motofrik Objavljeno November 3, 2007 Opozori Objavljeno November 3, 2007 Mogoče neumno vprašanje; kaj pa je Dynojet? Samo druge dize in igle , ali še kaj drugega? Ker K&N filter že imam noter (bil ob nakupu), zraven pa sem dobil še eno škatlico z dizami in iglami...
danci1973 Objavljeno November 3, 2007 Opozori Objavljeno November 3, 2007 Mogoče neumno vprašanje; kaj pa je Dynojet? Samo druge dize in igle , ali še kaj drugega? Ker K&N filter že imam noter (bil ob nakupu), zraven pa sem dobil še eno škatlico z dizami in iglami... Dynojet Jetkits so v osnovi kompleti diz in igel - za nekatere motorje pa je zraven še kaj (npr. kakšna vzmet, ... ). D.
motofrik Objavljeno November 3, 2007 Opozori Objavljeno November 3, 2007 Danci1973, hvala. Uf, a zato tako gre, v primerjavi z drugimi istega tipa. Pa mi sploh ni povedal, da ima vse to vgrajeno...
Red Objavljeno December 19, 2007 Opozori Objavljeno December 19, 2007 Ker ravno mislim delat servis. Ali se pridobi kaj z K&N filtrom, če imaš ostalo stock razen Akrapo lonec? Ali bo motor bolje deloval z original zračnim filtrom? Verjetno si že naredil servis in vgradil K&N. Po moje je lahko samo odličen nakup, če ga pravilno vzdržuješ. O čiščenju je bilo že napisanega, priložena navodila so lepo razumljiva in to je to. Če je gor Akrapo, tudi K&N ne škodi, tako si razlagam zadevo. Glede na to, da je cena primerljiva z originalnim filtrom, za vložen denar dobiš več kot za original (tudi nekaj dodatne galame v airboxu). Znanec je bil na ZX 10+Akrapo po vgradnji K&N malce presenečen nad zmogljivostmi motorja - si pa ne želim, da bi starega, nesramno usranega videl moj serviser :P, sigurno bi mu dal malo vetra.
Dolenc™ Objavljeno Marec 19, 2008 Opozori Objavljeno Marec 19, 2008 Če kdo išče k&n, ga dobi v lj, trgovina je pa A3M
Dolenc™ Objavljeno Junij 6, 2008 Opozori Objavljeno Junij 6, 2008 Jst osebno čutem da gre motor manj s k&n filtrom, tko da bom prešaltov na original. Cena pri mojmu ni nit približno ista, orig stane 18eur, k&n pa 66eur. Pa še ko sem se malo bolj pozanimal (takrat je bil filter že naročen pa je blo prepozno) so orig. še nekak najbolj čisti in tud (saj pri mojem motorju) s temi še najbolj gre. Edin filter, ki se pri mojmu splača menat je nek renegade, pa še to za to ker se tam cel airbox zamena in tisto pa naj bi dejansko dodalo neki moči. Tud pri avtih sem slišov da zbije konje športen filter. Najbrš bi blo po tem treba še benz povečat ali naštelat. Zdej kar me pa zanima :). A če se kupi powercomander, je pol sploh smiselno še čip menat, ker po moji logiki potem powerca nadomesti čip?
Stric Burek Objavljeno Junij 6, 2008 Opozori Objavljeno Junij 6, 2008 Pa kako če je DejaVu-ju na meganu dau 10KM :whistle: Pa vsi lokalni rejserji majo konusne filtre na avtih pa zihr dajo ene 50KM :worship:
Fritz Objavljeno Junij 6, 2008 Opozori Objavljeno Junij 6, 2008 Če kdo išče k&n, ga dobi v lj, trgovina je pa A3M A si tam slučajno kupoval tudi olje za filter in če si, ali se spomniš kakšna je cena?
