dogy Objavljeno Oktober 11, 2010 Deli Objavljeno Oktober 11, 2010 tocno tko lej ebay dela boga...in use lahk sam naredis sam pac kao v nulo optimizacijo bi pa recimo da mogu pelat na valje ampak mislim da za nas navadne smrtnike je dost mape na netu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Oktober 11, 2010 Deli Objavljeno Oktober 11, 2010 Priporočena cena PC-III v USA je 360 USD, shift sensorja 220 USD in še 13 USD za štangico. Vse skupaj nanese cca. 430 EUR - brez poštnine in slovenskih dajatev... Glede na to, da se na ameriškem E-Bayu da PC-III dobit cca. 20% ceneje, to pomeni 344 EUR za vse skupaj - a še vedno brez poštnine in DDV + carina. Na nemškem E-Bay-u pa novega PC-III ceneje od 290 EUR še tudi nisem zasledil, Quick Shifter pa ne ceneje od 150€ - skupaj torej 440€ + poštnina. 300 EUR za PC-III in quick-shifter je glede na te cene precej nerealno pričakovanje... Se pa tudi meni zdijo cene za PC-III pretirane, ampak očitno je povpraševanje dovolj veliko. D. tocno tko lej ebay dela boga...in use lahk sam naredis sam pac kao v nulo optimizacijo bi pa recimo da mogu pelat na valje ampak mislim da za nas navadne smrtnike je dost mape na netu vidiš @dogy zarad tega sem te prosil če lahko deliš poceni nakup. okej, mogoče kako rabljeno zadevo dobiš blizu tega denarja. pa bo delala? okej, kar se teh stvari tiče trenutno nisem ravno na tekočem. vem pa kake so cene. sej klikat po netu zna že vsak mulo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dogy Objavljeno Oktober 11, 2010 Deli Objavljeno Oktober 11, 2010 vidiš @dogy zarad tega sem te prosil če lahko deliš poceni nakup. okej, mogoče kako rabljeno zadevo dobiš blizu tega denarja. pa bo delala? okej, kar se teh stvari tiče trenutno nisem ravno na tekočem. vem pa kake so cene. sej klikat po netu zna že vsak mulo. meni je zmer prvo jasno ebay....sam nisem si predstavljal da so take cene v slo...sicer pa lej usak po svoje....meni je se use delalo kar sem kupil od americanov in anglezov.... slovenci so bl nateguni... doloceni da ne bo pomote....ampak 700evr da ni dost za use skup mi je pa mal bedno... Cartman 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
siks Objavljeno Oktober 11, 2010 Deli Objavljeno Oktober 11, 2010 Priporočena cena PC-III v USA je 360 USD, shift sensorja 220 USD in še 13 USD za štangico. Vse skupaj nanese cca. 430 EUR - brez poštnine in slovenskih dajatev... Glede na to, da se na ameriškem E-Bayu da PC-III dobit cca. 20% ceneje, to pomeni 344 EUR za vse skupaj - a še vedno brez poštnine in DDV + carina. Na nemškem E-Bay-u pa novega PC-III ceneje od 290 EUR še tudi nisem zasledil, Quick Shifter pa ne ceneje od 150€ - skupaj torej 440€ + poštnina. 300 EUR za PC-III in quick-shifter je glede na te cene precej nerealno pričakovanje... Se pa tudi meni zdijo cene za PC-III pretirane, ampak očitno je povpraševanje dovolj veliko. D. tut sam sem kr nekaj cajta iskal pc po netu, pa vsaj na ebayu ni blo glih ponudbe za moj moped. ameriška ponudba je bla pa brez dajatev kr cenejša, z našimi dajatvami pa mogoče tu tu,tk da se mi ni splačalo. pri nas se zgleda orng na optimiziranje s pcjem ne spozna glih veliko firm, ki bi to javno razglašale in prodajale, ostalih mojstrov pa tut nisem zasledil veliko.(še posebej, kar se tiče dela na valjih-individualne optimizacije) ma pa leo vince zdaj v ponudbi tudi za večvaljne motorje ponudbo za optimizacijo vbrizga, prednost pred dynotom je pa ta, da lahko, ko zamenjaš motor z zamenjavo softvera zadevo vgradiš na nov moped. ima kdo izkušnje? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Oktober 11, 2010 Deli Objavljeno Oktober 11, 2010 tut sam sem kr nekaj cajta iskal pc po netu, pa vsaj na ebayu ni blo glih ponudbe za moj moped. ameriška ponudba je bla pa brez dajatev kr cenejša, z našimi dajatvami pa mogoče tu tu,tk da se mi ni splačalo. pri nas se zgleda orng na optimiziranje s pcjem ne spozna glih veliko firm, ki bi to javno razglašale in prodajale, ostalih mojstrov pa tut nisem zasledil veliko.(še posebej, kar se tiče dela na valjih-individualne optimizacije) ma pa leo vince zdaj v ponudbi tudi za večvaljne motorje ponudbo za optimizacijo vbrizga, prednost pred dynotom je pa ta, da lahko, ko zamenjaš motor z zamenjavo softvera zadevo vgradiš na nov moped. ima kdo izkušnje? softwera al hardwera? ker so priklopi tisti ki se razlikujejo. mapo pa lahko v pc3 naložiš glih kerokoli. