Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Priporočene objave

Objavljeno

Živijo

Ve mogoče kdo, če je na ECU konektorju tudi žička od "lera", kontrolne lučke na armaturi in,če je katera barva ali št. v vrsti je?

LD

Tale stran ti zna biti v pomoč:http://jbx9.free.fr/tdm/index.php

Objavljeno

Bemtis, men je pa en splel eno crno pred nosom.... :fight2:

Objavljeno

Lep pozdrav vsem ;)

Iščem ščitnike za roke od BMW-ja 1150 GS za namontirat na Yamaha TDM 900 / 2007:

71607652330 / SET HAND PROTECTOR

http://www.teileineile.de/en/bmw-motorcycle-equipment/hand-guards/bmw-handcover-for-all-r1150gs-models

Če ima morda kdo za prodat rabljene ali pa pozna koga ki bi jih prodajal, vas prosim če mi sporočite, lahko kr na ZS.

p.s.: Zanimajo me seveda tudi vaše izkušnje ali priporočila za morebitno drugo/boljšo varianto ščitnikov ;)

Hvala,

t3hnik

Objavljeno

Ejla, a ste za to, da naredimo en spisek vseh ki imamo TDM 900 ali 850, z namenom, da se mal spoznamo in podružimo pa izmenjamo kakšna mnenja, nasvete, izkušnje , ...pa kaj spijemo seveda ;)

Jaz imam motor od decembra lani, torej vse skupaj 4 mesece in me zanima doooooosti stvari :D

pozdrav z obale ;)

Objavljeno (popravljeno)

Lep pozdrav vsem ;)

Iščem ščitnike za roke od BMW-ja 1150 GS za namontirat na Yamaha TDM 900 / 2007:

71607652330 / SET HAND PROTECTOR

http://www.teileinei...-r1150gs-models

Če ima morda kdo za prodat rabljene ali pa pozna koga ki bi jih prodajal, vas prosim če mi sporočite, lahko kr na ZS.

p.s.: Zanimajo me seveda tudi vaše izkušnje ali priporočila za morebitno drugo/boljšo varianto ščitnikov ;)

Hvala,

t3hnik

Ko se še imel TDM, tudi l.2007 sem namontiral ščitnike od Acerbisa. Sicer niso, kar se veterne zaščite tako učinkoviti kot BMW-jevi, a delujejo dosti bolj skladno pri podobi motocikla. Ne rabiš pa nič improvizirat, samo priviješ in gasa.

še link:http://www.mx1canada.com/acerbis-dual-road-handguard-led-lights.html

Aja, pri šternu v Kranju so jih imeli en čas celo na zalogi.

Popravljeno . Popravil crasher
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

A kdo ve za kaksno TDM-ko vredno nakupa? :hmm:

Objavljeno

A kdo ve za kaksno TDM-ko vredno nakupa? :hmm:

Najboljša varianta je VDVM!!!
Objavljeno

Ahhaa :D Ja ok, pol kr u trgovino... :grim

Objavljeno (popravljeno)

Ahhaa :D Ja ok, pol kr u trgovino... :grim

Če bi jaz kupoval, bi verjetno razmislil o temu: http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=5843644...čeprav barva :SS Popravljeno . Popravil crasher
Objavljeno

Barva je res mljask. :grim cena pa tud hm....sm gledu eno z manj kilometri, mnogo vec opreme, mlajsa, pa je bla mau cnej...no ja...stvar debate.

Objavljeno

Lep pozdrav vsem ;)

Iščem ščitnike za roke od BMW-ja 1150 GS za namontirat na Yamaha TDM 900 / 2007:

71607652330 / SET HAND PROTECTOR

http://www.teileinei...-r1150gs-models

Če ima morda kdo za prodat rabljene ali pa pozna koga ki bi jih prodajal, vas prosim če mi sporočite, lahko kr na ZS.

p.s.: Zanimajo me seveda tudi vaše izkušnje ali priporočila za morebitno drugo/boljšo varianto ščitnikov ;)

Hvala,

t3hnik

jest sem na mojo zmontiral od Suzuki Vstroma , pašejo vsi vijaki ki so zraven v kompletu , le v kvihte je treba tanek kanalček podrejat pa je nared.

če te zanima kako zgleda ti pošljem lahko po mail-u kako sliko moje TDM po predelavi.

LP Jože :yes:

Objavljeno

Lastniki TDM900...prosim za pomoc...

Odlocitev je skoraj ze padla, za nakup tega motorja, pa me zanima se nekaj malenkosti

- kako je kaj okreten po mestu, teza, radij, stabilnost,...

- kako se obnese na dolgih potovanjih...ture po 2000+km....imam zdravstvene tezave in me zanima udobnost, lega na motorju

- je poraba res pod pet litrov pri zmerni voznji

- rabljenih, mlajsi letniki skoraj ni v prodaji ?? tok redki, dobri, nezanimivi...

- se pozna mesanica potovalnika s sportno duso, kolkor ga reklamirajo...

- za kake voznje uporabljate ta motor...

- uporablja kdo vse tri kufre in ce je velika razlika pri voznji z dodatno tezo...slisal komentarje, da mu kufri prav lezijo in voznja bolj tekoca, potovalna...

- a grejo na tega tudi kaki drugi rori, homologirani seveda, da ne kampiram na LPPju

Visina, moc, teza,... mi odgovarja, tudi dva cilindra, ceprav bolj navajen na stiricilindrase...edino lep mi ni...jebiga...tut to steje

Tolk, ce se bo komu dalo kaj napisat....

Objavljeno

Lastniki TDM900...prosim za pomoc...

