Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Priporočene objave

Objavljeno

ga nimam. bom peljal k primcu oziroma serviserju. se bojim da ne bi kaj polomil.

Nč bat da bi šprimc kej polomu...je men dele mojo tok fajn zrihtu(servis na "10.000km")da kapo dol :OK:

Objavljeno

pri meni je 500 eur pa takoj ga natakneš in gasa :P

street legal verzija :OK:

Predvidevam, da je tvoj rabljen- tam so pa novi - prodaja trgovina- akcija!!! :kva2:

Objavljeno

Predvidevam, da je tvoj rabljen- tam so pa novi - prodaja trgovina- akcija!!! :kva2:

se pravi naročim danes :grim jutri so doma :grim plačam 399 ojrotov in to je to :slap: :eek: :eek:

no če maš možnost za 400 ojrotov bi rabil še en par vsaj do petka 25.8.2006 :hmm: :hmm: :hmm:

Objavljeno

Zdravo! Sem lastnik yamahe tdm letnik 2002 in je rečeno da je računalnik šel u k****. Zanima me če ima kdo kakšne veze za dobit rablenga ali za 100% preizkus da vidim če je res računalnik.

Lepo prosim pomagajte čimhitreje.

LP Be wild

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo! Sem lastnik yamahe tdm letnik 2002 in je rečeno da je računalnik šel u k****. Zanima me če ima kdo kakšne veze za dobit rablenga ali za 100% preizkus da vidim če je res računalnik.

Lepo prosim pomagajte čimhitreje.

LP Be wild

zelo težko

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

A nič ne dogaja z Yamahami TDM?

Objavljeno

Naša je ravn dans dobila novo tablico zdej pa samo še na nove gumice počakamo pa uiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D

Objavljeno

Sem probal ene 4 tdm 900, pa me je kar pri treh zmotilo tresenej balance, kaj za vraga je to, sem od drugih lastnikov slišal, da pri njih tudi ! :hmm: :hmm: :hmm:

Objavljeno

Sem probal ene 4 tdm 900, pa me je kar pri treh zmotilo tresenej balance, kaj za vraga je to, sem od drugih lastnikov slišal, da pri njih tudi ! :hmm: :hmm: :hmm:

So mele kovček?

Objavljeno

Sem probal ene 4 tdm 900, pa me je kar pri treh zmotilo tresenej balance, kaj za vraga je to, sem od drugih lastnikov slišal, da pri njih tudi ! :hmm: :hmm: :hmm:

Zdravo

Krmilo trese, če je prva guma neenakomerno izrabljena, pri višji hitrosti (nad 180) pa lahko tudi zaradi zgornjega zadnjega kovčka. :grim

Govorim iz lastnih izkušenj.

Ko so bile gor nove gume in brez kovčka ni bilo nikoli tresenja ko sem spustil krmilo. :D

Objavljeno

Ta problem imam tudi na svoji TDMi :BUA: Pri vsakršni hitrosti(včasih pri tej včasih pri drugi),s kufrom/brez,s sopotnico/brez spustiš balanco in začne balanca nenormalno opletat .) Zelo neprijetno :BUA:

No ja gume se bo vsak cajt menjalo za novo sezono tko da poročam če bo z novimi isto...ampak še zmeraj mi ni jasno kako ima lahko motor sprednjo gumo neenakomerno izrabljeno,sploh če ima motor ABS :hmm:

Objavljeno

Ta problem imam tudi na svoji TDMi :BUA: Pri vsakršni hitrosti(včasih pri tej včasih pri drugi),s kufrom/brez,s sopotnico/brez spustiš balanco in začne balanca nenormalno opletat .) Zelo neprijetno :BUA:

No ja gume se bo vsak cajt menjalo za novo sezono tko da poročam če bo z novimi isto...ampak še zmeraj mi ni jasno kako ima lahko motor sprednjo gumo neenakomerno izrabljeno,sploh če ima motor ABS :hmm:

To je pojav Shimmy (ali kako se napiše) in je značilen za motorje starejše gradnje z za en k**c geštelom. Bolj izrazit je, če imaš top case, ampak če trese s kufrom trese verjetno tudi brez. Proizvajalci se proti njemu borijo z vgradnjo uteži na konce balance (spravijo balanco iz frekvence). Kadar zamenjaš prednjo gumo in je lepo okrogla, pojav ponavadi izgine, kasneje pa se spet pojavi, ker prednje kolo začne neko opletanje, ki ga okvir potem ojačuje. Sodobni motorji so krajši (nimajo nič več za sprednjim zicem), geštel pa je bolj tog, zato do tega več ne prihaja.

Objavljeno

To je pojav Shimmy (ali kako se napiše) in je značilen za motorje starejše gradnje z za en k**c geštelom. Bolj izrazit je, če imaš top case, ampak če trese s kufrom trese verjetno tudi brez. Proizvajalci se proti njemu borijo z vgradnjo uteži na konce balance (spravijo balanco iz frekvence). Kadar zamenjaš prednjo gumo in je lepo okrogla, pojav ponavadi izgine, kasneje pa se spet pojavi, ker prednje kolo začne neko opletanje, ki ga okvir potem ojačuje. Sodobni motorji so krajši (nimajo nič več za sprednjim zicem), geštel pa je bolj tog, zato do tega več ne prihaja.

Ja no tehnologija na TDM,čeprav 2005 letnik, res ni ravno najnovejša .)

