kađiva Objavljeno Avgust 13, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2004 En vprašanje za tiste,ki ste imeli ali imate ta motor. Ali se na 48000 km štelajo ventili?? :? V servisni knjigi za CBR900 92-95 l. piše,da se štelajo pri 24000km in potem spet čez 24000km se pravi pri 48000km :hmm: Jest sem šel pa vprašat na servis koliko bi me prišlo,da mi naštelajo ventile, mi je pa reku : "kdo ti je pa reku da je treba ventile štelat" :blink: pa sem mu povedal,da v servisni knjigi tko piše ,pol je pa reku :"ja če hočeš ti jih lahko naštelam" :blink: Tko da zdej pa res ne vem ali jih je treba štelat ali ne :hmm: Prosim za koristne informacije :) Ker ne bi rad videl,da bi mi pol enkrat sred sezone ventile "prepihal" :( P.S Spraševal sem pa v Elisi
GhostRR Objavljeno Avgust 15, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2004 CBR 900 RR '96 .... z njo sem naredu okol 6000 km brez dolivanja olja. :OK: V zadnjih 14 dnevih (od zadnje kontrole olja) pa mi ga je spila toliko, da je nivo pod minimumom. :wacko: Je možno, da avtocestna vožnja (obrati nad 9000 dolgo časa) toliko pripomore k pitju olja? :hmm: A se je lahko kaj drugega obrabilo? :? Še eno vprašanje imam za vse lastnike te snete sekire. :ph34r: Ali tudi vam klokota, ko je mrzla v leru? :doze: Ko stisnem sklopko klokotanje preneha. Zdi se mi, da ko mi je prišla v roke, tega ni delala. Je še kje kakšno olje, ki ga lahko zmanjka - sklopka, menjalnik? Aja pa še to, dvakrat mi je že padla na bok :cry: ... koliko olja lahko takrat steče ven? :hmm:
gebre Objavljeno Avgust 15, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2004 Upam, da me bo kdo popravil, če učim krivo vero ampak je znano (vsaj zame :rolleyes: ), da motor kuri več olja, če se ga priganja v visoke obrate dalj časa. Ne vem pa, če bi ga "moral" spiti toliko kolikor ga je tebi.
kađiva Objavljeno Avgust 16, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2004 CBR 900 RR '96 .... z njo sem naredu okol 6000 km brez dolivanja olja. :OK: V zadnjih 14 dnevih (od zadnje kontrole olja) pa mi ga je spila toliko, da je nivo pod minimumom. :wacko: Je možno, da avtocestna vožnja (obrati nad 9000 dolgo časa) toliko pripomore k pitju olja? :hmm: A se je lahko kaj drugega obrabilo? :? Še eno vprašanje imam za vse lastnike te snete sekire. :ph34r: Ali tudi vam klokota, ko je mrzla v leru? :doze: Ko stisnem sklopko klokotanje preneha. Zdi se mi, da ko mi je prišla v roke, tega ni delala. Je še kje kakšno olje, ki ga lahko zmanjka - sklopka, menjalnik? Aja pa še to, dvakrat mi je že padla na bok :cry: ... koliko olja lahko takrat steče ven? :hmm: Ja tale poraba olja je pa sumljiva,ker jaz sem letos naredu do sedaj 6000 km pa mi je pokurila mogoče 1 dl olja ,tko da mal vpraš serviserje glede tega .) Kar se pa "klokotanja" tiče je pa pri men isto,ko je mrzla zelo čudne zvoke spušča iz mašine pol ko se pa segreje je pa dober :hmm:
kađiva Objavljeno September 21, 2004 Opozori Objavljeno September 21, 2004 No na tej sliki se pa vidi kako vsestransko uporaben je ta motor :D :D :D
kađiva Objavljeno September 21, 2004 Opozori Objavljeno September 21, 2004 Meni osebno ena najlepših CBR kar sem jih kdaj videl :wub: :yea2: :yea2:
kobilcica Objavljeno Oktober 15, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2004 Prejšnja tema :: Naslednja tema Avtor Sporočilo Rock Član Član od: ponedeljek, 20.05.2002 21:26 Objav: 113 Kraj: Radovljica Objavljeno: 08 nov 2002 19:28 Zadeva: KONČNO MOJA CBR 900 RR !!! -------------------------------------------------------------------------------- Pozdravljeni, Kot ste ze iz naslova izvedl sem tudi jaz koncno najsel motorcek zame in to je Honda CBR 900 RR , letnik 1996, tako da sem strsn zadovoln , pa se moja bo vesela ka se bo lahko zadi vozila, skoz mi ze govori naj kej kupim( ane chris ), no ja uglavnem ZAKON DAN; ZAKON MOTOR; ZAKON VECER.....full sem vesel, sam upam da bo dobr delal pa da ne bo problemov... Lp, Rock P.S: se vidmo kej v OLP-u, zdej ko bo zima bom mogu nekam na cajcke hodt....pa prekleto je ze mraz sem se dones peljal do doma, me je zeblo ko macka..... _________________ My second car is a motorcycle.... ← CBR-ka 900 je zakon!!! Sam sem jo vozil štiri leta (l.97) zdej sem pa na R1 ( še boljši!). S hondo ni bilo nobenih problemov, samo redno vzdrževanje, pa je šlo! Najvišja hitrost je bla 295 km/h, Pri yamahi je pa 312 km/h. Glede sprednje 16 col gume je pa tkole, za tam okrog 15 do 20 000 sit se dobi platišče od cbr 600 isti letnik, ki je 17 colska in paše na 900 RR, samo diske uporabiš pa od 900 in ne od 600! Sam se tako žgal celih 48 000 km in je skoz držalo, tako, da ni problema! Ko sem jo prodal je imela 62000 km in to kar težkih, pa je še kar predla kot muca! LP
metalbike Objavljeno November 8, 2004 Opozori Objavljeno November 8, 2004 Čist tko ena neumesna :D Če kdo prodaja akrapovič full krivine za cbro 900 letnik 2000-2001 al pa koga pozna nej me kontaktira na pm .)
