Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Priporočene objave

Objavljeno

ma čudno to... pumpe za benz js še nism slišal... al pa tiste za vodo..... mašina preglasi vse.......

mogoče se res spreminjaš v netopirja :D :D :D

Objavljeno

Če daš uho dovolj blizu pumpe za gorivo, jo zagotovo slišiš tudi med delovanjem motorja tudi če nisi netopir. :xx:

Objavljeno (popravljeno)

Sej do sedaj je nism slisu, sam zanc sm pa uho dal na tank, pa sm jo slisu, zdej sm pa pozorn pa jo ucas slism. A pol je to kul. Vredu.

Popravljeno . Popravil Brihta
Objavljeno (popravljeno)

Najbrž jo čuješ, ko je tank bolj prazen - zasledil na tujih forumih od dl650, ki ima skoraj identičen motor.

Popravljeno . Popravil bedanc
Objavljeno
Pa je to normalno, da jo kljub hrupu motorja slism

Živjo,

tut jaz slišm tisti BZZZZZ, pa mam športni auspuh gor, k je kr glasn. Nč ni narobe s tvojim mopijem, dokler dela bzzz se boš še kr vozu.... :OK:

Objavljeno

Pozdravljeni,

Če pumpa dela bzzz je vse u redu, 100%.

Me pa zanima za akrapoviča prodaja se za 90.000,00 sit 1 leto star. Pa ne vem a bi ga kupu al ne. Kaj porečete nato.

lp

Objavljeno (popravljeno)

Predvidevam da je cel izpuh, ker akrapovič nima SLIP-onov za SV-ja. Nov je okoli 600 EUR, tko da če je res kot nov se mi zdi ugodno. Vedi pa da je brez papirjev OPEN verzija, tko da ti lahko plavčki kaj komplicirajo. Recimo novega LeoVince dobiš SLIP-on za okol 70-80k sit je pa s papirji-HOMOLOGIRAN.

LP

Popravljeno . Popravil Foggy
Objavljeno

Jaz mam gor Sebringa, u bistvu sem ga že kupu z motorjem, mi je kr všeč, ma kr dobro štimo, sicer sem tut razmišlu mal o Akrapoviču, pa ne bom menu, letos sigurn ne. Mogoče drug let. Za 90 k Sit? če je lep, je ugodno.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Morm Vam sam povedat da akrapovič lepo dela, čeprav veliko muk in težav pri zadnjem cilindru. Sam zvok, glas vse oprosti.

lp

Objavljeno

Eno vprašanje. Kako vozte vi svojga sv-eja. Mene tok fukaaaaajo prve vilce. Sm bil pr elisi, so mi zamenal ole za najgostejšga, sm jih skor do konca zategnu, pa je še vedno premehko. Tomaž je reku, da je blo pozim kul, k so ble temparature nizke, pa olje gost, sam zdej polet je pa tema. Čim grem čez 130 v ovinek, mi moped pleše k baletka. :( Kaj naj naredim? Kok pridejo nove, mal bol športne vilce? A se jih sploh dobi?

Objavljeno

Nov model letnik 2003 in naprej ima tudi 650 S in naked nastavljive prve vilice!!!

LP

Objavljeno
Nov model letnik 2003 in naprej ima tudi 650 S in naked nastavljive prve vilice!!!

LP

no, da ne bo pomot: nastavljivost že, ampak kaj je nastavljivo?

"Suspension Front: Telescopic, coil spring, oil damped, fully adjustable preload"

Je treba razlikovat ... niso enako nastavljive, kot tiste pri SV1000...

Objavljeno
Hvala lepa za odgovor. Zakj pa 650-ka nima???

Lahko dokupiš... Zakaj nima, bi pa težko povedal. Morda tržna odločitev izdelovalca - da cenej skos pridejo, pa da je motor cenejši za kupce ... morda ocenjujejo, da kupci tega motorja tega ne nucajo tolk zlo nujno...

Objavljeno
sam zdej polet je pa tema. Čim grem čez 130 v ovinek, mi moped pleše k baletka.  :(  Kaj naj naredim? Kok pridejo nove, mal bol športne vilce? A se jih sploh dobi?