Burnout Objavljeno Junij 6, 2008 Opozori Objavljeno Junij 6, 2008 (popravljeno) Jst osebno čutem da gre motor manj s k&n filtrom, tko da bom prešaltov na original. Cena pri mojmu ni nit približno ista, orig stane 18eur, k&n pa 66eur. Pa še ko sem se malo bolj pozanimal (takrat je bil filter že naročen pa je blo prepozno) so orig. še nekak najbolj čisti in tud (saj pri mojem motorju) s temi še najbolj gre. Edin filter, ki se pri mojmu splača menat je nek renegade, pa še to za to ker se tam cel airbox zamena in tisto pa naj bi dejansko dodalo neki moči. Tud pri avtih sem slišov da zbije konje športen filter. Najbrš bi blo po tem treba še benz povečat ali naštelat. Zdej kar me pa zanima :). A če se kupi powercomander, je pol sploh smiselno še čip menat, ker po moji logiki potem powerca nadomesti čip? Glede na to da si lastiš Mille, priporočam da malo prebrskaš po Apriliaforumu če še nisi KLIK Če mep a spomin ne vara pa mislim da je dobro če se tudi čip menja (lahko da se motim). Lp Burnout Popravljeno Junij 6, 2008. Popravil Burnout
Dolenc™ Objavljeno Junij 6, 2008 Opozori Objavljeno Junij 6, 2008 No kar sem zvedu... Aprilijaforum pa to, PC nima nastavitev za timing (karkol že to je), sam doziranje bencina, tko da priporočeno je najprej čip, potem pa še za "fine tunning" PC. Jst če me prime bom sam čip menu, pa že to bo vrh glave :D Kolk stane olje ne vem, k sem nov filter kupu, tko da me olje ni brigalo nadalnih 10k km al kolk ma čiščenje :), pokliči tam pa vpraši, če jih dobiš na telefon.
_ales_ Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 Oprostite, ampak res se mi neda obračat vseh 213 strani, pa bi prašal kako oz s čim naj očistim zračni filter K&N pri suzukiju SV650N. Se pravi, čiščenje, mazanje z eno besedo servis. Hvala! Lp. Aleš
biker77 Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 Oprostite, ampak res se mi neda obračat vseh 213 strani, pa bi prašal kako oz s čim naj očistim zračni filter K&N pri suzukiju SV650N. Se pravi, čiščenje, mazanje z eno besedo servis. Hvala! Lp. Aleš spereš z vodo, posušiš (pustiš da se posuši), nato namažeš z oljem ki ga moraš pač kupit (od K&N).. v vsakem primeru moraš tisto olje kupit..zraven vprašaj še za navodila..
Jure Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 Oprostite, ampak res se mi neda obračat vseh 213 strani, pa bi prašal kako oz s čim naj očistim zračni filter K&N pri suzukiju SV650N. Se pravi, čiščenje, mazanje z eno besedo servis. Hvala! Lp. Aleš S tem: Dobiš v Louisu za 18€, da se dobit pa tudi v Slo, ampak je ponavadi kakšen € dražje. Ena flaška je čistilo za pucat, druga pa olje za namazat. Zraven pridejo navodila, v katerih med drugim piše, da se ne sme filtra pucat z nobenim drugim sredstvom (to je verjetno tudi marketinška fora) razen s tem čistilom in vodo. Lahko bi probal tudi samo z vodo, vendar če je malo bolj zapacan in masten, voda tiste maščobe ne očisti..
_ales_ Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 @jure, dons sm tale komplet gledal v H*C v Ljubljani, je nekaj čez 20€ mislim da, zato pa sem tudi prašal če je še kakšna druga možnost.
trojan69 Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 Na motorju sicer nisem mel nikol takih filtrov, sem ga pa imel na RC avtomobilu (bencinar). Čistil sem ga tako, da sem ga preprosto opralč v mlačni blagi milnici, spral z vodo ter posušil in namazal z oljem.