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Oktober 11, 2010 Deli Objavljeno Oktober 11, 2010 softwera al hardwera? ker so priklopi tisti ki se razlikujejo. mapo pa lahko v pc3 naložiš glih kerokoli. Morda je 'trik' ravno v tem, da so kabli na PC3 fiksni, na FAST II pa je konektor - morda lahko zamenjaš samo kabel, ki ima potem na drugi strani pač priključke za drug motor. D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Oktober 11, 2010 Deli Objavljeno Oktober 11, 2010 ja na PC3 so konektorji fiksni, se jih ne da menjati da bi PC prestavil na drug moped.....lahko pa improviziraš: na netu najdeš en cenejši PC ki ravno ne gre v promet, in ker PC uporablja OEM konektorje za vsak moped, greš na odpad oz. z kakega razbitega mopeda pocvikaš konektorje in jih prelotaš na PC Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bikez Objavljeno Oktober 12, 2010 Deli Objavljeno Oktober 12, 2010 No, PCIII in ostali pripomočki le ne gredo tako promet, kot bi si kdo mislil. Jaz ga prodajam za polovično ceno, pa ga noben ne povoha. Sicer je bilo nekaj ponudb za dve kili riža, vendar ga raj v kanto vržem, ker zarad tega pa res ne bom propadu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Oktober 12, 2010 Deli Objavljeno Oktober 12, 2010 No, PCIII in ostali pripomočki le ne gredo tako promet, kot bi si kdo mislil. Jaz ga prodajam za polovično ceno, pa ga noben ne povoha. Sicer je bilo nekaj ponudb za dve kili riža, vendar ga raj v kanto vržem, ker zarad tega pa res ne bom propadu. PC-III za FZ6 verjetno res ni tako iskana roba kot za GSX-R600/750/1000... D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bikez Objavljeno Oktober 12, 2010 Deli Objavljeno Oktober 12, 2010 (popravljeno) PC-III za FZ6 verjetno res ni tako iskana roba kot za GSX-R600/750/1000... D. GSXR 1000 ga ne rabi, ga imam sam. Že če brzine odblokiraš dobiš celga hudiča Popravljeno Oktober 12, 2010. Popravil bikez Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Oktober 12, 2010 Deli Objavljeno Oktober 12, 2010 GSXR 1000 ga ne rabi, ga imam sam. Že če brzine odblokiraš dobiš celga hudiča Rabi ga lih tolko, kot FZ6... D. Cartman, simonsi in cvetkamarjetka 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bikez Objavljeno Oktober 12, 2010 Deli Objavljeno Oktober 12, 2010 Rabi ga lih tolko, kot FZ6... D. Sicer maš prav, se sedaj vsedem na motor se vprašam, če sploh kam gre , ko se vsedem na FZ6 al pa R6 oz, bilo katerega šestotaka, se vprašam al bo kej al nov nč . Človk se pač razvadi, še dobr, da je konc sezone. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
siks Objavljeno Oktober 12, 2010 Deli Objavljeno Oktober 12, 2010 (popravljeno) Morda je 'trik' ravno v tem, da so kabli na PC3 fiksni, na FAST II pa je konektor - morda lahko zamenjaš samo kabel, ki ima potem na drugi strani pač priključke za drug motor. D. ja, menda samo kabel zamenjaš pa softver, pa laufa. cene za fast2 so pa kr blizu pcju, pa kolikor jaz poznam veliko manj razširjeni kot pc. Popravljeno Oktober 12, 2010. Popravil siks Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Oktober 12, 2010 Deli Objavljeno Oktober 12, 2010 (popravljeno) jaz menjam PC III usb od r1 02-03 za PC III za husqvarno TE 450/510 od 08 naprej ali pa prodam za mastne pare Popravljeno Oktober 12, 2010. Popravil simonsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TBoxer Objavljeno April 17, 2011 Deli Objavljeno April 17, 2011 Danes sem zasledil članek (bolj reklamo) na temo zračnih filtrov na m0to.it klik Proizvajalec je SprintFilter, model SuperCompetition SprintFilter, tu je še pa njihov katalog moto katalog (*.pdf - 15 MB) Filter kot tak se mi ne zdi nič ekstra posebnega (še en športni filter), le to, da ga ni potrebno prati in oljiti, ga samo spihaš s kompresorejm. Ima to že kdo in kaj se mu zdi? mojamiska 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
