Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Priporočene objave

Objavljeno
Zelo zanimivo in po tem kar sem prebral se mi zdi to zelo zelo možna razlaga zakaj prihaja do cukanja ker je točno tako pri meni do 4000vrt mašina ne dela tako kot bi morala.

Neki me zanima, kok km si odpelu že tako da si odklopu cev od injector body?? A to kaj vpliva na sinhronizacijo valjev (injektorjev) ali je ta cev samo za to da ti pomaga umeriti in pomeriti sinhronizacijo valjev?

LP

To ne vpliva na nič drugega kot to, da je loputa za zrak na zračnem filtru non stop otprta(to je funkcija te cevke), pred modifikacija se je začela odpirat pri 4000 obratih. Jaz sem naredil tako da sem cevko potegnil dol jo zamašil z kuglico od ležaja, ki pač mora biti primerne velikosti, nato pa cevko nasadil nazaj.

Tako sem prevozil cck 13000 km. In je res velika razlika, se splača to nardit.

Aja pa še o TPS senzorju: Napaka je bila takšna, da ko je bil motor močno ogret (kakšna dalša tura) in ko si pripeljal recimo na semafor in spustil gas je motor ugasnil! Tudi to se mi je že zgodilo pred menjavo dvakrat do trikrat, to je pa tudi vse.

Objavljeno (popravljeno)
To ne vpliva na nič drugega kot to, da je loputa za zrak na zračnem filtru non stop otprta(to je funkcija te cevke), pred modifikacija se je začela odpirat pri 4000 obratih. Jaz sem naredil tako da sem cevko potegnil dol jo zamašil z kuglico od ležaja, ki pač mora biti primerne velikosti, nato pa cevko nasadil nazaj.

Tako sem prevozil cck 13000 km. In je res velika razlika, se splača to nardit.

Aja pa še o TPS senzorju: Napaka je bila takšna, da ko je bil motor močno ogret (kakšna dalša tura) in ko si pripeljal recimo na semafor in spustil gas je motor ugasnil! Tudi to se mi je že zgodilo pred menjavo dvakrat do trikrat, to je pa tudi vse.

Bi te prosil za uslugo če bi lahka posliku to cevko da jo bom znal najdt na motorju k mislim to definitivno v nedeljo narest. Na tisti strani ki si jo poslal je lepo napisan kako pa kaj samo slikca kje je tista cevka mi je rahlo nejasna. Zaenkrat ne vem s čim bom zamašil cev ker kuglic od ležajev glih nimam na razpolago :unsure: :closedeyes:

Kok si pa imel kaj težav z nameščanjem cevke gor pa dol k so napisal da je mal težje zarad težjega dostopa do te cevke??

THX

Popravljeno . Popravil vojak25
Objavljeno
Bi te prosil za uslugo če bi lahka posliku to cevko da jo bom znal najdt na motorju k mislim to definitivno v nedeljo narest. Na tisti strani ki si jo poslal je lepo napisan kako pa kaj samo slikca kje je tista cevka mi je rahlo nejasna. Zaenkrat ne vem s čim bom zamašil cev ker kuglic od ležajev glih nimam na razpolago :unsure: :closedeyes:

Kok si pa imel kaj težav z nameščanjem cevke gor pa dol k so napisal da je mal težje zarad težjega dostopa do te cevke??

THX

Ta cevka je na desni strani motorja če sediš na njemu. Dol se jo dobi z pomočjo manjših klešč ter izvijača. (z kleščami jo držiš z izvijačem jo potisneš dol, najprej pa seveda snameš sponko) Nazaj je pa res mal težje ker je res ful mal prostora,ampak gre.

Evo še fotka,čeprav se cev ne vidi ampak je ravno tam kjer je puščica. Ne moreš falit ker je sam ta na tistem mestu.

Ja pa poročaj ko boš naredil.

post-121-1187353518_thumb.jpg

Objavljeno

Vinko, :worship: :worship: :worship: hvala.

bom poroču ko bom opravil.

