Skoči na vsebino

Orodje, momentni ključ, imbusi, gedore...


cyc

Priporočene objave

Hvala za nasvete. Rabim bolj za menjavo olja v motorju, kardanu in še kakšna redna vzdrževalna opravila, kot je menjava koles in privijanje in odvijanje zavornih čeljusti zaradi menjave gum in podobno. Kolikor gledam so vsi vijaki večinoma med 20 in 60Nm, zelo redki so višji. Moja trenutna motorja imata večinoma vse vijake Torx. Redne in večje servise delajo pooblaščenci, ker sta v garanciji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, motolover pravi:

Hvala za nasvete. Rabim bolj za menjavo olja v motorju, kardanu in še kakšna redna vzdrževalna opravila, kot je menjava koles in privijanje in odvijanje zavornih čeljusti zaradi menjave gum in podobno. Kolikor gledam so vsi vijaki večinoma med 20 in 60Nm, zelo redki so višji. Moja trenutna motorja imata večinoma vse vijake Torx. Redne in večje servise delajo pooblaščenci, ker sta v garanciji.

Aa tako, ja potem bo pa tisti Uniorjev kar dobra izbira. Jaz velikokrat rabim več kot 100nm, spoh ko se menja kakšne verižne sete itd in je treba stiskat verižnike, malega pa pri kakšnih servisih vilic, nastavljanju ventilov, itd.. tako da sta dva must have

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa mal skrbi, ker ti poceni ključi na zunaj izgledajo identilčno, razpon pa imajo malenkost različen. Ali so te razlike v bistvu rezultat nenatančnosti? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razpon in natančnost ključa je odvisen od vzmeti katero z obračanjem vijaka prednapneš do določene vrednosti.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hoferjev je natančen.. No vsaj bil je, sedaj že nekaj časa nisem probal, ampak mislim da se ni kaj veliko spremenilo. Samo toliko moraš gledat, da ga ne puščaš našponanega kadar ga ne potrebuješ, ampak da po vsaki uporabi lepo odviješ na 0, da je vzmet notri sproščena in je to to.. To itak velja za vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se prav spominjam sem ga osebno kupil pri "sosedu Lojzu", ne spomnim se pa več, ali manjka nastavek za svečke :hmm: , zaradi katerih myself menjave sem ga tudi kupil.  

IMG_8117.JPG

IMG_8118.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Robi tvojemu kompletu ne manjka nič imam enakega.

Ob 11. 10. 2016 at 22:19, motolover pravi:

Bom še malo počakal, potem pa kje nabavil. Vseeno bi raje imel enega za vse, ne pa dveh ali treh. 

Težko bi z enim ključem "pokril" kompleten razpon (točnost).

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, dlicen pravi:

Mene pa mal skrbi, ker ti poceni ključi na zunaj izgledajo identilčno, razpon pa imajo malenkost različen. Ali so te razlike v bistvu rezultat nenatančnosti? :)

Tud s poceni moment ključem ne boš tolko falil, kot če boš na pamet zategoval. Sploh pri manjših navorih je hec, ko se ponavadi dosti preveč zateguje. Pol pa se trgajo/uničujejo/utripmpošiljajo razni šravfi, matice in podobno.

Jaz mam sicer tole Hofer zadevo, pa še enega Wisenta 5 - 30Nm, 3/8 nastavek. Pa je pokrito praktično vse. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imajo v hoferju ponavadi kaj manjšega tudi v prodaji - razen tega oglaševanega? kaj v razponu 4-24 recimo?

Popravljeno . Popravil Texo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Texo pravi:

imajo v hoferju ponavadi kaj manjšega tudi v prodaji - razen tega oglaševanega? kaj v razponu 4-24 recimo?

Ne, samo to, kar je v ponudbi v katalogu oz. na njihovem sajtu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Imbusi z okroglo glavo - a to drži kot treba ali pa se rado kaj odlomi/z**be?

"L" z krajšim navadnim koncem in daljšim okroglim, se mi zdi praktično, ampak včasih so ti vijaki kje precej globoko in je treba z daljšim (okroglim) koncem kaj močneje zategnit/odtegnit .. navaden se mi zdi močnejši/natančnejši, kot okrogel .. :? :book:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imbus z okroglim koncem je oslabljen in če ni kvaliteten tudi na tem delu poči. Pa še vijak-glavo z njim prej pokvariš, ker nalega v šestrobo luknjo z manjšo površino. Ta del je namenjen predvsem približevanju vijaka, kjer je težko naravnost nasadit imbus ključ. Zateguje se ga z ravnim delom. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uniorjeve sem recimo gledal, razlika v ceni minimalna .. okrogli se mi zdijo praktični, če težko zraven prideš, lahko pod rahlim kotom .. ampak kaj, če pol ne moreš zategnit .. + krajši konec je včasih prekratek, če je vijak kje skrit .. da se ne splača šparat pa je res, robove takoj pobereš pri kakšnih "hudih kompletih" za par 2€-3€ iz najbljižje samopostrežbe ..

Popravljeno . Popravil Texo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam že kakšnih 15 let Uniorjeve.. Tudi z okroglim koncem sem marsikaj zategnil brez težav.. Še največja težava je v tem, da je vzvod na takratki ročici premajhen za dobro stisnit in moraš ponajt kakšno cev ali cevast ključ, da si malo pomagaš.

Tudi pri tastu v delavnici je pomoje že kakšnih 30 let star Uniorjev set inbusov, ki je v redni uporabi in še vedno super opravljajo svojo vlogo.

Tako, da če ni kvaliteta v zadnjih letih kaj opešala, je tudi Unior čisto ok izbira za kvalitetne imbuse.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se bojite tiste kroglice-obstaja tudi rezalka za kotni brusilnik!

Cev na ključ in zategni! Z Uniorjem ni kaj falit :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni se Uniorjevi držijo super. Kupil pred cca 7 leti navadne, brez okrogle glave. Kako je sedaj z kvaliteto nimam pojma. Ti z okroglo glavo bi pomojem na motorju moral funkcionirat, ker so momenti relativno majhni. Za bolj zategnjene/zarustane zadeve se pa naj nebi uporabljal.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!