segla Objavljeno Maj 25, 2009 Opozori Objavljeno Maj 25, 2009 Ja, tudi ko na hitro zaviram se čuti. Kako rešim situacijo ?
benny0104 Objavljeno Maj 25, 2009 Opozori Objavljeno Maj 25, 2009 Ja, tudi ko na hitro zaviram se čuti. Kako rešim situacijo ? Zategnit moraš to sredinsko matico na ležaju kjer se krmilo premika levo desno...bolj točno ti težko povem, ker ne vem kako ima to vse skupaj narejeno...ti bo mogoče kdo drug svetoval, ki ima doma tak motor.
segla Objavljeno Maj 26, 2009 Opozori Objavljeno Maj 26, 2009 Hvala za odgovor. Če pa pozna kdo bolj detajlni postopek, pa se priporočam.
segla Objavljeno Maj 26, 2009 Opozori Objavljeno Maj 26, 2009 Zrihtano... Pogledal v servisnih navodilih, ki sem jih našel na tem forumu. Zategnil obe matici, sedaj stanje B.P. Tnx.
SV rider Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 A poveš katera vijaka si zategnil? PA še kakšno slikco nalimaj, če maš. Imaš v dobrem.
Vikking Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 (popravljeno) verjetno si je pomagal s tem: gre za navodila letnik 99-01 Popravljeno Maj 27, 2009. Popravil Vikking
Trdič Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 A je kdo od vas probal na starem modelu SV-ja tole modifikacijo http://www.sv-italia.it/articoli_tecnici.php?cat=1&id=17 ali pa tole: ignition retarder mod na strani http://www.sv650.tk/. A je sploh opazna razlika? :naughty:
Vikking Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 A je kdo od vas probal na starem modelu SV-ja tole modifikacijo http://www.sv-italia.it/articoli_tecnici.php?cat=1&id=17 ali pa tole: ignition retarder mod na strani http://www.sv650.tk/. A je sploh opazna razlika? :naughty: če bi znal italijansk! lahko sploh poveš o kakšni modifikaciji se gre in kaj naj bi izboljšala?
Tomyboy Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 A je kdo od vas probal na starem modelu SV-ja tole modifikacijo http://www.sv-italia.it/articoli_tecnici.php?cat=1&id=17 ali pa tole: ignition retarder mod na strani http://www.sv650.tk/. A je sploh opazna razlika? :naughty: Ignition retard eliminator imam jaz na novejšem modelu (poglej par postov višje). Res se pozna. V nižjih prestavah je vožnja zelo mirna, tekoča, gladka...ni več okornosti dvovaljnika. Je pa tudi precej bolj poskočen, tako da je med pospeševanjem na polno v 1. in 2. prestavi sprednje kolo večinoma v zraku :naughty: :naughty:
Vikking Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 Ignition retard eliminator imam jaz na novejšem modelu (poglej par postov višje). Res se pozna. V nižjih prestavah je vožnja zelo mirna, tekoča, gladka...ni več okornosti dvovaljnika. Je pa tudi precej bolj poskočen, tako da je med pospeševanjem na polno v 1. in 2. prestavi sprednje kolo večinoma v zraku :naughty: :naughty: To občutiš ob razliki 1 konja več? dober si.
simonsi Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 tako da je med pospeševanjem na polno v 1. in 2. prestavi sprednje kolo večinoma v zraku :naughty: :naughty: to bi pa rad videl.
Tomyboy Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 Ne gre se zato, da občutiš 1konj več, to sploh nima veze. Verjetno veš, da je SV v nižjih prestavah, tak bolj kobilast, nemiren tek, neenakomerno delovanje motorja, ne teče gladko, tako kot npr. pri štirivaljniku.To je zaradi tega, ker je v 1. 2. 3. prestavi zamaknjen vžig. Mešanico vžge, ko je bat že na poti proti spodnji legi.Namen tega, naj bi bilo zmanjšanje moči, da motor ni prebrutalen za širše množice :unsure: Da pa motor spredaj dviguje, se mi pa ne zdi čisto nič čudno in nenormalno. Ker ima moj TRE možnost vklopa in izklopa s stikalom, takoj opaziš razliko, ko ga izklopiš. Vredno tistih 30€. Kje bi dobil kako poceni indikator prestav, glede na to, da ima motor že vgrajen senzor.
