Skoči na vsebino

Aprilia RSV Tuono


Noise

Priporočene objave

Kolkr jst vem regler in težave s števcem, saj mašina mora delat, saj je le avstrijska.

 

Drugač mam pa Zja, vozil sem pa tudi tuono 2006letnik. En dan jo bom imel. Bi bila pa mogoče to skoraj bolj debata za v V2 - I4 temo, saj sta motorja kot dan in noč. Aja pa smo spet tam...

Sej že star in nov Z sta kot noč in dan, enga zvija druzga skor nic več :D, le kako pol ne bo razlike med 750 in brutalijo 1000

Jaz bi tudi imel RSV ali pa Tounota en dan...... Za en dan, ce bo viska dnarja,pa še za kak dan vec :).

Tko da res morda naj kakšen poznavalec povse kaj se kej kvari...če koga kej zanima kaj se na Alfi kvari in kaj ne, se pa lahko obrne name, da razbije enkrat te mite dokoncno :).

Majo pa RSV.je rabljene zelo privlacne cene zadnje čase :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se pravi odgovora na resno vprašanje ne bo. vse je baba čula, baba rekla... prjatu od prjatla sosed...

 

to je točno tak odgovor kot ga je bilo za pričakovat, samo mešanje megle. še vedno vsak cigo svojga konja hvali.

 

zgleda bo res najboljša menjava za zja vodna postla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

siks prej kot moj EGO je bil tvoj ranjen z izjavo o dnevu in noči. Veliko si se opiral na to primerjavo.

 

Nikoli ni nobeden rekel da Aprilie nimajo težav. Jih imajo. Tudi zelo podrobni opisi so kako jih odpravimo. Tudi na tem forumu.

 

Ta star model ima problem na sklopki zaganjača (60€ + delo ki lahko opraviš sam če imaš malo žilice), ki crkne če ustrajaš pri zagonu s slabo baterijo. Druga serija ima težave s statorjem (ne vem točno cene) in ni mogoče predvidet kdaj ali če sploh crkne. V nekaterih primerih (bolj na RSV) se zgodi da se glavni števec kilometrov zresetira.

Za V4 pa ni nekih težav ker je še razmeroma novo.

 

Ostalih napak pa dobesedno nimajo. Sam imam "ta staro" se pravi prvo serijo že 7. leto. In ja, od takrat sem zamenjal samo to sklopko zaganjača! No ja in ene 2 bateriji, olje filtri,... Prijatelj ima 2006 (druga serija), ki jo je kupil novo in je brez napak do danes, drugemu prijatelju (letnih 2006) pa je crknil stator.

 

To lahko rečem da so doživete moje izkušnje iz 1. roke. Ne barske kvante.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se pravi odgovora na resno vprašanje ne bo. vse je baba čula, baba rekla... prjatu od prjatla sosed...

 

to je točno tak odgovor kot ga je bilo za pričakovat, samo mešanje megle. še vedno vsak cigo svojga konja hvali.

 

zgleda bo res najboljša menjava za zja vodna postla.

 

No lej sej za to pa so forumi, da se razvijajo debate, sicer grejo včasih čez mejo, ampak jebat ga takle mamo.

 

Hvala NoGe, si nam razsvetlil obzorja, pri Ciki je verjetno celo posijalo sonce, da ne omenil Lajbna, zdaj je verjetno še bolj živčen, ker ve da ne  bo mogu kar tako prodati Z.ja in takoj kupit Tuonota. 

 

Kako je pa kaj s cilindri sklopke? Sem mislil, da mam jaz trdo zajlo, pa sem danes na RSV.ji komaj ročko premaknil, so tukaj tudi kakšni problemi? Kako se kaj takega sploh lahko reši, nov cilinder in novo olje? No sej ostalo pa pol itak nima kaj crknit, Ohlins je, Brembo je, itd..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cilider sklopke sem res pozabil omenit. Ampak to je problem ki ga imajo skoraj vsi ki imajo na olje krmiljeno sklopko. Problem je ker se del toplote iz agregata prenese na sam cilinder in se semerig v cilindru pregreva. Zaradi tega se prekomerno obrablja. Zaradi tega postane olje takoj črno.

