Skoči na vsebino

HONDA CBR 900 RR


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Ne, ne, niti ne. Ker je bila vožnja v enem kosu, in na bencinski sem odprl na ON, nakar vozim dalje v enem kosu (tistih dobrih 200km) tako da sem DOBRO pogledal...

Le zakaj??? :whistle:

edit;

Ročica?? Dvomim...

To se mi je zgodilo prvič. Sem že ostal brez, amapk takrat je rezervo potegnilo. Sedaj pa ne. In sem siguren, da je pipica bila v redu obrnjena...

Popravljeno . Popravil Kavva
Objavljeno
:kva2: Včerej ostal brez goriva!!! Majke mi!!! Natankam polnega, prevozim cca. 210km, pipico imal na ON, motor začne grgrat,....no ok, vem da je gorivo si rečem in odprem rezervo!!! Nič!! Moped mi ugasne. Pogledam tank, SUH.!! :hmm:  :grrr

Naj mi kdo obrazloži kako je to mogoče, da se mi je izpraznila tudi rezerva??? :naughty:

Neugodno :lol:

Men se se ni zgodilo.. kar se tice razlag bi se pa kar strinju z Ghostom. ČE res ni blo nič od tega, pol pa :?

Objavljeno
:kva2: Včerej ostal brez goriva!!! Majke mi!!! Natankam polnega, prevozim cca. 210km, pipico imal na ON, motor začne grgrat,....no ok, vem da je gorivo si rečem in odprem rezervo!!! Nič!! Moped mi ugasne. Pogledam tank, SUH.!! :hmm:  :grrr

Naj mi kdo obrazloži kako je to mogoče, da se mi je izpraznila tudi rezerva??? :naughty:

Možna razlaga je, da je preklopna pipca sestavljena še na dost enostaven način in sicer, ko imaš na RES (rezerva) teče iz rezervoarja iz samega podna, ko imaš na ON (dotok zraven RES) ima ta cevko speljano cca 3-4cm navpično, kar pomen da ti črpa bencin do vrha cevke potem moraš preklopiti na RES v teh 3-4cm ostane še tista rezerva 2-3l

Če se pa te cevka stakne, pade ven potem ti pa tud na ON črpa bencin do podna.

Ko boš imel spet bolj prazen tank posveti z BATERIJO v rezervoar če se vidi pipca iz notranje strani!

Men se je to dogajalo na FZR600, ki je imela še mehanski preklop ON/RES.

Preveri

LP

Objavljeno

Upam, da nisem sfalil teme... (ma saj gre tudi tu za Hjondo) :OK:

No, stvar je taka, da sem pred prvim menjavanjem olja. (odkar je v mojih rokah seveda) :grrr Ker prejšnji lasnik ni mel blage veze, kaj so mu vlili not na servisu, nemorem dolivat (saj ni treba, a se bom jaz boljše počutil) zaradi "griženja" olja.

Torej, katero vam "maže" motor? (je letnik 96) :hmm: :winkiss:

Objavljeno
Torej, katero vam "maže" motor? (je letnik 96) :hmm:  :winkiss:

Motul racing 300V :yea2:

Objavljeno

No, si me prepričal! :naughty: :kva2:

Če tebi dobro laufa, še bo meni. :naughty: :worship:

Objavljeno (popravljeno)
No, si me prepričal! :naughty:  :kva2:

Če tebi dobro laufa, še bo meni. :naughty:  :worship:

Jah.. men pr 66.000 km ne pije prakticno nic olja - nic dolivanja, samo menjave na 10k :yea2:

Honda :worship:

Popravljeno . Popravil maXXXimum
Objavljeno

Ko boš imel spet bolj prazen tank posveti z BATERIJO v rezervoar če se vidi pipca iz notranje strani!

Da si ne boš po pomoti svetil z vžigalnikom - :lol1:

Kakor se jaz spomnim, ko smo popravljali rezervovar od CBR900 RR (kolega je mal preveč tišal v ovivenk - sicer letnik 2003, vdrt na dveg mestih zaradi padca) so bile vse cevke v rezervovarju kovinske! Ne vem pa kako je s prejšnjimi letniki.

Preveri pa boš videl :?

Objavljeno
Motul racing 300V  :yea2:

nimam 900, ma 600 laufa tudi na to :OK:

Objavljeno

hmm, :hmm: zaj nevem, če je to frka vseh motorjev ki še majo frgazar oz. bi trebalo moje sinhronizirat. Zadeva mi do cca 3000 obratov "grgra" šele nato zaigra sinfonija tapravega štirivaljnika??!

Kako je pri vas? :hmm: :whistle:

Objavljeno

hmmm jz mam tud čist razštelane frgazarje pa mi nč ne grgra.....sam pod prostim tekom se mal zaganja motor...ne laufa enakomerno,....aja pa "mal" mi seka čez auspuh :D

Objavljeno
...aja pa "mal" mi seka čez auspuh :D

Sekanje čez avspuh je lahko posledica tudi starega avspuha... kao nekaj bencina steče ven skozi ventile, potem pa poči v avspuhu ... al neki podobnega :( ... heard from a mechanic .)

