vojak25 Objavljeno Avgust 3, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2007 še sesalna kolektorja sinhroniziraj. :unsure: kako pa se to naredi, al je potrebno na servis odpelat?
vojak25 Objavljeno Avgust 3, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2007 ja to je to, vendar pa sem to zdaj odpravil, z nasveti, ki se jih dobil v tej temi :winkiss: kaj si pa naredil, a si dal prosti hod ročke za plin na minimum? Jaz bom probu zdaj z benciom bom tankal OMV 100 oktanskega, sam ne pričakujem bistvene izboljšave :unsure: A je možno da bi bilo cukanje pri nizkih vrtljajih odvisn tut od ketne (moja ketna ima že 21.000km večinoma s sopotnico), pa sem misli če je neenakomerno raztegnena, bi se verjetno tut poznal pri nizkih vrtljajih????
janih Objavljeno Avgust 3, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2007 kaj si pa naredil, a si dal prosti hod ročke za plin na minimum? Jaz bom probu zdaj z benciom bom tankal OMV 100 oktanskega, sam ne pričakujem bistvene izboljšave :unsure: A je možno da bi bilo cukanje pri nizkih vrtljajih odvisn tut od ketne (moja ketna ima že 21.000km večinoma s sopotnico), pa sem misli če je neenakomerno raztegnena, bi se verjetno tut poznal pri nizkih vrtljajih???? vozim v višjih obratih, sem bolj nežen na gasu, pa tud iz sklopko si pomagam včasih, glede benzina, je pa čist vseen, omv ali petrol, tud oktani ti nepomagajo, se moraš pač navadit
simonsi Objavljeno Avgust 3, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2007 al je potrebno na servis odpelat? Najboljš da na servis pelješ.
yamamoto Objavljeno Avgust 8, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2007 Men je tut na servisu zamenjal TPS senzor al kaj že je sam mam občutek da ni bistvene razlike. Menjava je bila pod garancijo - serijska napak. S tem cukanjem bi si rad prišel na jasno. A ko govorite da vam cuka pri majnih obratih, a to mislite takrat ko dodaš plin (naprimer iz ovinka)? Meni se je že parkrat zgodilo da ko sem dodal plin iz ostrega ovinka pri majhnih obratih, da je motor kar konkretno cuknu :unsure: sam to ni niti take panike. Mene bolj moti k se vozim po mestu pod 3000 vrtljaji okrog 50-60km/h mi skoz mal cuka, nižje ko grem z vrtljaji pod 3000 pa pri istem plinu bolj čutim neenakomerno delovanje motorja. A je to dvoje povezano, cukanjem pri nizkih obratih konstanten plin - cukanje pri nizkih vrtljajih ko dodaš plin? Lp Če se voziš 50 km/h na uro in imaš 3000 vrt., pomeni, da ga imaš v tretji prestavi. Meni ne cuka, če vozim 50 v drugi, ali pa 60 km/h v tretji. Bo treba malo več šaltat. :whistle:
Valton Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 Hoj! TDM 900 z ABS-om 05 letnik imam že nekaj mesecev. Do zdej sem nafural cca 4000 km in bom kmalu imel servis na 20.000 km, motor pa je v garanciji do avgusta. Zanima me naslednje: - TPS senzor oziroma ventil (motor cuka pri dodajanju gasa, ko da bi bil tafrišn za balanco). :headbang: - pokrovček na keslu (ob pritisku pokrovčka navzdol, ne obrne ključa nazaj v levo - obrniti ga moram sam; a je to OK na TDM, al je zjebana ključavnica). :unsure: - problemi z levim smernikom (ob pritisku zasveti smernik, vendar takoj ugasne - stikalo moram držati vsaj 1s, da dela levi smernik; ali je zjebano stikalo ali avtomat?). Za nasvete sprašujem zato, saj se moram naslednji teden zmenit za servis in me zanima, kaj gre pod garancijo. LP Zoki PS Naj grem v Delta Team, ker imajo vse dele? Hojla... Podobno.... TDM 900 ABS 05 letnik avgust, nekaj pod 30k km - na servisu so zamenjali še dober TPS senzor z novim - pokrovček na keslu ( ob pritisku navzdol se je kluč obračal sam le kakih 10k - 15k km, sedaj mu pomagam... - enako imam problem z levim smernikom - to je pa resna težava, ki jo bojo mogli popravit pod garancijo. Stvar rata nevarna pri prehitevanju, ko misliš, da ti smernik dela, pa opaziš da ti ne... Okoli cukanja - moje mnenje oz. opažanja: cukne le pri nizkih obratih pri hitremu prehodu ročke iz nule. Pri pospeševanju ne cuka in tudi nesme. LP
vojak25 Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 Okoli cukanja - moje mnenje oz. opažanja: cukne le pri nizkih obratih pri hitremu prehodu ročke iz nule. Pri pospeševanju ne cuka in tudi nesme. LP Sej mestna vožnja, ko imaš pred sabo kake ležeče policaje, al pa k se vozš po omejitvah ni najbolj prijetna zarad cukanja. Nad 3000vrt pa ni problema sploh.
