Vojč Objavljeno December 5, 2005 Opozori Objavljeno December 5, 2005 potem pomeni, da še 15 gre nekako, majn pa rajši ne .)
maXXXimum Objavljeno December 5, 2005 Opozori Objavljeno December 5, 2005 Verjetno si mislu o zamenjavi sprednjega zobnika z manjšim. Kot je že gregs napisu.. točno to sm mislu :D Mogoče bi mogu mal bolj jasno napisat.. no ja.. sm dobut info k sm jih rabu - RVT :OK:
SiR Objavljeno December 6, 2005 Opozori Objavljeno December 6, 2005 NATANKO to je mislil... ;) mindreader ....
Ice Objavljeno December 6, 2005 Opozori Objavljeno December 6, 2005 manjsi prednji zobnik = vecja obraba verige, ker je kot med dvema clenkoma verige mansji; vecje natezne sile delujejo. samo v info.
RVT Objavljeno December 6, 2005 Opozori Objavljeno December 6, 2005 manjsi prednji zobnik = vecja obraba verige, ker je kot med dvema clenkoma verige mansji; vecje natezne sile delujejo. samo v info. Na prvi CBR z originalnimi prenosi zamenjal verigo na 20000 km z zobnikom manj na ostalih isto na 20000 km tako, da je ta podatek sicer matematično pravilen v praksi pa v primerjavi z učinkom , ki ga da en zob manj spredaj popolnoma zanemarljiv.(tudi akrapovič ne povečuje življenske dobe agregata,tudi sovoznik na zadnjem sedežu zmanjšuje življensko dobo marsikateremu delu, tudi kufri ne prrinašajo nič dobrega razen prostora za pritljago....)Zato kr en zob manj spredaj pa po luftu :OK:
kađiva Objavljeno December 6, 2005 Opozori Objavljeno December 6, 2005 uuu že vidm,da bo treba it neki kupt :devil: (zobnik15 :fredy: ) da vidmo kva to dela :) Ej čist tko kolk mate kej kilometrov na svojih mašinah?? in do kolk kilometrov naj bi to delal brez težav,če je redno servisiran? :)
krava Objavljeno December 6, 2005 Opozori Objavljeno December 6, 2005 :doze: oj, ne da se mi iti gledat... :grrr Mislim pa, da je nekaj čez 62.000... :hmm: Vem pa za eno, ki ma 190.000... :blink: :grim :OK: PS grem jaz tudi en zobnik kupit...kako 10-11-ko :hmm:
misty Objavljeno December 6, 2005 Opozori Objavljeno December 6, 2005 maxxxo, zame veš da mam spredi en zob manj in kokr se spomnem sva se tud pogovarjala da se dobr obnese (jaz sem sicer menjal v kompletu z zadnjim zobnikom in ketno, ker je bila stara zanič) cbr 600 se na grobniku na koncu ciljne zvrti v 6. do blokade, števec pa pri teoretični končni 252 laže za 15 km/h (takrat je na števcu 267 km/h) zaradi zobnika.
krava Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 Hoj... 1. Koliko olja gre v modele 95-98?? 3,5l, ali 3.7l ?? 2. Pri kolikih kilometrih se "obrne" števec?? :grim :whistle:
kađiva Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 hmm v 95 l. gre 3,2 L olja s filtrom vred...za novejše modele pa ne bi vedu... .)
