Bambi61 Objavljeno December 29, 2014 Opozori Objavljeno December 29, 2014 Ste mi naredili lušte s to Romunijo. Cilj je do Bukarešte ter prevoziti TF in TA. Zanima me v kateri smeri je najbolje prevoziti ti dve cesti? Vprašanje je bilo postavljeno že v enem izmed prejšnjih postov, odgovora nisem zasledila. Predlagam da prevoziš cesto Maribor-Bukarešta samo nazaj ker do tja je slaba! .Drugače pa sta TF in TA lepi tja in nazaj sploh pozimi v snegu. Mislim, vprašanja pa taka...............
DAMI34 Objavljeno December 29, 2014 Opozori Objavljeno December 29, 2014 (popravljeno) Ste mi naredili lušte s to Romunijo. Cilj je do Bukarešte ter prevoziti TF in TA. Zanima me v kateri smeri je najbolje prevoziti ti dve cesti? Vprašanje je bilo postavljeno že v enem izmed prejšnjih postov, odgovora nisem zasledila. Je vse odvisno od rute (kake točke si misliš še ogledat), načeloma pa ponavadi pade TF jug sever in TA sever jug. BDW z bilo katere smeri greš sta obe lepi. Moj plan je bil nekoliko drugačen: šli smo ob Donavi, prečili preko Đerdapa v Romunijo in se nastanili v Pitestiju. Super hotelčič z bazenom za nekih 25€/glavi. Naslednje jutro smo krenili preko TF (za katerega smo si vzeli cel dan) in zaključili v kraju Bran, kjer smo si ogledali grad. Nato smo krenili proti Turdi in popoldan ogledali rudnik soli, zatem še vozili kaki 2 uri proti TA in prespali v hotelu ob poti. Ponovno smo si vzeli cel dan za prečenje TA in ko smo jo prevozili skočili še do Hunedoare. Tam prespali in si ogledali grad in ponovno proti Đerdapu, do katerega smo prišli z drugega konca kot pa smo krenili. Popravljeno December 29, 2014. Popravil DAMI34 sayo 1
jami65 Objavljeno December 29, 2014 Opozori Objavljeno December 29, 2014 Ste mi naredili lušte s to Romunijo. Cilj je do Bukarešte ter prevoziti TF in TA. Zanima me v kateri smeri je najbolje prevoziti ti dve cesti? Vprašanje je bilo postavljeno že v enem izmed prejšnjih postov, odgovora nisem zasledila. Pozdrav! kolikor sem na tekočem je TA zaprta vsaj letos jeseni je bila jo baje jo asvaltirajo,tako ,da je potrebno previrit situacijo.Odlično izhodišče za obe je Sibiu mi smo spali v hotelu z ograjenim parkingom za cca 25,00€ za par z zajtrkom. lp pa srečno
Marsela Objavljeno Januar 4, 2015 Opozori Objavljeno Januar 4, 2015 Hvala vsem za napisano. Prebiram še ostale potopise, da si naredim plan kot bo ustrezal meni. Pač vsak nasvet je dobrodošel. @bambi61 ne mislim iti tako daleč gledat samo levi in desni ovinek, rada bi uživala tudi nemotoristično. Vprašanje se mi zdi "na mestu" iz mojih izkušenj in doživljanj potovanj. Lp lynyrd 1
dopolavoro Objavljeno Januar 15, 2015 Opozori Objavljeno Januar 15, 2015 transfagarasan september 2014 Keiko, builder, DAMI34 in 4 others 7
solorider Objavljeno Januar 16, 2015 Opozori Objavljeno Januar 16, 2015 transfagarasan september 2014 Se da kje videt filmček na vrhu TA, ker tu bi jaz prespal....
DAMI34 Objavljeno Januar 16, 2015 Opozori Objavljeno Januar 16, 2015 (popravljeno) Se da kje videt filmček na vrhu TA, ker tu bi jaz prespal.... Težko, tole je gor: (če govoriš za Transfagarasan) in potem je dol TA -transalpina, pa je bolj podobna planoti in gor urejajo cele nove vasi: Popravljeno Januar 16, 2015. Popravil DAMI34 builder, RobiRoberto, Nearrain in 4 others 7
solorider Objavljeno Januar 17, 2015 Opozori Objavljeno Januar 17, 2015 Vem lani bil gor in videl, da se na TA da prespati brez šotora. Mislil, da je kdo snemal na vrhu TA. Bom pa letos ziher šel še enkrat!
moto rider Objavljeno Januar 18, 2015 Opozori Objavljeno Januar 18, 2015 Meni je pa Romunija zato všeč, ker je vse še bolj natur!! :yes: solorider in DAMI34 2
DAMI34 Objavljeno Januar 18, 2015 Opozori Objavljeno Januar 18, 2015 Tut meni, je pa samo vprašanje časa, kdaj bodo tudi tam začeli pobirati vstopnine za vsak hrib, grad, prdec ....
