fazerer Objavljeno Maj 29, 2004 Opozori Objavljeno Maj 29, 2004 ...in se vedno trdim, da imas (zaradi mene lahko tudi z zlatimi izpuhi) premalo moci, da bi se peljal toliko kot trdis. iz lastnih izkusenj ti povem, da se s svojimi 143 konji s tezavo prebijem do 260km/h po stevcu (realno verjetno se kaj manj), pa verjetno nimam bistveno drugacne aerodinamike v primerjavi s tabo (govorim o motorjih, da ne bo pomote). se vedno :grrr :grrr
danci1973 Objavljeno Maj 29, 2004 Opozori Objavljeno Maj 29, 2004 Kolikor sem jaz bral o teh stvarehDa nisi ti bral Alan Forda? Je isti šmorn al so digitalni ali analogni števci - kar se napake tiče! Razlika je edino da so digitalni števci cenejši za proizvodnjo in prikazujejo zadnjo decimalko hitrosti, kar nam pri analognem prikazu ne omogočajo oz. ni mogoče odčitati. Razlika o natančnosti med števcema je pa tako majhna, da ti z svojimi " amaterskimi" meritvami ne boš opazil Analogni števci večinoma delujejo tako, da pletenica vrti magnet v kovinski šalčki, na katero je pritrjen kazalec. Šalčka se zaradi magnetne indukcije premakne v smeri vrtenja magneta, nasproti pa jo potiska vzmet. In to ni ravno ideal natančnosti. Digitalni števci pa s kolesa dobivajo impulze - enega ali več za vsak obrat kolesa. Če število impulzov v določeni časovni enoti pomnožiš z obsegom kolesa, je rezultat precej natančna hitrost... D.
MAČKON Objavljeno Maj 29, 2004 Opozori Objavljeno Maj 29, 2004 je že Johan povedal da se ful pozna ,ko je samo naluknjal auspuh,kaj bi bilo še ,če bi jih zamenjal PS:sumim,da akrapovič,samo zato ne da primerjave auspuhov,ker je v moči prevelka razlika,ni se boji posledic Ko smo pa mi zamenjali original izpušni lonec na Fazerju 600 letnik1999 z nekim drugim dosti bolj odprtim ki se mu več ne spomnim znamke je bilo gotovo.Fazer več ni šel nikamor in postal je zelo požrešen.Izpušni lonec ni bil Akrapovič
simonsi Objavljeno Maj 29, 2004 Opozori Objavljeno Maj 29, 2004 Baje majo Yamahe že oriđinel dost dobre auspuhe BRBČ
Saint Objavljeno Maj 30, 2004 Opozori Objavljeno Maj 30, 2004 Prejšnje brez katalizatorjev so bile kao ok, naj bi pa sedajšen avspuh od FZ6 bil težak in predvsem naj bi kar nekaj konjev pobral. No ja, sam ne vem, kako je potem tole s sonda lambda rešeno, razen če ma neuravnan katalizator, v tem prieru ni problemov. Bo to Curi & Co. najbolje vedel, jaz imam v mojem Capotu tudi katalizator (je nemška verzija ki ga po podatkih ima), pa nisem nikjer sonde našel. lp Rudi
MAČKON Objavljeno Maj 30, 2004 Opozori Objavljeno Maj 30, 2004 Prejšnje brez katalizatorjev so bile kao ok, naj bi pa sedajšen avspuh od FZ6 bil težak in predvsem naj bi kar nekaj konjev pobral. Močno se mi zdi da je imela letnik 1999 že katalizator.
Thundercat Objavljeno Maj 30, 2004 Opozori Objavljeno Maj 30, 2004 Ko smo pa mi zamenjali original izpušni lonec na Fazerju 600 letnik1999 z nekim drugim dosti bolj odprtim ki se mu več ne spomnim znamke je bilo gotovo.Fazer več ni šel nikamor in postal je zelo požrešen.Izpušni lonec ni bil Akrapovič pri men je pa kontra......zamenjal sem pri svoji 2003 Fazerki avspuh in zračni filter k&N in poraba je ostala ista motor se pa lepši pelje...malo prej potegne in glas je globji....moj motor nima katalizatorja.....letnik 1999 tudi ne..... .)
curi Objavljeno Maj 30, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 30, 2004 Mačkon ,FZS 600,ima čist drugačen lonec kot FZ6,zato tudi ni velike razlike,če zamenjaš auspuh-z bilokaterim,pa poglej kakšnega ima FZ6,pa ti bo vse jasno,tudi pri čisto odprtem auspuhu in brez katalizatorja,motor deluje povsem normalno,in tudi obrati v prostem teku ,so isti kot z original aus.
