simonsi Objavljeno Avgust 5, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2008 s cenami posameznih servisov po intervalih, oderuško. rajši FJR.
bmwslo Objavljeno Avgust 6, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2008 (popravljeno) Kolega se ogreva za nakup RT 1150 pa ga zanima, kako je kaj s servisiranjem oz. s cenami posameznih servisov po intervalih, kaj je pri določenih km potrebno menjat, kako je s porabo, kakšne hibe, kaj predstavlja n.pr. prevoženih 70 tkm. je to dosti ali ne ?, od katerega letnika imajo katalizator,itd(da rabi olje ga ne moti) skratka čim več uporabnih podatkov, prosim razpišite se...ker se mu mudi :naughty: :worship: mogoče dobite novega ćlana :rolleyes: lp Cene servisov na pooblaščenih servisih so menda kar visoke (ne vem, ker ga sam še nisem servisiral na PS in vozim BMW že 6 let ), lahko pa vse opraviš deloma sam (olje, filtri) ali pri katerem od kar nekaj dobrih domačih mojstrov :worship: Pri 70 K km, bo potrebno le pogledat, kdaj je bil menjan mikro jermen (minimalen strošek) in ga po potrebi zamenjati, sicer pa bi jaz na njegovem mestu (tako sem storil tudi sam), zamenjal vse tekočine - motor, menjalnik in prenos, ter zavorno tekočino in nastavil ventile ter opravil sinhronizacijo cilindrov. In potem bi se doooolgo vozil in ne razmišljal o številu prevoženih km, ker pri BMW-ju to pač ni pomembno. 200 ali 300 K km je za tak motor mala malca. Katalizator je gor po moje na vseh modelih 1100 in 1150 itaq :evilgrin: Če bo potreboval kak namig za domačega mojstra pa naj se javi . Želim mu dober nakup, vozil se bo pa itaq carsko. Mogoče še to, od letnika 2003 dalje imajo po 2 svečki na valj , kar pomaga pri mirnejšem teku motorja. Poraba pri meni je cca 5,5 na AC pa do 6,5 pri potovalni hitrosti tam cca 150-160 km/h , olje pa težko rečem natančno a cca 1 - 1,5 l / menjavo, torej 10.000 km. (eni mal več eni mal manj) Udobje je fenomenalno gre pa tudi do fostrastrov :worship: Popravljeno Avgust 6, 2008. Popravil bmwslo
MiNa Objavljeno Avgust 6, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2008 BMW, ne pozabi, napisat je potrebno, da nista enaki! (mislim v enem cilindru). Jaz sem NGK DCPR8EKC navoj 12/1 dobil v Šmarjeti (Euroton) za ceno7€ po komadu. poceni glede na ceno Bosch.
bmwslo Objavljeno Avgust 6, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2008 BMW, ne pozabi, napisat je potrebno, da nista enaki! (mislim v enem cilindru).Jaz sem NGK DCPR8EKC navoj 12/1 dobil v Šmarjeti (Euroton) za ceno7€ po komadu. poceni glede na ceno Bosch. Ja res je, svečki sta različni Tole pa BMW-jaši nosimo s seboj, da pomagamo drugim motorje vžgat če jim ne rata. BMW vžge vedno, pa če tudi na porivanje :whistle:
royal Objavljeno Avgust 6, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2008 Cene servisov na pooblaščenih servisih so menda kar visoke (ne vem, ker ga sam še nisem servisiral na PS in vozim BMW že 6 let ), lahko pa vse opraviš deloma sam (olje, filtri) ali pri katerem od kar nekaj dobrih domačih mojstrov :worship: Pri 70 K km, bo potrebno le pogledat, kdaj je bil menjan mikro jermen (minimalen strošek) in ga po potrebi zamenjati, sicer pa bi jaz na njegovem mestu (tako sem storil tudi sam), zamenjal vse tekočine - motor, menjalnik in prenos, ter zavorno tekočino in nastavil ventile ter opravil sinhronizacijo cilindrov. In potem bi se doooolgo vozil in ne razmišljal o številu prevoženih km, ker pri BMW-ju to pač ni pomembno. 200 ali 300 K km je za tak motor mala malca. Katalizator je gor po moje na vseh modelih 1100 in 1150 itaq :evilgrin: Če bo potreboval kak namig za domačega mojstra pa naj se javi . Želim mu dober nakup, vozil se bo pa itaq carsko. Mogoče še to, od letnika 2003 dalje imajo po 2 svečki na valj , kar pomaga pri mirnejšem teku motorja. Poraba pri meni je cca 5,5 na AC pa do 6,5 pri potovalni hitrosti tam cca 150-160 km/h , olje pa težko rečem natančno a cca 1 - 1,5 l / menjavo, torej 10.000 km. (eni mal več eni mal manj) Udobje je fenomenalno gre pa tudi do fostrastrov :worship: nastavitev ventilov in sinhronizacijo cilindrov....a to pa na pooblaščenem servisu?