Leteči Objavljeno Januar 19, 2015 Opozori Objavljeno Januar 19, 2015 Meni je pa Romunija zato všeč, ker je vse še bolj natur!! :yes: Veš kaj tule ti dam pa povsem prav.....sicer vsi rinejo samo na Transalpino in Transfagarasan pa vendar ima Romunija toliko skritih biserov da bi človek tam zlahka preživel cel mesec. Ravno gledam da bi letos spet tja nos obrnila. Predvsem sever nama je bil fascinanten in zelo natur Robson, hajoktejn in pajkica 3
zmilan Objavljeno Januar 19, 2015 Opozori Objavljeno Januar 19, 2015 Veš kaj tule ti dam pa povsem prav.....sicer vsi rinejo samo na Transalpino in Transfagarasan pa vendar ima Romunija toliko skritih biserov da bi človek tam zlahka preživel cel mesec. Ravno gledam da bi letos spet tja nos obrnila. Predvsem sever nama je bil fascinanten in zelo natur No ja, ti dve cesti je pa treba obvezno prevozit.Škoda bi pa blo ne obiskat severa Romunije,tam je veliko za pogledat, kot praviš.Jaz imam namen to prevozit letos ,potem pa dol do Bolgarije, od tam naprej pa še nisem čisto prepričan. DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Januar 20, 2015 Opozori Objavljeno Januar 20, 2015 Iti prvič v Romunijo in spustiti ti 2 cesti je neumnost. Enostavno jih vkomponiraš, vse ostalo je odvisno od časa/denarja. Moj krog je zajemal Pitesti, Transfagarasan, Bran, Turdo, Transalpino in Hunedoaro. (5 dni časa) Ostalo so bile druge države v tranzitu. zmilan, solorider in gsxf750 3
Sorty Objavljeno Junij 10, 2015 Opozori Objavljeno Junij 10, 2015 Te dni se potepamo po Romuniji potem pa dalje proti Bolgariji. Če vas zanima si lahko več preberete na www.potopis.blogspot.com Fantocci, DAMI34, gsxf750 in 2 others 5
PrimozC Objavljeno Junij 10, 2015 Opozori Objavljeno Junij 10, 2015 Te dni se potepamo po Romuniji potem pa dalje proti Bolgariji. Če vas zanima si lahko več preberete na www.potopis.blogspot.com Super bo prislo prav za septembra
Marsela Objavljeno Junij 12, 2015 Opozori Objavljeno Junij 12, 2015 Imam dopust in planirano ruto. Zanima me ali ste prenočišča rezervirali ali ste jih poiskali sproti?
Popularna objava kawasakigpz Objavljeno Avgust 13, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 13, 2015 POTEPANJE PO ROMUNIJI V polovici julija sva se z ženo potepala po Romuniji z najinim Suzukijem. Šla sva preko Madžarske do Arada in naprej do Sebesa. Prvi dan sva prenočila v Petrestiju za 20.-€ in se solidno najedla za majhen denar. Zjutraj sva napadla Transalpino, ki je bila v začetku kar solidna, nato deloma v popravilu (in tisti odsek katastrofalen), nato pa se je izboljšala in postala vzor večini evropskih cest. Proti Transalpini, slabši odsek je za nama Pravi užitek za vožnjo in za panorame. Včasih pastirji pasejo ovce ali prečkajo ceste in je potrebno malo paziti, vendar nič nevarnega. Povsod ob poti stojnice s spominki, hrano in pijačo. Cene: zelo zmerne, včasih enostavno ne moreš verjeti, da lahko dobiš nekaj za manj kot euro. . Transalpina proti vrhu Po večini je narava neokrnjena in malo je poseganja v prostor. Na drugi strani, kjer se prične spust se pojavi idilična gorska vasica, popolnoma nova izgradnja turističnih objektov. Apartmaji in sobe na vsakem koraku. Tudi gostišč s hrano in pijačo je ob cesti dovolj. Včasih so nekoliko daljše razdalje med bencinskimi črpalkami. Transalpina že čisto na vrhu Nadaljevala sva do Curtea de Arges in se ustavila tik pod Transfagarashanom. Zanimiva vožnja po podeželju s solidnimi cestami. Lidl v Romuniji popolnoma identičen našemu, samo cene so cca. Polovične ali manj. Prenočiva v nekoliko dražjem motelu: 40.