PeterK Objavljeno Avgust 1, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2006 A spredaj ima 45 zob, zadej pa 108? :doze: Lih v soboto sem menjal ketno( neskončno, cela jeba ) Spredaj ima 15 zob( se mi zdi ) zadaj pa 45 naked in 44 s poloklepom. 110 je število členkov na ketni pri naked in 108 pri S verziji. lp, Peter
hajoktejn Objavljeno Avgust 1, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2006 Kaj te je pa zajebaval pri ketni? Jaz tastaro odrežem s fleksarco, novo napeljem gor, sponka, zatolčem in že letimo.
SiM Objavljeno Avgust 1, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2006 Spredaj ima 15 zob( se mi zdi ) zadaj pa 45 naked in 44 s poloklepom. 110 je število členkov na ketni pri naked in 108 pri S verziji. Točno tako! Vsak motor mora it s 1. na zadnjega z gasom. Samo znat je treba Ja s to razliko, da pri mojem ni treba nič znat. BTW Tudi brez predelav je šel na zadnje kolo samo z gasom, samo pri nekoliko višjih obratih (hitrosti), -rabil si eno sivo celico več ;)
duhec Objavljeno Avgust 2, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2006 Jst bi rabu nujno en hiter odgovor. Ali ima Suzuki SV650S nastavljive luči (dolgo in kratko) samo po višini al tudi po smeri? Namrec dolga sveti tja desno v drevesa. :angry: Ma mene ne zanima ce me bo ponoci kaka sova napadla z drevesa <_<, mene bolj zanima ce je ponoci kak jezek na cesti da ga ne povozim. :P Ce ze ima potem kje sta ta frdamana sraufa? Namrec za visino sta lepo vidna ker sta spodi, druzga pa ne vidim. Lahko sm slep? Al mi manjka samo svetilka? :blush: Prosim za quick help! Dankešon. :worship:
danci1973 Objavljeno Avgust 2, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2006 (popravljeno) Jst bi rabu nujno en hiter odgovor. Ali ima Suzuki SV650S nastavljive luči (dolgo in kratko) samo po višini al tudi po smeri? [attachmentid=77724] D. Popravljeno Avgust 2, 2006. Popravil danci1973
duhec Objavljeno Avgust 2, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2006 (popravljeno) Ko sm napisal uni post sm ustal in sel nazaj do garaze in v prvo vidu tiste dve luknjici v armaturki. In jih gledam.. :hmm: hmm.. na vsak strani ena.. :hmm: ..in to v blizini luci.. :hmm: ..ne zgledajo kot sraufi od armaturke.. :hmm: ..A... :closedeyes: :doze: :slap: se zgodi.. ;) @danci: prvo sm hotu napisat enkrat hvala, ker si mi dal slikco. pol sm hotu rect dvakrat hvala se za to ker si mi dal idejo kako naj iscem po googlu in najdu zaklad :OK: zdej ti recem milijonkrat hvala!! :) Alora, da dam se jst moj feedback. Kar sm najdu je tole. To magari dostim ne bo prislo ravno prav ker je vse v italijanscini, so uporabne reci, razne predelave/dodelave, sam sej pravim, italijanscina :) Drugo bolj zanimivo je pa na isti strani, in sicer tuki. Kukr sm na hitro vidu je cel user manual od SV650 letnik 2003 v vec PDFjih. Za pogledat je. :) Lp in hvala se enkrat! Popravljeno Avgust 2, 2006. Popravil duhec
_ales_ Objavljeno Avgust 17, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2006 (popravljeno) evo, js sm zdej novopečeni lastnik suzukija sv650n, l.2000, 40.000km... kupu sm ga pa od SIM-a :) prva fura na jezersko je že za mano, in morm rečta da je ta prda ZAKOOOOOON!!! :OK: :yea1: par ovinkov sm ga že do škorna položu :blush: vozne lasnosti odlične itd. itd. mam pa eno vprašanje zdej: ta mofi ma giannelli denfr dino yet kit 1(daljše igle in šobe širše v fergazarju) pa K&N zračni filter. jest ga bom zrihtu nazaj na originano stanje, pa me zanima k bom dau nazaj igle pa šobe (in vse ostalo) če je treba to še kej štelat pol fergazar. pa na kaj morm bit še pozoren??? hvala za odgovore, ALeš :) Popravljeno Avgust 17, 2006. Popravil PESHY BOY
SiM Objavljeno Avgust 17, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2006 @PESHY BOY če si pameten boš pustu fergazer pri miru ;) , saj na homologaciji itaq ne bodo vedeli, da ima vgrajen DynoJET kit :grrr . Ti samo zmontiraj nazaj eko ventil, original filter in izpuh...
_ales_ Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 @PESHY BOY če si pameten boš pustu fergazer pri miru ;) , saj na homologaciji itaq ne bodo vedeli, da ima vgrajen DynoJET kit :grrr . Ti samo zmontiraj nazaj eko ventil, original filter in izpuh... ja samo to za mašino nebo dobr... fergazar odprt, avspuh pa filter pa original... :hmm: aja Sim, zakaj so v uni škatli od Dyno jet kita poleg originalnih šob še trije pari drugih???
premza Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 ...zakaj so v uni škatli od Dyno jet kita poleg originalnih šob še trije pari drugih??? Za različne predelave različne šobe... bolj odprt izpuh in/ali bolj odprt filter -> večje šobe
PeterK Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 @PESHY BOY če si pameten boš pustu fergazer pri miru ;) , saj na homologaciji itaq ne bodo vedeli, da ima vgrajen DynoJET kit :grrr . Ti samo zmontiraj nazaj eko ventil, original filter in izpuh... Če bo menjal izpuh nazaj na originalnega bo treba "rejet-at". Drug izpuh-> druge nastavitve frgazarja. Drugače ne gre. Če dela tak k mora raje pusti tak k je.
