Skoči na vsebino

BMW R 1150 RT


Priporočene objave

Objavljeno

11l star 1150 RT deluje boljše kot 3 leta star 1200 RT z 100.000km...

 

za primerjavo 11l star skuter 500ccm 4k

 

Lp

Simon

11 let star motor "nemore" v nobenem primeru delovati in biti boljši od 3 leta starega motorja enake znamke. Pozabljaš na napredne tehnologije na novejših motorjih.

Objavljeno

11 let star motor "nemore" v nobenem primeru delovati in biti boljši od 3 leta starega motorja enake znamke. Pozabljaš na napredne tehnologije na novejših motorjih.

Stari si pozabil na elektroniko z muhami v riti?Pred 11leti je blo manj elektronike in frgazer je bil zakon..

Objavljeno (popravljeno)

Stari si pozabil na elektroniko z muhami v riti?Pred 11leti je blo manj elektronike in frgazer je bil zakon..

Vergazer ZAKON se vidi,da nimaš blage veze z motoroznanstvom vergazer je povzročal pri sodobnem izgorevanju največ težav !

Pred veliko leti je bil ZAKON drva,premog,para !

Pred leti ste tudi trdili, da dober motorist "nepotrebuje" dodatne elektronike danes sploh ni več novega motorja brez elektronike,da vseh pripomočkov sploh ne naštevam.

Popravljeno . Popravil Bremzer
Objavljeno

Pa ravno ti se oglašaš glede cene, ko svojih izdelkov ne prodajaš po tržni cene, ker "veš v kakšnih rokah so bili".

Objavljeno

Pa ravno ti se oglašaš glede cene, ko svojih izdelkov ne prodajaš po tržni cene, ker "veš v kakšnih rokah so bili".

:) tema je zašla v napačne vode, cena je postavljena, kdo ve, kaj kupuje, bo pač kupil, ostali pa kupite kar želite.Če se pa ne bo prodal pa tudi ni panike, čez 10-15 let bo samo še pridobival na ceni ;)

Objavljeno

Moj sosed je pred mesecem prodal l.04 s 55.000km za 4.500. Prvi lastnik, redno servisiran, lastnik star 60 let.

Dal je v oglas in ga prodal v pol ure. Mi je žal, da sem prepozno izvedel.

Objavljeno

Ni vedno rečeno, da so novejši modeli boljši. Seveda jih tovarne in trgovci oglašujejo kot da se s starim modelom splohne da več voziti, pa ni vedno tako.

V razmislek, če bi kupovali motor za okrog sveta, kaj bi kupili? Kaj novega, napolnjenega z elektroniko, krhkega da ga ne smeš pogledat ali kaj starejšega, preverjenega?

Sam bi izbral..hmm.. Hondo XN 650 Dominator.

Objavljeno

Motor je prodan, prvi kupec, ki ga je prišel pogledat ga je z vso dodatno opremo odpeljal, seveda še nekaj ceneje. Mi pa je kar težko, saj se navežeš na takšen motor. Varno vožnjo vsem.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

 

Če bi kupovali motor za okrog sveta, kaj bi kupili? Kaj novega, napolnjenega z elektroniko, krhkega da ga ne smeš pogledat ali kaj starejšega, preverjenega?

Sam bi izbral..hmm.. Hondo XN 650 Dominator.

 

Jaz bi kupil Dongota ali Juniorja (dizla) letnik 1960, če kaj crkne imaš še pedala !

Objavljeno

 

Ni vedno rečeno, da so novejši modeli boljši. Seveda jih tovarne in trgovci oglašujejo kot da se s starim modelom splohne da več voziti, pa ni vedno tako.

V razmislek, če bi kupovali motor za okrog sveta, kaj bi kupili? Kaj novega, napolnjenega z elektroniko, krhkega da ga ne smeš pogledat ali kaj starejšega, preverjenega?

Sam bi izbral..hmm.. Hondo XN 650 Dominator.

 

To izbiro bi ti odsvetoval  ;) mimogrede... to je nx 650 dominator .

Imela je probleme s sedeži ventilov, navitje statorja, šel mi je tudi zobnik na prenosu iz zaganjača.. je bilo nekaj cvetk sicer pa moja je bila že kar zdihana  :P

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

kaj boš pa z yamaho? tud jst sem kupil BMW R80RT in ga popolnoma razdrl. Sedaj bom pa iz njega naredil motor. RT ni za rock and roll.

Objavljeno

Še kdo vozi tole ladjo?

 

Itak. Samo po občutku ni takšna ladja. 

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Splošen ogled, 71k km za ta motor ni dosti.

Če je ohranjen kar navali. Te pa okoli 80.000 km čaka malo večji servis, drugače pa ni panike.

Moj jih ima že ohoho preko 70k km pa de zmerom lavfa kot da bi bil nov.