ssax Objavljeno November 10, 2004 Opozori Objavljeno November 10, 2004 jo jaz ga imam eno leto in to letnik 1998 in sem cisto zadovoljen z njim, nič se ne kvari, lega na sesti je kul--seveda odvisno tudi od gum. prisegam na Dunlop. sicer zaradi določenih potreb ga bom sedaj prodal za 1.200.000 imam dosti novih stvari na njem. ce poznas koga ki ga zanima. 041906149 lp
Happy Biker Objavljeno November 20, 2004 Opozori Objavljeno November 20, 2004 Namen imam kupiti Hondo CBR 900 RR letni 2003, pa me zanima, ce ima kdo kaksne izkusnje s tem motorjem, oziroma ce kdo ve za kaksne pomankljivosti ali tezave. :?
Happy Biker Objavljeno November 21, 2004 Opozori Objavljeno November 21, 2004 A kdo kaj pozna cbr 900 letnik 2003, jo imam namen kupit pa me mal zanima? :OK:
kađiva Objavljeno November 21, 2004 Opozori Objavljeno November 21, 2004 Sicer vozil se še nisem z njo, ampak poznam dva ki sta jo imela (eden jo ima še in jo bo tudi prodajal .) ) Z njo ni bilo nobenih težav, je izredno vodljiv motor,tudi moči ji ne manjka, le zavore so v stilu CBR-ke, lahko bi bile boljše :doze: Je pa tudi zelo lepa :wub: in zanesljiv motor (saj je honda :grim ) kaj več naj pa še kdo drug pove, ki se je že vozil z njo ali jo ima doma .) lp cagiva
kađiva Objavljeno November 21, 2004 Opozori Objavljeno November 21, 2004 No pa da še jaz neki vprašam. A se je že kdo kej igral z nastavitvijo zadnjega amortizerja pr CBRi l.1995 ? Ne bi rad kar neki na pamet obračal tist šraufek, da ne bi kej zaje**l :) lp cagiva
SiR Objavljeno November 21, 2004 Opozori Objavljeno November 21, 2004 Sicer vozil se še nisem z njo, ampak poznam dva ki sta jo imela (eden jo ima še in jo bo tudi prodajal .) ) Z njo ni bilo nobenih težav, je izredno vodljiv motor,tudi moči ji ne manjka, le zavore so v stilu CBR-ke, lahko bi bile boljše :doze: S čim že podkrepiš tole o "slabih zavorah CBR"? a to govoriš za tvojo letnik 95' ali za 2003?
kađiva Objavljeno November 21, 2004 Opozori Objavljeno November 21, 2004 S čim že podkrepiš tole o "slabih zavorah CBR"? a to govoriš za tvojo letnik 95' ali za 2003? ← za obe .) Namreč oba lastnika sta mi zaupala da bi zavore lahko malo boljše učinkovale .)
Red Objavljeno November 23, 2004 Opozori Objavljeno November 23, 2004 (popravljeno) Nič secirat za bremze. So pogruntali v Hondi, da majo Kawlni dobre bremze, pa so vzeli TOKICO. Pa ni jim nerodno.... :grim. 2005 bo torej HONDA zmagala, tudi z zavorami..... :lol1: Popravljeno November 23, 2004. Popravil Red
kađiva Objavljeno Februar 20, 2005 Opozori Objavljeno Februar 20, 2005 Evo tale stran je ful dobra :OK: ,je velik slikc in imajo dobr forum :worship: RRZone lp cagiva
Brdaus Objavljeno Marec 7, 2005 Opozori Objavljeno Marec 7, 2005 ČE smem še jest nekaj dodat: imam Hondo 900 RR letnik 1993, pa ima odpravljene vse pomanjkljivosti: 1) Zavore so ble RESNIČNO slabe, pa sem samo diske zamenjal, 2) vilice so USD, s tem pa tut guma pride 17 ".
