Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Priporočene objave

Objavljeno
Ja, tudi ko na hitro zaviram se čuti.

Kako rešim situacijo ?

Zategnit moraš to sredinsko matico na ležaju kjer se krmilo premika levo desno...bolj točno ti težko povem, ker ne vem kako ima to vse skupaj narejeno...ti bo mogoče kdo drug svetoval, ki ima doma tak motor.

Objavljeno

Hvala za odgovor.

Če pa pozna kdo bolj detajlni postopek, pa se priporočam.

Objavljeno

Zrihtano...

Pogledal v servisnih navodilih, ki sem jih našel na tem forumu.

Zategnil obe matici, sedaj stanje B.P.

Tnx.

Objavljeno

A poveš katera vijaka si zategnil?

PA še kakšno slikco nalimaj, če maš.

Imaš :kava: v dobrem.

Objavljeno (popravljeno)

verjetno si je pomagal s tem: gre za navodila letnik 99-01

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Popravljeno . Popravil Vikking
Objavljeno
A je kdo od vas probal na starem modelu SV-ja tole modifikacijo http://www.sv-italia.it/articoli_tecnici.php?cat=1&id=17 ali pa tole: ignition retarder mod na strani http://www.sv650.tk/. :rolleyes:

A je sploh opazna razlika? :naughty:

Ignition retard eliminator imam jaz na novejšem modelu (poglej par postov višje). Res se pozna. V nižjih prestavah je vožnja zelo mirna, tekoča, gladka...ni več okornosti dvovaljnika. Je pa tudi precej bolj poskočen, tako da je med pospeševanjem na polno v 1. in 2. prestavi sprednje kolo večinoma v zraku :naughty: :naughty:

Objavljeno
Ignition retard eliminator imam jaz na novejšem modelu (poglej par postov višje). Res se pozna. V nižjih prestavah je vožnja zelo mirna, tekoča, gladka...ni več okornosti dvovaljnika. Je pa tudi precej bolj poskočen, tako da je med pospeševanjem na polno v 1. in 2. prestavi sprednje kolo večinoma v zraku :naughty: :naughty:

To občutiš ob razliki 1 konja več? dober si.

Objavljeno
tako da je med pospeševanjem na polno v 1. in 2. prestavi sprednje kolo večinoma v zraku :naughty: :naughty:

to bi pa rad videl.

Objavljeno

Ne gre se zato, da občutiš 1konj več, to sploh nima veze. Verjetno veš, da je SV v nižjih prestavah, tak bolj kobilast, nemiren tek, neenakomerno delovanje motorja, ne teče gladko, tako kot npr. pri štirivaljniku.To je zaradi tega, ker je v 1. 2. 3. prestavi zamaknjen vžig. Mešanico vžge, ko je bat že na poti proti spodnji legi.Namen tega, naj bi bilo zmanjšanje moči, da motor ni prebrutalen za širše množice :unsure:

Da pa motor spredaj dviguje, se mi pa ne zdi čisto nič čudno in nenormalno.

Ker ima moj TRE možnost vklopa in izklopa s stikalom, takoj opaziš razliko, ko ga izklopiš. Vredno tistih 30€.

Kje bi dobil kako poceni indikator prestav, glede na to, da ima motor že vgrajen senzor.

Objavljeno
Ne gre se zato, da občutiš 1konj več, to sploh nima veze. Verjetno veš, da je SV v nižjih prestavah, tak bolj kobilast, nemiren tek, neenakomerno delovanje motorja, ne teče gladko, tako kot npr. pri štirivaljniku.To je zaradi tega, ker je v 1. 2. 3. prestavi zamaknjen vžig. Mešanico vžge, ko je bat že na poti proti spodnji legi.Namen tega, naj bi bilo zmanjšanje moči, da motor ni prebrutalen za širše množice :unsure:

Da pa motor spredaj dviguje, se mi pa ne zdi čisto nič čudno in nenormalno.

Ker ima moj TRE možnost vklopa in izklopa s stikalom, takoj opaziš razliko, ko ga izklopiš. Vredno tistih 30€.

Kje bi dobil kako poceni indikator prestav, glede na to, da ima motor že vgrajen senzor.

mogoče če bi pršou v ic-ju to rabš sam še vezje k bi te signale brau pa zaslonček?

Objavljeno

Noter je že nek senzor,katerega izhodna veličina je napetost...nekako takole

1. 1,25V

2. 1,4V

....

Objavljeno
Noter je že nek senzor,katerega izhodna veličina je napetost...nekako takole

1. 1,25V

2. 1,4V

....

malo poprašaj v conradu al pa ic če majo že kšn kit komplet drgač bi se pa dalo narest tak vezje. Bom v šoli poprašou mal :rolleyes:

Objavljeno

evo..še malu slik :D

z motorjem zaenkrat zelo zadovoljen...lučka za bencin dns posvetla pr 225km...mau se ga še prvajam tolk da zradiram še original gume pol pa bo :D..gre pa kr občutno več kokr navajajo v katalogu (205)

post-12030-1243609921_thumb.jpg

post-12030-1243609943_thumb.jpg

post-12030-1243609963_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

moj bivši sv je dosegel max speed 235 km/h.. :P

Popravljeno . Popravil gregorD
Objavljeno

lp!

.....a je imel že kdo od vas podoben problem.....in sicer.....ko sem zamenjal izpuh z odprtim loncem motor

v nižjih obratih ne vleče več tako močno :( ....

...kaj to pomeni....premalo lufta,premale dize,prešvoh mešanca......

imam pa sv-ja l.2001....(vplinjači)

Objavljeno
moj bivši sv je dosegel max speed 235 km/h.. :P

zanjimivo moj SV1000S s 120KM ne gre komaj čez 250

Objavljeno
lp!

.....a je imel že kdo od vas podoben problem.....in sicer.....ko sem zamenjal izpuh z odprtim loncem motor

v nižjih obratih ne vleče več tako močno :( ....

...kaj to pomeni....premalo lufta,premale dize,prešvoh mešanca......

imam pa sv-ja l.2001....(vplinjači)

Zdravo

Jaz mam isti problem, v petek dobu leovince slip on varijanta zvok (brez dušilca) zakon :naughty: , sm v nižnih obratih ne gre več tako kot prej... :angry: na splošno slabše vleče...

Kako ste rešili ta problem....

aja letnik 2002....

Lp

Objavljeno (popravljeno)
Zdravo

Jaz mam isti problem, v petek dobu leovince slip on varijanta zvok (brez dušilca) zakon :naughty: , sm v nižnih obratih ne gre več tako kot prej... :angry: na splošno slabše vleče...

Kako ste rešili ta problem....

aja letnik 2002....

Lp

js mam varjanto, da sem oz je že prejšni lastnik, montiral še športni filter (K&N), ter večje šobe in druge igle v fergazerje (dynoJet kit stage 1). motor z pospeški trga gaaa... končna pa ostaja po števcu 220-225km/h

mam šeeno prošnjo za kkšnega ki zna italijansko da mi prosim prevede TOLE sm se že nekej matrov z gogletovmu prevajalnikom, pa nism kej prov velik prevedu... tko da, če se komu da?

Popravljeno . Popravil _ales_

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!