Kakšen je servis na 80.000 km. Zanimam se namreč za omenjeni motor , kateri ima navoženih 77.000 km.

Objavljeno

JAs sem imel 1150 RT-ja. Pa nisem bil prevec zadovoljen. Saj, bil je udoben, malo je popapal................ vendar, zazelel sem si "nageca", takega da se fajn vidi stroj, da ni treba za menjavo akuja odstranit pol motorja, da ni treba nastavljat vsake 10.000 km ventile. In da mi je crknil ABS modulator ............. 

ma jok,

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

JAs sem imel 1150 RT-ja. Pa nisem bil prevec zadovoljen. Saj, bil je udoben, malo je popapal................ vendar, zazelel sem si "nageca", takega da se fajn vidi stroj, da ni treba za menjavo akuja odstranit pol motorja, da ni treba nastavljat vsake 10.000 km ventile. In da mi je crknil ABS modulator ............. 

ma jok,

Torej, nabavil sem omenjeni motor. Nabavil sem filtre in olja. Z neta potegnil service manual, pa me je kar s*** pritisnilo, kako se menja zavorna tekočina. Se pravi, če želim menjat zavorno tekočino, moram izpraznit ABS modul, razjebat zavorne čeljusti in ne vem kaj še. Ali se motim?

Objavljeno

Torej, nabavil sem omenjeni motor. Nabavil sem filtre in olja. Z neta potegnil service manual, pa me je kar s*** pritisnilo, kako se menja zavorna tekočina. Se pravi, če želim menjat zavorno tekočino, moram izpraznit ABS modul, razjebat zavorne čeljusti in ne vem kaj še. Ali se motim?

No no, ni tako hudo, ne motiš se in vendar se motiš. Za naredit servis je pač treba nekaj znanja, če misliš da lahko narediš sam, to naredi, če ne pa prepusti to nekomu ki obvlada, jaz sem sam naredil vse, razen menjave zavorne tekočine.

Objavljeno

No no, ni tako hudo, ne motiš se in vendar se motiš. Za naredit servis je pač treba nekaj znanja, če misliš da lahko narediš sam, to naredi, če ne pa prepusti to nekomu ki obvlada, jaz sem sam naredil vse, razen menjave zavorne tekočine.

Najdi manual na netu in narediš...Rabiš pa nekaj posebnih pripomočkov- jaz sem si jih naredil sam,,,ni nek bav bav je pa postopek...

Če te zanima konkretno pa vprašaj

 

 

lp

 

lado

Objavljeno

Najdi manual na netu in narediš...Rabiš pa nekaj posebnih pripomočkov- jaz sem si jih naredil sam,,,ni nek bav bav je pa postopek...

Če te zanima konkretno pa vprašaj

 

 

lp

 

lado

 

 

Imam manual, vse kar sem naredu sem z pomočjo manuala, za menjavo zavorne pa se nisem odločil ker se mi zdi kar dolg in zapleten postopek, pa tudi opis menjave mi ni prav jasen, pa še opis je malo na levi malo na desni, pa slike vmes, tako da nisem prav siguren, kaj meniš ti, lp

Objavljeno

Torej, nabavil sem omenjeni motor. Nabavil sem filtre in olja. Z neta potegnil service manual, pa me je kar s*** pritisnilo, kako se menja zavorna tekočina. Se pravi, če želim menjat zavorno tekočino, moram izpraznit ABS modul, razjebat zavorne čeljusti in ne vem kaj še. Ali se motim?

 

Zoki5, tukaj imaš v lepo v sliki razloženo brez besed. Je sicer delano na GS-u, ampak na tvojem RT-ju je isto:

Prvi del

Drugi del 

Objavljeno

 

Zoki5, tukaj imaš v lepo v sliki razloženo brez besed. Je sicer delano na GS-u, ampak na tvojem RT-ju je isto:

Prvi del

Drugi del 

Super, hvala!

 

S tem, da sem se omenjenega posla že lotil. Sicer sem najprej menjal olje iz rezervoarja do zavornega cilindra in nato iz rezervorja na krmilu in ob strani do pumpe (ABS). Nisem povsem raztegnil zavornih čeljusti (cilindrov) in pa nisem olja menjal s pomočjo pumpe ampak kar z ročico (nisem imel nekega priročnega nastavka za na rezervoar). Ali je lahko to velik feler?

 

LP,

Zoki

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zopet jaz!

 

Menjal olja, filtre, jermen itd... Sedaj pa hudič po parih minutah delovanja, se pravi ko se malce segreje, crkne. Na levi strani tako čudno prasketa - zvok prihaja nekje od akumulatorja do injektorja, nato utihne.

Kdo pozna koga v okolici Velenja, da se ukvarja z BMW-ji; zgleda da konkretno u elektriko.

 

LP,

Zoki

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!