kađiva Objavljeno Marec 7, 2005 Opozori Objavljeno Marec 7, 2005 ČE smem še jest nekaj dodat: imam Hondo 900 RR letnik 1993, pa ima odpravljene vse pomanjkljivosti: 1) Zavore so ble RESNIČNO slabe, pa sem samo diske zamenjal, 2) vilice so USD, s tem pa tut guma pride 17 ". ← Živjo! Kero firmo diske maš gor pa vilice od kerga motorja?? P.S. : a si ti slučajno od smeškota frend, k smo bli takrat na pizzi v Bitnjah? :) k vem da je bil en k mi je to razlagal,da ma tako CBRo :D Dj enkrat mi boš pokazal to "zverinco" :OK: lp cagiva
batzajla Objavljeno Marec 7, 2005 Opozori Objavljeno Marec 7, 2005 P.S. : a si ti slučajno od smeškota frend, k smo bli takrat na pizzi v Bitnjah? ← je :grim
Brdaus Objavljeno Marec 8, 2005 Opozori Objavljeno Marec 8, 2005 Ja, sem ja. CBR a je sicer trenutno v predelavi ( body ). Jo bom mal ušilu. Drugač so pa "diskačati" diski gor. Čeprou me mal zaj... k mi rožljajo, kao Božiček pa to, ampak k sva ga s Smeškotom žgala prot Ajdoušćin, se bremze niso niti mal zmatrale. In kdo je zdej Božiček? :naughty:
maXXXimum Objavljeno April 4, 2005 Opozori Objavljeno April 4, 2005 Bi kdo vedu kej povedat o tem motorju? http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornakolesa/oglas.asp?id=28326 Ne o CBR900rr nasplosno ampak konkretno o temule z oglasa :P Glede na letnik se mi zdi nekam malo kilometrov, pa tudi cena je sorazmerno visoka za ta letnik.. :hmm:
GhostRR Objavljeno April 4, 2005 Opozori Objavljeno April 4, 2005 Ne o CBR900rr nasplosno ampak konkretno o temule z oglasa :P Glede na letnik se mi zdi nekam malo kilometrov, pa tudi cena je sorazmerno visoka za ta letnik.. :hmm: ← Glej, okoli cene je tako... jest mam 1996 letnik, pa je sigurn po enem letu več vredna, kot sem pa jaz zanjo dal. Koplet srednje kvalitetnih gum je 70k SIT. Diski, pakne, veriga, izpuh, ležaji... vse to stane. Hočem povedat, da lahko glede na te stvari, cena varira tud do 15-20% motorja. Drgač pa tale letnik 1996 rulz!
Ice Objavljeno April 4, 2005 Opozori Objavljeno April 4, 2005 narobe razmisljanje. vse to so potrosni materiali, ki se morajo obnavljati da cena ne pade toliko, kot bi, ce bi imel motor zlajdarne materiale se vedno montirane. ergo od kje tebi ideja, da samo zato, ker si montiral nove gume je pa cena kar 70k sit visja? lahko je visja nekaj k sit ne pa polno ceno kompleta. enako z vsemi potrosnimi materiali (verige, zavorne ploscice, zavorna tekocina, olja, deloma lezaji itd.). :topic:
GhostRR Objavljeno April 4, 2005 Opozori Objavljeno April 4, 2005 (popravljeno) narobe razmisljanje. vse to so potrosni materiali, ki se morajo obnavljati da cena ne pade toliko, kot bi, ce bi imel motor zlajdarne materiale se vedno montirane. ergo od kje tebi ideja, da samo zato, ker si montiral nove gume je pa cena kar 70k sit visja? lahko je visja nekaj k sit ne pa polno ceno kompleta. enako z vsemi potrosnimi materiali (verige, zavorne ploscice, zavorna tekocina, olja, deloma lezaji itd.). :topic: Glej, nekaj je dokazovati "naslednjemu lastniku", da ima veriga 100km, pa gume včeraj kupljene in olje danes zamenjano. Torej, če gledaš tržno ceno, tvoja postavka drži. Sori, ampak meni je motor z včeraj novimi gumami za 70k sit vreden pač toliko več - recimo da daš dol 3k sit zaradi tega, ker gume kao niso več iz trgovine. Zato tudi nikoli ne bom prodajal motorja z včeraj novimi gumami! Dejstvo pa je, da pri starih motorjih stanje potrošnega materiala da precej na ceno, ker valda motor ni več tolk vreden, material pa še vedno. Popravljeno April 4, 2005. Popravil GhostRR
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se