Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Barth

Priporočene objave

To velja na splošno za vse motorje, al sm za sv-ja?

Živjo,

po service manualu ja za SV-ja pregled ventilov vsakih 24000km, torej zate velja 48000km.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Wrong. Res ni treba iz firbca šraufat, ampak kontrola ventilov spada pod redni servisni pregled in jo je potrebno opraviti.

Potem imaš pa pametne z 80kkm na števcu in se hvalijo da mašina še ni bila odprta. Notri pa vse zažgano.

Ah no, prvo kot prvo je odvisno kaj delaš z motorjem, ljudje povprečno naredijo max 10k km na leto, tako da 80k km dosežejo, če sploh, ko je star že več kot 10 let. Pri takšni starosti se ponavadi pa tud že naredi kompleten pregled vozila od A do Ž.

SV ni glih nevem nekakšen potovalnik, da bi precej hitro naredil takšno število km.

Je pa res, da sam pregled ne zahteva strašnega posega v agregat.

Če si natančen po SV-ji tabeli potem tudi pravi: vsake 4 leta zamenjaj cevi za gorivo, vsake 2 leti zamenjaj hladilno tekočino, vsake 4 leta zavorne cevi, vsakih 6k km zategni vse vijake šasije. Vse kar sem naštel je potrebno tudi vsakih 6k km pozorno pregledati.

Mislim no kdo to počne? Vsakih 6k km voziš serviserju da ti to vse pregleda in zaračuna? Če imaš novega voziš samo zaradi garancije, potem pa po potrebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

po service manualu ja za SV-ja pregled ventilov vsakih 24000km, torej zate velja 48000km.

LP

To pomeni manj valjev, bolj pogost pregled ventilov? Pol mam še nekej km za nardit pred kontrolo :). Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo.

Ima kdo mogoče kakšen rabljen (pa dobro ohranjen) pritrdilen kit s kovčkom za prodat? Lahko tudi samo nosilce, ostalo bom nabavil kasneje.

Potrebujem za SV650 N, letnik 2001 (še stara oblika). Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....ko je že ravno kar debata o nastavljanju ventilov na pogonskem agregatu....tudi mene čaka to opravilo in me zanima

kam vozite svoje sv-je na štelanja v okolici Celja......

lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo.

Ima kdo mogoče kakšen rabljen (pa dobro ohranjen) pritrdilen kit s kovčkom za prodat? Lahko tudi samo nosilce, ostalo bom nabavil kasneje.

Potrebujem za SV650 N, letnik 2001 (še stara oblika). Hvala.

Pa prednje zavorne diske bi tud rabu :) nove al rabljene dobro ohranjene kupim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo Rombo auspuh na SV-ju?

Zanima me, če je zvok OK, pa če je nasploh to za kupit, al rajši malo več denarja pa enga LeoVince nabavim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo Rombo auspuh na SV-ju?

Zanima me, če je zvok OK, pa če je nasploh to za kupit, al rajši malo več denarja pa enga LeoVince nabavim?

Zdej sem še ceno izvedu - 180€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej sem še ceno izvedu - 180€.

Tudi mene zanima ta izpuh :rolleyes: Kaj je to cena samo za lonec al komplet s krivinami? :unsure:

Če ima kdo ta izpuh gor se naj oglasi... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti bi pa kar celega za ta denar. :rolleyes:

Ja bi :rolleyes: :rolleyes:

Ja roadsitalia (roadsitalia.com) izpuh je komplet za 220€, sm nevem če se ga da homologirat pri nas...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

eno uprašanje...ko motor vžgeš morš stisnt sklopko...se pravi če imaš prazen akumulator in hočeš motor vžgat tako da ga porineš bo vžgal ali ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo, itak.. Tisto stikalo je vezano samo na štarter.. Ko je motor enkrat prižgan, dela tudi kadar ni stisnjena sklopka a ne? :) Torej če odmisliš štarter, tisto stikalo nima nobene veze, zato ne vpliva na jump start. Važno je samo, da je ključ v ključavnici in orbnjen na kontakt, pa da ni killswitch sklopljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep motorček - še posebej barva mi je všeč.

Kaj maš pa zaen auspuh gor? A je homologiran?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep motorček - še posebej barva mi je všeč.

Kaj maš pa zaen auspuh gor? A je homologiran?

hja to je tut zame uprašanje :D...ena nalepka je gor ROADSITALIA...pa glejga zlomka tut slike na googlu dajo izpuhe vn pod tem imenom :D

cifre na izpuhu so...certifikat italijanski imam tud..bo treba obiskat lpp :whistle:

Popravljeno . Popravil brembo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno uprašanje...ko motor vžgeš morš stisnt sklopko...se pravi če imaš prazen akumulator in hočeš motor vžgat tako da ga porineš bo vžgal ali ne?

[/quote

če je akumulator toliko prazen da indikatorske lučke na armaturi ne delajo in vbrizg ne izpolni svoje pred štartom ne verjamem da bo vžgal na porivanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je akumulator toliko prazen da indikatorske lučke na armaturi ne delajo in vbrizg ne izpolni svoje pred štartom ne verjamem da bo vžgal na porivanje.

:yes: Brez skrbi, če je akumulator samo prazen (in ne pokvarjen), bo vžgal. Ga je pa treba malo hitreje porinit.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:yes: Brez skrbi, če je akumulator samo prazen (in ne pokvarjen), bo vžgal. Ga je pa treba malo hitreje porinit.

D.

Pa upaj da je dovolj grob asfalt. Se je enkrat spraznil na bencinski črpalki, smo porivali kot norci, a je zadnjo kolo vedno samo zablokiralo :rolleyes: :rolleyes:

Potem je bil pa akku že toliko prazen, da ni blo več rešitve....je prišel mojster iz AMZS in smo ga v dveh minutah zakurblali :worship: :worship:

Sem pa potem doma po pregledu elektrike našel precvikane žice, ki gredo ven iz reglerja :unsure: :unsure: :unsure: :unsure:

Zdaj dela kot urca, edino sklopka nekaj mjavka, pri prestavljanju navzdol. Predvsem 6-5 in 5-4 prestava :unsure:

Upam da bo še za nekaj časa, prevoženih 17000km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj dela kot urca, edino sklopka nekaj mjavka, pri prestavljanju navzdol. Predvsem 6-5 in 5-4 prestava :unsure:

Upam da bo še za nekaj časa, prevoženih 17000km

Verjetno še bo za kako sezono... Moj SV1K jih ima preko 80000.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno še bo za kako sezono... Moj SV1K jih ima preko 80000.

D.

Upam da bo še za kar nekaj kilometrov. Mogoče ji samo drugo olje ne paše...

Sem pa zdaj priklopil še tole http://forum.svrider.com/showthread.php?t=95450

in moram rečt, da se v prvih treh prestavah zdaj res lepše pelje. Pri pospeševanju je bolj odziven, motor teče lepše, sploh pri manjši hitrosti. Ko spustiš plin ni več takega grobega neenakomernega zaviranja motorja, je lepo tekoče..

Razlika je res očitna, vredno denarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Sem na hitro iskal odgovor po tej zajetni temi, pa ga nisem našel.

Prosim za napotke kako odstraniti zračnost v krmilu.

Ko z motorjem zapelješ v kakšno manjšo luknjo ali neravnino (ko se torej vilice posedejo) se sliši prav grd zvok in predvsem se čuti udarec na krmilu.

Je to možno narediti v domači delavnici, ali je potreben kak poseben ključ?

Zadeva je sila neprijetna, zato prosim za kak nasvet.

V naprej hvala za morebitni odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!