simonsi Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 Oprostite, ampak res se mi neda obračat vseh 213 strani, pa bi prašal kako oz s čim naj očistim zračni filter K&N pri suzukiju SV650N. Se pravi, čiščenje, mazanje z eno besedo servis. Hvala! Lp. Aleš K&N trdi, da ima tak filter tudi po nekje 50000km še vedno za 25% večjo prepustnost kot pa nov klasični. Če hočeš točne številke grem lahko v garažo pogledat na škatlo.
danci1973 Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 K&N trdi, da ima tak filter tudi po nekje 50000km še vedno za 25% večjo prepustnost kot pa nov klasični. Če hočeš točne številke grem lahko v garažo pogledat na škatlo. How well do K&N air filters work? by Eric Bryant on Sep 7th 2005 at 9:00AM K&N air filter The question posed in the title of this post is one that I've seen debated on the 'net since discovering car-related email lists. Fortunately, a Duramax owner tired of the lack of scientific evidence pursued a path of testing that eventually ended with a lab performing the ISO 5011 procedure on a number of replacement air filters. The result was one that many might have concluded on their own - for a given size, a filter's ability to trap dust is inversely proportional to its flow rate. If keeping dust from your engine is the goal, a paper filter such as an AC Delco will provide far superior filtering performance, but you'll pay a price in airflow. If WOT performance is most important, the K&N filter used in this test provided about 50% less restriction to airflow, with the 1.6" of H20 difference in air pressure drop at 350 CFM making for a minimal difference (~0.5%) in power at this flow rate. The K&N and UNI filters were far less efficient at trapping dust, and note that they lose their flow advantage after filtering about 180 grams of dust. There's also the economics of washable cotton filters, with a K&N providing a savings of about $285 over 250,000 miles. All of my vehicles currently run K&N filters, but this test has me re-thinking the use of them on daily drivers. Pity that the test didn't include Donaldson filters. [Hat Tip: Impala SS Forum]
dive Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 (popravljeno) Zanimivo....boljši pri pretoku zraka le dokler ne prečistijo 180g smeti? In pa nasploh slabši pri filtriranju delcev? Nekako ne vidim nobene prednosti pri tem filtru, če je vse to res, mogoče za racing mašine.... :unsure: Popravljeno April 28, 2009. Popravil dive
simonsi Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 Nov k&n ima skoraj še enkrat večjo prepustnost kot klasični. Tudi zamašen ima v najslabšem primeru vsaj enkako prepustnost kot klasični ampak takrat pa pač že zgubi svoj namen večje prepustnosti. In pa seveda slabše filtrirajo kot klasični filtri, ampak velikost nefiltriranih delcev je tako majhna, da mora vozilo prevoziti več sto tisoč km da se pozna. Pri teh kilometrinah pa še vse kaj drugega vpliva na obrabo.
_ales_ Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 evo sm zdle malo razkopov, pa pregledov navodila, že na navodilih piše da je čiščenje potrebno vsakih 50.000milj pa še to če je uporabljen v zelo prašnih pogojih, nevem kako to, ampak tako piše. filter je pa zgrajen v ovali, obdan z aluminijasto mrežiso po obodu znotraj in zunaj, v sredini pa nekakšen prosojen rdečo-rjav filter papir/tkanina nekaj takšnega.