Objavljeno

@Kavva

Če je motor mrtev do 3k rpm, potem imaš kar fajn razštelane fergije, pravtako če seka ali se zaganja.

Objavljeno

jah nič, bo pa spettreba do dohtarja skočit :naughty: , že drugič v 14dneh :OK:

@simonsi; ni glih mrtev, saj vleče, ampak motor "grgra". Kot do bi mu kaj "zaletelo" :lol:

Honda saks. :yea1: Hočem Kawasaki :xx: :grim:

Objavljeno

Moja perdona je stara 12 let, pa čeprav včasih zaseka iz auspuha, lepo poje ori vseh vrtljajih. Honda je pač Honda .)

Objavljeno (popravljeno)
jah nič, bo pa spettreba  do dohtarja skočit :naughty: , že drugič v 14dneh :OK:

Honda saks. :yea1:  Hočem Kawasaki :xx:  :grim:

Očitno si mel res srečo pr nakupu.. glede na stanje motorja, lahko samo nalepko zamenjaš, pa boš mel kavasakija ki si ga tko želiš :P

Popravljeno . Popravil maXXXimum
Objavljeno

:yea1:

Pubeci, zdaj pa je zadeva sledeča...(...ka pa vem, a naj pišem tu, ali pod gume?? :naughty: ..eh, bom kar tu pripopal, če sem že začel pisat... ) :bounce:

Gume, jebela cesta,... To ne gre več tak naprej, bemti...

Dunlop 208 sem "pohabil" v cca. 40-dneh, 3700km, majo še slaba 2mm profila. :xx:

Rad "tišim" in "zalagam" :whistle: (kjer se seveda to da) :doze:

V kaj "jo" ubuvate??

Objavljeno
To ne gre več tak naprej, bemti... 

Dunlop 208 sem "pohabil" v cca. 40-dneh, 3700km, majo še slaba 2mm profila.  :xx:

Rad "tišim" in "zalagam" :whistle:  (kjer se seveda to da) :doze:

V kaj "jo" ubuvate??

Jih pa šparaš. :D Men je po 1000km profil padu na 0! Sreča pri Dunlopu je le to, da držijo dokler platno ven ne pogledajo, pa še pol se da do doma in pol do vulkanizerja prpelat tko da je tvojih 2mm še za ohohoooo km... .)

Kaj naj rečem, gume si kup ne pa Dunlop... :lol1:

Objavljeno
V kaj "jo" ubuvate??

D208RR zadaj, D208 spredaj... prejšnja zadnja (prav tako 208RR) zdržala 7.500 km :yes:

Objavljeno (popravljeno)

Jest mam takle obred:

na 3000km - zadnja guma 208RR

na 6000km - prednja guma 208RR+ zavorne ploščice + olje + filtri

Če sešteješ čisto vse, kar rabiš za motor na km, prideš do izračuna okoli 100SIT/km - v vednost <_< ... ne upam pa si izračunat zraven še kombinezon, čelado, rokavice, škornje ... recimo z amortizacijo od 3 do 5 let...

... potem imaš pa še nek % možnosti padca, posledičnega popravila in izgube na vrednosti motorja :( ... teh zadnjih stvari sploh nisem štel

@Kavva: Pa kaj ti je človek? Najprej jo kritiziraš, pol jo pa tolk tiščiš, da guma kar izpareva :P .

Popravljeno . Popravil GhostRR
Objavljeno

Pubeci, fala za pomoč.... :004

No, pa da "težim" dalje...

Se peljem danes par km in usoda je hotela, da sme moral čist nemočen, čakat v koloni. Stojim 2 minuti, in števec temparsture se mi na mestu dvigne skoraj do rdečega polja!! (cca. ena šestina do konca ostane) in pogledam ventilator, če bi slučajno laufal. Nič!! :whistle:

A ga začne vrtet, ko je že na rdečem polju??? O:-) :hmm:

PS..kaj bi jaz. brez vas..... :004 :yea1:

Objavljeno
Pubeci, fala za pomoč.... :004

No, pa da "težim" dalje...

Se peljem danes par km  in usoda je hotela, da sme moral čist nemočen, čakat v koloni. Stojim 2 minuti, in števec temparsture se mi na mestu dvigne skoraj do rdečega polja!! (cca. ena šestina do konca ostane) in pogledam ventilator, če bi slučajno laufal. Nič!! :whistle:

A ga začne vrtet, ko je že na rdečem polju??? O:-)  :hmm:

PS..kaj bi jaz. brez vas..... :004  :yea1:

Ja.. tut jst sm bil prvič kr mal :blink: , k je pršu števec za vodo skor do rdečega pa nibenega znaka življenja od ventilatorja :grrr No, pa se je potem hitro vklopu.. in glede na to, kako hitro je potem temperatura padla sploh ne bi blo potrebe da bi se vklopu kaj prej :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Kilometri so mal smešni ... ampak... takle pač mamo ne :blush:

Če iščeš motor, ki ima malo km, je edina varianta na najdeš takega, ki je bil samo na grobniku .) ... Samo pol je vprašanje kolk je vse skupej krivo :afro1:

Popravljeno . Popravil GhostRR

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!