Skoči na vsebino

HONDA CBR 900 RR


Priporočene objave

Objavljeno

Dejstvo je, da je motor vsak let več vreden. Jest sm svojo CBR 600 po letu dni prodal za isti dnar, kolega pa CBR 900 po treh letih za 20kSIT več, kot je dal zanjo. Inflacija. :doze:

Objavljeno

kako lahko tak hvalte tak star motor...pa sej to ni več podobn motorju ki ga zdej kupiš :? odzadaj zgleda pa kot barvna televizija....

Objavljeno (popravljeno)
kako lahko tak hvalte tak star motor...pa sej to ni več podobn motorju ki ga zdej kupiš  :?  odzadaj zgleda pa kot barvna televizija....

Eni kupujejo motor, da jih drugi vidijo, drugi pa zato, da se z njim vozijo. <_<

In z CBR900RR se da še vedno zelo dobro peljat. Poznam tud ljudi, ki jim je starejša CBR900RR boljša za vozit, kot pa nova CBR1000RR. Z večine zato, ker je nova že preveč dirkaška. Honda slovi po tem, da dela kvalitetne motorje. Zato tudi imajo stare honde še kar ceno. Bližam se mojim 14000 km na letniku 1996 s skupaj 53000km - pa ne kaže problemov.

Sem pa tudi bral članke v katerih piše, da je CBR900RR od letnika 1993 do 2000 (ko je prišla Y R1) za tiste čase popolna zmagovalka v svoji kategoriji.

Popravljeno . Popravil GhostRR
Objavljeno
Dejstvo je, da je motor vsak let več vreden. Jest sm svojo CBR 600 po letu dni prodal za isti dnar, kolega pa CBR 900 po treh letih za 20kSIT več, kot je dal zanjo. Inflacija. :doze:

:lol1: you don´t say.

......in mozno samo nekje kjer je inflacija potrebnega materiala. :grrr

al´ pa serijske nategancije po vrstnem spisku. :lol: najdibutcapress

Objavljeno
kako lahko tak hvalte tak star motor...pa sej to ni več podobn motorju ki ga zdej kupiš  :?  odzadaj zgleda pa kot barvna televizija....

<_< ..ej star gor al pa dol....motor je odličen :OK: ...jz sem z njim maximalno zadovoljen,pa ima 55.000km in dela kot urca....in je v svojem razredu med motorji istih letnikov sigurno no.1 :worship: ...pa tud med vsemi je še zmer najmanj zastarel .) ....

Pa kaj če se teb zdi grd tud prov,...men ni :)

lp cagiva

Objavljeno
... odzadaj zgleda pa kot barvna televizija....

Točno vem kaj mislis.. tut men ni vsec ogromna rit (ne na zenski ne na motorju :grrr) ampak cbr 900 rr 96 ma ze kr lep zadek.. ce hoces barvno televizijo si pa poglej yzf 750 :slap:

YZF 750:

yzf.jpg

CBR 900 RR:

cbr.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Meni pa ni jasno, zakaj bi se s tem motorjem bolje peljalo s 17" kolesom spredaj? A ni fora v tem, da ko je enkrat končan design motorja, je vse tako izračunano, da bi kakršnakoli sprememba v ciklistiki in težišču podrla idealne perfomance motorja?

Popravljeno . Popravil GhostRR
Objavljeno

Ja tud men ni jasen kva vse tko moti ta 16" spredej,...za moje pojme se motor odlično pelje s to 16" gumo spredej :OK:

Pa tud, a ne vozijo v MotoGP na 16,5" ....se prav da neki je na tem :naughty:

No pa še en tehničen vprašanje,predvsem za štromarje... :D

Zakva mi,ko je mrzu motor oz. mrzu zrak žmigavcev ne vklaplja takoj,predvsem z desnim imam te probleme,....včasih rabi tud po 30 sekund da se prižge :blink: ...ko pa je motor segret in po možnosti tudi zrak da ima tm okol 15°C pa prižge že po kakšnih 3 sekundah... :hmm:

lp cagiva

Objavljeno (popravljeno)

najprej zamenjej žarnico....