-€ prenočišče z zajtrkom. Naslednji dan zjutraj odrineva na Transfagarashan. Veliki jez pred Transfagarashanom Po najini oceni je Transfagarashan boljši, bolj raznolik. Panorame so nepozabne. Tunel na vrhu odprt in dobrodošlo srečanje z avtomobilom iz Slovenj Gradca. Ceste kot v Sloveniji, ponekod nekoliko zakrpane, vendar ko se prične vzpon je cesta veliko boljša kot večina v Sloveniji. Narava ob poti je prekrasna. Na poti proti vrhu...... Promet na cesti je kljub glavni sezoni zelo redek. Tudi tujcev je malo. Samo romunske registracije. Kasneje ugotoviva, da je veliko avtomobilov rent-a-car. Insert iz prelepe in neokrnjene narave In precej hitro doseževa vrh – vhod v tunel. Gora je na tem mestu veliko višja, zato so napravili tunel. Še fotka pred tunelom. Pred tunelom..... In na drugi strani tunela drugi svet: stojnice, gorske koče, gorsko jezero. Ustaviva in pogledava ponudbo ter se naužijeva čistega gorskega zraka. Človek bi kar ostal v tej divjini, a treba je naprej. Vrh Transfagarashana - izhod iz tunela Na drugi strani spust v dolino. Tukaj je motoristov in kolesarjev več, kot v vsej ostali Romuniji. Ampak spust je fantastičen. Zelo me spominja na Dolomite. Iz prijetnega gorskega hladu se pogrezava v ravninsko vročino. Cesta je dobra in hitro sva pri spodnji postaji vzpenjače. Pogled iz vrha Transfagarashana me zelo spomni na prelaz Stelvio v Dolomitih. Značilen pogled z vrha Transfagarashana Prideva v ravnino in obrneva proti Branu in grofu Drakuli. Cesta najprej sanjska, nato zavijeva na podeželje in prevoziva nekaj kilometrov zelo slabe ceste; vse ostale so nekoliko boljše kot pri nas. Zanimivo, tukaj imajo tudi konjske vprege registrsko tablico. Bran – turistično in skomercializirano mestece, ki živi na liku grofa Drakule. Pa če ste že v Romuniji ga vseeno morate videti. Grad grofa Drakule - velika znamenitost In takoj zatem nadaljevanje poti proti turističnemu kraju Busteni. Cesta zelo solidna, delo na cesti pa ustvari kolono nenormalnih razsežnosti – nekaj kilometrov. Seveda izkoristiva prednost motorja in že se ustaviva pred motelčkom: 22.-€ prenočišče z zajtrkom (vse cene veljajo za dve osebi). Busteni - lepo turistično mestece Ogledava si lepo turistično mestece in ker nisva otovorjena s prtljago prva policijska kontrola. Ampak ko policist ugotovi, da sva tujca naju prijazno pusti naprej. Drugi dan greva pogledati Sfingo, ki je resnično vredna ogleda in razmisleka, kaj se je tukaj nekoč dogajalo. Vse je v redu, le v vrsti za gondolo čakava dve uri. Romunska sfinga - polna skrivnosti Pogledava še grad Peles, katerega pa morate videti – res vreden ogleda. Grad Peles - res vreden ogleda In naslednji dan proti Bukarešti. Začne se ravnina, cesta zelo dobra vendar nezanimiva pokrajina. V Bukarešti pogledava nekaj znamenitosti in čimprej ven iz peklenske vročine in gneče. Bukarešta - imenovana vzhodni Pariz Pot nadaljujeva po južni Romuniji do Đerdapa. Pokrajina nezanimiva, celo nekoliko neprijazna, tudi kakšni potepuški psi se najdejo ob cesti. Vendar pa cesta zelo solidna. Prestopiva v Srbijo in v Dolnjem Milanovcu prenočiva: najem enosobnega stanovanja 12.-€. Ostale cene enake našim, če jih vsaj razpolovimo. Đerdap - neodkrite lepote Srbije Donava z velikimi ladjami Naslednji dan pričneva še zadnjo etapo proti domu. Đerdap je čudovit, tudi cesta je solidna, vendar se prične po izhodu iz Đerdapa nekoliko vleči proti Beogradu. Tam pa kar na avtocesto in direktno do Maribora. Prevozila sva preko 2700 kilometrov in pot je trajala šest dni. Lahko rečeva, da je Romunija izpolnila najina pričakovanja. Vsekakor je to tura, ki bi jo zelo priporočala vsem. Posebnih nevarnosti nisva bila deležna, seveda ob normalni vožnji (pravočasno opažanje kakšne konjske vprege, kakšnega psa ob cesti,…… .). Naslednjič vzamem obvezno s seboj šotor in prenočiva v neokrnjeni naravi njihovih gora, kot to počne več motoristov. Pravljica! Danilo in Darja Ko-Ma, sohen, DAMI34 in 24 others 27
