapal................ vendar, zazelel sem si "nageca", takega da se fajn vidi stroj, da ni treba za menjavo akuja odstranit pol motorja, da ni treba nastavljat vsake 10.000 km ventile. In da mi je crknil ABS modulator ............. ma jok, Torej, nabavil sem omenjeni motor. Nabavil sem filtre in olja. Z neta potegnil service manual, pa me je kar s*** pritisnilo, kako se menja zavorna tekočina. Se pravi, če želim menjat zavorno tekočino, moram izpraznit ABS modul, razjebat zavorne čeljusti in ne vem kaj še. Ali se motim?
bieffe Objavljeno Marec 15, 2015 Opozori Objavljeno Marec 15, 2015 Torej, nabavil sem omenjeni motor. Nabavil sem filtre in olja. Z neta potegnil service manual, pa me je kar s*** pritisnilo, kako se menja zavorna tekočina. Se pravi, če želim menjat zavorno tekočino, moram izpraznit ABS modul, razjebat zavorne čeljusti in ne vem kaj še. Ali se motim? No no, ni tako hudo, ne motiš se in vendar se motiš. Za naredit servis je pač treba nekaj znanja, če misliš da lahko narediš sam, to naredi, če ne pa prepusti to nekomu ki obvlada, jaz sem sam naredil vse, razen menjave zavorne tekočine.
lado Objavljeno Marec 15, 2015 Opozori Objavljeno Marec 15, 2015 No no, ni tako hudo, ne motiš se in vendar se motiš. Za naredit servis je pač treba nekaj znanja, če misliš da lahko narediš sam, to naredi, če ne pa prepusti to nekomu ki obvlada, jaz sem sam naredil vse, razen menjave zavorne tekočine. Najdi manual na netu in narediš...Rabiš pa nekaj posebnih pripomočkov- jaz sem si jih naredil sam,,,ni nek bav bav je pa postopek... Če te zanima konkretno pa vprašaj lp lado
bieffe Objavljeno Marec 17, 2015 Opozori Objavljeno Marec 17, 2015 Najdi manual na netu in narediš...Rabiš pa nekaj posebnih pripomočkov- jaz sem si jih naredil sam,,,ni nek bav bav je pa postopek... Če te zanima konkretno pa vprašaj lp lado Imam manual, vse kar sem naredu sem z pomočjo manuala, za menjavo zavorne pa se nisem odločil ker se mi zdi kar dolg in zapleten postopek, pa tudi opis menjave mi ni prav jasen, pa še opis je malo na levi malo na desni, pa slike vmes, tako da nisem prav siguren, kaj meniš ti, lp
skalaprava Objavljeno Marec 17, 2015 Opozori Objavljeno Marec 17, 2015 Torej, nabavil sem omenjeni motor. Nabavil sem filtre in olja. Z neta potegnil service manual, pa me je kar s*** pritisnilo, kako se menja zavorna tekočina. Se pravi, če želim menjat zavorno tekočino, moram izpraznit ABS modul, razjebat zavorne čeljusti in ne vem kaj še. Ali se motim? Zoki5, tukaj imaš v lepo v sliki razloženo brez besed. Je sicer delano na GS-u, ampak na tvojem RT-ju je isto: Prvi del Drugi del
Zoki5 Objavljeno Marec 22, 2015 Opozori Objavljeno Marec 22, 2015 Zoki5, tukaj imaš v lepo v sliki razloženo brez besed. Je sicer delano na GS-u, ampak na tvojem RT-ju je isto: Prvi del Drugi del Super, hvala! S tem, da sem se omenjenega posla že lotil. Sicer sem najprej menjal olje iz rezervoarja do zavornega cilindra in nato iz rezervorja na krmilu in ob strani do pumpe (ABS). Nisem povsem raztegnil zavornih čeljusti (cilindrov) in pa nisem olja menjal s pomočjo pumpe ampak kar z ročico (nisem imel nekega priročnega nastavka za na rezervoar). Ali je lahko to velik feler? LP, Zoki
builder Objavljeno Marec 22, 2015 Opozori Objavljeno Marec 22, 2015 če dela vse kot treba, ni felera :grim
Zoki5 Objavljeno April 4, 2015 Opozori Objavljeno April 4, 2015 Zopet jaz! Menjal olja, filtre, jermen itd... Sedaj pa hudič po parih minutah delovanja, se pravi ko se malce segreje, crkne. Na levi strani tako čudno prasketa - zvok prihaja nekje od akumulatorja do injektorja, nato utihne. Kdo pozna koga v okolici Velenja, da se ukvarja z BMW-ji; zgleda da konkretno u elektriko. LP, Zoki
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se