bmwslo Objavljeno Avgust 6, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2008 nastavitev ventilov in sinhronizacijo cilindrov....a to pa na pooblaščenem servisu? Ne, tudi to lahko naredi domači mojster in to za 1/4 servisne cene. Olje pa itak sam zamenjaš. Če rabiš info, ti lahko točno sporočim, kaj m+imam jaz notri. Vsa olja, svečke, filtri .. P.S. ta domači mojster nisem jaz, da nebi kdo pomislil, da si reklamo delam. :whistle:
AndiGS Objavljeno Avgust 7, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2008 Svečke NGK in oljne filtre za BMW-je ima sedaj tudi Promotor v Drešinji vasi.Pol ceneje kot na servisu.
ZD€N€ Objavljeno Avgust 7, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2008 Svečke NGK in oljne filtre za BMW-je ima sedaj tudi Promotor v Drešinji vasi.Pol ceneje kot na servisu. Zelo dobro !!! Hvala za novico. :worship:
tommb Objavljeno Avgust 17, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2008 Ja BMWslo, še nekaj nas vozi 1150ke ... in to z užitkom. Kar se tiče domačih mojstrov, je tudi v moji neposredni bližini eden (je tudi Motosvetovec). Po 2 letih na tem motorju izpostavljam sledeče: + udobna vožnja tudi v dva + ugodna poraba 5,5 do 6 litrov + zanesljivost + vzdržljivost + zadovoljiva moč za cruising z dvema potnikoma + handling - zvok originalnega izpušnega lonca - mičkeno prenizka originalna vetrobranska šipa (na mojo višino je ob idealni nastavitvi glede vetra je zgornji rob, točno v višini oči) - še vedno se nisem navadil na glasno menjavanje
bmwslo Objavljeno Avgust 17, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2008 (popravljeno) aha še to ... RTjevci, bi se res lahko dogovorili za kakšen pirček ali kofe, pa si bi malo izmenjali mnenja, nasvete, izkušnje ... Jaz sem za :beer2: Kar se tiče tvojih gornjih ugotovitev se pa s + strinjam, z minusi pa ne vsemi. Pred časom sem se vozil skupaj s par Toteki in tudi nekaj časa vštric z Dančijem s SV 1000 . Moram rečt, da je vsaj iz N v 1 SV glasnejši ali vsaj tako glasen kot RT , zvok se mi zdi OK, ker je originalen, Šipšco pa imam namontirano najvišjo od BMW-jevih originalnih in je kar OK, je pa sicer vetrna zaščita manjša, kot je bila n K 75 RT . RT-ju se ne morejo upreti niti ženske Popravljeno Avgust 17, 2008. Popravil bmwslo
tommb Objavljeno Avgust 17, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2008 (popravljeno) hehehe dobra fotka! No kar se šipe tiče, meni ni moteč veter, ker ta gre preko čelade, ampak rob šipe moti pogled. Kar pa se tiče auspuha ... poglej GS ima enak motor in dosti lepše prede, mar ne? :worship: Popravljeno Avgust 17, 2008. Popravil tommb
