Snečer Objavljeno Avgust 8, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2016 ukrepi to je za bemfle nastavek evo danes do Calaisa, formula1 mcshit poleg itd. jutri pa se počasi prestavim na izhodišče za fr. alpe tak da to ni več iom, bom pa še tu pisal, da ma zadeva rep in glavo ps noče nalagat, napaka -200 sohen in Bmflar 2
Popularna objava Snečer Objavljeno Avgust 9, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 9, 2016 Poleg Ženeve se pripravljam za jutrišnje vzpone RobiRoberto, skalar36, Kmet2 in 10 others 13
Popularna objava Snečer Objavljeno Avgust 9, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 9, 2016 še malo o AC V UK niso ne vem kaj, nemarno okoli, smeti, nemarni servisi, smeti... delo na cesti nonstop, gužve, maš delo na cesti tudi 30km, nikakvo označeno kdaj bo konec...skratka splošen vtis AC bogo, naruka po viaduktih, sploh Birmingham...zelo malo postajališč! Francija pa kot da in noč, za prste obliznit, lep asfalt, urejeno, čisto, vse vzorno označeno..postajališč kolko hočeš, vse v nulo seveda v uk je free, v franciji odšteješ, a dobiš kot se šika Slovenija je bližje Franciji... ... sicer sem bil že v UK, a opažam da je to zanemarjen imperij ni čudno, da sem trga, ko pridejo v Slovenijo Maximus, Mavti, Lukec1 in 7 others 10
Popularna objava Snečer Objavljeno Avgust 10, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 10, 2016 8.dan malo jaće, Francoske Alpe, hudi prelazi, vreme v nulo... Velika alpdka cesta, Hanibal šel preko, Napoleon, sami lumpi jutri še la Bonnete, še višje od Stelvia, pol pa transfer ita, počasi Stelvio, Dolomiti (gavia, giovo) mogoče kopanje v jezeru Iseo Mitaska počasi prihaja do tw oznake sicer še fino deluje na cesti že gske, multištrudli pa kar nekaj versačejev hotel lep, garaža, sem raje v italijo skoknil spat, pa pizzo bi jedel blizu Briancona sicer.. danes blo planiranih 360 pa je obvoz dodal še malo, sicer dokaj na easy Joker, izibajker, RobiRoberto in 32 others 35
Popularna objava Snečer Objavljeno Avgust 10, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 10, 2016 lokalni pajzl in calzone, navrh pa še enga zokija iz kioska, saj je poletje DXR16, Tačka, Bmflar in 17 others 20
Popularna objava Snečer Objavljeno Avgust 10, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 10, 2016 ena iz tt, po levi je "padel" Matej207, RobiRoberto, DXR16 in 11 others 14
Popularna objava Snečer Objavljeno Avgust 11, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 11, 2016 9.dan najjaći prelazi v Alpah, la Bonette 2802m, Izoard, Vars etc... sem v ita jezero Iseo, se nastavljam za Gavio, Stelvio... brezveze postaja, ker se ponavlja zadeva Nearrain, Tačka, CINDAPP in 26 others 29
sohen Objavljeno Avgust 12, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2016 Bravo,fant!Tako se dela. UnionJack in Matej207 2
Popularna objava Snečer Objavljeno Avgust 12, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 12, 2016 10. dan, Gavia, Stelvio pa še kakšen malo je bilo zdrizasto v hribih, a naroda kot da delijo...sem tudi sam eno vzel... Sem na Tirolsko obrnil, dovolj je bilo, jutri domov ne gre vse naložit, čudn je tale ms forum... izibajker, DAMI34, Joker in 15 others 18
Popularna objava Snečer Objavljeno Avgust 12, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 12, 2016 kaj sem jedel, to mojo "prijateljico" zanima, pa kje spim lol Tačka, skalar36, pik1 in 9 others 12
