Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Priporočene objave

Objavljeno

Je kaj razlike v delovanju motorja ob uporabi variante A,B aliC. Da npr.pri varianti A lopute ne zapira vakum ko ni več vodena elektronsko? Iz foruma je težko razbrati katera varianta je učinkovitejša ali pa so po delovanju motorja enakovredne?

Me pa spominja na težave pri mojem renaultu . Težava je bila nekaj drugačna a je na servisu niso znali odpraviti ne v garanciji, ne kasneje. Ko sem peljal z 3000 obrati enakomerno kak kilometer, sem potem počasi dodal plin do konca a je ostal na istih obratih kot da ima tempomat. Po naklučju sem naletel na mehanika starejše generacije in sva problem rešila podobno kot predlagaš za tdm. Le, da sva iz obstoječega ventila odmaknila napeljavo in jo vzporedno nataknila na star ventil , ki sva ga pritrdila na šasijo. To namreč zato, da na armaturi ni kazal napake. (zaradi teh. pregleda) Tudi na avtu je bilo obnašanje motorja občutno stabilnejše, posebno pri npr. parkiranju je bil motor na štantgasu močnejši in ni crkaval.

Lp

Objavljeno

yamtdm

- glej stran 29 v tej temi in boš ugotovil, da kar nekaj TDM-ovcev že to prakticira in so zadovoljni. Malo sem prelistal skoraj vse teme, da sem ugotovil kje sem sam to našel. Upam, da ti bo kaj v pomoč.

Lp

Objavljeno

Hecn je, da so to kao motorji za daljse fure....pol mas pa na netu 10 let stare z 40k kilometri...

Js sm ga izbral zato, ker je edini razmeroma poceni in zadosti velik zame. To, da je za daljše fure, me je prav malo brigalo (največ sem v kosu naredil 400km, pa mi je bilo rahlo preveč). Jaz ga imam za kratke uživantske fure + vsakodnevni prevoz (služba, faks) ko je vreme. V bistvu mi je nadomestil skuter - grem stavit da tega še nihče nikdar ni rekel o svoji TDM :)

Po eni sezoni s tem motorjem pa lahko mirno rečem, da če bi res želel na daljše ture, bi TDM lepo služil namenu.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Hvala spaceback , sem si ogledal starejše strani in zelo zanimivo. Nikjer nisem zasledil kako je z opozorilom napake na armaturki. Pri varianti A verjetno prižge opozorilo ?(teh. pregled??).To varianto si naredil ti, pokaže opozorilo?? ................drugače pa sem se že odločil, da spomladi to tudi naredim tudi sam. Super nasvet !! Lp

Objavljeno (popravljeno)

Ja, zadeva ni slaba, samo kaj ko homologacija ni možna... Kolikor mi je znano, Akrapovič sploh nima homologiranega izpuha za Yamaho TDM 900. So se pa pred časom podobni izpuhi za Yamaho TDM 900 prodajali na netu. Mislim da za okrog 350 ali 400 EUR. Sicer pa tudi ta cena (torej 450 EUR) verjetno ni čisto zadnja, ker kolikor vem, se že kar dolgo prodajajo... Če koga ne moti, da niso homologirani, je morda to prava izbira.

Sam pa sem še malo brskal za izpuhe za Yamaho TDM 900 in našel G.P.R izpuhe, ki so cenovno precej ugodni; cene se namreč začnejo nekje od 350 EUR naprej za 2 nova homologirana izpuha (seveda pa je treba k temu prišteti še poštnino iz tujine).

Počasi se bo potrebno odločit, kaj kupiti, da nas sezona ne najde nepripravljene ;)

Popravljeno . Popravil MatejD
Objavljeno

Kokr sm js poslusu se mi najbolj dopade od LeoVincija, pa je 400 flik, pa homologacija mozna. Tko da, js vem kaj bi gor obesu. :grim

Objavljeno

Pr kolk kilometrih je pa treba kej vilce ponavad poservisirat?

Objavljeno

Pr kolk kilometrih je pa treba kej vilce ponavad poservisirat?

Takrat,ko ti postanejo premehke ali spustijo semeringi ! !

Objavljeno

Živijo

Obsežna in zanimiva tema. Rad bi pristavil svoj "piskerc". Pri 130 ali več km /h mi pri močnejšem zaviranju prednja zavora močno trese (melje). Ploščice so še prve in ni videti kakšnega vzroka. Je to običajno za tdm ali..............................

