Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Priporočene objave

Objavljeno

Se pravi je zadeva posledica kovčka in ne kota ter ofseta vilic :doze:

Kovček je vir, kot vpetja kolesa pa ojačevalec :D

Kolk W, pa sam zberi :OK:

Objavljeno

Zelo pomemben podatek. :grim

ja, vem ... ampak večina za to krivi "slab geštel" in podobno .... :-)

pizda, nimajo džabe high-performance sport motorji ful dragih in močnih vilic ....

Se pravi je zadeva posledica kovčka in ne kota ter ofseta vilic :doze:

in kaj se zgodi, če na skrajno zadnjo točko motocikla daš ene 20 kg? Se kaj spremeni kot vilic mogoče in tudi predtek? ;)

mal razmišlat... ne samo nakladat.

Kovček je vir, kot vpetja kolesa pa ojačevalec :D

Kolk W, pa sam zberi :OK:

kovček ni nič vir. Vir je stik prednje pnevmatike s podlago. Kovček je samo utež.... kot vpetja pa ni ojačevalec, ampak količnik, ki so ga snovalci narobe zračunali (pri dani kosovnici motorja). oz. so rekli "eh, saj če mau trese, to voznika ne sme motit").

Objavljeno

A je kdo poizkusil z nastavljanjem prednjih vilic - da se je je kdo igral z nastavljanjem trdote. Kakšen je bil učinek, mislim glede tresenja. :unsure:

Objavljeno (popravljeno)

Ne vem če glih nakladam ampak recimo da.

Če daš na skrajno zadnjo točko motocikla 20kg je le-ta 20kg težji :hooray: :fredy:

posedanje zadka vpliva na kot ter predtek. pravilno! kot se poveča in predtek, kar pomeni bi moral motocikel postati bolj stabilen...

Drgač se isto zgodi ko se pelješ z visoko hitrostjo kjer se zadek nekoliko posede,pa še zaradi zračnega upora se več teže prenese na zadnje kolo. A tam pa teh problemov ni .)

Aja tam pa ta problem rešuje že giroskopski efekt...

Amortizerje krmila na vse TDMe :krneki:

Popravljeno . Popravil no_name
Objavljeno

Ja amortizer krmila bi bil vsekakor koristna zadeva...

Na motor pa načeloma nebi bilo treba nalagat 20kg ampak bi enostavno spustil zadnji amortizer...povečan kot-->predtek-->večja stabilnost motocikla/manjša odzivnost motocikla .) :)

No ja...pri našmu bomo najprej probal dele zamenjat in scentrerat gume nato se bomo pogovarjal naprej če zadeva ne bo rešena...

Še nekaj...ima kdo Dunlop 220 ali pa 221 na tdm900???221 so menda malenkost bolj športne ampak menda kakih 14,15.000km držijo :OK:

Objavljeno

Kovček je vir, kot vpetja kolesa pa ojačevalec :D

Kolk W, pa sam zberi :OK:

Vir je opletanje prednjega kolesa, kovček je ojačevalec, geštel pa medij.

Ne vem če glih nakladam ampak recimo da.

Če daš na skrajno zadnjo točko motocikla 20kg je le-ta 20kg težji :hooray: :fredy:

posedanje zadka vpliva na kot ter predtek. pravilno! kot se poveča in predtek, kar pomeni bi moral motocikel postati bolj stabilen...

Drgač se isto zgodi ko se pelješ z visoko hitrostjo kjer se zadek nekoliko posede,pa še zaradi zračnega upora se več teže prenese na zadnje kolo. A tam pa teh problemov ni .)

Aja tam pa ta problem rešuje že giroskopski efekt...

Amortizerje krmila na vse TDMe :krneki:

Haloo! Če daš 20 kg na zadek motocikla, potem se ga sploh ne da več peljati. Začne ti drastično navijati geštel, ker je ta točka ravno najbolj napačna za obteževanje. Če nalagaš motor, ga nalagaj na tanku - torej v tanktorbo.