Popularna objava Snečer Objavljeno Avgust 13, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 13, 2016 11. dan odhod proti Metropoli. Prvo je sledilo izobraževanje, ob poti ogled vasi "Going am Wilden Kaiser", znano po Bergdoktorju Nato sem tehtal ali bi prepeljal Veliki Klek ali eno vzporedno in padla je slednja, a so me spekli za tunel, sicer pa lepa cesta. Vožnja po Dravski dolini, obvezen postanek Lurnfeld (Lurnsko polje) http://www.hervardi.com/legenda_o_lurnskem_polju.php Obrok v Celovcu, kjer se skočil po igračo in pred trgovino versys mk1 pri MCu Versys 1000 mk1... smo se "našli" Nato pa zaključek izleta preko lokalne TT proge, Golica , kjer so že bili prisotni člani MSja, @davidg To je to. p.s. že spucal Tehničnih težav na izletu ni bilo nobenih, le enkrat mi je na tla padla čelada, nič posebnega. Kakšen album še čakam, UK je posejan z radarji, v Avstriji sem pazil, drugje pa upam, da na Slovaško pošljejo poizvedbo Še malo suhoparnih podatkov. Ko mi bo, še kakšne fotke, video in koristne info. Route planner DAMI34, skalar36, Maximus in 19 others 22
Popularna objava Snečer Objavljeno Avgust 13, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 13, 2016 Malo ftrinkov iz "tekme" kak so me s ketne spustli s trajekta, pol sem snel konja in nato steza Lukec1, Kmet2, skalaprava in 14 others 17
Kmet2 Objavljeno Avgust 13, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2016 Takšen lep izlet , takšne lepe slike in tako grd motor hajoktejn, bojc84 in lukec 3
alko1 Objavljeno Avgust 13, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2016 Sneci Zdej ko boš nove Mitaske ubu greš pa lahko okol sveta DAMI34 in Kmet2 2
UnionJack Objavljeno Avgust 14, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2016 postena pot. tud kar konkretni odseki. bravo! sohen in hajoktejn 2
Snečer Objavljeno Avgust 14, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2016 Še preostale fotke. https://goo.gl/photos/YuuavFGwkiUgApbo7 DAMI34, robot, hajoktejn in 6 others 9
Snečer Objavljeno Avgust 14, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2016 V originalu je hitrejši od tramvaja, jaz sem moral ustavit Evo ene probne sohen, Lukec1, RobiRoberto in 5 others 8
Snečer Objavljeno Avgust 20, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2016 1. dan Maribor-Graz-Passau-Frankfurt-Koln-Genk (1085km), 13ur Odhod 5:00, prihod 18:00+ Prvi presežek izleta, ko prevoziš 1000km+ po AC, za nekatere bogoletna zadeva. V bistvu pa nič posebnega, vozil sem okoli 105-110kmh na ročni tempomat (nekje med 5000-5500rpm). Prvi dan izleta je človek itak najbolj svež, tako da je vožnja bila prijetna in do Frankfurta (800km+) tudi suha. Vedno gostejši oblaki so napovedali dež, ustavil sem kar na AC (delo na cesti), 4 blinkerji, se v miru oblekel in obul za dež in dalje. Nato je kakšno uro deževalo in se končalo s pršenjem. Do Belgije se je dež polegel. Dremal v tem hotelu, ugodno, čisto, motor za zaklenjeno visoko ogrado+pes. V bližini je italijanska restavracija. http://www.hoteldeschacht.be/ (preko booking.com) 2. dan Genk-Bruselj-Dunquerke-(trajekt)-Dover-Birmingham-Stoke on Trent (267km+384km). Odhod 7:00, Prihod 19:00+ Vreme se je uredilo, suho, lepo, v okolici Bruslja zastoji, z motorjem se je dalo vse lepo obvozit, se umikajo. Za prehod čez kanal sem se odločil za trajekt, pri tej firmi spodaj in sicer iz bližnjega pristanišča Dunquerke in ne iz Calaisa, ki je malo dlje. Tistih 30 minut, kar več pluješ, se bi sicer vozil oziroma čakal. http://www.dfdsseaways.com/ Internetna vozovnica s črtno kodo, lep pristaniški terminal, srečal še enga našega motorista na poti na Škotsko, čas na trajektu je v pogovoru takoj minil. Prihod v UK in vožnja po levi mi ni predstavljala neke težave, saj sem tovrstne izkušnje že pridobil pred leti z avtomobilom na UK pa tudi na Malti. Sicer pa po hitri cesti, avtocesti, itak ne moreš narediti kaj hudo narobe, poleg tega pa ti pomaga navigacija. Avtocesta v UK je bila nabita, zastoji, delo na cesti desetine kilometrov, tudi sama avtocesta slabša, nemarno okoli, malo postajališč, skratka čisto druga slika napram Evropi. Povrh vsega pa imajo še med črtami talne "stebričke", tako da je potrebno biti pri menjavanju pasov kar previden oziroma vožnja čez njih z motorjem