jax Objavljeno April 21, 2006 Opozori Objavljeno April 21, 2006 (popravljeno) A kdo ve kaj pomen znak FI oz. F1 na armaturki :? Pri GSXRih to pomeni, da je ECM enota zaznala napako na enemu izmed sistemov, da je previsoka temperatura motorja ali pa premalo olja... Predlagam, da pelješ motor na servis. Je pa način kako sam ugotoviš kaj je narobe. V repu motorja se stakne nek konektor in na armaturi se izpiše koda okvare. To kodo potem najdeš v service manualu in vidiš kaj muči SVja :P Če se boš spuščal v to, preberi poglavje o "dealer modeu" samodiagnostične funkcije ECMja in še na kakem tujem forumu najdi komentar nekoga, ki je to že počel... Samo glede na to, da bo napako najverjetneje odpravljal serviser... Nima smisla se s tem igrat :) Pa še eno vprašanje... Za SV650 obstaja TRE mod? :) Ima SV za različne prestave različne "mape" vbrizga goriva? Popravljeno April 21, 2006. Popravil jax
danci1973 Objavljeno April 21, 2006 Opozori Objavljeno April 21, 2006 Pri GSXRih to pomeni, da je ECM enota zaznala napako na enemu izmed sistemov, da je previsoka temperatura motorja ali pa premalo olja... Predlagam, da pelješ motor na servis. :yes: Klik... Pa še eno vprašanje... Za SV650 obstaja TRE mod? :) Ima SV za različne prestave različne "mape" vbrizga goriva? :yes: Klik... D.
Brihta Objavljeno April 21, 2006 Opozori Objavljeno April 21, 2006 No pol pa kul. Motor mi je padu potleh, se pravi se je olje steklo na eno stran, zato se je prizgala lucka. Po pol minute se je lucka ugasnila in nato je motor normalno kresnu. Se pravi je skrb oz. obisk mehanika odvec.
Brihta Objavljeno April 24, 2006 Opozori Objavljeno April 24, 2006 Bemti bogara. Ta srot od suzukija. Vceri sem se vozu po dezju. Dans zjutri ga kresnem, pa crkne. In po kratkem premisleku dojamem da je spet 1 celinder kaput. Juhu. In pol sem ga do Sentjakoba cjazu samo z enim, nakar se ta drug spomne, da bi pa on lahko tut kej pomagu. :angry2: A ostalim res voda ne zaliva prve svecke???? Ne vem kaj naj nardim :(
hector Objavljeno April 24, 2006 Opozori Objavljeno April 24, 2006 Bemti bogara. Ta srot od suzukija. Vceri sem se vozu po dezju. Dans zjutri ga kresnem, pa crkne. In po kratkem premisleku dojamem da je spet 1 celinder kaput. Juhu. In pol sem ga do Sentjakoba cjazu samo z enim, nakar se ta drug spomne, da bi pa on lahko tut kej pomagu. :angry2: A ostalim res voda ne zaliva prve svecke???? Ne vem kaj naj nardim :( ...gumijasta kapica (pokrov svečke) mora biti pravilno nameščena na cilinder in voda NE pride do svečke. Preveri, na gumici je neka puščica, če se ne motim. Pa nemoj ti meni "šrot od Suzukija"!
jax Objavljeno April 24, 2006 Opozori Objavljeno April 24, 2006 Na tujih forumih ima par lastnikov podobne probleme :) SV650.org
king Objavljeno April 24, 2006 Opozori Objavljeno April 24, 2006 ..men je kresnu v suhem in mokrem,.. delala sta zmeri oba cilindra normalno,... nikol nism mel nobenga problema,.... :grrr
Brihta Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 Na tujih forumih ima par lastnikov podobne probleme :) SV650.org Tut na servisu so rekl, da je to kr standardni problem. Bom menju kapco pa svecko pa bom vidu ce bo kej boljs <_<
jax Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 Tut na servisu so rekl, da je to kr standardni problem. Bom menju kapco pa svecko pa bom vidu ce bo kej boljs <_< Z SV650.org: Many of the guys have taken to sealing the front plug in with some silicone sealant which seems a good idea to me. Zna mogoče bit bolj zihr... :)
Brihta Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 Z SV650.org: Zna mogoče bit bolj zihr... :) Kaj pa ko bo treba sveco menjat. Macolo pa majzl u roke :P
Brihta Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 (popravljeno) za silikon ?! :blink: Pa hecam se mal :) Bomo poskusl :yes: Popravljeno April 25, 2006. Popravil Brihta
Ice Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 upam, da ne s tistimi iz baubaua. raje kaksno "motordichtpaste" ali podobno. :)
mkosir Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 Pozdravljeni lastniki SV-jev! Imam sledeče vprašanje ali je to dodani oklep ali je original oklep ali kakšna aftermark zadeva? http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornakolesa/oglas.asp?ID=81394# lp
fp4492 Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 Ojla. Ta oklep v originalu ni gor, ga je pa moč naknadno kupiti, pa mislim, da je celo original dodatna oprema od Suzukija. V originalu ima ta Suzuki poloklep. Več ti bo pa sigurno Danci povedal.