bmwslo Objavljeno Avgust 17, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2008 hehehe dobra fotka! No kar se šipe tiče, meni ni moteč veter, ker ta gre preko čelade, ampak rob šipe moti pogled. Kar pa se tiče auspuha ... poglej GS ima enak motor in dosti lepše prede, mar ne? :worship: Kar se predenja tiče nisem opazil kake posebne razlike. Mogoče zato, ker na eno uho malo slabše slišim :whistle: Če te pa moti rob šipe, jo pa dol daj. Jaz se vedno več vozim s spuščeno šipo, posebej še na zavitih cestah
raza Objavljeno Avgust 17, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2008 Ja res je, svečki sta različni Tole pa BMW-jaši nosimo s seboj, da pomagamo drugim motorje vžgat če jim ne rata. BMW vžge vedno, pa če tudi na porivanje :whistle: Tudi faracajh ne pomaga, če na displeju napiše EVC! Poj pomaga samo to kar je na sliki! Preverjeno! :blush:
tommb Objavljeno Avgust 18, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2008 (popravljeno) Kar se predenja tiče nisem opazil kake posebne razlike. Mogoče zato, ker na eno uho malo slabše slišim :whistle: Če te pa moti rob šipe, jo pa dol daj. Jaz se vedno več vozim s spuščeno šipo, posebej še na zavitih cestah hehehe že vidim, da si zagrizen zagovornik, kar seveda spoštujem, sploh ker voziva enak motor, a vseeno pojdi do dohtara, če ne slišiš razlike med zvokom GS in RT :D Glede šipe ... ja na zaviti cesti, do neke določene hitrosti je lahko spuščena, ampak ko pa gre hitrost tam preko 130 je že neugodno, da ne govorimo o avtocesti ... Kakorkoli oboje ni težava, ampak kozmetična napaka, ki gre popraviti z zamenjavo lonca in montažo touring šipe. PS: Pa upam, da ne boš sedaj napisal, da je največja dovoljena hitrost 130 :kva2: Popravljeno Avgust 18, 2008. Popravil tommb
bmwslo Objavljeno Avgust 18, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2008 hehehe že vidim, da si zagrizen zagovornik, kar seveda spoštujem, sploh ker voziva enak motor, a vseeno pojdi do dohtara, če ne slišiš razlike med zvokom GS in RT :D Glede šipe ... ja na zaviti cesti, do neke določene hitrosti je lahko spuščena, ampak ko pa gre hitrost tam preko 130 je že neugodno, da ne govorimo o avtocesti ... Kakorkoli oboje ni težava, ampak kozmetična napaka, ki gre popraviti z zamenjavo lonca in montažo touring šipe. PS: Pa upam, da ne boš sedaj napisal, da je največja dovoljena hitrost 130 :kva2: Itaq da 130 km/h je zakon in pika :whistle:
AndiGS Objavljeno Avgust 19, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2008 EVC so napisali prvi modeli novega 1200 GS zato,ker je bil ta element proizveden na daljnem vzhodu(baje na Kitajskem).Jaz imam že novega,Bosch,dela O.k.
bmwslo Objavljeno Avgust 24, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2008 Royal, poročaj če je kolega nabavil RT-ja
BRMM Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 Tistim, ki vozitre R 1150 RT, bom naredil malo skomonov... Utrinki iz najinegao letošnjega potovanja po Korziki in Sardiniji: http://uk.youtube.com/watch?v=TcQOCBDR-h4 Lp.
