colin Objavljeno Maj 20, 2007 Opozori Objavljeno Maj 20, 2007 V bistvu se uporabi posebna injekcija z notranje strani , ki ima tudi veliko prekrivno površino, da prekrije nekaj cm2 okoli luknje. Sem že večkrat uporabil to varianto, saj se guma praviloma (Murphy) preluknja, ko je nova... :rolleyes: D. ej, lepa hvala....sem se kr pomiril. :OK: ....se pravi da varjata drži.....drži,neostik drži :kva2:
AleksG Objavljeno Maj 20, 2007 Opozori Objavljeno Maj 20, 2007 Kaj si lahko predstavljaš, da ti pri neki višji hitrosti, v ovinku raznese gumo :? Jaz se na tvojem mestu nebi igral.
Vikking Objavljeno Maj 20, 2007 Opozori Objavljeno Maj 20, 2007 Kaj si lahko predstavljaš, da ti pri neki višji hitrosti, v ovinku raznese gumo :? Jaz se na tvojem mestu nebi igral. ne bo mu jo razneslo to sigurn ne, bo pa moral večkrat preverjat tlak v pnevmatikah.
danci1973 Objavljeno Maj 20, 2007 Opozori Objavljeno Maj 20, 2007 Kaj si lahko predstavljaš, da ti pri neki višji hitrosti, v ovinku raznese gumo :? Jaz se na tvojem mestu nebi igral. :slap: Lahko si predstavljam marsikaj - tudi to, da mi raznese čisto novo gumo... D.
colin Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 sem zdjle klical enga vulkanizerja pa je rekel da se lahko flika guma za motor ki nima končne čec 210 km\h
danci1973 Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 sem zdjle klical enga vulkanizerja pa je rekel da se lahko flika guma za motor ki nima končne čec 210 km\h Tole poglej. Michelin nikjer ne omenja omejitve glede hitrostnega razreda. Ali to velja za vse gume, pa ne vem... Jaz sem imel zaflikane Dunlop, pa nisem imel težav... D.
SV rider Objavljeno Maj 22, 2007 Opozori Objavljeno Maj 22, 2007 A mogoče obstaja centralno stojalo za SV650? :?
danci1973 Objavljeno Maj 22, 2007 Opozori Objavljeno Maj 22, 2007 A mogoče obstaja centralno stojalo za SV650? :? Za nov model (2003+) obstaja. Za starega pa ne vem... D.
Vikking Objavljeno Maj 22, 2007 Opozori Objavljeno Maj 22, 2007 A mogoče obstaja centralno stojalo za SV650? :? vem da ma louis pa mislim da paše na starega
colin Objavljeno Maj 31, 2007 Opozori Objavljeno Maj 31, 2007 oj! a je že kdo od vas štelal kuplong-zajlo na tak način ko je prikazano v manual za suzukija sv..... jst sem pa še zdej boj škrta kot prej...prej mi je sam prva bolj poknala....zdej pa še med brzinami .....aja, verjetno pomemben podatek....motor ima 55.000 km.....sklopke še nsem razdiral da bi zmeru debelino lamel--- tak da če ma kdo kak predlog....PROSIM
PeterK Objavljeno Maj 31, 2007 Opozori Objavljeno Maj 31, 2007 oj! a je že kdo od vas štelal kuplong-zajlo na tak način ko je prikazano v manual za suzukija sv..... jst sem pa še zdej boj škrta kot prej...prej mi je sam prva bolj poknala....zdej pa še med brzinami .....aja, verjetno pomemben podatek....motor ima 55.000 km.....sklopke še nsem razdiral da bi zmeru debelino lamel--- tak da če ma kdo kak predlog....PROSIM Jaz sem. nastaštelaš, da je med vzvodom in zajlo kot 85˚, potem zategneš tist sredinski vijak na izvijač( prej popusti varovalni vijak ) dokler gre, potem pa četrt obrata nazaj. Pol pa na ročki naštelaš da ma 5mm lufta. To da ti škrta med šltanjem nebi smel met nobene veze s sklopko. Men niti če brez sklopke šaltam ne škrta. Mi pa ko dajem v prvo mal škrtne.
bica Objavljeno Junij 1, 2007 Opozori Objavljeno Junij 1, 2007 A je ze kdo spustil SV 650, s tem ? http://www.louis.de/_10964f11464144fb9bb04...0&anzeige=0 Je enostavno, al je dosti dela? Navodila zdraven so bl tako.
