MarduK Objavljeno Julij 25, 2007 Opozori Objavljeno Julij 25, 2007 Ali pa BMC filter pri nitro.si, ki je baje isti šmorn kot k&n. Baje je še bolj odprt kot K&N... :naughty:
simonsi Objavljeno Julij 25, 2007 Opozori Objavljeno Julij 25, 2007 Bolj odprt kot BMC in K&N :naughty: Prepustnost papirja ne tista luknja na vrhu. :rolleyes:
Jure Objavljeno Julij 25, 2007 Opozori Objavljeno Julij 25, 2007 Prepustnost papirja ne tista luknja na vrhu.. ..je v primeru mojega motorja pri original filtru vecja kakor pri BMCju ali K&N-u. Stestirano pri Tulsi (Amerisko podjetje specializirano za predelavo in tuning huskotov..) Drugace pa ima ravno tista luknja na vrhu bistven pomen. Serijski filter ima noter tako cevko, katera pretok zraka cisto zapre, medtem ko BNC tega ze po defaultu nima. Glavna razlika v stenah med original in BMC ni v prepustnosti, ampak v tem, da se da BMC spucat. Ne trdim pa, da je pri vseh motorjih tako. Le pravim kako je pr meni :)
X-biker Objavljeno Julij 26, 2007 Opozori Objavljeno Julij 26, 2007 Ne ga srat. Razlika med športnimi filtri ( k&N in BMC) Je da so bolj propustni tista lukna zgoraj sploh ni tolk važna. Važna je poroznost filtracijskega blaga. Kot vem BMC ima dve seriji race in standard. Po predhodnem pogovoru s trgovcem ( NITRO) mi je lepo razložil za kaj se gre in da race verzija je preveč odprta za vsakdanjo rabo-priporočal samo za progo. Kasneje sm nabavu standard in razlika je opazna sm zelo zadovoljen. :worship:
simonsi Objavljeno Julij 26, 2007 Opozori Objavljeno Julij 26, 2007 Ne trdim pa, da je pri vseh motorjih tako. Le pravim kako je pr meni :) Vemo, da je to samo pri tebi in si že ene milijonkrat prilepil isto sliko. Bo kdo še mislil da imajo vsi motorji take filtre. :wacko:
Jure Objavljeno Julij 26, 2007 Opozori Objavljeno Julij 26, 2007 Ne ga srat. Razlika med športnimi filtri ( k&N in BMC) Je da so bolj propustni tista lukna zgoraj sploh ni tolk važna. Tista luknja je bistvenega pomena, ker je kljucna za to, koliko zraka potegne filter vase. Pri vsakih navodilih za predelavo motorja z vecjimi dizami in odprtim filtrom je pri nastavljanju doma (brez testa na dynotu, kjer ti izpusuje krivulje) bistveno to, da probavas odzivnost v razlicnih obmocjih vrtljajev in si belezis kako se obnasa pri razlicnih nastavitvah. Ce hoces ponajt optimum, je potrebno poskusit par dimenzij diz in spreminjat velikost vhodne odprtino na zracnem filtru. Za predelave, kjer se dize bolj konkretno poveca, je tudi sportni filter potrebno desnorklat, ce hoces, da je pravi efekt, to pomeni, da mu moras povecat vhodno odprtino. Kasneje ko nastavljas, ponajdes optimum tako, da z lepilnim trakom pokrivas to odprtino in tako spreminjas njeno velikost. Lahko pa se zgodi, da je prepustnost filtra tudi pri popolnoma odrezanem vrhu se premajhna (v kolikor si se odlocil bolj konkretno povecat dize) in je zato vcasih potrebno se z distancniki dvignit rezervoar za kaksen cm, da v filter pride se vec zraka. In zrak pride not skozi vhodno odprtino in nikjer drugje. Lahko imas sportni filter s super prepustnimi stenami, ce ni odprtine kjer bi prisel zrak not, ti nic ne pomaga. Na internetu imas malo morje gradiva za povecanje moci s tem, da spreminjas razmerje gorivo/zrak, kolicino goriva, zraka.. In vsak, ki o tem nekaj ve, ti lahko zagotovi, da za bolj vidne efekte tudi sporten filter brez dodatnih predelav ne iztisne iz motorja tisto kar bi lahko. Konec koncev pa si lahko pogledate tudi kaksne meritve na dynotih in preseneceni boste ugotovili, da tako opevani K&N sportni filter v nekaterih primerih se zmanjsa prepustnost napram serijskemu. Ni vse v imenu, pa da se fajn slisi, je vcasih potrebno tudi ozadje pogledat, pa pa precekirat kaksen graf. To govorim za filtre, ki grejo v original airbox. Razni sportni konusni filtri, katere namontiras direkt na vplinjace so druga zgodba in se jih ne da primerjat s temi o katerih se mi pogovarajmo sedaj. Jaz sem se kar lep cas igral doma z dizami in zrakom, preden sem nasel pravo nastavitev.. Je pa sedaj opazna konkretna razlika in to brez 100eur za dynojet kit in se enkrat toliko za bmc filter, ampak za par setov diz po 5eur in par urc iskanja po netu, da ponajdes, kaksen test iz dynota, da vidis kaj se pri tvojem motorju najbolj obnese. Potem pa orodje v roko, veliko zivcev, pa probavat.