ni prijetna. In to po celi AC. Vreme je bilo ok, suho, le proti koncu dneva se je hotela pojaviti ploha, spet sem se preventivno oblekel na AC (delo na cesti, teh res ne manjka), a ni bilo nič posebnega. Hotel preko bookinga, čisto ok, v bližini Indijska restavracija, kjer sem poizkusil večerjo in prvi mali pirček. http://www.hotelscombined.co.uk/Hotel/Great_National_Newcastle_under_Lyme.htm 3. dan Stoke on Trent-Liverpool-(trajekt)-Isle of man-Douglas-prvi trening na TT progi (98km+60km na IOM) Odhod 8:00, Prihod na IOM ob 15:00 oziroma 14:00 po njihovem času Ta dan je bil že na easy, slaba urca do Liverpoola, kjer sem imel trajekt za Isle of Man ob 11:15. Lep katamaran, hitra zadeva, izpluje iz čistega centra Liverpoola, pontonski most, zanimivo. Poleg sidrane vojaške ladje. Firma trajekta https://www.steam-packet.com/ , vendar sem karte kupil preko http://www.aferry.com/ , saj preko njihove strani nekako ni šlo z nobeno kartico, isto tudi pri tem posredniku https://www.manxferries.com/ . Aferry je ponujal malenkost dražjo karto, vendar plačilo preko paypala, kjer je vse steklo gladko, dobil pa sem le referenčno številko na email, karto pa na check inu. Prav vse sem rezerviral že doma, od vseh trajektov, hotelov, vse je bilo v nulo, vsepovsod prišel točno, praviloma prvi, pole position. Plovba s katamaranom, na katerem je bilo tudi nekaj motoristov, je trajala 2 uri in pol. Načeloma bi lahko z lahkoto prišel na IOM že drugi dan, saj katamaran pluje 2x dnevno, drugi pripluje na otok okoli 23. ure, vendar sem šel raje na ziher varianto. V Liverpoolu sem bil resnično prvi za trajekt, so ravno v času mojega prihoda odprli rampo in zaganjali računalnike. No, nato zgodaj popoldne prihod na Isle of Man, prvo do hotela, ki je bil na rivi kilometer proč, nato pa popoldansko spoznavanje legendarne proge TT mountain course in nazaj v Douglas. Mobitel mi ni deloval, saj Telemach ne omogoča gostovanja na tem otoku, ki ne spada pod krono oziroma ni v EU. Imajo nek svoj status, malo so prilepljeni na kraljico pa spet ne. V bistvu itak boljše, da ni gostovanja, ker je cena enega SMS okoli 3 eur, če sem prav videl. Sicer pa za vstop na otok ne pokažeš nobenega dokumenta, čekirajo te v Franciji za vstop v UK, nakar spada IOM v notranje območje UK in se prosto "šetaš". Prav tako ne velja seveda zdravstveno zavarovanje, zato sem pač posegel po corisu. Plačuješ pa itak vse s karticami (obična maestro, visa, master...), s kešem tam kaj dosti ne operirajo, sicer pa jemljejo funte (sem mel 100 poleg), a lahko vrnejo tudi svoje funte, ki pa niso vnovčljivi v UK. V hotelu prvotno tudi ni deloval wifi internet, zato sem se v domovino javil iz "gostilne". Otok lep, zanimiv za videt (spominja na Škotsko), opazil nenormalno veliko tabel za prodajo nepremičnin, skratka veliko se prodaja, veliko je praznega. Proga TT kr nekaj, prvo po ulicah, po vasicah, malo po hribih (ta del je najlepši) in to je to. Neverjetno, da je lahko takšna vukojeb... motociklistična meka. V drugi tretjini "proge" asfalt ni preveč dober, je precej neraven, grbine, tako je zadeva še bolj nevarna. Sicer pa je bilo v času mojega obiska Britansko tekmovanje v enduru. http://www.iomevents.com/package_page_319642.html Zadeva me ni posebej pritegnila, da bi si šel ogledat, bokse oziroma kamp, ki je bil prosto dostopen. Sem pa tretji dan slučajno malo spremljal start, ko sem si ogledoval tribune. Nato pa moj prvi krog po TT mountain course Najjaći krog je 17minut+ robot, stuhec, Scarabeo 500 in 6 others 9