Tratnjak Damijan Objavljeno Junij 1, 2007 Opozori Objavljeno Junij 1, 2007 še neki slikc vijaka 6x12 (merkur, baumax in podobne nimajo, odar pa mi ne diši, kadarkoli se karkoli zanimam me hoče živga odret) Trgovina KAMM, v Btc-ju pod Astro oz Chemom. Je navtična trgovina in boš dobil take iz inoxa-nerjaveče na imbus.
benjji Objavljeno Junij 2, 2007 Opozori Objavljeno Junij 2, 2007 Pa še par uporabnih povezav za sv in tudi druge: Oklepi, spojlerji: http://www.pyramid-plastics.co.uk/ http://www.bercella.it/ http://www.bodybikemotors.com/ http://www.cruciata.com/ http://www.effeefferacing.it/ http://www.fibermedcarene.com/IndexB.asp http://www.flamingocorse.it/ http://www.jmvconcept.fr/ http://www.kompo-tech.com/ http://www.motoflash.it/ http://www.plasticbike.com/ https://www.poly26.com http://www.moto01.com http://www.resinexito.com/ http://www.rrpcarene.it/ http://www.tcpsa.com/ http://www.vtrmoto.it/ http://www.zamoracing.it/ Predelava vzmetenj, zavor: http://www.andreanigroup.com/ http://www.aviaracing.it/ http://www.bitubo.com http://www.brakehoseshop.com/ http://www.braking.com/ http://www.brembo.com/ http://www.dynojet.com/ http://www.fgspecialparts.com (Gubellini) http://www.frentubo.com/ http://www.goldfren.cz/it/ http://www.goodridge.net/ http://www.hyperpro.com http://www.kservice.it/ http://www.matrisdampers.com http://www.mondocorse69.it/ http://www.mupo.it/ http://www.ohlins.com http://www.rs-s.it/ http://www.showa1.com/ http://www.swingarm.com/index.html http://www.wilbers.de/ http://www.wirth-federn.de/ http://www.wpsuspension.com http://www.alexracing.it/ Izpušni sistemi: http://www.ajko.it http://www.akrapovic-exhaust.com http://www.akrapovic.it http://www.anrperformance.co.uk/ http://www.arata-ex.com/ http://www.arrow.it http://www.artexhausts.com http://www.axcial-sport.com/moto/moto.html http://www.bwracing.com http://blueflameperformance.com/bikes/ http://www.bos-exhausts.com http://www.bsm-exhausts.com http://www.carboncan.co.uk http://www.cobrausa.com/ http://www.speedpro.de/auspuffset.htm http://www.danddexhaust.com http://www.holeshot.com/ http://www.damexhaust.com/ http://www.devilbikes.com e http://www.burn-out.it/html/devil.php http://www.dpmsilenziatori.it http://dynomite.co.uk/Dynosite/HTMLfiles/home_fin.html http://www.eijyupro.co.jp/toppage.htm http://www.erionracing.com http://www.exan.it/gals01.html http://fc-racing.com/ http://www.fmfracing.com/ http://www.dropbears.com/f/foran/index.htm http://www.formula1mc.com.au/ http://monsite.wanadoo.fr/frc.echappements/ http://www.gegbike.com/ http://www.gpr.it http://www.gforceexhausts.co.uk http://www.giannelli.com/ http://www.gravesport.com/index.html http://www.harpoon.es/ http://www.harris-performance.co.uk http://www.jacmotors.com/ http://www.hindle.com http://www.hmfengineering.com/ http://www.trikbitzracing.iofm.net/invader.htm http://www.ixil.com/ http://www.jacklilley.com http://www.jardineproducts.com/home.asp http://www.jollymoto.it http://www.k-factory.com http://www.krieger-competition.com/ http://www.laser-jama.nl/ http://www.leovince.com http://www.m4exhaust.com http://www.marving.com/ Mhttp://www.morini.com.au/maxx/index.html http://www.mecatwin.com/ http://www.jacklilley.com http://www.micronexhaust.com http://www.mig.fr http://www.mihara.co.jp/ http://www.mivv.it/ http://www.moriwaki.co.jp http://www.motad.co.uk/ http://www.muzzys.com http://www.nikko-racing.com/ http://www.nikonexhausts.co.uk/ http://www.ninja.tm.fr http://www.nojima-japan.co.jp/ http://www.n-w-s.com/# http://www.oshiroridingtools.com/ http://www.over.co.jp/over_racing/index.html http://www.tyler6.freeserve.co.uk/ http://www.powermaxexhaust.com http://www.predatormotorsport.co.uk/ http://www.promotive-exhausts.co.uk/ http://www.jbracing.co.uk/index.htm http://www.ravenracing.co.uk/ http://www.rckoshien.co.jp/ http://redline.vcsweb.com/index.html http://www.remus.au http://www.renegade-exhausts.com http://www.rsproduct.com/nouveaute.php http://www.satoracing.com http://www.scorpion-exhausts.com http://www.sebring.de/ http://www.sidekickperformance.co.uk http://www.silmotor.com http://www.sptadao.co.jp/ http://www.yamamoto-eng.co.jp/ http://www.staintune.com http://www.sudco.com/ http://www.swona.com/ http://www.termignoni.it/ http://www.thundercompetition.com/ http://www.tiforce.com/top_page.html http://www.tsrjp.com/ http://www.tsukigi.co.jp/ http://www.tubistyle.it/ http://www.twobrothers.com http://www.vanceandhines.com http://www.venomexhausts.com/ http://www.wileyco-racing.com http://www.wolfracing.co.uk http://www.windtrading.it/ http://www.wunoff.co.uk http://www.xracing.it http://www.yoshimura-rd.com http://www.zorstec.net/ http://www.ztechnik.com/
SV rider Objavljeno Junij 2, 2007 Opozori Objavljeno Junij 2, 2007 Lep!! :worship: Kje si pa nabavil auspuh? A je homologiran?