danci1973 Objavljeno Julij 26, 2007 Opozori Objavljeno Julij 26, 2007 (popravljeno) Tista luknja je bistvenega pomena, ker je kljucna za to, koliko zraka potegne filter vase. Pri vsakih navodilih za predelavo motorja z vecjimi dizami in odprtim filtrom je pri nastavljanju doma (brez testa na dynotu, kjer ti izpusuje krivulje) bistveno to, da probavas odzivnost v razlicnih obmocjih vrtljajev in si belezis kako se obnasa pri razlicnih nastavitvah. Ce hoces ponajt optimum, je potrebno poskusit par dimenzij diz in spreminjat velikost vhodne odprtino na zracnem filtru. Za predelave, kjer se dize bolj konkretno poveca, je tudi sportni filter potrebno desnorklat, ce hoces, da je pravi efekt, to pomeni, da mu moras povecat vhodno odprtino. Kasneje ko nastavljas, ponajdes optimum tako, da z lepilnim trakom pokrivas to odprtino in tako spreminjas njeno velikost. Lahko pa se zgodi, da je prepustnost filtra tudi pri popolnoma odrezanem vrhu se premajhna (v kolikor si se odlocil bolj konkretno povecat dize) in je zato vcasih potrebno se z distancniki dvignit rezervoar za kaksen cm, da v filter pride se vec zraka. In zrak pride not skozi vhodno odprtino in nikjer drugje. Lahko imas sportni filter s super prepustnimi stenami, ce ni odprtine kjer bi prisel zrak not, ti nic ne pomaga. Malo pretiravaš s to odprtino - ni TAKO pomembna. Lahko je seveda premajhna, lahko pa je tudi dovolj velika in dodatno povečanje več nima vpliva... ;) Večjo oviro pri pretoku zraka predstavljajo sesalni in izpušni kanali, ventili, ... D. Popravljeno Julij 26, 2007. Popravil danci1973
Jure Objavljeno Julij 26, 2007 Opozori Objavljeno Julij 26, 2007 Seveda je lahko dovolj velika, ampak se vedno pa ostaja dejstvo, da se pretok zraka uravnava s povecevanjem oziroma zmanjsevanjem prav te odprtine in iz tegqa vidika je pomembna, kadar isces optimalno delovanje. Ce imas poleg glavne luknje navrtane se dodatne jih postopoma prelepis s trakom in opazujes kaj se dogaja. Odprtina je konec koncev lahko tudi prevelika, ce motor ne dobiva dovolj velike kolicine goriva. Je pa kot si rekel cisto odvisno od filtra oziroma celotnega sistema, do koliko povecevanje luknje se pomaga. Ko sem sebi nastavljal motor, je pri moji velikosti diz nehalo trokirat zaradi prebogate mesanice sele, ko je bil cel zgornji del filtra odrezan. Pretocnost zraka se je torej povecevala do max luknje. Je pa res, da bi mogoce lahko resil problem tudi tako, da bi pri manjsi lukni dvignil tank za cm in s tem povecal dotok zraka.
biker77 Objavljeno Julij 26, 2007 Opozori Objavljeno Julij 26, 2007 al pa menjaš motor in bo zadost moči brez vseh teh domačih predelav.. :whistle:
Jure Objavljeno Julij 26, 2007 Opozori Objavljeno Julij 26, 2007 Ce bi bilo dovolj eur v denarnici, bi to ze davno naredil.. Bo pa tudi to prislo na vrsto, brez skrbi.. Ampak sploh ne dvomim, da tistega motorja ne bom predeloval. Meni se niti ne gre toliko za tiste 2km vec, ampak take stvari enostavno rad pocnem. Te majhne predelavice ti itak ne dajo neke ekstra moci, motor se sicer raje zavrti in je bolj odziven ampak tu se pa tudi neha ponavadi :) Meni je zgolj fajn obcutek, da sem sam nekaj naredil pri motorju in se ob tem se kaj naucil in spoznal kaj novega :)
biker77 Objavljeno Julij 26, 2007 Opozori Objavljeno Julij 26, 2007 Ce bi bilo dovolj eur v denarnici, bi to ze davno naredil.. Bo pa tudi to prislo na vrsto, brez skrbi.. Ampak sploh ne dvomim, da tistega motorja ne bom predeloval. Meni se niti ne gre toliko za tiste 2km vec, ampak take stvari enostavno rad pocnem. Te majhne predelavice ti itak ne dajo neke ekstra moci, motor se sicer raje zavrti in je bolj odziven ampak tu se pa tudi neha ponavadi :) Meni je zgolj fajn obcutek, da sem sam nekaj naredil pri motorju in se ob tem se kaj naucil in spoznal kaj novega :) sej smo vsi isti..otroc..treba šraufat pa "popravlat" tut če vse dela.. sam uno luknjo bi pa lahko mal lepš zrezal :whistle:
puch175 Objavljeno Julij 27, 2007 Opozori Objavljeno Julij 27, 2007 Zanima me , če kdo ve , kje bi lahko nabavil konusne zračne filtre za moj motor.(kawasaki Z-1000 let.1980) A si dobil filtre? Lp
HHV Objavljeno Julij 27, 2007 Opozori Objavljeno Julij 27, 2007 A si dobil filtre? Lp Ja, pred 2 leti! :slap: (SpetEnStareTemeOdpiraPress)
k0ci Objavljeno Julij 27, 2007 Opozori Objavljeno Julij 27, 2007 no danes naročil BMC filter pri nitro.si in sicer navadno verzijo pa me zanima če je filter ob nakupu že naoljen, ali je treba posebej kupit tisti komplet za čisščenje in mazanje :?
