Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Priporočene objave

Objavljeno

Bencina je do polovice (še prejšnji teden sem se vozil). Tokrat je u prvo zaverglala in skoraj uzgala, u tretje pa ni kresnila več.

Mimogrede, ker vidim da imas FJR1300, kako bi ga primerjal s TDM 900? Po mojih vtisih mi deluje kot njen večji brat po namembnosti.

Preveri akumulator ! najprej probaj s polnenjen vsaj 12 ur in če nebo nič bo potrebno novega !

Objavljeno

Bencina je do polovice (še prejšnji teden sem se vozil). Tokrat je u prvo zaverglala in skoraj uzgala, u tretje pa ni kresnila več.

Mimogrede, ker vidim da imas FJR1300, kako bi ga primerjal s TDM 900? Po mojih vtisih mi deluje kot njen večji brat po namembnosti.

Težji, močnejši, udobnejši, dražji... :yea2:

Objavljeno

Težji, močnejši, udobnejši, dražji... :yea2:

Drugače pa, kot je rekel Bremzer, akumulator.

Objavljeno

Se pravi dam ga ven in priklopim na polnilc? Sorry res sem nesposobn glede teh reči, samo se bom že navadil. Če se hočem vozit moram tut kaj zravn znat.

Objavljeno

Ja ponavad ga das vn pa polnit ja....

Objavljeno

Se pravi dam ga ven in priklopim na polnilc? Sorry res sem nesposobn glede teh reči, samo se bom že navadil. Če se hočem vozit moram tut kaj zravn znat.

Ne rabiš ga ven dajat, samo kleme dol in polnilec gor, saj menda imaš v garaži vtičnico oz., podaljšek...

Objavljeno

Ne rabiš ga ven dajat, samo kleme dol in polnilec gor, saj menda imaš v garaži vtičnico oz., podaljšek...

ž

Nop, nimam, je garažna hiša.

Drugače pa tole izgleda čisto preveč zajebano, ne morem verjet da so tolk globok not zaril baterijo. Prav slabe volje sem :(

Objavljeno

Tudi mene je zajebavalo, ko sem ga hotel prvič ven vzet (akumulator :grim), potem pa sem gar notri puščal (akumulator :grim)...

Objavljeno

Kje je kick-start k ga rabs? :)

Objavljeno (popravljeno)

Kje je kick-start k ga rabs? :)

Ja no!

Ironično je skuter, v isti garaži - vžgal v prvo. Pa običajno moram pol ure po njemu skakat da oživi po pari mesecih neuporabe.

Popravljeno . Popravil nsignific
Objavljeno

Kaj pa glede letnika? 2002 je ven prisla...a je mogoce bolje vzeti kaksen mlajsi letnik, ali ni tolk vazno? Kaksne "porodne tezave" pa to?

Objavljeno

Kaj pa glede letnika? 2002 je ven prisla...a je mogoce bolje vzeti kaksen mlajsi letnik, ali ni tolk vazno? Kaksne "porodne tezave" pa to?

Vedno je boljš imet mlajši letnik...pa naj gre za motor ali za žensko :grim . Drugače so pa imele tam do letnika 2004 ali 2005 težave z napenjalcem verige. Drugih problemov ni bilo.
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Prazen akumulator :(

Mate kakšna priporočila glede novega (katerega, kje kupiti)?

Objavljeno

Mislim da se da na netu oz. forumih dosti prebrati o TDM-ki , kolikor jaz vem nima nekih velikih hib , jaz sem motor kupil lani , letnik 2004 ,34kkm in mi zaenkrat še zdaleč ni žal da sem ga kupil , kupil sem nove gume in naklepal še ene 6kkm (en velik užitek), pomladi ga peljem na servis pa bomo videli ... V spodnjih obratih je malo nemirna (ampak o tem sem prebral že v tej temi) , merilnik bencina mi ne kaže točno (če napolnim do konca , mi še vedno eno črtico manj kaže) , ostalega pa nimam kaj dosti povedat , sam sem jo kupil zaradi renomeja in upam da mi ne bo žal , načeloma vozniki TDM-k niso neki posebni navijači in gospod ki mi jo je prodal je bil solzen med prodajo , mislim da je lepo delal z njo , jaz bom s tem nadaljeval in jo poizkusil kar najbolje vzdrževati , pa bi morala delat ... Moram pa povedati da je to moj prvi težji motor , v začetku sem kolebal in iskal še med V-strom 650 in CBF-ko , pa sem se na koncu odločil za TDM-ko in mislim da sem se dobro odločil , lep navor in razmerje , kar ne morem dočakat pomladi ... ne morem mimo nje v garaži da je ne bi vsaj malo pogledal in jo malo pogladil :blush: ...

