brembo Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 catch me if you can...mau reklame za hondo :D..pa ne me takoj pojest če sm faliu model :whistle:
Brdaus Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 Ko že ravno vidim, da je tema: če kdo rabi zadnjo feltno, zadni amortizer, pa še kaka malenkost bi se našla, na PM.... valda, za CBRo 900 :grim
LIPESEK Objavljeno Marec 21, 2008 Opozori Objavljeno Marec 21, 2008 Eno vprašanje: kako dolgo kaj vzdrži veriga (ventilov) v motorju CBR-ke? Predvideva se normalna uporaba motorja, nornalna vožnja po dveh kolesih. A ve kdo, če je menjava zelo komplicirana in temu primerno draga...Hvala!
Pirmoz Objavljeno Oktober 11, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2008 Lep pozdrav! Mel smo manšo nesrečo z našo honidico (1994 CBR 900) :cry: ....nč resnega, pač zdej bi ga radi zrihtal. Zdej me zanima...iskal sem kiler na internetu in nism nič našu...mogoče paše kak drugi ali mora biti originalen?...In če ga mogoče kdo ima, bi ga odkupu .) . Druga stvar je pa pač zdej k so use plastike več ali manj počene...se motor predelava v naked. Sprednje vilice so malo skrivljene in me zdej zanima ali se bolj splača celoten sprednji del menjat ali pač sam ravnat ipd. Dobrodošli so kakršni koli napotki kako in kaj naj naredim. :rolleyes: "Še slika v kakšnem stanju je" Slika
JMatic Objavljeno Oktober 11, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2008 jest ti predlagam da poisces spredn del na ebay.com .de.... mogoce tut na avto..net, sam tam dvomim da bos dubu kaksno po delih. vilc pa tut pomoje rabljenih ne bo veliko, ker po delih se prodajajo karambolirani....in vecina jih je tko razbitih kokr tvoj...na zalost :D res skrbno preisc ebay, toj pomoje najhitrejsa pa najlajza resitev. pa se cez celo zimo je cas srecno!
simonsi Objavljeno Oktober 11, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2008 štange od vilic se da nove dobit za normalen dnar, ni treba ravno komplet kupovat. Lahko pa daš obstoječe ravnat, sam jaz se nebi potem vozil s takim motorjem.
trojan69 Objavljeno Oktober 11, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2008 poskusi z kakšno streetfighter predelavo :evilgrin: Za dele-maske, luči, žmigavce, rajzerje, krmilo...ebay.de pa louis. Skoraj zgotovo boš našel tud kiler in vilce-lahko pa poskusiš z vilicami od katerega drugega motorja. Vendar pa to lahko zelo vpliva na vozne latnosti. Kiler ti pa mogoče lahko popravi kakšna specializirana delavnica. Za vsak slučaj pa poglej še na bolho ter avto,net pa še kakšen Salamonov oglasnik itd. Ja tud sam se bom to zimo lotil streetfighteriziranja moje Suze.....
pohajač Objavljeno Oktober 12, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2008 plastike se da tudi popravit al pa po obstoječih narediti nove :whistle:
Pirmoz Objavljeno Oktober 12, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2008 poskusi z kakšno streetfighter predelavo :evilgrin: Za dele-maske, luči, žmigavce, rajzerje, krmilo...ebay.de pa louis. Skoraj zgotovo boš našel tud kiler in vilce-lahko pa poskusiš z vilicami od katerega drugega motorja. Vendar pa to lahko zelo vpliva na vozne latnosti. Kiler ti pa mogoče lahko popravi kakšna specializirana delavnica. Za vsak slučaj pa poglej še na bolho ter avto,net pa še kakšen Salamonov oglasnik itd. Ja tud sam se bom to zimo lotil streetfighteriziranja moje Suze..... Uf...to bom pa pregledu ja..sej čas zdele :D ....Glede kilerja pa dvomim da bi se ga dal popravit..je kr dobr zdelan :( Slika. A od kakšnga druzga motorja to nebi pasal???? Ali pa npr. kakšen zadek od novejšega cestaka bi pasal?...pač tko nasploh kok se to dejansko ralikuje pato...nism še prou specializiran na tem področju :blush: Zanima me še kako je to pol glede registracije pa vsega sranja...??? Hvala vsm za ogovore :D :worship:
trojan69 Objavljeno Oktober 12, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2008 Glede registracije oz. homologacije tud mene zanima... Sam pomoje ni problema če zadevo lepo narediš-pač da ni preveč vpadljiva.Kar se repa tiče bi ga moral verjetno mal predelat poliester oziroma nosilce. Za mojga imam v načrtu kar zamenjat cel subframe pa ga preko nosilcev privijačit na okvir-najbol elegantna rešitev... Tale stran je kar uredu: http://www.customfighters.com/ -splača se pregeldat predvsem Members project bikes. Zveš kar nekaj uporabnih trikov, ki ti lahko prišparajo kup preglavic pa denarja.