Snečer Objavljeno Avgust 20, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2016 4. in 5. dan Raziskovanje po otoku in še 2x sem prevozil TT mountain course. Lepa mesteca, znamenitosti, skratka cela runda okoli otoka je okoli 130km+, zelo na easy, uživanje, za kopanje ni bilo. Na IOM sem imel lepo vreme, temperature okoli 20 stopinj, večinoma sončno ali nekje vmes, skratka sreča z vremenom. Drugi dan je v hribih malo močneje pihalo, južni veter. Najbolj slikovita znamenitost na otoku je zagotovo tole https://en.wikipedia.org/wiki/Laxey_Wheel (pogledal, plačal) +vožnja s tramvajem na konja, električni gorski tramvaj, parni itd. V kraju Peel (lušno pristanišče, potekala jadralna regata) sem si ogledal (plačal) ruševine gradu. http://www.manxnationalheritage.im/attractions/peel-castle/ Sam Douglas (glavno mesto) se mi ni zdel hudo turistično oblegan, nekih lokalov sploh ni bilo ob rivi, kafičev kot smo jih navajeni. Ceste na samem otoku ne preveč dobre, nekje vmes (veliko tresavice, grbin), obnovljeni odseki pa seveda ok. Za videt, doživet, se zapeljat po progi in to je to. 2 polna dneva in eno popoldne so povsem dovolj, da vse vidiš in doživiš. Prehranjeval sem se v MC'Donaldsu, Sparu (ob hotelu), skratka brez tveganj. Ostalo razvidno iz fotk v albumu. Pa še malo TT odsekov 6. dan Isle of Man-(trajekt)-Liverpool-Dover-(trajekt)-Calais (480km). Odhod 7:30, Prihod 21:00 (20:00 po UK) Ta dan je potekal transfer po UK do Dovera, kjer sem imel check-in ob 17:35 (izplutje pa ob 18:20). Trajekt iz IOM bi naj v Liverpoolu pristal okoli 10. ure, vendar smo čakali v pristanišču, ker se je ravno takrat nekdo spomnil, da je potrebno izplutje vojaške ladje. Zamuda mi ni bila preveč všeč, saj bi to pomenilo, da bom zamudil trajekt v Doveru, kjer sem bil vezan na uro, glede na izkušnje transferja po UK pa zaradi zastojev in del na cesti potovanje tudi ni prehitro. A se je ponedeljek izkazal nasprotno, vožnja po AC v UK je potekala brez večjih zastojev, tako da sem prispel v Dover še prehitro in tam so mi celo ponudili, da lahko grem na drug trajekt, vendar za Dunqerke, kar sem odklonil, saj sem imel v Calaisu prenočišče. Zaradi tragedije v Nici ne "komplicirajo" (Angleži) in če zamudiš zaradi francoske stroge kontrole, lahko greš na drug trajekt, čeprav imaš rezervirano na uro (no jaz sem bil prehiter) Tako sem lepo počakal na "pravo" ladjo, na njej povečerjal in v hotel F1. http://www.hotelf1.com/gb/hotel-2454-formule-1-hotelf1-calais-coquelles/location.shtml tak še nisem videl, da ga zvežejo, pa sem že veliko trajektof dal skozi ta je očitno za bemfle prirejen 7. dan Calais-Reims-Dijon-Geneve (846km) Odhod 7:00, Prihod 19:00+ Ker se nisem hotel vračati po isti poti proti Sloveniji, sem se odločil (seveda že doma), da naredim dva izleta in sicer še z obiskom najjaćih prelazov v Evropskem hribovju. Tako sem opravil avtocestni transfer po Franciji do Ženeve oziroma v bližino, še v Franciji. Francoska avtocesta na tej trasi je odlična, čisto, urejeno, postajališč takšnih in drugačnih, ni da ni, sicer to plačaš, za 800km+ je prišlo okoli 30 EUR (plačal s kartico Visa Electron, zelo podoben sistem kot v Italiji). Dan je bil lep, prijetne temperature, lahko sem občudoval lepo obdelovano fr. pokrajino. Obedoval v Mc'Donaldsu in še nekaj za zjutraj iz trgovine. http://www.hotelf1.com/fr/hotel-2385-formule-1-hotelf1-geneve-saint-julien-en-genevois/index.shtml 8. dan Geneve Col de la Colombiere 1613m Col de Saisies 1633m Col de L'Iseran 2270m Col du Galibier 2642m Col de Lautaret 2054m Cesana Torinese (364km) Gorski del izleta se je začel v začetku z obvozom, saj so delali most v neki vasi, tako sem peljal čez Col de la Colombiere, ki sem ga letos videl tudi na Touru, nato pa je pot potekala po zgoraj naštetih prelazih. "Zgodbe" enake kot v Dolomitih, kolesarji, motoristi, avtodomi, vendar ne tako hudo obljudeno. Zanimiv je bil prelaz Col du Galibier, ker se lahko pelješ preko ali skozi tunel. https://sl.wikipedia.org/wiki/Col_du_Galibier Skratka vozil sem po trasi Velike Alpske poti, to je od Ženeve pa do Nice. https://en.wikipedia.org/wiki/Route_des_Grandes_Alpes Spanje sem prvotno hotel rezervirati v Brianconu, a sem zaradi prezasedenosti rezerviral v sosednji Italiji, par km vstran. http://www.hotelchaberton.com/ hotel z garažo, na nivoju, prijazno osebje. Večerjo sem si privoščil v lokalni piceriji, pice že dolgo nisem jedel. 