Se strinjam s teboj, pišeš kar bi jaz napisal. Tudi jaz sem enakega mnenja o TDM-ki, pohvalno. Kar se tiče podrhtavanja v nižjih obratih, obstajajo majhne predelave... imam vse potrebne dokumentacije o tem in o samem motorju. Če kdo potrebuje.

Jaz osebno bom moj motor zamenjal samo, če na lotu zadanem...za novo TDM-ko.

Lp

Objavljeno

Hecn je, da so to kao motorji za daljse fure....pol mas pa na netu 10 let stare z 40k kilometri...

Objavljeno

Sploh ni važno toliko koliko je km, važno je da se vozimo, ok kafe racerji so druga, če pa izračunaš tudi 4000 km na leto pa tud ni malo, poznam tudi nekatere ki jih še sto nima na leto, motor pa vreden 20000€, pa ne vem kaj še,

lani sem jih z r1-2004 naredil 19000km, pa se mi zdi da nisem veliko prevozil, letos bo mal slabše ker bo denarnica tanjša,

aha pa da ne bo pomote , nisem autsajdar, ker imel sem pa ne samo eno Tdm-ko, ampak tri roku 8 let, pa vem da je motor kot se reče, hvalil ga ne bom preveč, vsak ima svoje hibe in dobre lastnoszi, jaz osebno sem bil zelo zadovoljen, in me je vedno pripeljala kamor sem hotel, pa je nisem šparal :music4:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hecn je, da so to kao motorji za daljse fure....pol mas pa na netu 10 let stare z 40k kilometri...

Jaz sem imel TDM 850 točno eno leto in z njo naklepal 3.500 km. Zame ravno prav. Ne vem od kod logika, da bi moral z TDM delati 10.000 km+ na leto.

Objavljeno

Ok, mogoce se motim, ampak domnevam, da se motoristi pac vozijo in ne gledajo motorja. Ocitno je vec ljudi, ki imajo morda po 2 motorja, ali pa so uvideli, da ni to poceni špas in je zato polovica oglasov z; Naprodaj zaradi pomanjkanja casa.

Zgodbico lahko vsak strese iz rokava, ce je pa resnicna je pa druga pesem. :grim Sam sem naredil ene 6 jurjev lani...pa se mi zdi prekleto malo. Pa se to na Duku. Res pa je, da je bil motor 4 mesce na servisu....tko da niti nisem imel moznosti najajcat par jurjev vec. :BUA: Zato domnevam, da motor take vrste nardi vec kmjev....in je 4 jurje malo. Ne recem, da ne obstaja tak motor....verjetno tisti, ki se vozijo pac ne razmisljajo o prodaji... :OK:

Samo razmisljam....sm mel pac smolo lani in je zoprn 4 mesce cakat, da se lahko zapeljes. :D

Objavljeno

Ok, mogoce se motim, ampak domnevam, da se motoristi pac vozijo in ne gledajo motorja. Ocitno je vec ljudi, ki imajo morda po 2 motorja, ali pa so uvideli, da ni to poceni špas in je zato polovica oglasov z; Naprodaj zaradi pomanjkanja casa.