Pirmoz Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 Pozdrav! Kupujem kiler za CBR 900 94'... Mogoče kdo ve kateri še pašejo na ta okvir (če)...? Lp
cb1300 Objavljeno April 7, 2009 Opozori Objavljeno April 7, 2009 Zdravo, kupuje se nosilec kovčka za cbr900rr......givi ali kapa........če slučajno kateremu dela gužvo :winkiss:
P182 Objavljeno April 7, 2009 Opozori Objavljeno April 7, 2009 Zdravo, kupuje se nosilec kovčka za cbr900rr......givi ali kapa........če slučajno kateremu dela gužvo :winkiss: kateri letnik si nabavil?
cb1300 Objavljeno April 7, 2009 Opozori Objavljeno April 7, 2009 kateri letnik si nabavil? 97....oldy.....še začel sem na 99, ha ha
simonsi Objavljeno April 7, 2009 Opozori Objavljeno April 7, 2009 Škoda ker nisi 98, ker ravno takrat se mi zdi so imele malo večji makeover.
Cartman Objavljeno April 7, 2009 Opozori Objavljeno April 7, 2009 97....oldy.....še začel sem na 99, ha ha buhtel ljubkovalno za cbr z 16" sprednim kolesom kok zdej folk praša za ta motor? vem za enga. . .z dodatno opremo. . .
cb1300 Objavljeno April 7, 2009 Opozori Objavljeno April 7, 2009 Škoda ker nisi 98, ker ravno takrat se mi zdi so imele malo večji makeover. Za eno leto prebrodit bo....žal finančno stanje ne dopušča več Prvi vtis je pozitiven, kar se voznih lastnosti tiče........ta vikend upam da mi rata na pisti sprobat kaj da od sebe :krneki: .....pa upam da bo kak pršu s ta novo, da ga zad pustim, ha ha :evilgrin: buhtel ljubkovalno za cbr z 16" sprednim kolesom kok zdej folk praša za ta motor? vem za enga. . .z dodatno opremo. . . buhtelček ja....morda naslednje leto nabildan naked....... kaka se prodaja, letnik, pa za kok....da vidm če mi je lahko žal za prezgodnji nakup :closedeyes:
Cartman Objavljeno April 7, 2009 Opozori Objavljeno April 7, 2009 (popravljeno) Za eno leto prebrodit bo....žal finančno stanje ne dopušča več Prvi vtis je pozitiven, kar se voznih lastnosti tiče........ta vikend upam da mi rata na pisti sprobat kaj da od sebe :krneki: .....pa upam da bo kak pršu s ta novo, da ga zad pustim, ha ha :evilgrin: buhtelček ja....morda naslednje leto nabildan naked....... kaka se prodaja, letnik, pa za kok....da vidm če mi je lahko žal za prezgodnji nakup :closedeyes: nevem nevem. . .zato prašam. . frend je neki okrog 2000 govoril. . ma se mi zdi, da bi kej spustu. . 1998, ma pa ohlinsa zadaj, markesini 17" obe klesi full akrapovič in dynojett kit u karburatorjih. . Popravljeno April 7, 2009. Popravil Cartman
cb1300 Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 nujno prodam.....letnik 97,interesenti na PM
krava Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 Ne prodaj.Ta motorček bo s časoma začel pridobivat na ceni,pod pogojem,da je 'negovan'
RHonda Objavljeno Oktober 30, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2009 Zanima me ta motor, za ceno okrog 2000eur, v oglasniku imajo kilometre od 38.000 do 76.000. Nevem koliko so to realni kilometri ampak recimo da jih ima 76.000. Bral sem da gredo radi šponarji odmičnih, koliko pa je približno življenjska dobe enega šponarja, če se motor vrti na top? Pa recimo da je šponar zamenjan, kakšna je zanesljivost ostalih vitalnih delov, predvsem ojnični ležaji in ležaji glavne gredi. Meni je na ležajih zaribal kawasaki, pri okrog 80.000, poleg tega pa tudi honda vfr. Res je da se kawl vrti do 13, ta honda pa sklepam da nekje do 11, kar je manj ampak vseeno visoko. Koliko mislite da povprečen lastnik take honde vrti motor- skoz do 11, ali tudi kaj izkorišča visok navor spodaj? Kdaj je čas pri taki hondi za generalno popravilo (menjava ležajev in ostalo)? Predvsem mi je čudno da noben motor v oglasniku nima več kot 80.000 km glede na to da so že stari. Veliko več pa jih ima sumljivo nizke kilometre, recimo 38.000. Recimo da je bil motor vožen skoz do 11 (enkrat sem govoril z enim lastnikom ki to počne) ampak redno servisiran, kaj je za pričakovati pri 80.000? Hvala.