premza Objavljeno Maj 31, 2004 Opozori Objavljeno Maj 31, 2004 Mogoče so pa v curijevo dal od R1 mašino... :hmm: Sicer so Fazerji en sekret, ampak tale od curija je pa zakon... :notworthy:
Thundercat Objavljeno Maj 31, 2004 Opozori Objavljeno Maj 31, 2004 A tebi gre tudi 270? če sprašuješ mene...ne vem...do sedaj peljal 197 največ.... :lol1:
Dr. _MAXXI_ Objavljeno Maj 31, 2004 Opozori Objavljeno Maj 31, 2004 do sedaj peljal 197 največ.... :lol1: A to ti je pa ratal na analognem števcu odčitat al kako ??? :lol1:
Thundercat Objavljeno Maj 31, 2004 Opozori Objavljeno Maj 31, 2004 A to ti je pa ratal na analognem števcu odčitat al kako ??? :lol1: lepo da se smejiš moji šali čeprav jo nisi razumel.....sem upal da bo :lol1: na koncu šalo dovolj očiten....pa za nekatere ni.... :lol1:
Dr. _MAXXI_ Objavljeno Maj 31, 2004 Opozori Objavljeno Maj 31, 2004 dovolj očiten.... Pr teb je treba bit na očitnih stvareh zlo pozoren ..... .)
bladzo Objavljeno Maj 31, 2004 Opozori Objavljeno Maj 31, 2004 (popravljeno) Ponudim sebe in svojega fzs1000 za primerjalni test hitrosti. Me prav zanima..............................mogoče bom moral prestaviti celo iz 4. v 5. prestavo. :hmm: :hmm: :doze: ali pa bom že od 50kmh pospeševal kar v 6. prestavi, da bova bolj enotna (vsaj do 200) Popravljeno Maj 31, 2004. Popravil bladzo
pubi Objavljeno Junij 1, 2004 Opozori Objavljeno Junij 1, 2004 moje izkušnje: do 210 pospešuje solidno (presenetljivo za tak motorček) do 230 komaj kaj po klancu navzdol pa je bilo po števcu 253!? če kdo ne verjame, lahko proba za vrednost par pirov :) Glede točnosti digitalnih števcev: pri pravilni implementaciji je pogrešek zanemarljiv Moje mnenje: 270 nikoli!!! Po mojem mnenju je top speed okoli 230...
HAWKey Objavljeno Junij 1, 2004 Opozori Objavljeno Junij 1, 2004 moje izkušnje: .... in dilema o FZS6 rešena..... Zdaj le še o tem če curiju vleče do 14000 obratov... :hmm:
klimbra Objavljeno Junij 1, 2004 Opozori Objavljeno Junij 1, 2004 Sorry.........sam čist se vam je zmešal!!!!!!!!! BTW......na pogrebe ne mislim in ne hodim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NORCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :SS :SS :SS :SS
Dr. _MAXXI_ Objavljeno Junij 2, 2004 Opozori Objavljeno Junij 2, 2004 Po mojem 270km/h pod nobenim pogojem. Moja horny 600ccm, 97 hp, na motorju stisnjen kot klop pod šipco po prepadu navzdol 240 in niti 1km/h več. In ipak, da števec laže torej realno kakih dobrih 220. Mogoče! Torej tisti ki pravite za FZ6, da gre 270 očitno mate težave z adrenalinom, ki se vam sprošča ob šumenju vetra. Lahko sprobamo 600 proti 600!! hehe 270 :lol1:
Zok Objavljeno Junij 2, 2004 Opozori Objavljeno Junij 2, 2004 ce gre FZ6 270, pol jo YZF-R6 napici vsaj 320. <_<
Denny Objavljeno Junij 2, 2004 Opozori Objavljeno Junij 2, 2004 sem šel prelistat moto revije in pogledat podatke za FZ6 najvišja hitrost (seveda originalnega) je 226km/h pol pri enem drugem testu je bila 228 km/h :D
Ice Objavljeno Junij 2, 2004 Opozori Objavljeno Junij 2, 2004 da nisi slucajno disleksicen in si zamenjal stevilke?! :) 262 in 282 se ja veliko lepse slisi. :lol1: :grrr
Denny Objavljeno Junij 2, 2004 Opozori Objavljeno Junij 2, 2004 da nisi slucajno disleksicen in si zamenjal stevilke?! :) 262 in 282 se ja veliko lepse slisi. :lol1: :grrr Fazer riders me bodo ziher obtožili tega... :D
Denny Objavljeno Junij 2, 2004 Opozori Objavljeno Junij 2, 2004 Menda pa lahko zaupate PS in MOTORRAD reviji .) Za sestro R6 se mi zdi (bi moral prečekirat), da so izmerili slabih 260 km/h...je bil vzporeden test 600 sportakov Vsi 600 ccm tega razreda motociklov dosegajo tja do ene 230km/h .) Naj ugibam kako dosežete hitrost 270km/h s FZ6 položite superfast megašpon biturbo yamahco FZ6-ko v močnega karavana...pol pa gasa po avtocesti... :lol:
Dr. _MAXXI_ Objavljeno Junij 3, 2004 Opozori Objavljeno Junij 3, 2004 Kaj se zgodi ko gre FZ6 in CBR1000 RR na merjenje števca v štric :lol1: :lol1: Vsi na CBR-kah menjavat števce ker gredo FZ& skor hitreje :P http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com).com/Novice/default.a...od=page&id=1088
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se