Zgodbico lahko vsak strese iz rokava, ce je pa resnicna je pa druga pesem. :grim Sam sem naredil ene 6 jurjev lani...pa se mi zdi prekleto malo. Pa se to na Duku. Res pa je, da je bil motor 4 mesce na servisu....tko da niti nisem imel moznosti najajcat par jurjev vec. :BUA: Zato domnevam, da motor take vrste nardi vec kmjev....in je 4 jurje malo. Ne recem, da ne obstaja tak motor....verjetno tisti, ki se vozijo pac ne razmisljajo o prodaji... :OK:

Samo razmisljam....sm mel pac smolo lani in je zoprn 4 mesce cakat, da se lahko zapeljes. :D

Te razumem kaj hočeš povedati, resnica je pač taka kot je, želim ti pa letos več kilometrov in seveda VARNIH :OK:

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Prazen akumulator :(

Mate kakšna priporočila glede novega (katerega, kje kupiti)?

Praznega se da napolnit.

Ven ga pa najlažje vzameš tako, da na kleme priklopiš neke žice in ga izvlečeš. (pazi da ne bo stik)

Ga napolneš in ga potem počasi izprazneš do konca ( priklopiš žarnico), ko je prazen ga spet napolneš in "arhiviraš" na toplo.

TDM.jka bo počakala pomlad brez akumolatorja brez problema.

lp

Objavljeno (popravljeno)

Praznega se da napolnit.

Ven ga pa najlažje vzameš tako, da na kleme priklopiš neke žice in ga izvlečeš. (pazi da ne bo stik)

Ga napolneš in ga potem počasi izprazneš do konca ( priklopiš žarnico), ko je prazen ga spet napolneš in "arhiviraš" na toplo.

TDM.jka bo počakala pomlad brez akumolatorja brez problema.

lp

Sem ga poskusil polnit pa ni šlo niti za malo (fuč akumulator). Pa saj je bil skoraj 9 let star kar je kakor razumem že ekstremno spoštljiva starost.

Imam že novega, čakat do pomladi pa ne morem ker se precej redno vozim s svojim motorjem, mi preveč ščemi v trebuhu če grem predolgo brez!

Popravljeno . Popravil nsignific
Objavljeno

spaceback, me prav zanima "predelava" za zmanjšanje podrhtavanja pri manjših obratih. TDM je dvocilindraš in s tem se sprijazni. Nekaj bolje steče ob pospeševanju, če mu "štantgas" nastaviš na cca 1300 obr, pa precej manj sunkovito preide iz zaviranja v pospeševanje.. Je pa tudi odvisno od načina vožnje, brzino nižje, pa močno pospeševanje- ne bo tresel. Pri mirnejših pospeševanjih pa itak ne trese. Vozi ga kot" bencinarja ", ni dizel.....nekaj pa ti doda tudi praksa..........

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

spaceback, me prav zanima "predelava" za zmanjšanje podrhtavanja pri manjših obratih. TDM je dvocilindraš in s tem se sprijazni. Nekaj bolje steče ob pospeševanju, če mu "štantgas" nastaviš na cca 1300 obr, pa precej manj sunkovito preide iz zaviranja v pospeševanje.. Je pa tudi odvisno od načina vožnje, brzino nižje, pa močno pospeševanje- ne bo tresel. Pri mirnejših pospeševanjih pa itak ne trese. Vozi ga kot" bencinarja ", ni dizel.....nekaj pa ti doda tudi praksa..........

Tukaj je povezava do "predelav". če koga zanima (tudi tiste ki vozijo dizla....)

http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=AIR

Objavljeno

Hvala za prijazen odgovor. Kakšna pa je tvoja izkušnja z posegom, omenjenim v tej temi ????

Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem izbral varianto A, katera je nekako najlažja. opozarjam, da ko ločiš konektor od ECU-ja in ga preko belih "tipk" razstaviš, PAZI, da ti ne pobegnejo vsi vodniki iz konektorja. Razlika po predelavi je v tem, da motor v nizkih obrati ne podrhtava ter da nima končne hitrosti. Mislim pa, da tega drugega ne potrebuješ. Za to predelavo sem se odločil, ko sem prvič šel čez Vršič. Vožnja s sklopko, navijanje obratov v prvi, mi ni bila všeč, Po predelavi sem se odpravil s sopotnico na Vršič in sem bil izredno presenečen.

Lp

Popravljeno . Popravil spaceback

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!