Spreminjanje predteka s spuščanjem zadnjega amortizerja???? Morda teoretično, ampak v praksi je bolj pomembno, da motor rahlo visi na nos in da predvsem ne visi na rit, kot pa tista razlika v predteku. En tak motor, ki je manično visel na rit je bil ta stara Kawa 650 KLR in se sploh ni dalo peljati dolgih ovinkov, ker si jadral okol kot bi bil pijan. Je pa počepnil kot stara kuzla, če si imel več kot 60 kg in ravno v tem je bil problem.

P.S.

Amortizer balance definitivno rešuje problem shimmyja, ne pa tudi zvijanja geštela, zato v bistvu pomaga samo, če spustiš balanco, pri vožnji pa samo povečuje stabilnost na razdrapani cesti.

Objavljeno

Še nekaj...ima kdo Dunlop 220 ali pa 221 na tdm900???221 so menda malenkost bolj športne ampak menda kakih 14,15.000km držijo :OK:

Objavljeno

A ima kdo od vas na TDM-ki bridgestone gume gor?

In če ima kako se obnesejo in koliko km zdržijo?

Objavljeno

Še nekaj...ima kdo Dunlop 220 ali pa 221 na tdm900???221 so menda malenkost bolj športne ampak menda kakih 14,15.000km držijo :OK:

Na moji imam D220 Sportmax. Zdržala 12.000 km-jev, zdaj ponovno enake. Zelo dober oprijem, no odvisno kakšen stil vožnje uporabljaš. V glavnem se da z njo lepo in hitro po ovinkih.

Jaz imam 220-ke na moji 900 že več kompletov. Ne menjam za nič. So ugodne in držijo. Imel sem jih tudi na 850 in sem bil tudi zadovoljen. Saj se dobijo tudi druge gume.... A za kako ceno.....

Pa srečno na cesti.

A ima kdo od vas na TDM-ki bridgestone gume gor?

In če ima kako se obnesejo in koliko km zdržijo?

Imel enkrat samkrat. Stopila se je kot zimska guma poleti, saj je zdržala le 7.000km. To mi sicer ni blo jasno, a sem na hitro preklopil na d220, s katerimi delam okol 9-10tkm zadnja guma. Tistih 12-15 tkm je malo tko... ne vem kako se potem vozite. 60 km/h? Res pa sem težak in se večinoma vozim v dvoje. Morda je to razlog.

LP

Objavljeno

Še nekaj...ima kdo Dunlop 220 ali pa 221 na tdm900???221 so menda malenkost bolj športne ampak menda kakih 14,15.000km držijo :OK:

Na moji imam D220 Sportmax. Zdržala 12.000 km-jev, zdaj ponovno enake. Zelo dober oprijem, no odvisno kakšen stil vožnje uporabljaš. V glavnem se da z njo lepo in hitro po ovinkih.

Jest sem mel D220 original na XJR 1300 gor. Zadaj je zdržala 8.000, spredaj se mi zdi enih 10 ali 11.

Držala je spodobno. Sedaj imam zadaj D 205, spredaj pa D 208.

D 205 sem imel tudi zadaj na bivšem Suzukiju SV 650 (spredaj D 207). Kljub zgražanju in posmehu mladcev (ki jim očiji vsak mesec kupijo nove gume) sem se s to turing gumo vozil skoraj po ušesih.

Objavljeno

To se prav bi bla D220 najoblj optimalna glede na ceno,vzdržljivost in oprijem :hmm:

Je mogoče kdo primerju original Bridgestoneko in D220...se mi zdi da ta guma ko je original na motorju nima ravno najboljšga oprijema saj do tačke ni mogoče prit, šla pa je zadnja v 10.000km...res da na semaforju doskrat vrti v prazno :blush:

Objavljeno

kaj pa Metzeler Z6? Vsi jo zelo hvalijo...

Objavljeno

kaj pa če to ni tema o gumah?