... pol pejd na ljublelj, kjer je zihr 0 stopinj celzija

... pol probi če elektrika pride normalno do kontaktov žarnice

... in če ne pride... pel k mehaniku :lol:

:topic: ... drgač pa nisem štromar... tko da ... :rolleyes:

Popravljeno . Popravil GhostRR
Objavljeno

No pa še en tehničen vprašanje,predvsem za štromarje... :D

Zakva mi,ko je mrzu motor oz. mrzu zrak žmigavcev ne vklaplja takoj,predvsem z desnim imam te probleme,....včasih rabi tud po 30 sekund da se prižge :blink: ...ko pa je motor segret in po možnosti tudi zrak da ima tm okol 15°C  pa prižge že po kakšnih 3 sekundah... :hmm:

lp cagiva

Poglej rele za žmigavc oziroma ga zamenjaj. Cena ne bi smela bit prevelika (kakšnega prešerna)....

Objavljeno
Ja tud men ni jasen kva vse tko moti ta 16" spredej,...za moje pojme se motor odlično pelje s to 16" gumo spredej :OK:

Kolkr sm jst prebral je problem v tem da je manjša izbira 16" gum ko 17" - nic drugega :hmm:

lahko pa da neumnosti govorim :krneki:

Objavljeno

Hja, 16" so precej drage od 17", to drži, ampak kr se vožne tiče mam na svoji CBRi 17", pa tut jest ne bi vedu povedat razlike. Mogoče je vožnja skozi dvojne ovinke drgačna? :hmm:

Objavljeno
Bi kdo vedu kej povedat o tem motorju?

http://www.(Zbrisano&#33; Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornakolesa/oglas.asp?id=28326

Ne o CBR900rr nasplosno ampak konkretno o temule z oglasa  :P

Glede na letnik se mi zdi nekam malo kilometrov, pa tudi cena je sorazmerno visoka za ta letnik..  :hmm:

Nič mu verjet temu tipu ker je nakladač sam govori pozna vse kar ga vprašaš motor ma pa cel let v garaži ker se ga sploh ne upa pelat.Po moje ga še ni pelu čes 6 tisoč obratov.

Objavljeno

To, da ga ne upa peljat in je motor celo leto v garaži je v bistvu zelo dobra stvar.

Objavljeno (popravljeno)
To, da ga ne upa peljat in je motor celo leto v garaži je v bistvu zelo dobra stvar.

Je res, ampak dvomim da je temu tako, glede na to. da ima zadaj dirkalno gumo, pa se nekaj detajlov kaze na obcasno uporabo na dirkaliscu :hmm:

Drgac me pa definitivno zanima kej vec o motorju in posredno tut lastniku (glede na to da bom mogoce kupil motor od njega), ce je res kej na tem - nikoleta, prosim za nadaljne info .)

Popravljeno . Popravil Mike_E_
Objavljeno (popravljeno)
Meni pa ni jasno, zakaj bi se s tem motorjem bolje peljalo s 17" kolesom spredaj? A ni fora v tem, da ko je enkrat končan design motorja, je vse tako izračunano, da bi kakršnakoli sprememba v ciklistiki in težišču podrla idealne perfomance motorja?

Motorji s 16" kolesom spredaj so precej vodljivejši kot tisti s 17", so pa zato precej manj stabilni v med polaganjem v ovinkih. Znano je, da se vodljivost in stabilnost izključujeta, zato tudi po nobenih izračunih ciklistike ni mogoče naredit idealnega motorja. Proizvajalcem motorjev pa tudi ni v interesu, da bi zaradi slabše stabilnosti večino motorje opremljali z blažilniki na krmilih.

Res pa je, da so 16" gume nekoliko dražje od 17", to pa je zaradi tega, ker so motorji s 16" kolesi že skoraj eksotični. Če bi bila večina motorjev opremljena s 16", bi bile le te gume cenejše.

Primerjave z motocikli, ki jih vozijo v MotoGP so nesmiselne, saj imajo naši motorji toliko podobnosti z njimi kot vlečna mula z dirkalnim konjem.

lp DTW

Popravljeno . Popravil dave the wave
Objavljeno
Razmisljam, katero gumo dat zadaj na cbr 900 rr? Na motor se bo treba še navadit, zato ne iščem kakšne racing gume ampak nekaj, kar bi nudilo optimalen oprijem na cesti za stil voznje od ST do obcasnega MS, brez pretiranega ogrevanja, pa da ne zdrzi samo 3000 km .)