krava Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 Huh :blush: sem se malo zatipko... :glare: 96 do 98 torej... :OK: 919ccm 95 so že staaara jajca... :D
ton1 Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 96-99 je isti motor(SC33)3,6l z filtrom.LP
Brdaus Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 Pa sej sva to že enkrat s Kađivo brala v knjigah.... jest osebno na l.93 ulijem z zamenjavo filtra 3,8 litra, pa je na palčki taprava vrednost.... plus mehanik mi je tko svetoval :grim
krava Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 Hja, bomo pa te vlil eno 4-litrco... Od viška glava ne boli, pravjo... Če ji ne bo kaj prav, pa ga bo že kje ven fuknila... :OK:
krava Objavljeno Februar 13, 2006 Opozori Objavljeno Februar 13, 2006 A bo zaznati kake očitne spremembe ob menjavi zadnje gume z 190/50? (serijska 180/55)? Mogoče že kdo montiral na ta motor to dimenzijo? <_<
RVT Objavljeno Februar 13, 2006 Opozori Objavljeno Februar 13, 2006 A bo zaznati kake očitne spremembe ob menjavi zadnje gume z 190/50? (serijska 180/55)? Mogoče že kdo montiral na ta motor to dimenzijo? <_< Jest sm že to montiral in se motor ne pelje tako lepo kot s serijsko 180/55 zato ti odsvetujem, ker ima honda zadnjo feltno 5,5 cole in in 190/50 gumo preveč "špičasto" naredi (posebno dunlop RR in GP) in dobi drugačen radij kot pa ga ima sprednja 130 / 70 in res ni tistega občutka kot s 180. Edini motor, ki je imel serijsko vgradnjo 190 /50 na feltno 5,5 je bil ducati 916/996/998, ki pa je imel serijsko vgradnjo michelin Pilot, ki je zelo "odprta" guma in so s tem ko so jo malo "stisnili" dobili malo bolj špičasto in zaradi tega je motor lepše šel v ovinek.Vendar so skoraj vsi lastniki ducatijev kasneje začeli dajati gor 180. Pa še do konca ne boš mogu pelat 190 gume pol se ti bojo pa vsi smejal da ne znaš zalagat :D :P
krava Objavljeno Februar 14, 2006 Opozori Objavljeno Februar 14, 2006 @RVT; hja, pol pa je jeba, ker guma že čaka na montažo. Samo ziher se bo bolj dvigoval. :OK: Praviš, da zadej/spredaj ne bo istega radijaja. A je mogoče potem še možnost, da spredaj fliknem kako drugo dimenzijo, da bosta bolj kampatibilni? :unsure: Ampak pomoje bi motor s to gumo zadej, bolje moral "padati" v avinkih??! :hmm:
RVT Objavljeno Februar 14, 2006 Opozori Objavljeno Februar 14, 2006 @RVT; hja, pol pa je jeba, ker guma že čaka na montažo. Samo ziher se bo bolj dvigoval. :OK: Praviš, da zadej/spredaj ne bo istega radijaja. A je mogoče potem še možnost, da spredaj fliknem kako drugo dimenzijo, da bosta bolj kampatibilni? :unsure: Ampak pomoje bi motor s to gumo zadej, bolje moral "padati" v avinkih??! :hmm: Ja nimaš kej, pol zmontiraj pa boš vidu, lahko da bo pa tebi ustrezala ;) Ne, za spredaj 16 col cestaka ni druge dimenzije kot 130/70 (imaš gume 16 col samo ne ustrezajo karakteristikam, ki jih cbr 900 rr ima in so to gume za kakšne starejše kawasakije al pa za kakšne čoperje..) Še najbolj ji bi potem bila kompatibilna 120/70 ZR 17 vendar potem rabiš sprednjo feltno od CBR 600, ki je 17 col to pa je pol spet dvakrat dodaten strošek (guma 17 col + feltna 17 col ) pa tut pol ne bo dost boljše kompatibilnosti ker 5,5 col feltna res preveč "stisne" 190 gumo, čeprav je sedaj v "modi",da na 5,5 col feltnah vozijo na dirkališčih tut dimenzijo 190/60 ZR 17 ampak to je že orng "balon", ki požre kar nekaj konjev in jo imajo gor samo na račun prejšnjega odpiranja iz zavojev (večji naleg gume na podlago), vendar je guma za po cesti "težka" za vozit in je tut ne priporočam nobenmu (lastna izkušnja :blush: ) Guma 190 zaradi tega ker bo na 5,5 col bo "stisnjena" in zato višja in se bo višina motorja zadaj zvišala, kar bo motorju pomaknilo težišče skupaj s voznikom naprej in še guma je malo težja od 180, tko da bo tut kakšen konj "pojedla" in bo motor šel še težje po zadnjem tko da KRAVA, še se boš s prednjim kolesom vozil po tleh :D :P :lol1: :yea1:
Tamav Objavljeno Februar 21, 2006 Opozori Objavljeno Februar 21, 2006 a pozna kdo tole varianto? http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=61002#
Brdaus Objavljeno Februar 21, 2006 Opozori Objavljeno Februar 21, 2006 a pozna kdo tole varianto? http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=61002# Evo, sm glih hotu isto gor prlimat.... kje je tle fora????? :eek:
maXXXimum Objavljeno Februar 21, 2006 Opozori Objavljeno Februar 21, 2006 Evo, sm glih hotu isto gor prlimat.... kje je tle fora????? :eek: Glede cene al glede kupa slikc v oglasu? Gre za agencijo, to pojasni slikce... cena pa :hmm:
simonsi Objavljeno Februar 21, 2006 Opozori Objavljeno Februar 21, 2006 Sej ti piše. Komisijska prodaja .)