(če pa že ravno sprašuješ: dokler smo imeli pri bajtu TDM smo jo vedno obuvali v D205 -> super zadovoljni, zdaj je v garaži FJR in poleg čaka že 3. komplet Z6 :OK: )

Objavljeno

kaj pa Metzeler Z6? Vsi jo zelo hvalijo...

Točno tako, po D220, ki sta bili original na motorju, sem po 8k km dal gor Z6 in se mi zdi, da se precej bolje obneseta.

P.S. Tudi moja mašinca je v glavnem polno obremenjena!

Objavljeno

Točno tako, po D220, ki sta bili original na motorju, sem po 8k km dal gor Z6 in se mi zdi, da se precej bolje obneseta.

P.S. Tudi moja mašinca je v glavnem polno obremenjena!

Ja res je z6 morda boljša. Ima sicer za nekaj mm manj začetnega profila kot d220 se pa verjetno manj hitro obrablja. PA še nekaj. d220 (naslednik d205 g. Bluzonder) se dobi zadnja za cca 100€. Z6 pa vsaj40 al pa rajš 50€ dražja. Za koga in zakaj? Itak se s tdmom načeloma ne podira nekih mej. Če gre pa do tačke, je pa itak dovolj...

Objavljeno

je ze kdo vozil dunlop qualifier na TDM?

se sploh dobi to gumo v tej dimenziji 120/70/18"

Objavljeno

je ze kdo vozil dunlop qualifier na TDM?

se sploh dobi to gumo v tej dimenziji 120/70/18"

Možakar, TDM 900 ma 17 col..... :lol1:

Objavljeno (popravljeno)

Možakar, TDM 900 ma 17 col..... :lol1:

TDM 900 ima 17 col zadaj, spredaj pa (nesrečnih) 18 col

nesrečnih pa zato, ker si omejen pri izbiri gum, saj športnih modelov gum ni v tej dimeziji.

Na srečo so tudi npr. D220 dobre za dinamično vožnjo po cesti. Na pisti pa vsaj zadnjo hitro pregreješ :whistle:

Popravljeno . Popravil Basko
Objavljeno

živjo

KONČNO, sem tud jest postal lasttnik tdm-a, motor je res ena sama poezija, kot mi je nekdo dejal, kraljica med potovalniki, to so seveda prvi vtisi po prvih 100km, žal se ta vikend nebom mogel voziti, ker jo še nisem uspel registrirati, bo pa od ponedeljka naprej, upam da bo vsaj še mal lepega vremena v aprilu,

janih

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Bentiš........

Zamenjal uni trapasti PCI....al kaj že zaen ventil........

No nekaj dni je delalo kot novo......sedaj je pa kriza.....

Po serpentinah navzdol mi je 2x crknil.......cuka k pr norcih, ko dodaš gas.....

Ma.....servis kliče pod nujno!!!!!!!!!

BTW......nekdo je spraševal, koliko se TDM lahko naloži....

sprobano prenese cca 150kg žive teže, 2x 30kg ob strani, 30kg zadaj in cca 10kg v tanktorbi.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Postal lastnik TDM 900 :OK: upam da je tok dobra kot jo vsi hvalijo.

Se mi zdi da je spredaj malo mehka, ko imam tovarniške nastavitve, bi mi prov prišel kakšen predlog na kok ste nastavili sprednje vilce??

LP Samo

Objavljeno

Bravo :OK:

Ne vem...meni so nastavitve precej fajn,le mogoče s sopotnico,čez planino navzdol,pri sportski vožnji...drugač pa čist OK B)

Objavljeno

Bravo :OK:

Ne vem...meni so nastavitve precej fajn,le mogoče s sopotnico,čez planino navzdol,pri sportski vožnji...drugač pa čist OK B)

sej to k jaz največ prakticiram, športna vožnja z sopotnico :grim :grim

Objavljeno

...pa ona je tista k gnjav, da naj se navadm fejst čez ovinke zalagat k drgač ji ni zanimiv... :P

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!