Skoči na vsebino

Curijeva gre 270 (po novem že 275)


Priporočene objave

Objavljeno

Aja sam še tole...

slišu tud že za naked Fazerko(mislim da brez katalizatorja,je pa odprt auspuh pa prekati ven pobrani)ki gre preko 250km/h...več se tip ni upu natiščat pa rahlo mu je sapica okol ušes šumela :lol1: :lol1: :lol1:

Tale bi se pa lahk že počas teb približu curi...seveda ti šaltaš do 3. on do konca drugač nima za burek :P

P.S.:

Pa brez zamere ;)

Objavljeno

lahko se kregate kolko hočete - 600 ccm mašina nepredelana ali pa malo predelana (kot curi-jeva) ne bo šla nikoli realnih 250 km/h kar ti bo povedal vsak, ki je kdaj vozil 1000 ccm SS motorje. če pa tuning na števcu delaš potem pa tudi za 300 ni ovir.

mi je prav žal, da letos nisem imel kake aprilie (začuda touno ni prilezel dosti preko 230 pa je 1000 ccm :hmm: ), ki imajo dokaj natančne števce.

pravtako na žalost pa je nekdo tudi že dobil realno potrjeno koliko je končna hitrost FZ6 in ni niti blizu 250, ker med 250 in 234 je ogrooomna razlika.

FZ6 my ass, moped ko vsi drugi (vključno z mojim, da ne bo pomote)! :BUA:

Objavljeno

Tale chickenfight že počas prerašča meje dobrega okusa :BUA: . Kva se vsi na Curija spravlate. Njegova reakcija na vaša podj... je pa tko čist normalna. Sicer pa je v moji knjigi situacija sledeča: Če ti nekdo pove nekaj kar ti ne moreš verjet, pokličeš modela, mu razložiš svoj problem, se zmeneš za test in stvar je razjasnjena :OK: . Tko k pa se tle nezrelo obnašate, bi pa moral Curi klicat vsacga k mu ne verjame in ga prost, da naj pride pogledat. HALO.

On je samo hotu z vesoljnim svetom delit svoje veselje, k mu moped nenormalno leti (al pa nas vse sam mal j...). Sam mu sicer tud ne verjamem, ampak k ne bom mogu spat zarad tega, ga bom poklicu pa greva sprobat. Sam namreč mam motor, k bi znal tok letet.

LP

Dietrich

Objavljeno

@ curi: cakam. sposoditi si ne rabim nicesar, bo Suzie Q kar ok. se enkrat: normalnega komuniciranja ocitno nisi zmozen, argumentiranja se manj. tvojega motorja pa tudi "senkanga" ne vzamem, hvala lepa.

za vse ostale, kateri tako vehementno zagovarjate neutemeljene in prakticno neizvedljive trditve curija: motorcikel z serijsko (ali skoraj serijsko) 600 ccm masino z 100 KM ne more imeti koncne hitrosti preko 230 km/h (+/- 5 km/h) iz enostavnih razlogov:

- zasnova same masine (v tem primeru 100 KM)

- zracni upor (aerodinamika)

- izgube pri prenosih (od 100 KM na gredi ali sklopki ostane na zadnjem kolesu do 15% manj!)

zracni upor se namrec veca s kvadratno potenco in ne linearno. koliko moci je potrebno za doseganje dolocene hitrosti je znano in kaksno vlogo igra zraven zracni odpor vozila enako. teoreticni izracuni so tocno to, teoreticni, ker vecinoma ne upostevajo zgoraj omenjenih dejavnikov. racunati koncno hitrost samo na podlagi moci in obratov je amatersko in neresno. ker ce bi ti izracuni drzali bi vsak 10 let star 1000 ccm motor ze imel v max visjo od 300 km/h.

dokler curi svoje trditve ne more dokazati - milo receno, gobec vrteti zna vsak - toliko casa lahko stojim za tem, kar sem zgoraj napisal. namrec tudi izpis dynamometra ni verodostojen dokaz, da nek motor doseze neko hitrost. je samo podatek o moci masine v doloceni prestavi.

kot je dejal pervy, "stevc"-tuning vse prenese.