Objavljeno (popravljeno)

Naredil omenjeno potezo (ležajevo kuglico porinil v cevko) in stvar res funkcionira. Vinko, kje si se skrival že prej :worship:

LP

Zoki

PS

http://jbx9.free.fr/TDM/index.php?show=text&page=AIR

res dober link

Popravljeno . Popravil Zoki5
Objavljeno
Naredil omenjeno potezo (ležajevo kuglico porinil v cevko) in stvar res funkcionira. Vinko, kje si se skrival že prej :worship:

LP

Zoki

PS

http://jbx9.free.fr/TDM/index.php?show=text&page=AIR

res dober link

Nabijal kilometre! :rolleyes:

Super samo,da ti je uspelo.

Počakajmo še na vojaka in ostale da vidmo njihov odziv.

Objavljeno
Nabijal kilometre! :rolleyes:

Super samo,da ti je uspelo.

Počakajmo še na vojaka in ostale da vidmo njihov odziv.

nažalost ta vikend ni bilo časa :cry: :closedeyes:

sam pa še mal ta link pregledu k si ga poslal in je svetoven :OK:

Objavljeno
nažalost ta vikend ni bilo časa :cry: :closedeyes:

sam pa še mal ta link pregledu k si ga poslal in je svetoven :OK:

Ja, vsaka čast JBX-u, ima super stran.

Objavljeno

Na TDMjki imam podaljšano šipo (GIVI), nekako 5-8 cm daljšo od originala, a še vedno nabija veter direktno v glavo. Mogoče sem prezahteven :whistle: , vseeno me zanima ali je kdo že sprobal to šipo in tisto vario varianto, ki ima nastavljiv manjši spojler?

Objavljeno

Meni se pa sopotnica pritožuje nad vibracijami, ko sedi zadaj. Dejansko je na zadnjem delu motorja veliko vibracij, tam kjer se drži za nosilec od kovčka, zadnje stopalke so itak sredi izpuha, ki vibrira, pa tudi na sedežu so vibracije. Po samo 50km ima že mravljinčaste roke.

Mene na sprednjem sedežu popolnoma nič ne moti, sem zelo zadovoljen. Ko sem se sam peljal, sem dal stopala gor na zadnje stopalke in dejansko se čuti močne vibracije, kar je seveda moteče.

A se tudi vaše sopotnice protožujejo :?

Objavljeno
Meni se pa sopotnica pritožuje nad vibracijami, ko sedi zadaj. Dejansko je na zadnjem delu motorja veliko vibracij, tam kjer se drži za nosilec od kovčka, zadnje stopalke so itak sredi izpuha, ki vibrira, pa tudi na sedežu so vibracije. Po samo 50km ima že mravljinčaste roke.

Mene na sprednjem sedežu popolnoma nič ne moti, sem zelo zadovoljen. Ko sem se sam peljal, sem dal stopala gor na zadnje stopalke in dejansko se čuti močne vibracije, kar je seveda moteče.

A se tudi vaše sopotnice protožujejo :?

Moja pravi, da včasih res trese, ampak jo nič ne moti. Med vožnjo; daljša potovanja, celo občasno spi. Ji pravim, da to ni OK, pa pravi, da jo daljša vožnja in veter uspavata.

Čeprav čutim vibracije tudi sam, me to ne moti.

Me pa zanima, kako je z vašini sopotnicami na daljših potovanjih? Ali tudi dremajo, spijo?

Sva poizkusila z interkomom, pa mi ni v redu, ker imam občutek, da koncentracija vožnje močno pade, poleg tega pa se samo veter ojača na slušalki, sva se ustavljala na 1 uro, pa na pol ure, pa nič.

Je pa res, da ko se voziva skozi nove kraje, in ima v rokah fotoaparat, je pa čisto OK.

Objavljeno (popravljeno)
Moja pravi, da včasih res trese, ampak jo nič ne moti. Med vožnjo; daljša potovanja, celo občasno spi. Ji pravim, da to ni OK, pa pravi, da jo daljša vožnja in veter uspavata.

Čeprav čutim vibracije tudi sam, me to ne moti.

Me pa zanima, kako je z vašini sopotnicami na daljših potovanjih? Ali tudi dremajo, spijo?