X-biker Objavljeno Julij 28, 2007 Opozori Objavljeno Julij 28, 2007 no danes naročil BMC filter pri nitro.si in sicer navadno verzijo pa me zanima če je filter ob nakupu že naoljen, ali je treba posebej kupit tisti komplet za čisščenje in mazanje :? V kolikor vem je že naoljen, sicer meni so ga tam ugradili na servisu. Drgač pa good choice boš zadovoljen jst sm :worship: :worship:
k0ci Objavljeno Julij 28, 2007 Opozori Objavljeno Julij 28, 2007 aha sem že zvedel preko maila da je original zapakiran že naoljen in pripravljen za vgradnjo, pa vseeno hvala
gregor46 Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 Kje na štajerskem je možno kupit K&N filter? Glede na to da sem slišač debato original neoriginal, morem bit na kaj pozoren, oz. kaj se sploh splača? Lp, Gregor
sayo Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 Kje na štajerskem je možno kupit K&N filter? Glede na to da sem slišač debato original neoriginal, morem bit na kaj pozoren, oz. kaj se sploh splača? Lp, Gregor K&N filtre lahko dobiš na Ptuju, več ti lahko povem na PM
gregor46 Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 K&N filtre lahko dobiš na Ptuju, več ti lahko povem na PM Hvala za info, pa še čisto blizu imam, grem jutre v akcijo.
metalc17 Objavljeno September 16, 2007 Opozori Objavljeno September 16, 2007 Nekaj glede čiščenja filtrov na crossu(prej sem isto,čistil ko sem imel KLR 650). Pač uzameš filter vn ga upereš v mačni vodi z prilom,da je spet čisti postiš čez noč,da se posuši,daš v PVC vrečko in daš neakj čim bol gostiga olja nutr pa potem to en čas stiskaš da filter popije vso olje potem pa na med stičiščem med filtrom in airboxom namažem še z mastjo pa še ponavadi(če mam doma),dam čez filter zdravniško kapco in ta zsadeva v blatu zdrži zelo dovgo po cirka dvo urni turci v prahu ko ne vidiš 1m predsao pa ne :naughty:
Guest Brumer Objavljeno September 16, 2007 Opozori Objavljeno September 16, 2007 Nekaj glede čiščenja filtrov na crossu(prej sem isto,čistil ko sem imel KLR 650).Pač uzameš filter vn ga upereš v mačni vodi z prilom,da je spet čisti postiš čez noč,da se posuši,daš v PVC vrečko in daš neakj čim bol gostiga olja nutr pa potem to en čas stiskaš da filter popije vso olje potem pa na med stičiščem med filtrom in airboxom namažem še z mastjo pa še ponavadi(če mam doma),dam čez filter zdravniško kapco in ta zsadeva v blatu zdrži zelo dovgo po cirka dvo urni turci v prahu ko ne vidiš 1m predsao pa ne :naughty: Filter pravilno čistiš mislim pa.da bi bilo fajn,če bi pred vhod zraka v sam filter dal še dodatno najlonko v obliki lijaka,namreč tako je delal že pred mnogimi leti moj stric,ko je še vozil spedway.Seveda vprašanje je koliko imaš prostora pred vhodom zraka v sam filter. :beer2: Bremzer in special749 1 1
Dani Objavljeno November 3, 2007 Opozori Objavljeno November 3, 2007 Ker ravno mislim delat servis. Ali se pridobi kaj z K&N filtrom, če imaš ostalo stock razen Akrapo lonec? Ali bo motor bolje deloval z original zračnim filtrom?
T Objavljeno November 3, 2007 Opozori Objavljeno November 3, 2007 Jest sm ga tud dobil za vfr 800. Kakšne čudovite spremembe ne pričakuem, edino filter je za zmeri... Lahko pa bi malo bolj zadihal moped :krneki:
rude Objavljeno November 3, 2007 Opozori Objavljeno November 3, 2007 Ker ravno mislim delat servis. Ali se pridobi kaj z K&N filtrom, če imaš ostalo stock razen Akrapo lonec? Ali bo motor bolje deloval z original zračnim filtrom? Mi smo na dynotu merili moč na zadnjem kolesu s filtrom ali brez njega. Brez filtra je bila R6 (2006) močnejša za 1 KM. Pridobitev na moči pri K&N filtru je seveda ustrezno manjša, saj je približno isto pretočen od originalnih filtrov (vsaj pri športakih).
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se