@ dietrich:

do sedaj sem se se trudil s curijem komunicirati na cloveski nacin; na zalost kaze, da curi tega ni zmozen (vec?). ce nekdo ne zna/ne zmore normalno komunicirati in se pusti od dolocenih oseb sprovocirati to ni moj problem.

trmasto trdi, da mu serijska FZ6 "leti" 275. zakaj je to nerealno sem napisal zgoraj. seveda se pustim tudi drugega pouciti, samo naj mi gospod to dokaze, ne pa da steguje & otresa svoj jezik pavsalno kakor se mu zahoce. se manj si lahko dovoli zaliti sogovornike, ce hoce, da kdo njegovo mnenje uposteva. in ocitno si zeli upostevanja, drugace si njegove trme ne morem razloziti.

kakorkoli se vse skupaj odvije spanja ne bom izgubljal.

cisto BTW: Suzie Q ima dokazanih 120 KM in 120 Nm na zadnjem kolesu (kar je ca. 135 KM/135 Nm na sklopki) pri 1.200 ccm delavne prostornine agregata. teza in aerodinamika motocikla ne dopuscata veliko vecjih hitrosti kot 240 km/h. od FZ6 je tezja kaksnih 30 kg, poloklep je nekje podoben.

:)

Objavljeno

zanimivo... ...curi je torej 50 kil lahek decko (taksni so namrec testni vozniki), in njegova fazerca ima vsaj 140 konjev, da po izracunu glede na tovarniske podatke doseze 275 km/h... :hmm:

Objavljeno

Hm zakljucka se vedno ni -te teme bo konc samo ko bojo probal pa nc prej :naughty: ...(razen ce jo kdo zaklene)

Objavljeno
Hm zakljucka se vedno ni -te teme bo konc samo ko bojo probal pa nc prej :naughty: ...(razen ce jo kdo zaklene)

In slavo ali poraz slavne Curijeve makine jasno in glasno ovekovečili ravno tu!

(UpamDaBomŠeDoživelPress) :zzz:

Objavljeno

Hm :? ,le kam se je skril Curi?Cuuuuuriiii

Objavljeno

Berem tole,pol pa naj rečejo da smo ta krivi mal nori. Kva ste šele Vi?

Objavljeno

Najboljše branje na forumu je Curijeva dirka z moderatorji :grupni:

Objavljeno

Fazer 1000 (1 osel in 1 ničhudegaslutečaavsegahudeganavajena ženska ter kufer) in CBR 600 F (samo en osel brez kufra) iz SLO Bistrice proti Mariboru, poletje 2003, odsek klanec dol, čas približno 30 sekund.

Števec Fazer 1000: 274 km/h

Števec CBR 600F: 272 km/h

Nagradno vprašanje: kateri osel je bil bolj oslovski? :OK:

Podmnenje osla na CBRi: če se le da, nikoli več tako hitro... :grim

Objavljeno
Števec CBR 600F: 272 km/h

Sory, Gregs, moja R6 je šwa 286 km/h po ŠTEVCU! mimo Rudnika po obvoznici! :grim

Glede na to, da ne vem čisto točno v čem je govora v tem topicu (REALNA hitrost ali hitrost po ŠTEVCU, pač ne spremljam od začetka) se mi zdi da, če je govora o števcu, zna biti Curijeva spida podobna tolk, kolkr omenja on. B)

Realna pa bistveno manj!

Objavljeno
Sory, Gregs, moja R6 je šwa 286 km/h po ŠTEVCU! mimo Rudnika po obvoznici! :grim ...

:huh: HUH.... evo materiala za novo temo Wobewto-va R6 gre vec kot Gregs-ova CBR 600 F :kva2: :naughty: :devil:

Objavljeno
Fazer 1000 (1 osel in 1 ničhudegaslutečaavsegahudeganavajena ženska ter kufer) in CBR 600 F (samo en osel brez kufra) iz SLO Bistrice proti Mariboru, poletje 2003, odsek klanec dol, čas približno 30 sekund.

Števec Fazer 1000: 274 km/h

Števec CBR 600F: 272 km/h

Nagradno vprašanje: kateri osel je bil bolj oslovski?  :OK: ...

:kva2: Ja, ja, ja.... jst vem, jst povem za nagrado :lol1: B) Nagrada :hmm: pa je, seveda primerna temi :huh: se eno tako merjenje O:-) :yea2:

Odgovor se glasi: Ancka za svaki slucaj zadi za Blaznim :devil: :OK: Bladzom, se mal stran pa Gregs in njegova mofa :grim

A mam prov, a mam, amam :OK:

Sem okleval med mano in Bladzotom :o

OK, tudi moja malenkost se bi lohk kvalificirala za pravi odgovor k mam tut kufer, sam zadi ponavadi nimam Ancke :unsure: :naughty: :devil: :D

No, kdaj gremo ker mam prov B) O:-) :yea1: :smoke:

Objavljeno
:huh: HUH.... evo materiala za novo temo Wobewto-va R6 gre vec kot Gregs-ova CBR 600 F :kva2:  :naughty:  :devil:

Ni nove teme spljoh, to so dejstva. B) :grim :grim :grim

Objavljeno

Za tiste,ki niste prebrali cele teme bom še enkrat pojasnil moj primer

Imam FZ6 Fazer,predelava na motorju-mašina(skrivnost),brez katalizatorja in z odprtim auspuhom Wings

Kdor ni probal original fazerco in vsaj predelano z auspuhomin- katalizatorjem nima predstave kakšna je razlika ,po mojem občutku 10KM,to lahko potrdijo lastniki,ki so naredili predelavo

Moje trditve da gre 275kmh,so sledeče,AC po klancu navzdol z vetrom v hrbet,pri 14.000obr,ali kak obr.manj,hitrost 275kmh-do omejevalnika,za koliko laže števec ni moj problem ,ampak Yamahin

ICE,močno dvomim ,da mi boš sledil s tvojim motorjem,zato sem se zmenil še z dvema ,ki mi bosta sledila in potrdila moje trditve

Na izmeri moči še nisem bil,grem spomladi,mi je letos Hanzi ponudil mikmehanika in se mi je zdel predrag 10.000sit,sedaj bo zastonj pri drugem, sem mu pokazal to temo,je rekel pa da vidmo tvojga podivjanega konja

Vsi toliko primerjate 1000ccm-143KM 10.000obr,in pa 600-98KM-12.000obr,se strinjam da 1000 prej doseže končno hitrost,ampak 2000obr je pa velik razpon in pa, če so pogoji odlični imata lahko enake končne hitrosti,ali ima 600 celo večjo hitrost,kje ima 1000 omejevalnik ne vem,bojo lastniki povedal,tako ,da razlika v KM pri končni hitrosti ne dela vidnejšega vpliva,če motor razvije obr. do konca je to to,govorimo pa o motorjih Fazer

Pa koliko težak človek sedi na motorju nima nobene veze z končno hitrostjo,če se motor zvrti do konca,in so pogoji optimalni,je vseno a je gor 40kg ali pa 200kg,z 200kg bo motor rabil dlje in večji naklon,da bo dosegel končno hitrost in omejevalnik obratov

Zaenkrat sem se dosti napisal,kaj več pa sledi ko me boste provocirali,pa LP

Objavljeno

to bi mogu en s hayabuso zadi pelat... to bi blo optimalno :lol1: :lol1: :lol1:

Objavljeno
kaj pa zračni upor!!!!

Zračni upor nima nobene veze s kg človeka,če si skrit za masko,je vseeno kdo je na motorju,naked motor brez maske, se pa malenkostno pozna

Objavljeno
Sory, Gregs, moja R6 je šwa 286 km/h po ŠTEVCU! mimo Rudnika po obvoznici! :grim

Glede na to, da ne vem čisto točno v čem je govora v tem topicu (REALNA hitrost ali hitrost po ŠTEVCU, pač ne spremljam od začetka) se mi zdi da, če je govora o števcu, zna biti Curijeva spida podobna tolk, kolkr omenja on. B)

Realna pa bistveno manj!

Uuuu to bo spet analiziranja in interperetiranja kolk R6 z 600 kubično mašino in okol 126HP nikoli in nikdar ne doseže hitrosti 286km/h po števcu...pa čeprov je to recimo 270km/h realnih :wacko: :lol:

Uradna končna naj bi blo kolk??? :? ...ene 250,255km/h če se ne motim :hmm:

Objavljeno
Zračni upor nima nobene veze s kg človeka,če si skrit za masko,je vseeno kdo je na motorju,naked motor brez maske, se pa malenkostno pozna

To drži tudi če maš 2,2m pa se skriješ za masko al pa če maš 1,6m??? :hmm:

Objavljeno
To drži tudi če maš 2,2m pa se skriješ za masko al pa če maš 1,6m???

Sedaj ne vem al se norca delaš,al res ne veš :hmm: ,ni razlike

Ps:to je isto kot bi v avtu sedel sam ,ali 5 komadov zračni upor bi bil isti :OK:

Objavljeno
Zračni upor nima nobene veze s kg človeka,če si skrit za masko,je vseeno kdo je na motorju,naked motor brez maske, se pa malenkostno pozna

popolnoma vseeno mi je kolk ti yamaha leti,da nebi debatirala po nepotrebnem.

Da pa teža nima veze z zračnim uporom :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Čez ramena 70 cm,leder jakna+5cm ali pa 15 cm manj (površina...........), :hmm: :hmm: :hmm: :hmm:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!