Guest Brumer Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 Royal, poročaj če je kolega nabavil RT-ja Če še ni nabavil vem jaz za eneka zelo lepo ohranjen in vzdrževan plav -metalik mislim pa da je LT ca 45K kil,vsi servisi pri Valentinčiču,starejši voznik. Ime mu je Toni,če se kdo interesira za tak motor ga lahko pokliče na njegov Gsm; 041/696900 :whistle:
royal Objavljeno Oktober 28, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2008 Royal, poročaj če je kolega nabavil RT-ja Še ni nabavil :wacko: ....koleba enkrat bi pa se spet ne, pa ga spet kdo prestraši s stroški vzdrževanja, jaz sem mu svetoval da naj kar kupi primernega če mu je pač všeč :yes:
MiNa Objavljeno November 2, 2008 Opozori Objavljeno November 2, 2008 Zakaj bi se bal vzdrževanja? Evo moje izkušnje - aprila kupil R1150GS imel je 32kkm. S prodajalcem sem se dogovoril, da menja olje in filter, čeprav bi moral biti na 30kkm opravljen servis vendar pri rabljenem motorju nikoli ne veš. Mimogrede splošno stanje motorja je bilo odlično. Gume OK, nikjer nič podrsan in tudi vse orginal nobenih predelav. Opravim cca 3500km in se konec maja odpravim v Ukrajino. Ko sem se vrnil je imel 40700km. Opravil redni servis in menjava svečic (4kom) in ( iz preventive menjava olja tudi v menjalniku in v kotmem prenosu). "Štelanje" ventilov mi je opravil kar kolega (na starejših dveh notorjih iste znamke sem tudi to opravil sam). To je tudi vse vzdrževanje, ki je bilo potreebno. Se pravi cena olja za motor in menjalnik filter za olje in to je to. Po opisih tu na forumu je cena pri uradnih serviserjih ....€. spomladi bo pa potrebno malo več dela trenutno ima 49800kkm. Zoped menjava vseh olj, sinhronizacija cilindrov, če ne bodo predragi bom opravil v pooblaščenem servisu drugače pa ob pomoči kolega. Zame je čar BMW to, da lahko praktično vse opraviš sam seveda če ti ni hudo, da imaš črno za nohti od masti in olja. Pa še ena slika iz zadnje vožnje prejšnji vikend - R1200GSA je kolegov.
bmwslo Objavljeno Maj 1, 2009 Opozori Objavljeno Maj 1, 2009 Za tiste, ki imajo radi malo zavetrja kot jaz, je tale Wunderlich-ova šipca pravi balzam V spodnjem levem kotu se vidi, koliko je širša od originalne, ki poteka vzporedno in znotraj roba plastike. Širša je tudi zgoraj in cca 20 mm višja od moje prejšnje, ki je bila najvišja od originalnih BMW-jevih. Zdaj je motor dobil približno tako vetrno zaščito, kot jo je imel tastari K Cena cca 205 €
bmwslo Objavljeno Oktober 14, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2009 Ljubilej za ljubitelje RT-jev 30 let RT-ja http://www.motorradonline.de/de/foto-shows/motorraeder/30-jahre-bmw-rt/41460#1 Carske fotke, res pa mal počas odpira Hvala traktorist za link
PURPLE Objavljeno Oktober 14, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2009 Bi mi pasal poleg GSa še kakšen RT ampak me emšo "jebe" zaenkrat. Milslim da slika št. 76 pove dovolj o motorju
lado Objavljeno December 18, 2009 Opozori Objavljeno December 18, 2009 Ja BMWslo, še nekaj nas vozi 1150ke ... in to z užitkom. Kar se tiče domačih mojstrov, je tudi v moji neposredni bližini eden (je tudi Motosvetovec). Po 2 letih na tem motorju izpostavljam sledeče: + udobna vožnja tudi v dva + ugodna poraba 5,5 do 6 litrov + zanesljivost + vzdržljivost + zadovoljiva moč za cruising z dvema potnikoma + handling - zvok originalnega izpušnega lonca - mičkeno prenizka originalna vetrobranska šipa (na mojo višino je ob idealni nastavitvi glede vetra je zgornji rob, točno v višini oči) - še vedno se nisem navadil na glasno menjavanje Se povsem strinjam z tvojimi ugotovitvami no mogoče ne vem kaj te moti pri izpuhu-da je pretih? (jaz imam tistih glasnejših že dostiii) Predlagal bi da bi se nekako povezali-zbrali vsi ali pa vsaj večina BMW-jev 1100-1150 (ker mislim da je večina teh -no tudi drugi so zaželjeni)in se skupaj nekam zapeljemo. Časa za priprave je kar nekaj -tako da na plan lp lado
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se