Zoki5 Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 Jop! Bil na servisu. Senzorja niso zamenjali, ker bojda serijska motorja ne ustreza. Nekaj je serviser nastavljal vžig, ampak isto cukne pri dodajanju gasa. Stikalo so špricali s sprejem - zaenkrat dela. Ključavnica je pa baje OK. J**** ga, se bom že sprijaznili s cukanjem. Sem imel boljše mnenje o yamahah. :naughty: LP Zoki
<=YaMaHa=> Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Cukanje ob dodajanju gasa z nule je tudi mene precej zmotilo ko sm prvič sedu na motor in motilo kar nekaj km...sedaj sem motorja že toliko navajen da ne cukne skoraj nikoli več...se navadiš in pičiš :) Glede TPS senzorja...serijska napaka je bila v tem da ko je bil motor dobro ogret je rad crknil!Na semaforju recimo,ko si se po recimo 50km priganjanja prvič ustavil!Meni je res nekajkrat to crknilo ampak sm nekak neobčutljiv na to ker mam precej km za sabo že na 125 zvajtakterju ki je to rad počel sploh če sm izvajal stoppije ali pa mel štantgas prenizko naštiman! No ja TPS zamenjan v garanciji in se mi v kakih 2000km ni to več pripetilo :whistle:
simonsi Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 Mene pa ravno take "malenkosti" kot je crkovanje in cukanje spravljajo ob živce. Če bi moj motor to delal, ga ne bi dolgo gledal, če se ne bi dalo popravit.
Yam Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 Po menjavi TPS senzorja in nastavitvi elektronike nadležnega cukanja iz nizkih obratov skoraj ni. Me je pa skoraj kap , ko mi je na uradnem servisu za 2.5 ure dela vključno z menjavo TPS senzorja , ki vzame slabo uro dela (menjava naj bi bila zastonj) serviser zaračunal 122 € (brez materiala).
Zoki5 Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 Servisi so pa poglavje zase. Jst sem čakal 3,5 ure za menjavo olja, filtra olja, zračnega filtra in svečk. Naslednji servis bom naredil kar sam (motor itak ne bo več v garanciji). Za ventile naštelat bom pa poprosil kolega. Zdej pa bog dej sonca :worship: mi pa gasa. LP Zoki
vojak25 Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 Po menjavi TPS senzorja in nastavitvi elektronike nadležnega cukanja iz nizkih obratov skoraj ni.Me je pa skoraj kap , ko mi je na uradnem servisu za 2.5 ure dela vključno z menjavo TPS senzorja , ki vzame slabo uro dela (menjava naj bi bila zastonj) serviser zaračunal 122 € (brez materiala). Na katerem servisu si pa bil?? Tole s cukanjem mi gre pa že pošteno na živce, enim je v redu po menjavi TPS senzorja, drugim (meni) se ne zdi da je kaka bistvena razlika z menjavo senzorja :trance_33_sleep:
jetman Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 Tisti, ki imate težave s cukanjem, imate TDMke starejše od 2005 ali ima kdo tudi težave z motorjem letnika 2005 ali mlajšem :?
klimbra Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 Napaka.......moja je bla 2003.........pa ni nikol cukala!!!!!!!!!! Naučijo naj se vozit dvocilindraša........kuplunga je tut del motorja......namenjena za uporabo.......ni vse v tišanju v obrate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pa podiranju rekordov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vojak25 Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 Tisti, ki imate težave s cukanjem, imate TDMke starejše od 2005 ali ima kdo tudi težave z motorjem letnika 2005 ali mlajšem :? Moja je letnik 2004 :trance_33_sleep: Napaka.......moja je bla 2003.........pa ni nikol cukala!!!!!!!!!!Naučijo naj se vozit dvocilindraša........kuplunga je tut del motorja......namenjena za uporabo.......ni vse v tišanju v obrate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pa podiranju rekordov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sem vozu prej ER-5 dvocilindraš, potem z-1000 zdaj pa tdm.... ni fora da ne znam furat sam najeda da pod 3000vrt pri 50 al pa 60km/h cuka tko k včasih pr tomosih k si mogu frgazer spucat da je normalno delal in ni prijetno. Moja prejšna motorja nistra mela prov nobenih težav s tem.