 

Dejansko se zamenja samo semering v cilindru. Govorimo v centih in max uro dela. Dobesedno 3 vijaki za odšraufat. Sproti se še olje zamenja.

 

To pa ne upliva na trdoto ampak s časom začne puščat olje.

 

Jaz sem v vsem tem času letos zamenjal semering.

Popravljeno . Popravil NoGe
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala NoGe, si nam razsvetlil obzorja, pri Ciki je verjetno celo posijalo sonce, da ne omenil Lajbna, zdaj je verjetno še bolj živčen, ker ve da ne  bo mogu kar tako prodati Z.ja in takoj kupit Tuonota. 

 

Zdej sm živčen ful. Pa še zašvicu sm ful. Ne kupujem tuonota pa tudi če bi ga mi nebi blo treba prej prodat Zja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi: Tuono je slečena Mille.

Kaj kurac je potem Z ali FZ ali CB? Oblikovalski presežek?

Me kdo heca al kaj?

In ja mimogrede, sam imam Tuono..kupil lani, staro 7 let za dobrih 5 jurjev..

na novo je blo treba pretesnit vilce (Ohlins na dve leti)..vredno vseh 50 evrov na leto (sploh če pomislim kako sranje od vilic ima "konkurenca)..

Letos bo dejansko treba zamenat sklopko zaganjača..če mal pobrskaš in najdeš original dele prideš skozi z 250 evri..pa še to je samo zato, ker se je prejšnji lastnik vozil s slabim akujem..če pomislim koliko bi plačal, da bi na konkurenci bremze porihtal me na rit vrže..

tretjič..Z750..tako opevani streetfighter (a ste resni al kaj???) je natanko dvakrat manj udoben kot tuono z Ohlinsi.. mogoče bi Maus komentiral udobje ko je s FZ1 prešaltal na desetko (ninjo..ki seveda buta v rit da ni za zdržat..aja???)

 

Jest na svojem Tuonotu ne rabim nič predelovat..nimam ga zato da bi ga občudoval..mam ga zato da se vozim..

Mimgrede, ne vem zakaj so OZ feltne še zmer cele..zgleda da se jest po enih drugih cestah vozim..

 

In ja..ta nova naked konkurenca z vzhoda je isto zanič kot ta stara..edino kar mi je nekako všeč je poraba goriva..

Jest upam da uživate med tem ko vam vse drajsa po tleh..ko rihtate vzmetenje, zavore..dajete gor druge zračne filtre pa auspuhe da dobivate še bolj ogabne zvoke..

In ker nikakor Aprilia Tuono ni edini naked na tržišču (pa še skos se kvari), moraš bit res nekaj posebnega da greš probat street ali speed tripla in nato kupiš Z750 ali Z1000..jest tega ne bom nikoli razumel..zgleda da nekaterim kvaliteta vožnje ne pomeni nič..

 

In ne mi spet o izgledu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: :OK: :OK: :OK:

Res ne vem kaj napisat, zanimivo...

 

Sej sm tud jest mel Hornet 900 (ena od mnogih Hond)

Pa sm kupu:

Braking diske

Filter K&N

Akrapoviča

Lajtnge

Fedre

Stabilizator

nekaj karbona

boljšo balanco

Nametal sem gor za cerka 3000€ robe pa se je se zmeri vse zvijal ko drek ce si bil hiter...

 

Sem kupil VTR 1000

Nametal gor vse isto, pa spet čigumi

 

Z obema sem bil generalno zadovoljen ampak to mi ni bilo to.

 

Zdej mam Aprilio Tuono (2007 Factory)

Gor mam

Akrapovič (komplet)

Amman kit

Power comander

K&N

Pa sm srecen priznam na tem motorju uživam kot majhen otrok vsakič ko se peljem.

To je men važ ne kolk žre kolk je popularn in niti ne kolk zgubim € na njem...

 

Sam tale debata je že tako ali tako brezpredmetna...

je pa faj de ni dolgcajt :)

 

Aja pa men je res crknu hidič italjanski...

Za navitje in veliki servis (brez materiala) sem dal natanko 290€...