Odlocitev je skoraj ze padla, za nakup tega motorja, pa me zanima se nekaj malenkosti

- kako je kaj okreten po mestu, teza, radij, stabilnost,...

- kako se obnese na dolgih potovanjih...ture po 2000+km....imam zdravstvene tezave in me zanima udobnost, lega na motorju

- je poraba res pod pet litrov pri zmerni voznji

- rabljenih, mlajsi letniki skoraj ni v prodaji ?? tok redki, dobri, nezanimivi...

- se pozna mesanica potovalnika s sportno duso, kolkor ga reklamirajo...

- za kake voznje uporabljate ta motor...

- uporablja kdo vse tri kufre in ce je velika razlika pri voznji z dodatno tezo...slisal komentarje, da mu kufri prav lezijo in voznja bolj tekoca, potovalna...

- a grejo na tega tudi kaki drugi rori, homologirani seveda, da ne kampiram na LPPju

Visina, moc, teza,... mi odgovarja, tudi dva cilindra, ceprav bolj navajen na stiricilindrase...edino lep mi ni...jebiga...tut to steje

Tolk, ce se bo komu dalo kaj napisat....

Imel sem TDM 900 ABS in sem bil z njim zelo zadovoljen. Edino kar me je motilo je bilo to, da me je že po par 100 km bolela rit (sedi se dokaj pokončno). Pelješ se lahko komot s 4,5 l/100km, tako da je pravi šparovc. Pri odpiranju plina pa zelo rad cukne. V nizkih vrtljajih trese (dva cilindra), hitro pa prideš v rdeče polje - dosti šaltanja. Vetrna zaščita je dobra (imam 189 cm). Z eno besedo DOBER MOTOR.

LP,

Zoki

Objavljeno

Zoki5, hvala za konkreten odgovor...take informacije so mi vazne pred nakupom...

Mal me skrbi tista boleca rit...hehe...verjetno, bo pa kar ta motor dokoncna odlocitev...idealnega tko ni...

Objavljeno (popravljeno)

ti bom poskušal odgovoriti na vprašanja:

Lastniki TDM900...prosim za pomoc...

Odlocitev je skoraj ze padla, za nakup tega motorja, pa me zanima se nekaj malenkosti

- kako je kaj okreten po mestu, teza, radij, stabilnost,... vse je odvisno od voznika, ampak načeloma dovolj okreten motor, ni pretežek

- kako se obnese na dolgih potovanjih...ture po 2000+km....imam zdravstvene tezave in me zanima udobnost, lega na motorju - odvisno od tvoje kondicije, na začetku sezone te rit boli po 200 km, na koncu sezone po 500 km. Položaj na motorju je udoben, če imaš težave pa razmišljaj o menjavi ali pretapeciranju sedeža. Na turah (2000 km +) se odnese odlično (Korzika, Grčija)

- je poraba res pod pet litrov pri zmerni voznji - odvisno od definicije zmerne vožnje :) Resno: na turah po Balkanu je poraba šla do dobrih 4 litrov, polno otovorjena pri hitenju po avtocestah tudi do 7 litrov

- rabljenih, mlajsi letniki skoraj ni v prodaji ?? tok redki, dobri, nezanimivi... - tako kot za druge modele velja, da je važno kako je vzdrževan in ne koliko star. sicer pa je TDM 900 10 let na sceni, zato jih novih verjetno ne kupujejo več

- se pozna mesanica potovalnika s sportno duso, kolkor ga reklamirajo... - se pozna - dobro gre, ima dobre zavore, udoben je

- za kake voznje uporabljate ta motor... - vse sorte: lahko za vožnjo v službo, skok po mestu, največkrat pa za daljše izlete

- uporablja kdo vse tri kufre in ce je velika razlika pri voznji z dodatno tezo...slisal komentarje, da mu kufri prav lezijo in voznja bolj tekoca, potovalna... - uporabljal sem tudi vse tri kufre in je takrat vožnja res bolj tekoča in potovalna, ampak vzrok je zadnje vzmetenje, ki je preobremenjeno (plavajoče), posledica pa tekoča vožnja :) Dodatna teža se kar pozna, ampak tako je tudi na vseh drugih primerljivih motorjih

- a grejo na tega tudi kaki drugi rori, homologirani seveda, da ne kampiram na LPPju - gredo, ampak pazi za kateri model (nekateri so homologirani le za RN 08 in RN 11, ne pa za novejše)

Visina, moc, teza,... mi odgovarja, tudi dva cilindra, ceprav bolj navajen na stiricilindrase...edino lep mi ni...jebiga...tut to steje

Tolk, ce se bo komu dalo kaj napisat....

Popravljeno . Popravil Basko
Objavljeno

Basko...tudi tebi najlepsa hvala...

samo se potrdilo, da se nisem narobe odlocu, ko sem ga danes narocu...

Objavljeno

Fajn si se odloču. Če te bo sedež nerviral, ga pa lahko še vedno daš predelat.

Objavljeno

@mataur: moje izkussnje so da na poti 150km moram 10x popravit svoj polozzaj na sedezzu. nimam pa izkussenj z drugimi motorji saj je tdm moj prvi motor ever ;) glede porabe ti moram povedat da jaz ne ssparam :D najvecc sem uspel naredit 420km s polnim rezervarjem . najmanj pa 300 (malccek bolj divja vozznja).

Objavljeno

bi samo komentiral glede zdr. tezav. predelan sedez ne bo bistveno olajsal tezave,ce so le te na hrbtenici zgoraj. vsaj pri meni ni razlike,rit je pa definitivno na boljsem.

tdmka je krasen motor,veliko km zelim.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!