Tamav Objavljeno Februar 22, 2006 Opozori Objavljeno Februar 22, 2006 No zgoraj omenjeni motorčič sem vsi včeraj šel ogledat, stvar je bila sledeča: Motor trenutno prodaja agencija, saj naj bi lastnik nujno rabil denar zaradi nakupa drugega motorja, motor pa je bil tak; zadnje plastike so bile zamenjane (barvni odtenek se ni skladal s prvim delom) prav tako nosilec za tablico ni bil original, izpuh je bil komplet akrapovič, imel je stabilizator krmila, gume so bile zanič (vožene na dirkališču), motor naj bi imel cca 9800 km vendar sodeč po pogonski verigi bi jih moral imeti več, ostalih vidnih poškodb ni bilo na motorju. Zvok mašine mi prav tako ni bil všeč saj sem navajen, da pri hondah ne slišiš nič "kovinskega". Po ogledu servise knjižice sem ugotovil, da je pri nultem (0 km) servisu napisan datum z letnico 2005, motor pa je letnik 2003, ostali servisi 1000 in 6000 km so pa nosil datum 2003; uglavnem nč jasn :? V prometni pisalo kraj prve registracije Kranj, lastnik, ki je bil napisan v servisni pa niti malo ni bil iz kranja :? :? :? :? :? No zgoraj omenjeni motorčič sem vsi včeraj šel ogledat, stvar je bila sledeča: Motor trenutno prodaja agencija, saj naj bi lastnik nujno rabil denar zaradi nakupa drugega motorja, motor pa je bil tak; zadnje plastike so bile zamenjane (barvni odtenek se ni skladal s prvim delom) prav tako nosilec za tablico ni bil original, izpuh je bil komplet akrapovič, imel je stabilizator krmila, gume so bile zanič (vožene na dirkališču), motor naj bi imel cca 9800 km vendar sodeč po pogonski verigi bi jih moral imeti več, ostalih vidnih poškodb ni bilo na motorju. Zvok mašine mi prav tako ni bil všeč saj sem navajen, da pri hondah ne slišiš nič "kovinskega". Po ogledu servise knjižice sem ugotovil, da je pri nultem (0 km) servisu napisan datum z letnico 2005, motor pa je letnik 2003, ostali servisi 1000 in 6000 km so pa nosil datum 2003; uglavnem nč jasn :? V prometni pisalo kraj prve registracije Kranj, lastnik, ki je bil napisan v servisni pa niti malo ni bil iz kranja :? :? :? :? :? uf ajaja pa še to: motor je zdejšnji lastnik pred cca 14 dnevi kupil v TC-ju za 1840000 SIT sedaj se pa prodaja za 1500000, videl račun na lastne oči, uglavnem; Veliko sreče novemu lastniku tega motorja!
misty Objavljeno Februar 22, 2006 Opozori Objavljeno Februar 22, 2006 ena neumesna: po ketni lahko vidiš kako je bil motor vožen, ni nujno da ima več kilometrov, če je ketna že bolj pri koncu - samo ti kilometri so bili bolj "težki"
gebre Objavljeno Februar 22, 2006 Opozori Objavljeno Februar 22, 2006 Hint; dobro poglejte prednje vilice in rebra hladilnika (ne na sliki, ampak v živo)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se