Zamenjaš lahko vzmeti, vstaviš lahko t.i. 'valve emulator'-je...

Race Tech FAQ

lp, D.

Objavljeno
Nov model letnik 2003 in naprej ima tudi 650 S in naked nastavljive prve vilice!!!

LP

Ja mal lahka fedrčk priviješ. Potrebno bi blo kompresijo naštelat.

Objavljeno
Eno vprašanje. Kako vozte vi svojga sv-eja. Mene tok fukaaaaajo prve vilce. Sm bil pr elisi, so mi zamenal ole za najgostejšga, sm jih skor do konca zategnu, pa je še vedno premehko. Tomaž je reku, da je blo pozim kul, k so ble temparature nizke, pa olje gost, sam zdej polet je pa tema. Čim grem čez 130 v ovinek, mi moped pleše k baletka.  :(  Kaj naj naredim? Kok pridejo nove, mal bol športne vilce? A se jih sploh dobi?

Praviš da ti pleše po ovinkih :hmm: ?? A si ga kdaj kam "preveč" naslonu, pa da maš modoče kej zvite?? sorri, sam uprašam... V Radomljah je en "profesor" za ravnanje "gištelov", pa vilc. Sem mel mal zvite, pa mi jih je tak zrihtu, pa ole zamenu.... Mislim da je firma JU-LA al neki tazga....k najdem telefonsko, jo pošljem. Za prašat je,...... beseda ni konj...

LP,King

Objavljeno
Praviš da ti pleše po ovinkih :hmm: ?? A si ga kdaj kam "preveč" naslonu, pa da maš modoče kej zvite?? sorri, sam uprašam... V Radomljah je en "profesor" za ravnanje "gištelov", pa vilc. Sem mel mal zvite, pa mi jih je tak zrihtu, pa ole zamenu.... Mislim da je firma JU-LA al neki tazga....k najdem telefonsko, jo pošljem. Za prašat je,...... beseda ni konj...

LP,King

Na tleh ni bil, sam vsen dej posl cifro. K moram neki nujno narest. Sam pr normalni voznji je moped super, pr sportni pa......

Objavljeno

se nekaj v razmislek: mogoce ti "plese kot baletka" ravno zato, ker si "zategnil" do konca in zamenjal za najtrse olje. taka nastavitev se mi nekako ne zdi smiselna za slovenske ceste.

smisel vzmetenja je to, da v vseh okoliscinah drzi gumo na tleh. s tem da si "zategnil" do konca si lahko cisto lepo spremenil sprednjo gumo v zogo, ki samo se poskakuje po cesti.

but what do I know........ :naughty:

Objavljeno
se nekaj v razmislek: mogoce ti "plese kot baletka" ravno zato, ker si "zategnil" do konca in zamenjal za najtrse olje. taka nastavitev se mi nekako ne zdi smiselna za slovenske ceste.

smisel vzmetenja je to, da v vseh okoliscinah drzi gumo na tleh. s tem da si "zategnil" do konca si lahko cisto lepo spremenil sprednjo gumo v zogo, ki samo se poskakuje po cesti.

but what do I know........ :naughty:

Pred servisom je bil baletka, zdej je mal bol.....Drugac pa naj se javi izkuseni motorist, kateri bi zapeljal moj moped in poved kaj naj naredim. Bi mu bil zelo hvalezen. Sam fora mojga vzmetenja je da prehitro vraca motocikel v prvotni polozaj.

Objavljeno
Ojla, kakor sem zasledi si lastnik suzukija sv650, pa bi te prosil če mi malo napišeš kakšne iskušnje imaš s tem motorjem.

Zanima ma predvsem lega na cesti, kolko se da naštimat vzmetenje, pa če si se mogoče naveličal njegove moči, pa kako je kaj z gumami.

Aja pa če si mogoče že probal sv1000, bi me zanimalo kakšna je razlika (razen konjev in stvari k jih že lahko preberem na official site)

Najlepša hvala za odgovor, pa upam da se beremo

Lp Danilo

Vozim SV650N letnik 2000 (tastar model) že tretjo sezono in se ga še nisem naveličal. Do sedaj ni še crknilo čisto nič- niti žarnica, motor je zelo zanesljiv...