Ammmm...čisto v poduk...da spravijo balanco iz FREKVENCE je neumen in nerazumljiv stavek,spravit balanco iz RESONANCE pa je drugo...verjetno si mislil namreč slednje ;)

Objavljeno
Ammmm...čisto v poduk...da spravijo balanco iz FREKVENCE je neumen in nerazumljiv stavek,spravit balanco iz RESONANCE pa je drugo...verjetno si mislil namreč slednje ;)

...preprečuje vstop v resonanco... . .)

Objavljeno

no ja prbližn isto sranje samo drugo pakovanje...

Objavljeno

Ta problem imam tudi na svoji TDMi :BUA: Pri vsakršni hitrosti(včasih pri tej včasih pri drugi),s kufrom/brez,s sopotnico/brez spustiš balanco in začne balanca nenormalno opletat .) Zelo neprijetno :BUA:

No ja gume se bo vsak cajt menjalo za novo sezono tko da poročam če bo z novimi isto...ampak še zmeraj mi ni jasno kako ima lahko motor sprednjo gumo neenakomerno izrabljeno,sploh če ima motor ABS :hmm:

Guma je lahko neenakomerno izrabljena z aBS om ali brez, sploh če zaviraš v ovinku, kar je značilno za miselnost "saj imam ABS, ne morem pasti". Taka guma se ošili in izgleda kot trikotnik, če jo pogledamo od zgoraj navzdol. Ker je s tem površina naleganja gume bistveno zmanjšana, ga ni motorja, ki nebi opletal

Ja no tehnologija na TDM,čeprav 2005 letnik, res ni ravno najnovejša .)

Ammmm...čisto v poduk...da spravijo balanco iz FREKVENCE je neumen in nerazumljiv stavek,spravit balanco iz RESONANCE pa je drugo...verjetno si mislil namreč slednje ;)

Tehnologija okvirja na 900 je dobra in iz leta 2002, saj je okvir bistveno boljši, govorim iz izkušenj, saj sem imel tako 850 kot 900. Motorja ne žveči v ovinkih, kar je bistvena prednost novega okvirja. TDM 900 pač ni R1, ki jevsako leto nova, je pa dovolj dobra.

Meni npr, nič ne trese.....

Objavljeno

Ammmm...čisto v poduk...da spravijo balanco iz FREKVENCE je neumen in nerazumljiv stavek,spravit balanco iz RESONANCE pa je drugo...verjetno si mislil namreč slednje ;)

Mhmm... resonira na podlagi ujemanja frekvence. Če spremenimo frekvenco nihanja balance, ne more več resonirati, ker ni frekvenčnega ujemanja.

Objavljeno

no ja prbližn isto sranje samo drugo pakovanje...

:yes:

Objavljeno

Kadar zamenjaš prednjo gumo in je lepo okrogla, pojav ponavadi izgine, kasneje pa se spet pojavi, ker prednje kolo začne neko opletanje, ki ga okvir potem ojačuje. Sodobni motorji so krajši (nimajo nič več za sprednjim zicem), geštel pa je bolj tog, zato do tega več ne prihaja.

je kdo že kaj pogruntal, če ima kot/predtek prednjih vilic in njihova togost kaj s tem?

...preprečuje vstop v resonanco... . .)

resoniranje ...

Objavljeno

je kdo že kaj pogruntal, če ima kot/predtek prednjih vilic in njihova togost kaj s tem?

Zelo pomemben podatek. :grim

Objavljeno

Hoj! :yea1:

Sem novi lastnik TDM 900A 05 letnik. Sem mal prebiral o TDMki, pa me zanima nekaj okoli tresenja. Se to tresenje pojavlja podobno kot tresenje pri endurah - en cilinder in mravljinci v rokah, oziroma kako drugače - možnost da ti zruka belanco, posledic pa raje ne omenjajmo :BUA: .

LP

Zoki

Objavljeno

Hoj! :yea1:

Sem novi lastnik TDM 900A 05 letnik. Sem mal prebiral o TDMki, pa me zanima nekaj okoli tresenja. Se to tresenje pojavlja podobno kot tresenje pri endurah - en cilinder in mravljinci v rokah, oziroma kako drugače - možnost da ti zruka belanco, posledic pa raje ne omenjajmo :BUA: .

LP

Zoki

To tresenje ni zaradi samega agregata , pač pa zaradi prvega kolesa , ki je verjetno preveč strmo vpeto v vilice. Meni se je to dogajalo (TDM 04 )od cca. 65 km. h in na dol , seveda če sem imel kovček zadaj , brez njega pa je bilo uredu.

Da nebi kdo mislil , da je to samo na TDM-ki , to se dogaja tudi s Kawasakijem ZZR 1200 in spet s kovčkom.

:hmm: Tako pač je ! :slap:

Objavljeno

To tresenje ni zaradi samega agregata , pač pa zaradi prvega kolesa , ki je verjetno preveč strmo vpeto v vilice. Meni se je to dogajalo (TDM 04 )od cca. 65 km. h in na dol , seveda če sem imel kovček zadaj , brez njega pa je bilo uredu.

Da nebi kdo mislil , da je to samo na TDM-ki , to se dogaja tudi s Kawasakijem ZZR 1200 in spet s kovčkom.

:hmm: Tako pač je ! :slap:

Se pravi je zadeva posledica kovčka in ne kota ter ofseta vilic :doze:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!