TADEJ46 Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 Ne gre se zato, da občutiš 1konj več, to sploh nima veze. Verjetno veš, da je SV v nižjih prestavah, tak bolj kobilast, nemiren tek, neenakomerno delovanje motorja, ne teče gladko, tako kot npr. pri štirivaljniku.To je zaradi tega, ker je v 1. 2. 3. prestavi zamaknjen vžig. Mešanico vžge, ko je bat že na poti proti spodnji legi.Namen tega, naj bi bilo zmanjšanje moči, da motor ni prebrutalen za širše množice :unsure: Da pa motor spredaj dviguje, se mi pa ne zdi čisto nič čudno in nenormalno. Ker ima moj TRE možnost vklopa in izklopa s stikalom, takoj opaziš razliko, ko ga izklopiš. Vredno tistih 30€. Kje bi dobil kako poceni indikator prestav, glede na to, da ima motor že vgrajen senzor. mogoče če bi pršou v ic-ju to rabš sam še vezje k bi te signale brau pa zaslonček?
Tomyboy Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 Noter je že nek senzor,katerega izhodna veličina je napetost...nekako takole 1. 1,25V 2. 1,4V ....
TADEJ46 Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 Noter je že nek senzor,katerega izhodna veličina je napetost...nekako takole 1. 1,25V 2. 1,4V .... malo poprašaj v conradu al pa ic če majo že kšn kit komplet drgač bi se pa dalo narest tak vezje. Bom v šoli poprašou mal
brembo Objavljeno Maj 29, 2009 Opozori Objavljeno Maj 29, 2009 evo..še malu slik z motorjem zaenkrat zelo zadovoljen...lučka za bencin dns posvetla pr 225km...mau se ga še prvajam tolk da zradiram še original gume pol pa bo ..gre pa kr občutno več kokr navajajo v katalogu (205)
gregorD Objavljeno Maj 30, 2009 Opozori Objavljeno Maj 30, 2009 (popravljeno) moj bivši sv je dosegel max speed 235 km/h.. Popravljeno Maj 30, 2009. Popravil gregorD
colin Objavljeno Junij 1, 2009 Opozori Objavljeno Junij 1, 2009 lp! .....a je imel že kdo od vas podoben problem.....in sicer.....ko sem zamenjal izpuh z odprtim loncem motor v nižjih obratih ne vleče več tako močno .... ...kaj to pomeni....premalo lufta,premale dize,prešvoh mešanca...... imam pa sv-ja l.2001....(vplinjači)
tombgo Objavljeno Junij 1, 2009 Opozori Objavljeno Junij 1, 2009 moj bivši sv je dosegel max speed 235 km/h.. zanjimivo moj SV1000S s 120KM ne gre komaj čez 250
brembo Objavljeno Junij 1, 2009 Opozori Objavljeno Junij 1, 2009 210 pr 9500rpm ...max pa kdaj drugič
tombgo Objavljeno Junij 1, 2009 Opozori Objavljeno Junij 1, 2009 štos je da navor in konjiče dosežejo precej pod najvišjimi obrati
Trdič Objavljeno Junij 1, 2009 Opozori Objavljeno Junij 1, 2009 lp! .....a je imel že kdo od vas podoben problem.....in sicer.....ko sem zamenjal izpuh z odprtim loncem motor v nižjih obratih ne vleče več tako močno .... ...kaj to pomeni....premalo lufta,premale dize,prešvoh mešanca...... imam pa sv-ja l.2001....(vplinjači) Zdravo Jaz mam isti problem, v petek dobu leovince slip on varijanta zvok (brez dušilca) zakon :naughty: , sm v nižnih obratih ne gre več tako kot prej... :angry: na splošno slabše vleče... Kako ste rešili ta problem.... aja letnik 2002.... Lp
_ales_ Objavljeno Junij 2, 2009 Opozori Objavljeno Junij 2, 2009 (popravljeno) Zdravo Jaz mam isti problem, v petek dobu leovince slip on varijanta zvok (brez dušilca) zakon :naughty: , sm v nižnih obratih ne gre več tako kot prej... :angry: na splošno slabše vleče... Kako ste rešili ta problem.... aja letnik 2002.... Lp js mam varjanto, da sem oz je že prejšni lastnik, montiral še športni filter (K&N), ter večje šobe in druge igle v fergazerje (dynoJet kit stage 1). motor z pospeški trga gaaa... končna pa ostaja po števcu 220-225km/h mam šeeno prošnjo za kkšnega ki zna italijansko da mi prosim prevede TOLE sm se že nekej matrov z gogletovmu prevajalnikom, pa nism kej prov velik prevedu... tko da, če se komu da? Popravljeno Junij 2, 2009. Popravil _ales_
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se