krava Objavljeno Avgust 11, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2005 (popravljeno) Ne, ne, niti ne. Ker je bila vožnja v enem kosu, in na bencinski sem odprl na ON, nakar vozim dalje v enem kosu (tistih dobrih 200km) tako da sem DOBRO pogledal... Le zakaj??? :whistle: edit; Ročica?? Dvomim... To se mi je zgodilo prvič. Sem že ostal brez, amapk takrat je rezervo potegnilo. Sedaj pa ne. In sem siguren, da je pipica bila v redu obrnjena... Popravljeno Avgust 11, 2005. Popravil Kavva
maXXXimum Objavljeno Avgust 11, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2005 :kva2: Včerej ostal brez goriva!!! Majke mi!!! Natankam polnega, prevozim cca. 210km, pipico imal na ON, motor začne grgrat,....no ok, vem da je gorivo si rečem in odprem rezervo!!! Nič!! Moped mi ugasne. Pogledam tank, SUH.!! :hmm: :grrr Naj mi kdo obrazloži kako je to mogoče, da se mi je izpraznila tudi rezerva??? :naughty: ← Neugodno :lol: Men se se ni zgodilo.. kar se tice razlag bi se pa kar strinju z Ghostom. ČE res ni blo nič od tega, pol pa :?
MK-R1 Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 :kva2: Včerej ostal brez goriva!!! Majke mi!!! Natankam polnega, prevozim cca. 210km, pipico imal na ON, motor začne grgrat,....no ok, vem da je gorivo si rečem in odprem rezervo!!! Nič!! Moped mi ugasne. Pogledam tank, SUH.!! :hmm: :grrr Naj mi kdo obrazloži kako je to mogoče, da se mi je izpraznila tudi rezerva??? :naughty: ← Možna razlaga je, da je preklopna pipca sestavljena še na dost enostaven način in sicer, ko imaš na RES (rezerva) teče iz rezervoarja iz samega podna, ko imaš na ON (dotok zraven RES) ima ta cevko speljano cca 3-4cm navpično, kar pomen da ti črpa bencin do vrha cevke potem moraš preklopiti na RES v teh 3-4cm ostane še tista rezerva 2-3l Če se pa te cevka stakne, pade ven potem ti pa tud na ON črpa bencin do podna. Ko boš imel spet bolj prazen tank posveti z BATERIJO v rezervoar če se vidi pipca iz notranje strani! Men se je to dogajalo na FZR600, ki je imela še mehanski preklop ON/RES. Preveri LP
krava Objavljeno Avgust 13, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2005 Upam, da nisem sfalil teme... (ma saj gre tudi tu za Hjondo) :OK: No, stvar je taka, da sem pred prvim menjavanjem olja. (odkar je v mojih rokah seveda) :grrr Ker prejšnji lasnik ni mel blage veze, kaj so mu vlili not na servisu, nemorem dolivat (saj ni treba, a se bom jaz boljše počutil) zaradi "griženja" olja. Torej, katero vam "maže" motor? (je letnik 96) :hmm: :winkiss:
maXXXimum Objavljeno Avgust 13, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2005 Torej, katero vam "maže" motor? (je letnik 96) :hmm: :winkiss: ← Motul racing 300V :yea2:
krava Objavljeno Avgust 13, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2005 No, si me prepričal! :naughty: :kva2: Če tebi dobro laufa, še bo meni. :naughty: :worship:
maXXXimum Objavljeno Avgust 13, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2005 (popravljeno) No, si me prepričal! :naughty: :kva2: Če tebi dobro laufa, še bo meni. :naughty: :worship: ← Jah.. men pr 66.000 km ne pije prakticno nic olja - nic dolivanja, samo menjave na 10k :yea2: Honda :worship: Popravljeno Avgust 13, 2005. Popravil maXXXimum
Draksler Objavljeno Avgust 14, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2005 Ko boš imel spet bolj prazen tank posveti z BATERIJO v rezervoar če se vidi pipca iz notranje strani! ← Da si ne boš po pomoti svetil z vžigalnikom - :lol1: Kakor se jaz spomnim, ko smo popravljali rezervovar od CBR900 RR (kolega je mal preveč tišal v ovivenk - sicer letnik 2003, vdrt na dveg mestih zaradi padca) so bile vse cevke v rezervovarju kovinske! Ne vem pa kako je s prejšnjimi letniki. Preveri pa boš videl :?
gizmOkak Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 Motul racing 300V :yea2: ← nimam 900, ma 600 laufa tudi na to :OK:
krava Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 hmm, :hmm: zaj nevem, če je to frka vseh motorjev ki še majo frgazar oz. bi trebalo moje sinhronizirat. Zadeva mi do cca 3000 obratov "grgra" šele nato zaigra sinfonija tapravega štirivaljnika??! Kako je pri vas? :hmm: :whistle:
kađiva Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 hmmm jz mam tud čist razštelane frgazarje pa mi nč ne grgra.....sam pod prostim tekom se mal zaganja motor...ne laufa enakomerno,....aja pa "mal" mi seka čez auspuh :D
GhostRR Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 ...aja pa "mal" mi seka čez auspuh :D ← Sekanje čez avspuh je lahko posledica tudi starega avspuha... kao nekaj bencina steče ven skozi ventile, potem pa poči v avspuhu ... al neki podobnega :( ... heard from a mechanic .)
simonsi Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 @Kavva Če je motor mrtev do 3k rpm, potem imaš kar fajn razštelane fergije, pravtako če seka ali se zaganja.