benjji Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 Kupljen v Italiji in sicer naročen po pošti (do Trsta ker je bolj ugodno in imam blizu, drugače pošljejo tudi v slo) www.roadsitalia.com homologacijo ima in tudi odstranljiv db-killer, vendar je homologacija ITA, tako da po črki zakona jo moraš pri nas tudi uredit če se ne motim... drugače zvok odličen, izdelava pa ceni primerna, ne more konkurirat z Akrapovićem (cca 700 EUR s krivinami) po kvaliteti, vendar za 200 EUR s krivinami vred je odličen. LP Benjamin
Jure Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 Pa še par uporabnih povezav za sv in tudi druge: Ti si pa naredil domačo nalogo :D
SV rider Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Kupljen v Italiji in sicer naročen po pošti (do Trsta ker je bolj ugodno in imam blizu, drugače pošljejo tudi v slo) www.roadsitalia.com homologacijo ima in tudi odstranljiv db-killer, vendar je homologacija ITA, tako da po črki zakona jo moraš pri nas tudi uredit če se ne motim... drugače zvok odličen, izdelava pa ceni primerna, ne more konkurirat z Akrapovićem (cca 700 EUR s krivinami) po kvaliteti, vendar za 200 EUR s krivinami vred je odličen. LP Benjamin A imaš mogoče kje graf z meritvami glasnosti in moči? Kakšna je pa kaj razlika v zvoku z ali brez dB killerja, a se sploh kaj pozna na glasnosti?
benjji Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 A imaš mogoče kje graf z meritvami glasnosti in moči? Kakšna je pa kaj razlika v zvoku z ali brez dB killerja, a se sploh kaj pozna na glasnosti? Ja na internet strani imaš graf in celo posnetek kako dekuje če se ne motim. Dejansko motor lepše deluje v nižjih obratih in tudi končna hitrost je malo boljša. Glede razlike med montiranim db-killerjem ali pa brez, je kar občutna, brez je veliko bolj polen in lepši glas... LP
SV rider Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 pismo, sem gledal na njihovi stani, pa nisem nič našel, razen slikc in trgovine :blink: Mi lahko pošleš link? matr sem težek, vem :rolleyes: tnx...
benjji Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Link za video: http://www.roadsitalia.com/video.html Če poskusiš na youtube.com in napišeš roadsitalia jih dobiš še več. Žal grafa moči nimajo, vendar če jim pišeš ti ga pošljejo... Kakšne velike razlike ne more bit pri teh izpušnih sistemih princip je enak za vse, glavno je, da je bolj odprt kot serijski, ki ima miljon prekatov in kat...
triler Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 K ste glih pr auspuhih... je kdo ze kdaj probal sam v loncu originalnega prebit? Mas lah pol kaksne probleme na tehnicnem/policaji/... ?
benjji Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 Pozdravljen, s policaji verjetno ne boš imel težav, ker se poseg v sistem ne vidi. Na tehničnem pa odvisno koliko sreče imaš in koliko pedanten je kontrolor... Odvisno tudi kater model voziš novejši imajo kat. v izpušnem loncu. Najboljše pa je, da menjaš bojler(izpušni lonec), ki imaš originalno montiran gor. Lepše za oči in uho....
triler Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 ja sam je beda k mors pol rezat tam pred loncem... Najrajs bi kupu tko da se natakne na kolektorje (tko k zdej ta zadnji konc), sam se mi zdi da je to precej zasoljen :/ Dj mal napiste kok ste kj dal za take stvari :) lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se