Sva poizkusila z interkomom, pa mi ni v redu, ker imam občutek, da koncentracija vožnje močno pade, poleg tega pa se samo veter ojača na slušalki, sva se ustavljala na 1 uro, pa na pol ure, pa nič.

Je pa res, da ko se voziva skozi nove kraje, in ima v rokah fotoaparat, je pa čisto OK.

A imava midva mogoče isto punco :lol1: moja je ista. Mi je že parkrat zaspala :zzz: je pa tut že sredi vožnje foto vn potegnila pa slikala pa filmčke snemala. Drgač se pa zelo pritožuje da jo vožnja utruja, če se peljeva v enmu dnevu več kot 200km. Pol mi pa kr zaspi na hrbtu, še posebi če se vozim bolj na izy al pa na avtocesti :D

Popravljeno . Popravil vojak25
Objavljeno

očitno to ni zaradi punc, ampak zaradi TDM :whistle:

moja tudi včasih zadrema, sploh pri počasni vožnji, po avtocesti se pa itak ne vozim

včasih dobi tudi kak mravljinec v roki, utruja jo (kot mene) vročina, vendar sva letos vsaj trikrat naredila preko 500 km, pa je kar zdržala. Najhujših je bilo 540 km od Korčule domov, od katerih je bilo vsaj 200 km pri 40 oC

Objavljeno

peterpan z jezika si mi pobral besede...tudi mene zanima če je že kdo probal tavisoko šipco+tisti spojler,ki ga za 130€ prodajajo v louisu...samo tavisoka givijeva šipca še zmeraj ne naredi dovolj zavetrja...

Mogoče bi tresljaje na zadnjih tačkah omilil z gumo med nosilci tačk in tačkami...drugač pa moji čist paše vožnja sem jo pa že ene parkrat mal porukov če je še med živimi ker to pa absolutno ne dovolim da mi spi na motorju!se raje ustavim in oddremava skupej ker se mi zdi mal preveč nevarno če pade v kakšno resno komo pa da mi sred ovinka dol cepne :)

Objavljeno (popravljeno)

Na moji je yamahina šipca, katera je povišana za 8 cm. Velik sem nekje 185cm, pa do 130-140 ni problemov, pol pa v vrh čelade veter nabija.

Je pa res sledeče: punca je visoka 178cm, pa ko sedi zadaj je vse Ok, če pa peljem sestro, katera ima nekaj manj kot 170cm, pa mi čelado premetava že pri 120km/h levo in desno. Mislim, da včasih rata problem, če je sopotnik zadaj premajhen in se potem veter nekako ne zaključi tako kot je treba in ga dobiš nekaj nazaj, kar povzroči premetavanje moje čelade.

Če se vozim sam in so hitrosti višje, potem se malenkot nagnem naprej in z vetrom nimam skoraj nobenih težav.

Me pa zanima sledeče: ko sva se peljala na morje in sva bila polno naložena z dvema stranskima kovčkoma in šotorom na zadnjem kovčku, sem imel občutek da mi je skozi ovinke pri nekje 130 ali več upogibalo rušt, levo in desno. Ko je bila hitrost manjša, je bilo ok, pri višji pa se je to dogajao skozi vse ovinke. Včasih se je to dogajalo pri tomosih, ko sva se peljala dva. Se pri vas dogaja enako, ali kaj z mojim narobe?icon14.gif

Popravljeno . Popravil tdm900k
Objavljeno
Me pa zanima sledeče: ko sva se peljala na morje in sva bila polno naložena z dvema stranskima kovčkoma in šotorom na zadnjem kovčku, sem imel občutek da mi je skozi ovinke pri nekje 130 ali več upogibalo rušt, levo in desno. Ko je bila hitrost manjša, je bilo ok, pri višji pa se je to dogajao skozi vse ovinke. icon14.gif

tudi meni se je to že dogajalo, vendar mislim, da ni nič narobe z okvirjem, ampak je to posledica večje teže na zadnjem kolesu in nastavitev vzmetenja.

večja teža na zadnjem delu motorja v takih primerih vpliva na dvigovanje sprednjega kolesa med bolj odločnimi prehitevanji :rolleyes:

Kljub zelo trdi nastavitvi vzmetenja pri moji TDM je zadnji konec še vedno premehek (zato pa mu pravijo potovalna endura)

Objavljeno
Na moji je yamahina šipca, katera je povišana za 8 cm. Velik sem nekje 185cm, pa do 130-140 ni problemov, pol pa v vrh čelade veter nabija.