krava Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 jah nič, bo pa spettreba do dohtarja skočit :naughty: , že drugič v 14dneh :OK: @simonsi; ni glih mrtev, saj vleče, ampak motor "grgra". Kot do bi mu kaj "zaletelo" :lol: Honda saks. :yea1: Hočem Kawasaki :xx: :grim:
Brdaus Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 Moja perdona je stara 12 let, pa čeprav včasih zaseka iz auspuha, lepo poje ori vseh vrtljajih. Honda je pač Honda .)
maXXXimum Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 (popravljeno) jah nič, bo pa spettreba do dohtarja skočit :naughty: , že drugič v 14dneh :OK: Honda saks. :yea1: Hočem Kawasaki :xx: :grim: ← Očitno si mel res srečo pr nakupu.. glede na stanje motorja, lahko samo nalepko zamenjaš, pa boš mel kavasakija ki si ga tko želiš :P Popravljeno Avgust 17, 2005. Popravil maXXXimum
krava Objavljeno Avgust 20, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2005 :yea1: Pubeci, zdaj pa je zadeva sledeča...(...ka pa vem, a naj pišem tu, ali pod gume?? :naughty: ..eh, bom kar tu pripopal, če sem že začel pisat... ) :bounce: Gume, jebela cesta,... To ne gre več tak naprej, bemti... Dunlop 208 sem "pohabil" v cca. 40-dneh, 3700km, majo še slaba 2mm profila. :xx: Rad "tišim" in "zalagam" :whistle: (kjer se seveda to da) :doze: V kaj "jo" ubuvate??
premza Objavljeno Avgust 20, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2005 To ne gre več tak naprej, bemti... Dunlop 208 sem "pohabil" v cca. 40-dneh, 3700km, majo še slaba 2mm profila. :xx: Rad "tišim" in "zalagam" :whistle: (kjer se seveda to da) :doze: V kaj "jo" ubuvate?? Jih pa šparaš. :D Men je po 1000km profil padu na 0! Sreča pri Dunlopu je le to, da držijo dokler platno ven ne pogledajo, pa še pol se da do doma in pol do vulkanizerja prpelat tko da je tvojih 2mm še za ohohoooo km... .) Kaj naj rečem, gume si kup ne pa Dunlop... :lol1:
maXXXimum Objavljeno Avgust 20, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2005 V kaj "jo" ubuvate?? ← D208RR zadaj, D208 spredaj... prejšnja zadnja (prav tako 208RR) zdržala 7.500 km :yes:
GhostRR Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 (popravljeno) Jest mam takle obred: na 3000km - zadnja guma 208RR na 6000km - prednja guma 208RR+ zavorne ploščice + olje + filtri Če sešteješ čisto vse, kar rabiš za motor na km, prideš do izračuna okoli 100SIT/km - v vednost <_< ... ne upam pa si izračunat zraven še kombinezon, čelado, rokavice, škornje ... recimo z amortizacijo od 3 do 5 let... ... potem imaš pa še nek % možnosti padca, posledičnega popravila in izgube na vrednosti motorja :( ... teh zadnjih stvari sploh nisem štel @Kavva: Pa kaj ti je človek? Najprej jo kritiziraš, pol jo pa tolk tiščiš, da guma kar izpareva :P . Popravljeno Avgust 22, 2005. Popravil GhostRR
krava Objavljeno Avgust 24, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2005 Pubeci, fala za pomoč.... :004 No, pa da "težim" dalje... Se peljem danes par km in usoda je hotela, da sme moral čist nemočen, čakat v koloni. Stojim 2 minuti, in števec temparsture se mi na mestu dvigne skoraj do rdečega polja!! (cca. ena šestina do konca ostane) in pogledam ventilator, če bi slučajno laufal. Nič!! :whistle: A ga začne vrtet, ko je že na rdečem polju??? O:-) :hmm: PS..kaj bi jaz. brez vas..... :004 :yea1:
maXXXimum Objavljeno Avgust 24, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2005 Pubeci, fala za pomoč.... :004 No, pa da "težim" dalje... Se peljem danes par km in usoda je hotela, da sme moral čist nemočen, čakat v koloni. Stojim 2 minuti, in števec temparsture se mi na mestu dvigne skoraj do rdečega polja!! (cca. ena šestina do konca ostane) in pogledam ventilator, če bi slučajno laufal. Nič!! :whistle: A ga začne vrtet, ko je že na rdečem polju??? O:-) :hmm: PS..kaj bi jaz. brez vas..... :004 :yea1: ← Ja.. tut jst sm bil prvič kr mal :blink: , k je pršu števec za vodo skor do rdečega pa nibenega znaka življenja od ventilatorja :grrr No, pa se je potem hitro vklopu.. in glede na to, kako hitro je potem temperatura padla sploh ne bi blo potrebe da bi se vklopu kaj prej :OK:
smokey20 Objavljeno September 1, 2005 Opozori Objavljeno September 1, 2005 http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornakolesa/oglas.asp?ID=45245 pozna kdo tole?
smokey20 Objavljeno September 1, 2005 Opozori Objavljeno September 1, 2005 http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornakolesa/oglas.asp?ID=45634# pa tole? nisem hotu smettit sam nisem mogel uredit prejšnjega posta :cry:
GhostRR Objavljeno September 1, 2005 Opozori Objavljeno September 1, 2005 (popravljeno) Kilometri so mal smešni ... ampak... takle pač mamo ne :blush: Če iščeš motor, ki ima malo km, je edina varianta na najdeš takega, ki je bil samo na grobniku .) ... Samo pol je vprašanje kolk je vse skupej krivo :afro1: Popravljeno September 1, 2005. Popravil GhostRR
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se