Po moje sprejemljivo.

Navitje mi je crku v Cortini in sem se pripeljal do doma, tako da za enkrat ostajam preprican v kvaliteto Aprilie.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

 

Zdej pa sam dihat, vse bo še vredu, sej ni treba vsakega komentarja vzet k srcu, jaz si tvojih ne, ker nima smisla, pač si drgač naštelan kot jaz ali pa kdorkoli drug :grim , maš svoje metode, težko ti je kaj dopovedat v čem je sploh keč debate, kljub skrbno izbranim besedam.

 

Smo vsi veseli, da si zadovoljen s Tuonom :grim naj tako tudi ostane.

Popravljeno . Popravil HyperJack
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej pa sam dihat, vse bo še vredu, sej ni treba vsakega komentarja vzet k srcu, jaz si tvojih ne, ker nima smisla, pač si drgač naštelan kot jaz ali pa kdorkoli drug :grim , maš svoje metode, težko ti je kaj dopovedat v čem je sploh keč debate, kljub skrbno izbranim besedam.

 

Smo vsi veseli, da si zadovoljen s Tuonom :grim naj tako tudi ostane.

tudi poslušat ga je težko, če smo že pri tem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

T a mas se zadnji wilbers? Pm pliz. Jez bom vtr kr obdrzal. Pa po 103000Km morm nek ukrent, k sm res sam se na fedru....

Kar pa se debate tice.....jez mam res rad japonce in njihov pragmaticn pristop. Ampak tole prefukavanje kako so horneti in zji super fajn....ce jih neb vozu, bi skor verjel.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ammm kolk vam Aprilia plača da tako reklamo delate?? Bom se js začel hvalit hahah

Ahh Taljana lahko hvališ kolikor hočš, pa ne bo ratalo....dokler ga ne provaš ne veš, da je taljan le taljan :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej pa sam dihat, vse bo še vredu, sej ni treba vsakega komentarja vzet k srcu, jaz si tvojih ne, ker nima smisla, pač si drgač naštelan kot jaz ali pa kdorkoli drug :grim , maš svoje metode, težko ti je kaj dopovedat v čem je sploh keč debate, kljub skrbno izbranim besedam.

 

Smo vsi veseli, da si zadovoljen s Tuonom :grim naj tako tudi ostane.

 

sej je ena sama fora..eni k vozmo motorje in eni k vozte sekrete..druzga ni..

prej sm pozabu..k si omenu udobje in nakede..

je samo en naked ki je res udoben..

BMW R 1200 R..druzga ni..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej je ena sama fora..eni k vozmo motorje in eni k vozte sekrete..druzga ni..

 

 

citizencane.gif

Popravljeno . Popravil HyperJack
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Biker 77 sej ni treba žalit.

Vsak vozi kar hoče.

 

Razlika je samo v tem da nekateri serjejo drugim po hiši in se čudijo zakaj prebivalcem te hiše ta drek smrdi. :grim

Popravljeno . Popravil NoGe
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nobenga nisem žalil..

Ampak če ti prodajajo Z750 kot streetfighterja s hudimi bremzami..lahko rečem da je izdelek sekret..

Če ti Honda prodaja NC700 serijo kot nekaj kulskega in poceni in neproblematičnega..lahko rečem da je izdelek super..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No js pa tocno tega ze neki cajta sanjam... tuono 05+ V2, o kako bi ga mel. Sam nasparat bo enkrat treba.

 

Ce bo res ta naslednji ali bo to na koncu kaksen drugi nevem, vem pa da bo sigurno naked pa ne bo japonc, vsaj ce ne naredijo kaksnega podobnega nakeda kot jih delajo italjani, anglezi...

Ali je pri novih motorjih vredno dati jurja ali dva vec pa vzeti nekaj drugega kot japonca? Jaz mislim da za ta denar tudi dosti vec dobis, sicer pa ce kupujes rabljenega lahko pa z malo srece za isti denar kot se prodajajo razni jap nakedi  dobis dosti boljsi motor (glede komponent, ciklistike,.. .), glede izgleda so pa razprave itak brezpredmetne. Sploh pa ko se vozis svojega motorja itak ne gledas, kaksen zgleda ostalim mi je pa cist useen, vazn da se dobr pelje.