Na papirju res izgleda 70 konjev malo, a so ti konji prekleto poskočni. :grim Mašina ima veliko navora pri nizkih obratih, tako, da se da voziti že od 3000rpm dalje. K temu, da ima še več navora v spodnjem območju so dosti doprinesle modifikacije: giannelli racing izpuh, DynoJet kit, K&N filter in odstranjen eko ventil. Sedaj če pri 4000rpm obrnem gas gre na zadnje kolo samo z gasom. :whistle: Povprečno poraba je 5,2litra na 100km, maximalna pa nekaj nad 7litrov (mobikrog)

Končna hitrost je nekaj pod 220km/h. Na semaforju grem mimo hornetk&co z 100 konji, kasneje, ko se jim začne dogajati, pa one prehitijo mene :trance_33_sleep: smile.gif

Motor je zelo dober za počasne zaprte ovinke, kjer lahko povzroča sive lase tudi dosti močnjšim strojem, nekoliko manj stabilen pa je v hitrih ovinkih nad 130km/h.

Vzmetenja nima nastavljivega. Zadnji amortizer se meni zdi vredu, spredaj pa je SV za nekoliko bolj športno vožnjo premehek. Sedaj sem dal v vilice nekoliko trše olje, zadeva je občutno boljša, vedar za hitre ovinke to še vedno ni to.

Glede gum sem bil do sedaj najbolj zadovoljen z Metzeler M1 spredaj in Z6 zadaj. S tako kombinacijo sem naredil 10kkm in gumi menjal istočasno. Če je asfalt pravi se da tudi kolenčnike drajsat s takim kompletom gum.

Ko se motorja navadiš hitro zabrusiš v asfalt s tačkami, kasneje z loncem, nato z bremzo/prestavno ročko itd... Tačke se zložijo, bremza in prestavna ročka se da nastaviti višje, problem je le pri serijskem loncu, ki je pozicioniran preveč navzven in se ne zloži, ko zabrusiš z njim v asfalt. :huh: biggrin.gif Pri športnih loncih tega problema ni, ker pride veliko bolj navznoter. :yes:

SVja 1000 nakeda sem imel priložnost zapeljati 10km, tako, da neke objektivne ocene ne morem podati. Vem samo to, da glede moči 650 vs 1000 sem od 1000-ke na cesti pričakoval veliiiiiiko več.

Končni sklep: Za dokaj malo denarja dobiš veliko od motorja. B)

To je le moja subjektivna ocena, LP SiM ;)

Objavljeno

Alo Sim,

Kolko kilomotrov si našopal v teh treh letih ???

Objavljeno
Na papirju res izgleda 70 konjev malo, a so ti konji prekleto poskočni.  :grim

Zadnjič sem v družbi SV 650 odvozu cca 300km na moji CBR900, pa morem rečt da nisem nikoli dobil občutka da bi bil počasen ali "len", tako da se (vsaj z vidika opazovalca) strinjam :OK:

Je pa tudi res, da ma foggy na SVju mal več izkušenj k jst na CBRi .)

Objavljeno

lepo je tako hvalo slišat, jaz sm tut z mojim zadovoljen, edina slaba stran je ritna bolečina, sj sm se navadu, sam vsen ko jih ene 500km užgeš, je kr hudo pol kje na trdem sedet. Drgač pa eobr motor, pa še glas je lep, ga vsi hvalijo.

lp

Objavljeno

Konjički so res zeelooooo poskočni :yea1: je pa tudi res da te po 500km mal rit boli, sam pri katerem motorju te pa ne .)

Objavljeno
Sam fora mojga vzmetenja je da prehitro vraca motocikel v prvotni polozaj.

Potem je prav, da si gostejše olje not nalil, ni pa dobro, da maš vzmet do konca zategnjeno. Probaj malo popustit. Lahko pa tud, da je v vilicah kaj hin, pa dušenje ne dela tko kot bi moralo. :hmm:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!