9. dan Briancon Col D'Izoard 2365m Col de Vars 2123m Col de la Bonette (2715m in 2802m) Col de la Lombarde 2350m Torino Milano Lago d'Iseo (575km) Tudi to je bil dan presežkov, izjemni prelazi, najvišji v Evropi, lepo vreme, razgledi, dobre ceste, ni da ni. Prihod pozno popoldne v kraj Predore, Beach hotel Eurovil. Soliden hotelček, v ceni tudi "zapestnica" za kopanje v zunanjem bazenu ali jezeru. 10. dan Predore Passo di Gavia 2652m Passo Stelvio 2757m Passo di Resia 1504m Innsbruck Tufels (okoli 360km) Ponovno dan v gorah s hudimi prelazi, malo več prometa, na Stelviu "Gardaland", na obeh najjaćih prelazih je malo rosilo, vendar ni hudo vplivalo na vožnjo in razglede. Spal in jedel v gostilni http://www.neuwirt-tulfes.at/ , lepo urejeno, prijazni, motor v garaži. Ta dan sem rahlo spremenil ruto zaradi vremena in šel direktno na Passo di Resia, namesto na Passo Giovo (Jaufen Pass), itak sem ga že videl, tako da sem izbral lažjo varianto. 11. dan Tufels Kitzbuhel (Bergdoktor) Lienz Celovec Lavamund Golica Metropola (cirka 480km). Zadnji dan sem imel v planu še vožnjo čez Gerlos in Veliki Klek (oboje že videl), ker pa je bila jutranja meglica (dan je bil sicer potem lep, vroč), steza pa mokra, sem se raje zapeljal v Bergdoktor vas, nato pa počasi po Dravski dolini preko Golice domov. Klasika čez Golico robot, NumLock, DAMI34 in 4 others 7
Popularna objava Snečer Objavljeno Avgust 20, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 20, 2016 ------------------ Motor je deloval brezhibno, nudi dovolj udobja na takšni vožnji. Malo me je skrbela guma, ali bo zdržala takšno pot, saj sem od doma krenil s prevoženimi 8k+, po mojih izračunih pa bi morala držati še 6k. Za vsak primer sem ob poti poiskal (naložil v navigacijo) še nekaj moto delavnic za pnevmatike, vendar ni bilo potrebe, saj se je moj izračun pokazal za točnega. Dejansko je gumo bolj obrabljalo hribovje, kot pa avtocesta. Vrhunsko načrtovano, vse štimalo v nulo, samo vozil in so mi vsepovsod odpirali vrata in vlekli kartico. Drugih posebnosti ni bilo, porabil dva spreja za ketno iz Lidla (3,98 EUR oba), enkrat mi je čelada padla na tla (veter), vendar k sreči ni priletela na vizir (itak sem mel rezevnega svetlega poleg). Od alkohola spil en mali pir (King Fischer) in en velik brezalkoholni. Na cesti prav nobenih posebnosti, scen, enkrat sem se v UK pri prerivanju malo s torbo (ki je mehka) dotaknil enga avta, ki je bil preširok, sicer nobenih izsiljevanj, škarjic ipd ... Kitajske poletne rokavice za 9,99 EUR so zdržale. Vrednost celotnega izleta okoli 1500 EUR. Vse ostale fotke so tukaj: https://goo.gl/photos/YuuavFGwkiUgApbo7 (žal ni več picase, ampak bedni google photos) Vsi videoposnetki so tukaj v seznamu predvajanj: Vsi podatki za GPS so tukaj: http://snecer-poi.blogspot.si/2013/01/isle-of-man-tt-poi-2013.html Ob 13. 8. 2016 at 23:20, Kmet2 pravi: Takšen lep izlet , takšne lepe slike in tako grd motor Verjetno bolje kot malo lepši motor v garaži ali na tleh... pa še alarma ne rabi... Gonca, sohen, tomash in 8 others 11
Kmet2 Objavljeno Avgust 20, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2016 Snecer Verjetno bolje kot malo lepši motor v garaži ali na tleh... pa še alarma ne rabi... Danes si pa razigran vidim ,kaj že dolgo nisi sral pa ti nabija v glavo in dobivaš usrane misli ....pejt kakat nooo
Popularna objava Snečer Objavljeno Avgust 21, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 21, 2016 Še malo zajeman in to je to. Lep pozdrav do prihodnjič. ...., Kmet2, BIF in 9 others 12
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se