Hvala za vaša morebitna mnenja in lep pozdrav

Objavljeno

Živijo

Obsežna in zanimiva tema. Rad bi pristavil svoj "piskerc". Pri 130 ali več km /h mi pri močnejšem zaviranju prednja zavora močno trese (melje). Ploščice so še prve in ni videti kakšnega vzroka. Je to običajno za tdm ali..............................

Hvala za vaša morebitna mnenja in lep pozdrav

Če so ploščice že proti koncu jih "zamenjaj" po vsej verjetnosti pa ti je eden od batkov na zavornih kleščah zaštekal !Najprej to naredi in če bo zavorna ročica še tresla je zvit eden od diskov !

Ps: pri vprašanjih bodi bolj natančen TRESE ali MELJE je enako kot, če primerjaš hruške z jabolkami ! !

Objavljeno

Živijo

Obsežna in zanimiva tema. Rad bi pristavil svoj "piskerc". Pri 130 ali več km /h mi pri močnejšem zaviranju prednja zavora močno trese (melje). Ploščice so še prve in ni videti kakšnega vzroka. Je to običajno za tdm ali..............................

Hvala za vaša morebitna mnenja in lep pozdrav

Ni normalno, tdm ima izvrstne zavore, vzete z r1, drugač pa premalo podatkov... koliko km ima motor, ali to dela od nekdaj, kakšne barve so diski (modra ni kaj prida)...
Objavljeno

22000 km......ne vem ,če je že prej tresel........čeljust je modre barve.......ploščice še prve.....obraba še ok.

ld

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Vcceraj zrihtal nove gume (roadsmart2 zadaj,roadsmart1 spredaj), zavarovanje, tehnični, ...

Danes prvič v sezoni z motorjem v službo. Poleg tega je pa dan kot bi bilo poletje in bom popoldan preživel kr nekje na poti ;)

jeeeeeeeeeeeeeee

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Dober dan ...

Pomlad je , včeraj sem podalkjšal registracijo , odpeljal eno proti Jezerskem , zdaj pa je čas da opravim redni servis . Najbližje mi je štern v Kranju , največ in najlepše stvari pa sem slišal o Primcu ... mogoče še kakšen predlog oz. izkušnja s strani foruma ??? Hvala lepa za kakršnkoli napotek

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Nujno !!!

Mi lahko kdo pove kaj bi lahko bilo ? Predvsem pri hladnem motorju mi pri speljevanju nekaj presunljivo zacvili , oz. zajamra , ne vem kako točno kako bi to opisal ... podobno kot slišimo jermen pri avtu , čeravno ne isto ... se mi pa zdi da se čedalje bolj ponavlja :( ... če kdo morda ve kaj o tem se zelo priporočam

Objavljeno

Hvala za odgovor , mogoče veš koliko me bo to na koncu stalo ??? Vsaj cca ...

Objavljeno

Hvala za odgovor , mogoče veš koliko me bo to na koncu stalo ??? Vsaj cca ...

327,65€ + DDV

Objavljeno

kaj ti bluziš? material za komplet sklopko cca 100 eur + delo. če pa samo drsne lamele pa še manj. to za aftermarket dele, original zna bit drago

Objavljeno

OK , hvala obema , peljem jutri pa sporočim , da ne bo dilem ... hvala in lp

Objavljeno

Dober dan ...

Pomlad je , včeraj sem podalkjšal registracijo , odpeljal eno proti Jezerskem , zdaj pa je čas da opravim redni servis . Najbližje mi je štern v Kranju , največ in najlepše stvari pa sem slišal o Primcu ... mogoče še kakšen predlog oz. izkušnja s strani foruma ??? Hvala lepa za kakršnkoli napotek

Zdravo

Meni vse že već let dela vse Servis štern. Do sedaj BP

lp

Objavljeno

Hej , hvala tudi tebi , sem se domenil v ljubljani , pa da vidimo ... ;)

Objavljeno

Evo ...

Bil na servisu , redni servis , zračni filter , oljni filter , olje , delo , zašvasal mi je še nekaj plastike na maski , sklopka se baje pri kakšni TDM - ki sliši kdaj pa kdaj , pri drugih spet ne ... skratka če bo moteče zamenjam samo lamele , sklopka sama ne drsi , zgolj pri speljevanju ko je motor mrzel včasih pojamra . Zadovoljen s servisom in zagotovilom da na motorju niso bili prevrteni kilometri in da je bil v preteklosti lepo vzdrževan in da je v dobri kondiciji . Super , 130 € in popotnica da je vse v redu ... juhuhu , hereicome ... ;)

Objavljeno

Živijo

Ve mogoče kdo, če je na ECU konektorju tudi žička od "lera", kontrolne lučke na armaturi in,če je katera barva ali št. v vrsti je?

LD

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!