bajsi Objavljeno September 12, 2015 Opozori Objavljeno September 12, 2015 Mene je včeraj pralo od Constante do doma, Transalpino sem zaradi megle in dežja zapustil in zavil za Petrosane, kjer obnavljajo oz. gradijo cesto. 15 kilometrov blatnega offroada. LP Bajsi DAMI34 1
ferek Objavljeno December 29, 2015 Opozori Objavljeno December 29, 2015 Še moj spomin na "Orient Express" z Romunijo POTOPIS "ORIENT EXPRESS" kawasakigpz 1
mijare Objavljeno Julij 11, 2016 Opozori Objavljeno Julij 11, 2016 priporočam ogled: http://www.dangerousroads.org/eastern-europe/romania.html lp
BIF Objavljeno Julij 12, 2016 Opozori Objavljeno Julij 12, 2016 (popravljeno) Ob 11. 7. 2016 at 11:57, mijare pravi: priporočam ogled: http://www.dangerousroads.org/eastern-europe/romania.html lp Hahaha...ta, ki je dal te ceste v opis, še ni prevozil "ta pravih" Romunskih "cest". Te predstavljene v tej povezavi so komajda za kakšno ogrevanje. Ena takih "normalnih"... ..ena tistih...po besedah domačinov..."ja ja...tu ni problema...tu vsi vozijo"... ...potem najdeš ob "cesti" kakšno tako tablo.... ...vmes ti je malo toplo pri srcu...in stisne v riti.... ...v Karpatih opereš podvozje obvezno.... ..."cest" tudi zmanjka.... ...ampak se na koncu splača....:) ...v glavnem...en nasvet iz lastnih izkušenj po Romuniji. Bodite previdni pri nasvetih domačinov o "bližnjicah"...Tisto kar na garminu ali karti izgleda kot prevozno...je velikokrat neprevozno...z enoslednikom pa sploh. Predlani sva iz blata vlačila dva nadebudna Mađara na GS-ih...sredi Karpatov v najhujšem nalivu...ker so jima rekli, da se da... ...a ja..še ena "malenkost". Romunija je res prekrasna za doživet. Na enoslednikih to sploh ne bi smelo predstavljat problema, ker ste 123 tam. Edino kar je še vredno omembe za motoriste....Romunija ima in gradi veliko novih lepi cest...je pa problem, ker so pogosti obiskovalci teh cest tudi krave...pa tega se še ni za bat ker jih pravočasno vidiš. problem je da za njimi na cesti ostaja drek. Eno lepo polaganje ovinka z drekom na cesti pa je lahko čista katastrofa...sploh če je cesta malo rosna...kar je v Romuniji kar pogosto. Popravljeno Julij 12, 2016. Popravil BIF Bmflar, RobiRoberto, MiNa in 4 others 7
mijare Objavljeno Julij 14, 2016 Opozori Objavljeno Julij 14, 2016 Stran ima naslov bolj "čuden". Opisanih je veliko cest po svetu katere se splača prevozit. Za Romunijo jih je kar dosti. lp
SharpNinja Objavljeno Julij 18, 2016 Opozori Objavljeno Julij 18, 2016 (popravljeno) Priprave za letošnji romunski roadtrip so v polnem teku, pot sva si približno začrtala, zanima pa me kako je glede menjave denarja v romunske lei-e, a ste menjali tam in kje oziroma kako je kaj z bankomati in plačevanjem s karticami? In pa seveda kako stojijo z bencinskimi pumpami, a so v nekih normalnih presledkih ali bo treba kako kantico s sabo tovorit? Popravljeno Julij 18, 2016. Popravil SharpNinja
BIF Objavljeno Julij 18, 2016 Opozori Objavljeno Julij 18, 2016 (popravljeno) Načeloma enako kot pri nas. Na pumpah plačuješ s kartico...celo tistih bolj zakotnih, ki sem jih jaz obiskoval. Denar pa enostavno dvigni na bankomatu...enako kot pri nas. Pump pa je dovolj...po moje. Skrajni domet z ponim rezervoarjem na mojem 4ciklu je 200km (20L)...zato vozim na takih avanturah še 15L rezerve...je pa res, da se gibljem bolj v težje prehodnih (prevoznih) predelih in nikoli ne veš kje obtičiš. Dokler si na cestah je pump dovolj. Jaz sicer nisem izbiral...vendar če se da mogoče tankaj na kakšnih Luk-oil-ih, OMV ipd....po celi romuniji nisem imel težav...pol sem pa na pumpi tik pred mađarsko spiskal še zandnje lei-e za bencin na neki privat pumpi...in fasal vodo. Na srečo sem imel s seboj 100 oktanca in sem zadevo uspešno saniral. Popravljeno Julij 18, 2016. Popravil BIF .... in MiNa 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se