Vikking Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 In razlika s tem kit-om se potem pozna na? verjetno bo prejšni lastnik Sim to vedu bolj.
_ales_ Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 men se gre za to da bom vgradu blokado drugo leto (25kW) :glare: :BUA:
Vikking Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 men se gre za to da bom vgradu blokado drugo leto (25kW) :glare: :BUA: zaradi zavarovanja ali izpita?
_ales_ Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 majstri a ma mogoče kdo od vas na sv-ju spodnji spojler (bug spojler) če lahko kako sliko prilepi, pa mal pve kolk je naštev zanj, pa kje se to dobi???
pohajač Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 [attachmentid=78799]imam eno tako zadevo, katera je bila sicer narejena za Hyosunga 650 samo je zelo podobna oblika mašine tako da paše
Vikking Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 majstri a ma mogoče kdo od vas na sv-ju spodnji spojler (bug spojler) če lahko kako sliko prilepi, pa mal pve kolk je naštev zanj, pa kje se to dobi??? Bugspoiler cena: 189€
_ales_ Objavljeno Avgust 19, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2006 cena: 189€ :eek: 189 :eek: sm pa mislu da je to cenejš :huh: :wacko:
motofrik Objavljeno Avgust 19, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2006 Za bugspojler poglej malo na stran od HG in Luisa... Mislim, da je malo ceneje. .)
_ales_ Objavljeno Avgust 19, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2006 majstri, prejle sm uprav motor z šanponom in z vodo pod visokim pritiskom (kirher), motor zbrišem z jelenovo kožo, ga zapeljem v garažo da se odteče ostalo... čez pol ure pridm nazaj ga vžgem in nekaj časa dela normalno nekaj(večino) časa pa samo po enemu batu :blink: predvidevam da je voda zalila sedišče sveške prednjega bata in dela stik na maso. ležišče sm spihov z stisnjenim zrakom, mašino ogrel na delovno temperaturo, se peljal in zdej dela normalno. Vprašanja: a se to tud vm dogaja? a je to kej narobe? se to pojavi vedno po pranju? se to dogaja samo meni? dankešon za odgovore :)
SiM Objavljeno Avgust 19, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2006 ja samo to za mašino nebo dobr... fergazar odprt, avspuh pa filter pa original... :hmm: aja Sim, zakaj so v uni škatli od Dyno jet kita poleg originalnih šob še trije pari drugih??? Ja to imaš seveda prav, samo bo pa motor po moje vseeno vredu šel (ne bo ga zalivalo/dušilo), pa še kasneje, po homologaciji na 25kw, ko si boš zaželel nazaj malo več konjičev ne boš imel težav. Sem pa skoraj siguren, da na servisu, kjer ti bodo vgradili blokado ne bodo opazili, da ima večje igle in dize. Glede tega, zakaj je toliko parov diz ti je pa že premza povedu. Sedaj so vgrajene največje. In razlika s tem kit-om se potem pozna na? verjetno bo prejšni lastnik Sim to vedu bolj. Seveda se pozna. O tem sem sicer že pisal, na kratko pa se občutno poveča navor pri nižjih obratih (2000-5000rpm), zmanjša se poraba bencina... Tako za občutek lahko rečem, da se da vozit v 6. prestavi na 4000rpm brez cukanja in matranja mašine. majstri, prejle sm uprav motor z šanponom in z vodo pod visokim pritiskom (kirher), motor zbrišem z jelenovo kožo, ga zapeljem v garažo da se odteče ostalo... čez pol ure pridm nazaj ga vžgem in nekaj časa dela normalno nekaj(večino) časa pa samo po enemu batu :blink: predvidevam da je voda zalila sedišče sveške prednjega bata in dela stik na maso. ležišče sm spihov z stisnjenim zrakom, mašino ogrel na delovno temperaturo, se peljal in zdej dela normalno. Vprašanja: a se to tud vm dogaja? a je to kej narobe? se to pojavi vedno po pranju? se to dogaja samo meni? dankešon za odgovore :) Ja zgodilo se je to, kar si že sam ugotovil - pri pranju je voda prišla do svečke na sprednjem cilindru in začelo je prebijati. Tudi meni se je to že zgodilo, ko sem odkril, za kaj gre sem pač drugič pri pranju bolj pazil (brez visokega pritiska v okolici sprednjega cilindra). To se ti lahko zgodi tudi v vožnji v velikem nalivu, ko voziš preko luž -predlagam ti, da okrog tesnila, ki pokriva kapo svečke namažeš z silikonom odpornim na visoko temp. ali to kakorkoli drugače zaščitiš pred vodo. Aja vožnja v zmernem dežju ni problem, ker četudi pride kakšna kapljica vode do kablov na svečki se ta zaradi vročega cilindra v trenutku izsuši.
SiR Objavljeno Avgust 19, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2006 dankešon za odgovore :) samo stran s 'kirherom'
_ales_ Objavljeno Avgust 19, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2006 hvala :) samo stran s 'kirherom' zakaj a zaradi cilindra(svečke) al kej druzga :blink: :?
SiR Objavljeno Avgust 19, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2006 zakaj a zaradi cilindra(svečke) al kej druzga :blink: :? Kr tko nasploh ni preveč dobr ga uporablat. Mislim - je dobr za blato s pluga spucat, z motorjem pa se splača malo bolj nežno in si pač treba vzet malo več časa, mogoče celo kaj ročno spucat.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se