svobodnaptica01 Objavljeno April 17, 2011 Deli Objavljeno April 17, 2011 Filter kot tak se mi ne zdi nič ekstra posebnega (še en športni filter), le to, da ga ni potrebno prati in oljiti, ga samo spihaš s kompresorejm. Ima to že kdo in kaj se mu zdi? Sepravi nekaj takega kar je pri R6 99 že kar original gor :grim Kawc 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mamkabozja Objavljeno April 18, 2011 Deli Objavljeno April 18, 2011 Danes sem zasledil članek (bolj reklamo) na temo zračnih filtrov na m0to.it klik Proizvajalec je SprintFilter, model SuperCompetition SprintFilter, tu je še pa njihov katalog moto katalog (*.pdf - 15 MB) Filter kot tak se mi ne zdi nič ekstra posebnega (še en športni filter), le to, da ga ni potrebno prati in oljiti, ga samo spihaš s kompresorejm. Ima to že kdo in kaj se mu zdi? Kot vem se takšnih športnih filtrov ne sme spihati s kompresorjem, vsaj tako piše na mojemu od K&N. Naj bi se uničila membrana. perzo 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
INFINITI Objavljeno April 20, 2011 Deli Objavljeno April 20, 2011 Tako je raje ne pihat z kompresorjem ker res pobira tisto že tako flimsy membrano Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TBoxer Objavljeno April 20, 2011 Deli Objavljeno April 20, 2011 Tako je raje ne pihat z kompresorjem ker res pobira tisto že tako flimsy membrano S čim pa? (resno sprašujem) Saj ne rabi nastavit tlak ravno na 10bar? :surrender: lp mojamiska 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
semering Objavljeno April 20, 2011 Deli Objavljeno April 20, 2011 S pihanjem pa res nič ne prišparaš! Zračni filter je treba zamenjati in pika! Ravno tako kot oljnega... :yes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TBoxer Objavljeno April 20, 2011 Deli Objavljeno April 20, 2011 S pihanjem pa res nič ne prišparaš! Zračni filter je treba zamenjati in pika! Ravno tako kot oljnega... :yes: Športne filtre za zrak se načeloma "reciklira". Ene se pere in olji, tega, ki sem jaz izpostavil pa naj bi se samo spihalo in zaradi tega mi je tudi zanimiv. Obstajajo pa tudi oljni filtri katere "recikliraš". lp mojamiska 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno April 22, 2011 Deli Objavljeno April 22, 2011 ti samo wap na 90°C in max pritisk. si lahko potem okvir obesis na steno z vstavljeno sliko. :evilgrin: spihat se zracne filtre da, predvsem ce je polnilo debelejsa pena (n.pr. za MX so taki fitri). nekatere zracne filtre za cestno uporabo se da enako spihati, je pac potrebno nekaj izkusenj glede s kaksne razdalje to pocnes. K&N filtrov ne bi izpihaval s kompresorjem. natancen postopek kako ga ocistiti je, da grobo umazanijo odstranis tako, da s filtrom rahlo potolces po trdi podlagi (grobi in veliki partikli odpadejo), potem ga naspricas s pralno tekocino (namensko od K&N ali zajfnco), pustis ca. 10 min ucinkovati in ga nato speres z navadno vodo pod navadnim pritiskom iz pipe (ca. 2-3 bar) od znotraj navzven (da ne tiscis umazanije globlje v filter) toliko casa, da se voda ne peni vec. curek vode ne prevec priblizati filtru. pena sama se ne bo poskodovala, lahko pa se s curkom zrine ali "odlepi" od okvirja filtra. filter posusis v senci (nikakor ne na soncu) in ko je suh ga z razdalje ca. 10-12 cm narahlo naoljis (K&N olje je rdeco in se lepo vidi na peni). odvecno olje ubrises z ohisja filtra in filter vstavis na svoje mesto. po 100k+ km sta oba stage III (ovalni za dva vplinjaca) filtra se vedno v redu. vzdrzujem jih na ca. 6-8k km. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
urkoman Objavljeno April 22, 2011 Deli Objavljeno April 22, 2011 po 100k+ km sta oba stage III (ovalni za dva vplinjaca) filtra se vedno v redu. vzdrzujem jih na ca. 6-8k km. 6-8k km, a misls da ne pretiravas s pucanjem. Mogoče veliko voziš po zaprašenih poteh. Moj filter po 10k ceste je ok, lahko računam na 15k pucanje oz. po potrebi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno April 22, 2011 Deli Objavljeno April 22, 2011 nope, nic pretiravanja. ni airboxa, filtra sta prakticno zunaj -samo stranski plastiki jih zakrivata ocesu- in potegneta res ves drek nase, ki je v luftu. od mrces, cebel, os do kamenckov in praha. jih ze slisim ,kdaj sta zrela za servis. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kewo Objavljeno Junij 21, 2011 Deli Objavljeno Junij 21, 2011 Nisem najdu nubene druge teme, zanima me glede K&N zračnega filtra. Kje ga kupiti najbolj ugodno in v čim krajšem času? LP Kevin Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se