Zoki5 Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 Moja je letnik 2004 :trance_33_sleep: Sem vozu prej ER-5 dvocilindraš, potem z-1000 zdaj pa tdm.... ni fora da ne znam furat sam najeda da pod 3000vrt pri 50 al pa 60km/h cuka tko k včasih pr tomosih k si mogu frgazer spucat da je normalno delal in ni prijetno. Moja prejšna motorja nistra mela prov nobenih težav s tem. Moja je 05 Prej imel XT600 (kdaj poknala iz avspuha pri odvzemanju gasa - popravil), XTZ660, CBF600, Z750, ampak noben ni cukal pri odpiranju gasa (se pravi, ko imaš popolnoma zaprt gas, nato pa ga dodaš) Tisto o počasni vožnji pod 3000 obrati pri 50-60km/h je pa totalna štala. :headbang:
<=YaMaHa=> Objavljeno Avgust 15, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2007 Po menjavi TPS senzorja in nastavitvi elektronike nadležnega cukanja iz nizkih obratov skoraj ni.Me je pa skoraj kap , ko mi je na uradnem servisu za 2.5 ure dela vključno z menjavo TPS senzorja , ki vzame slabo uro dela (menjava naj bi bila zastonj) serviser zaračunal 122 € (brez materiala). TPS senzor eno uro dela :eek: Zraven sem bil ko je mel moj serviser to pri meni zamenjano v kakih 10min pa še debatirala sva vmes...zic dol,odšraufa stranski plastiki ob tanku,odstrani tank,zamenja TPS senzor,ki je nekje na koncu pod tankom,da gor tank,nazaj plastike in zic in je že motor na tleh :whistle: Napaka.......moja je bla 2003.........pa ni nikol cukala!!!!!!!!!!Naučijo naj se vozit dvocilindraša........kuplunga je tut del motorja......namenjena za uporabo.......ni vse v tišanju v obrate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pa podiranju rekordov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Moja je 2005 pa ravn tko cukne će neprevidno voziš,TPS senzor nima nič pri tem ampak to kako voziš...tudi men je od začetka to paralo živce pa se navadiš in zdej je super...na rahlo z gasom od nule,uporaba sklopke in nimaš problemov...
simonsi Objavljeno Avgust 15, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2007 Point je v tem, da motor ne sme cuknit oz. se odzvat z zamikom ko iz nule dodaš gas. Razen če imaš za pol metra losano verigo. :P
vojak25 Objavljeno Avgust 15, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2007 Point je v tem, kar sem že spet danes doživel, da v drugi pelješ okrog 2500 - 3000vrt pri cca 40-50km/h pa sicer ne zmeri sam vsake tok časa tok cukat motor da popizdiš... in to cuka v intervalu cca vsako sekundo dokler ne dodaš gasa. In mi gre že kr na k.... se sploh ne da pelatt normalno s tem motorjem po mestu po omejitvah :unsure: :trance_33_sleep:
Vinko Objavljeno Avgust 16, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2007 Point je v tem, kar sem že spet danes doživel, da v drugi pelješ okrog 2500 - 3000vrt pri cca 40-50km/h pa sicer ne zmeri sam vsake tok časa tok cukat motor da popizdiš... in to cuka v intervalu cca vsako sekundo dokler ne dodaš gasa. In mi gre že kr na k.... se sploh ne da pelatt normalno s tem motorjem po mestu po omejitvah :unsure: :trance_33_sleep: Za vse ki bi se radi rešili cukanja pri nizkih obratih :http://jbx9.free.fr/TDM/index.php?show=text&page=AIR Jaz sem uporabil metodo drugo po vrsti in problem je rešen. Pa veliko kilometrov brez cukanja vam želim.
janih Objavljeno Avgust 16, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2007 zanima me kolk mate obratov v prostem teku(štandgas)
Vinko Objavljeno Avgust 17, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2007 zanima me kolk mate obratov v prostem teku(štandgas) Prosti tek se nastavi med 1100 in 1200 obratov!
vojak25 Objavljeno Avgust 17, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2007 Za vse ki bi se radi rešili cukanja pri nizkih obratih :http://jbx9.free.fr/TDM/index.php?show=text&page=AIR Jaz sem uporabil metodo drugo po vrsti in problem je rešen. Zelo zanimivo in po tem kar sem prebral se mi zdi to zelo zelo možna razlaga zakaj prihaja do cukanja ker je točno tako pri meni do 4000vrt mašina ne dela tako kot bi morala. Neki me zanima, kok km si odpelu že tako da si odklopu cev od injector body?? A to kaj vpliva na sinhronizacijo valjev (injektorjev) ali je ta cev samo za to da ti pomaga umeriti in pomeriti sinhronizacijo valjev? LP
2384nsdf83 Objavljeno Avgust 17, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2007 (popravljeno) Point je v tem, kar sem že spet danes doživel, da v drugi pelješ okrog 2500 - 3000vrt pri cca 40-50km/h pa sicer ne zmeri sam vsake tok časa tok cukat motor da popizdiš... in to cuka v intervalu cca vsako sekundo dokler ne dodaš gasa. In mi gre že kr na k.... se sploh ne da pelatt normalno s tem motorjem po mestu po omejitvah :unsure: :trance_33_sleep: ni cel motor kriv ... ampak samo TPS? Popravljeno Avgust 17, 2007. Popravil brum brum
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se