Predlogi?

Mike: Dunlop 208 RR.

Piši Bladzu na PM za ugodno ceno.

Nič proti dunlopu, me pa zanima še kašna alternativa, da se ravno ne zapičim v prvi predlog.. :)

Objavljeno
Bi kdo vedu kej povedat o tem motorju?

http://www.(Zbrisano&#33; Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornakolesa/oglas.asp?id=28326

Ne o CBR900rr nasplosno ampak konkretno o temule z oglasa  :P

Glede na letnik se mi zdi nekam malo kilometrov, pa tudi cena je sorazmerno visoka za ta letnik..  :hmm:

Meni se cena ne zdi tako absurdno pretirana. Ze samo celoten Akrapovic pride vsaj 300.000, ce je res, da ima tudi krivine, kot to navaja v oglasu.

Do kilometrov sem zelo skepticen.

Objavljeno
Meni se cena ne zdi tako absurdno pretirana. Ze samo celoten Akrapovic pride vsaj 300.000, ce je res, da ima tudi krivine, kot to navaja v oglasu.

Do kilometrov sem zelo skepticen.

Akrapo je cel.. sm su pogledat zadevo.. B)

Kilometrom pa nikakor ne morem verjet.. sicer je pa ze mimo - sm ze dal aro za eno drugo - l. 97, črna :wub:

Objavljeno
Nič proti dunlopu, me pa zanima še kašna alternativa, da se ravno ne zapičim v prvi predlog..  :)

Pilot power, cena je prbližno ista, s tem d bo michelinka mal več zdržala in se mal kasnej ogrela. K se pa segreje je majka

Bridgestone battlax 012SS, jo mam js zadej trenutno. Guma se dokaj hitro segreje, drži ku lepilo, v ovinkih mirna, z njo naredu 1800km in ma še 3,8mm profila. JE pa svinsko draga 48.000 zadnja :hmm:

Pirelli Diablo. Te ne vem, je pa ena dražja alternativa

Pirelli Dragon. -II-

Metzeler M1. Hvaljena guma, nekoč jo bom probu. Je pa mal dražja

Anything else we can help.

Če ne maš tudi michelin macadam al pa kšno metzeler tourance :lol1: :slap: To ti bo Cagiva znau povedat. On fura take gume :kva2: :fight1: :chase:

Objavljeno
Če ne maš tudi michelin macadam al pa kšno metzeler tourance :lol1:  :slap: To ti bo Cagiva znau povedat. On fura take gume :kva2:  :fight1:  :chase:

zdej prau da bo mitaske zmontirou da se bo lah po kolenu vozu :grim

brdaus,vsi nestrpno čakamo! :D

Objavljeno
@gizmokak: ne zajebavej :nono:

P.S.  a ma kdo mogoče kej izkušenj s stabilizatorjem krmila na CBR900...kolk se to kej pozna??

lp cagiva

Mal heca more bit :P sej me poznaš, d še ene nism pametne povedu :whistle:

Glede stabilizatorja pa je precejšna razlika. Sm meu priložnost peljat eno 900 z in eno brez. Razlika velika (v ovinkih, kje pa, precej lepš je pospeševat z ovinku k ne trese balance), no moja je pa tudi brez sam ni 900 in me matra d bi ga namontiru :hmm: sam je kar visok $$$$ :slap:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

evo dva zlo uporabna linka .) CBR900.de in CBR900....england

...no sej eni jih že poznate :P ...pa vseen

lp cagiva

Objavljeno

@cagiva: Men se pa dozdeva, da imaš ti na svojem motorju prednjo masko malo novejši model gor, kot je pa originalna za tvoj letnik. A se motim :hmm:

Objavljeno
@cagiva: Men se pa dozdeva, da imaš ti na svojem motorju prednjo masko malo novejši model gor, kot je pa originalna za tvoj letnik. A se motim  :hmm:

Ja, motiš se .)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!