Je pa res sledeče: punca je visoka 178cm, pa ko sedi zadaj je vse Ok, če pa peljem sestro, katera ima nekaj manj kot 170cm, pa mi čelado premetava že pri 120km/h levo in desno. Mislim, da včasih rata problem, če je sopotnik zadaj premajhen in se potem veter nekako ne zaključi tako kot je treba in ga dobiš nekaj nazaj, kar povzroči premetavanje moje čelade.

Če se vozim sam in so hitrosti višje, potem se malenkot nagnem naprej in z vetrom nimam skoraj nobenih težav.

...

Jebemtiš jst sem enako velik,kake 2 cm manjši pa me veter precej moti :closedeyes:

To se pravi imaš ti najvišjo original yamahino šipco(3 verzije so:original,mal višja,najvišja)???Ker ena od teorij je tut ta da veter nagaja zato ker je neoriginalna Givi šipca mal zavita prot vrhu in da naj bi ta zavojček še bolj ojaču veter ker ga vrtinči,ta vrtinc pa dobiš ti dirket v glavo :unsure:

Še tole...ko se voziš maš roke popolnoma stegnjene al že v osnovi voziš mal nižje tko da maš roke rahlo pokrčene???

Mi je en tip razlagov kako da se jst vozm na TDM z iztegnjenimi rokami,da se tko pa res ne da tega motorja vozit,ampak jst avtomatsko sedim tolk pokonci da mam roke čist stegnejne oz.rahlo rahlo pokrčene :whistle:

Objavljeno
Me pa zanima sledeče: ko sva se peljala na morje in sva bila polno naložena z dvema stranskima kovčkoma in šotorom na zadnjem kovčku, sem imel občutek da mi je skozi ovinke pri nekje 130 ali več upogibalo rušt, levo in desno. Ko je bila hitrost manjša, je bilo ok, pri višji pa se je to dogajao skozi vse ovinke. Včasih se je to dogajalo pri tomosih, ko sva se peljala dva. Se pri vas dogaja enako, ali kaj z mojim narobe?icon14.gif

Vzmetenje; lahko zamenjaš vzmet s progresivno, precej pomaga.

Kdo pa je rekel, da je TDM potovalna endura :unsure:

Objavljeno
Jebemtiš jst sem enako velik,kake 2 cm manjši pa me veter precej moti :closedeyes:

To se pravi imaš ti najvišjo original yamahino šipco(3 verzije so:original,mal višja,najvišja)???Ker ena od teorij je tut ta da veter nagaja zato ker je neoriginalna Givi šipca mal zavita prot vrhu in da naj bi ta zavojček še bolj ojaču veter ker ga vrtinči,ta vrtinc pa dobiš ti dirket v glavo :unsure:

Še tole...ko se voziš maš roke popolnoma stegnjene al že v osnovi voziš mal nižje tko da maš roke rahlo pokrčene???

Mi je en tip razlagov kako da se jst vozm na TDM z iztegnjenimi rokami,da se tko pa res ne da tega motorja vozit,ampak jst avtomatsko sedim tolk pokonci da mam roke čist stegnejne oz.rahlo rahlo pokrčene :whistle:

Šipca se da dobiti še ena višja - 14cm, sam baje pol zgleda ko poštarski motor; če ni vetra, me tut to nebi motilo.Je pa res, da je ta šipca do 130-140 Super, pol pa začne veter nabijat. Verjetno bi ona ta visoka bla boljš. Sicer pa če gledaš potovalne motorje, imajo tam šipce tudi dosti širše in ne samo višje, verjetno širina tudi nekaj doprinese.

Rok nimam nikdar popolnoma iztegnjenih, sedim bolj sproščeno, sem kupil tudi želvo, da me mal zategne, da se ne bi držal puklasto.

Objavljeno
Kaj če bi se mi s TDM-ji kdaj kje dobil, pa neki spil. A?