danci1973 Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 Ojla. Ta oklep v originalu ni gor, ga je pa moč naknadno kupiti, pa mislim, da je celo original dodatna oprema od Suzukija. V originalu ima ta Suzuki poloklep. Več ti bo pa sigurno Danci povedal. :yes: Imaš popolnoma prav, kaj več skoraj ni za povedat... Več o Suzuki dodatni opremi za SV pa najdeš v tem PDF-u. D.
fp4492 Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 Aja, če te pa zanima cena te predelave, bi moral pa kolega vprašat. On si je namreč omislil te stranske oklepe. Tak okvirno bi rekel okoli 100 kSit.
danci1973 Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 Aja, če te pa zanima cena te predelave, bi moral pa kolega vprašat. On si je namreč omislil te stranske oklepe. Tak okvirno bi rekel okoli 100 kSit. V Nemčiji stane 455.76 EUR... D.
devilish Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 Helow.. Še jst neki malega vprašanj.. Gre za SVja 650, letnik 99, 19000km (skoraj sigurno tapravih), moti pa to, da nekoliko vleče v levo med vožnjo.. A je to normalno pri teh motorjih, ali gre za pokazatelja da je bil motor fino po tleh? Poleg tega je bilo opaziti mehko tačko - dalo se jo je premikati, kot da bi bila zrahljana.. In dokaj nizko se motor spusti, ko sem jo dala na tačko.. (navajena na malo bolj navpične tačke in motor bolj pokonci postavljen, ko je na tački).. pa me zanima tudi to, če je normalno, da je tako zrahljana in nizka.. lp
Ice Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 ne bom govoril za doticni motor, vendar je tak simptom lahko en indikator padca, da. tisto s taco je lahko dodatek ali kaj drugega. na vsak nacin pozor pri taksnem motorju, kjer ze kot laik sumis o "necistih poslih".
SiR Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 A je to normalno pri teh motorjih, ali gre za pokazatelja da je bil motor fino po tleh? Poleg tega je bilo opaziti mehko tačko - dalo se jo je premikati, kot da bi bila zrahljana.. In dokaj nizko se motor spusti, ko sem jo dala na tačko.. (navajena na malo bolj navpične tačke in motor bolj pokonci postavljen, ko je na tački).. pa me zanima tudi to, če je normalno, da je tako zrahljana in nizka.. za noben motor ni normalno, da ga levo vleče. si ga peljala ti ali kdo, ki ima malo več občutka/izkušenj? tačka - se zrahlja... nagib - SV ima kar orenk nagib pri parkingu, vsaj kolker se spomnim svojih prvih 2000 kilometrov.
gebre Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 Devilish beži stran od tega motorja!
devilish Objavljeno Junij 30, 2006 Opozori Objavljeno Junij 30, 2006 (popravljeno) Ok zdej me še ena primerjava zanima.. SV 650 vs. SV 650s.. Sej teoretično poznam razlike - zanimajo me še praktično :) (Ker s-a še nisem videla na 4 oči :)) Torej zanima me če se na SV 650 (s šipco) dosti bolj čuti veter in pri kakšnih hitrostih začne motit? Je pravilna info., da že pri cca. 90km/h? In potem sklepam, da se ga pri SV650s (v primerjavi s SV650) ne čuti.. zaradi oblike itd? Zanima me kakšna je razlika v vožnji - ali je balanca dosti dosti nižja pri S? To pomeni tudi, ali je vožnja oz. drža dosti bolj naporna pri S kot pri navadnem? Kako se S obnese kaj na daljših turah - glede na to, da sklepam, da z navadnim daljše ture verjetno niso problem.. In v ovinkih ali se bolje obnese SV650S? Zdej še finaliziram.. ne sprašujem če gre za bolj športno držo pri Sju in če bom bolj trpela - sprašujem koliko bolj športni je S..? Ali gre za bolj sport - touring motor.. ? Lep pozdrav vsem in že vnaprej hvala za odgovore ;) Popravljeno Junij 30, 2006. Popravil devilish
duhec Objavljeno Junij 30, 2006 Opozori Objavljeno Junij 30, 2006 Devilish beži stran od tega motorja! Utemeljitev bi bla tle ZELO dobrodosla. ;)
Thundercat Objavljeno Junij 30, 2006 Opozori Objavljeno Junij 30, 2006 Seveda je razlika bolj v tem ,ali imaš N ali S različico. Ena ma navadno, pokončno balanco, in nič oklepa, ena pa oklep in športno balanso. S izvedba ma športno držo,.. če bi mel raje pokončno držo, pol je Naked "taprav", sam pa nima veterne zaščite, kar je pa drug problem,... a si že sedu na SV-ju "S"??,.. sej ne ležiš na tanku,.. mal si sklonjen naprej,.. ni tak napor, kt misliš, verjemi SV 650 vs. SV 650s.. Utemeljitev bi bla tle ZELO dobrodosla. ;) utemeljitve so v postih pred njegovim...če motor vleče v eno stran, je verjetno nekaj narobe z njim...sicer pa najboljš, da se sam pelješ z dotičnim motorjem in vidiš za kaj gre...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se