 

Ce rabis vse te odlicne komponente in razne ohlinse ter nevem kolk batne zavore ce nisi dirkac? Pomoje moras bit res kramp da ne cutis razlike v voznji med tipom motorja tuono factory ter recimo mojim ali pa kaksnim malo manj budget nakedom. Sigurno se tudi pri navadni turisticni voznji dosti lepse peljes. Od viska glava ne boli. Meni res ni uzitek vozit tisto luknjo, ki jo povozis na zacetku ovinka se cez cel ovink pol, al pa bremzat kje kjer ni cist ravno in se motor zacne kr odbijat od tal. Sicer pa vecina tistih, ki so tako glasni tukaj, v svojih temah jamra da bi menjali zadnji feder, al pa vzmeti v vilicah, pa cele vilice, nihajke, itd... na konc bodo pa se do gestela prsli :D  Tukaj pa pluvajo cez motor, ki ga verjetno se niso vozili in ima to vse ze serijsko zrihtano kot mora bit.

 

Veselo pluvajte se naprej, mogoce vm pa do takrt k bom nasparou ratal ze kej cene zbit :D Naj vsak vozi kar mu pase.

 

Aja, se neki off topic: Corsaro 1200 mi je tut precej vsecen, se mi zdi da sm ene par let nazaj na ridah bikerja77 vidu z njim. Me sam zanima ce bi napisal en splosen vtis in primerjavo s tuono.

 

Evo, zdej sm pa use napisu. Mal kreganja si pa za zimo prsparite, zdej je se sezona.

 

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma se zdej ze vsi vemo da vam v nos hodim z mojimi predelavami. Ni treba vec ved vrsticami pisat ane bentley ;), napis da misli mene pa stvar resena, ce te tak boli ker menjam stvari, verjemi da te bo se bolj , ker bom se velik stvari dodal.

Sicer pa biker, zdej se mal narobe razumemo? Kdo je rekel da je z750 streetfighter? Kdo se ti je grdo zlagal da ma super bremze? Za ta denar kakrsen je bil vcasih dobavljiv, je vec kot soliden. Bremze pa kvecjemu spet niso tako slabe ce ustavijo 230kg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Corsaro 1200 proti tem Tuonu ki ga mam zdej..

Je lepši..ni debate..ampak vožnja je pa boljša s tuonom. vse je boljše..pač imajo več izkušenj (Aprilia)..

Če bi še enkrat lahko izbiral (in sem)..bi še enkrat izbral Tuono..če bi finance dopuščale bi vzel V4..

 

HyperJack...a bo treba kak star oglas najdt? Streetfighter naj bi bil Z750..

 

Bentley je lepo napisal..jest pa tko kt je..

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma se zdej ze vsi vemo da vam v nos hodim z mojimi predelavami. Ni treba vec ved vrsticami pisat ane bentley ;), napis da misli mene pa stvar resena, ce te tak boli ker menjam stvari, verjemi da te bo se bolj , ker bom se velik stvari dodal.

Sicer pa biker, zdej se mal narobe razumemo? Kdo je rekel da je z750 streetfighter? Kdo se ti je grdo zlagal da ma super bremze? Za ta denar kakrsen je bil vcasih dobavljiv, je vec kot soliden. Bremze pa kvecjemu spet niso tako slabe ce ustavijo 230kg.

Men ne :)

 

Jest ponavad tolk zmečem na motor da mi kar slabo rata :)

Men je vseen kaj kdo voz...

 

Bremze na tastarmu Z-750 so obupne.

Tanovga nism vozu sigurno je boljš ker so za straga vsi vpil, da ma slabe...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men ne :)

 

Jest ponavad tolk zmečem na motor da mi kar slabo rata :)

Men je vseen kaj kdo voz...

 

Bremze na tastarmu Z-750 so obupne.

Tanovga nism vozu sigurno je boljš ker so za straga vsi vpil, da ma slabe...

ja, bremze so dokaj slabe, vendar to spoznaš šele, ko voziš boljše. to se js spoznal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!