Jest sem za :worship:

Samo organizirat je treba, mogoče novo temo odpret kot jo imajo stromarji

Objavljeno
......... novo temo odpret kot jo imajo stromarji

:grim

Objavljeno

Živjo!

Vse vaše ugotovitve po svoje držijo. Ni pa nekega pravila, li bi veljalo za vse! To mislim na šipce, veter, tresljaje, spanje,....Kar se tiče šipc in vetra mislim, da je vse skupaj odvisno od višine motorista, višine, oblike,naklona šipce, višine in pa znanja vožnje sopotnika-ce. Sopotnica namreč s svojim položajem lahko zelo pripomore k mirnosti vožnje-opletanje čelade sem ter tja,...

Vsak motor ima nekaj tresljajev, nekateri manj, drugi več. Koliko jih šofer čuti pa ni vedno odvisno samo od motorja, ampak tudi od njega samega in pa seveda tudi od podlage -ceste. Sam sem nekaj let nazaj imel z mravljinci velike težave. Lahko so se pojavili že po 15, 20km. Lani in pa letos pa s tem nimam težav.

Spanje sopotnice - to dokazuje, da je to, kljub vsemu, kar udoben motor. Glede drže na motorju je pa moje mnenje tako: pelji se tako, da ti bo čim bolj udobno, oziroma kot ti v tistem trenutku najbolj paše - tudi z stegnjenimi komolci pa čeprav nekdo trdi, da to pa res ne gre!

Na splošno pravim, da je to dober motor. Vozil sem ga 85000+km. Sigurno pa vsi nismo istega mnenja, saj se pač eni raje vozijo s čoperji, drugi s kroslami,...

Še enkrat - ni pravila, glede teh zadev, ki bi veljalo za vse motorje in vse ljudi. Stvari je treba peizkusit! :yea1: :yea1: :yea1:

Objavljeno
Vozil sem ga 85000+km.

Veliko km si nafural. Nam zaupaš letnik in če so bili kaki večji posegi pri servisih....?

Objavljeno
Me pa zanima sledeče: ko sva se peljala na morje in sva bila polno naložena z dvema stranskima kovčkoma in šotorom na zadnjem kovčku, sem imel občutek da mi je skozi ovinke pri nekje 130 ali več upogibalo rušt, levo in desno. Ko je bila hitrost manjša, je bilo ok, pri višji pa se je to dogajao skozi vse ovinke. Včasih se je to dogajalo pri tomosih, ko sva se peljala dva. Se pri vas dogaja enako, ali kaj z mojim narobe?icon14.gif

tudi meni se je to že dogajalo, vendar mislim, da ni nič narobe z okvirjem, ampak je to posledica večje teže na zadnjem kolesu in nastavitev vzmetenja.

večja teža na zadnjem delu motorja v takih primerih vpliva na dvigovanje sprednjega kolesa med bolj odločnimi prehitevanji :rolleyes:

Kljub zelo trdi nastavitvi vzmetenja pri moji TDM je zadnji konec še vedno premehek (zato pa mu pravijo potovalna endura)

Pri meni je isto jaz in punca imava skupaj 160kg + obleka, oprema..... pa se mi dogaja ko pripeljem malo hitreje v ovinek cca 130km7h mam včasih ne vedno občutek da se okvir upogiba in je neugodno in cel motor zaniha. Potem kar malo zgubiš zupanja v motocikel, da ne govorim kok je smotano ko sred ovinke al pa med prehitevanjem dodaš gas pa sprednje kolo lahko postane :unsure: ko se sam peljem nimam nobenih težav :whistle:

Pa še to zadnj amortizer imam naštimam na maks, trdoto in je še premehek če se dva peljeva. A je kdo že gledal kok kaj stane če bi si inštaliral močnejše (progresivne) amortizerje???

Objavljeno

Jaz sem vse te težave reševal čisto preprosto.

Prilagodil sem hitrost teži, cesti........in peljal skozi ovinke mnogo počasneje.

Nobenega zvijanja......nobenega dvigovanja kolesa............

nekak sem bil......kuko nej rečem.......na potovanju......na dopustu. :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!