kađiva Objavljeno Oktober 30, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2009 ta motor ma dost navora tko da jo ni treba skoz vrtet na obrate,...je pa to najbl zanesljiv cesten motor vseh časov če mene vprašaš, naredu z obema ki sem jih imel ca. 40.000km in pr obeh brez enga samga problema olje, filter in svečke zamenjaš, pa ventile kontroliraš in po potrebi nastaviš, to je pa to govorim seveda za modele SC35 in 38 do 99 l. še en primer, ko sem mojo prvo letnik 1995 prodal je imela nekej čez 80.000km in je motor še zmer laufal k urca brez kakšnega ropotanja in čudnih zvokov v mašini, pa sem kr nekej kilometrov tud na Grobniku naredu z njo,da ne govorim o raznih zborih in burnoutih ko je kolega s precej novejšim Suzukijem zraven stal se moje Honde tud slišal ni ti sam kup ne bo ti žal p.s. edin loh se ti nardi tko k men, da ti bo predolgočasen motor k nč ne crkne,...in sem italijane kupu :lol:
Cartman Objavljeno Oktober 30, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2009 ta motor ma dost navora tko da jo ni treba skoz vrtet na obrate,...je pa to najbl zanesljiv cesten motor vseh časov če mene vprašaš, naredu z obema ki sem jih imel ca. 40.000km in pr obeh brez enga samga problema olje, filter in svečke zamenjaš, pa ventile kontroliraš in po potrebi nastaviš, to je pa to govorim seveda za modele SC35 in 38 do 99 l. še en primer, ko sem mojo prvo letnik 1995 prodal je imela nekej čez 80.000km in je motor še zmer laufal k urca brez kakšnega ropotanja in čudnih zvokov v mašini, pa sem kr nekej kilometrov tud na Grobniku naredu z njo,da ne govorim o raznih zborih in burnoutih ko je kolega s precej novejšim Suzukijem zraven stal se moje Honde tud slišal ni ti sam kup ne bo ti žal p.s. edin loh se ti nardi tko k men, da ti bo predolgočasen motor k nč ne crkne,...in sem italijane kupu :lol: ti je pr 80 000 že pila olje?
RVT Objavljeno Oktober 30, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2009 ti je pr 80 000 že pila olje? Moja l.94 pri 80 000 ne prav lahkih kilometrih, če se spomnem je spila na interval 6000 kilometrov glih od max. do min. olje pa Motul 300v. Se je pa tem motorjem poznalo malo pri porabi olja, če si ji serijski izpuh zamenjal z komplet Akrapovičem. Drugač pa jest imel 5 hond CBR 900 RR od l.93 do l.97 in z njimi naredil preko 170 000 kilometrov in razen tega da sem pri eni menjal drugo prestavo zaradi učenja vožnje po zadnjem nisem imel popolnoma nobenega problema sesir 1
RVT Objavljeno Oktober 30, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2009 ta motor ma dost navora tko da jo ni treba skoz vrtet na obrate,...je pa to najbl zanesljiv cesten motor vseh časov če mene vprašaš, naredu z obema ki sem jih imel ca. 40.000km in pr obeh brez enga samga problema olje, filter in svečke zamenjaš, pa ventile kontroliraš in po potrebi nastaviš, to je pa to govorim seveda za modele SC35 in 38 do 99 l. še en primer, ko sem mojo prvo letnik 1995 prodal je imela nekej čez 80.000km in je motor še zmer laufal k urca brez kakšnega ropotanja in čudnih zvokov v mašini, pa sem kr nekej kilometrov tud na Grobniku naredu z njo,da ne govorim o raznih zborih in burnoutih ko je kolega s precej novejšim Suzukijem zraven stal se moje Honde tud slišal ni ti sam kup ne bo ti žal p.s. edin loh se ti nardi tko k men, da ti bo predolgočasen motor k nč ne crkne,...in sem italijane kupu :lol: In tut ni te blo za spravt dol z nje dokler te nism
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se