biker77 Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 (popravljeno) točno tako.. jest mislim, da ga na motorju pogosteje kot na 20.000 km ne rabiš pucat.. itak se ne voziš po nekih hudih makadamih.. vsaj jest sm pri sebi videl - motor 10.000 km, kot nov.. kombi - 25.000 km, bom še vsaj 10.000 km počakal preden ga bom pucal.. pa v tvojem primeru boš znotraj videl če ga je treba spucat.. ta del ki se vidi na sliki je zunanji del..tu je zrak že prefiltriran Popravljeno April 28, 2009. Popravil biker77
Hytech Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 (popravljeno) A se kej pozna z K&N filtrom na motorju (poraba,performanse,zvok... )? btw če bi kdo rabil komplet za čiščenje K&N filtra, prodam original-nov set K&N za 15€-kom Popravljeno April 28, 2009. Popravil Hytech
Dolenc™ Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 (popravljeno) Jst nisem opazil nobene razlike, oziroma men se je zdelo da še slabš potegne, tko da sem dal nazaj oriđinal. Vrjetno pridobiš kej če nastaviš še doziranje goriva. Ena zelo poučna debata se je začela tukaj, na drugi strani od uporabnika "Micah / AF1 Racing". Spodaj prilepim tekst, kater se mi zdi pomemben, prevajajte si pa sami . In to ni kar en seljo. "A less restrictive intake pathway way indeed not be as "less restrictive" than you think. In addition to airbox volumes, there are two subjects not yet broached, one is filter material and design and the other is intake air temperature. The old Renegade style kits make almost stock airbox horsepower in the first dyno pass on a cold engine, then they decline from there as the latent and radiated heat from the engine, pipes, radiator(s) and such does what heat naturally does....rise. It rises to the top of the bottom of the tank, where the intake pod filter now rests and waits tto be ingested by the engine, intake air temperature differences in my measured testing on even old model V990 bikes showed a rather common 40 plus degree difference on a hot motor, ask and car guy group, this is a HUGE net loss in and of itself. Intake air filter are like a porting job in an engine. When porting an engine the "flowbench" is just what you should stay away from (I know, here it comes again, this guy is a tard, right?) until you master the basics and prove you can make gains without it. Why, because a kick ass porting job, or a really open air filter do two things very well, they let a large cfm of flow go two directions! The air entering the engine at sub torque peaking rpms has a lot of backflow in the ports, this is due to the fact that at a 1mm checking height on a well tuned engine the intake valves will not be closing till after 55 degrees ABDC resulting in a relatively poor off peak trapping efficiency. Who cares how many CFM a port can flow if it is not trapping a high percentage of that flow, and how so many engine builders forget that usually a port that flows huge cfm numbers into and engine will also flow huge cfm numbers out of engine or ports as well. This brings us to the lowly airfilter. K&N and every other maker of air filter from the foam jobs on down claim that their filter media "flows more air" on the flowbench, they put those little displays in auto parts, hell you can see it work for yourself right? I fully beleive that all aftermarket filters will "flow more air" than the stock filters. This is perhaps a limitation on a 500 bhp continous flow turbocharger equipped engine which has an compressor wheel spinning at 150,000 rom drawing in air and trapping it in the antake plumbing without the need for fancy large volume airboxes. Our engines are different as night and day to the engine described above. They take giant gulps out of the air volume inside the box yes, but they also produce giant resonant spikes in the intake box as well, a very low restriction filter really does very little trap this pressure spike, this in turn results in a net loss of torque for the given rpm. Figure basically that even though a 60 degree twin in long pulse configuration has a somewhat offbeat intake event grouping you can reasonably say that there is "approx" 1 intake event for each revolution of the crankshaft. For this lowly event would you for instance in your now up to full operating temp bike, cruising down the highway at 70 or 80 mph, prefer the intake to have a stable volume, still air to draw from, cold almost as outside air to breath, possibly a little higher than atmospheric pressure air to begin and end the cylinder filling event with... " Popravljeno April 28, 2009. Popravil Dolenc™
Kawl Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 Kolega rihta staro hondo CRX - dolgo časa se je vozil z športnim filtrom, na koncu pa sva ugotovila da se avto samo dere in da gre z originalnim filtrom več kot očitno bolje... Kako že pravijo - ni vse zlato kar se sveti Sam prisegam na original filtre! pri meni se v airboxu nabere kar precej svinjarije in sem prepričan da je originalen filter mnogo bolj unčikovit. Če že res slučajno kaj pridobi pa vsekakor ni vredno za tistega konja uničevat agregata. LP Rok
simonsi Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 (popravljeno) Pa ne pozabit, da najbolj omejuje pretok zraka odprtina zračnega filtra. Tako da s k&n filtrom večinoma ni nekega učinka, ker ga omejuje snorkel. To velja, če se original filter v airboxu zamenja s k&n. Popravljeno April 28, 2009. Popravil simonsi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se