RHonda Objavljeno Marec 29, 2008 Opozori Objavljeno Marec 29, 2008 ...ampak zato, ker dejansko je :OK: Je bil pa sigurno najlepši 98-01, najbolj skladna oblika. Vsaj števce ma tud še normalne :worship:
fossil Objavljeno Marec 30, 2008 Opozori Objavljeno Marec 30, 2008 Je bil pa sigurno najlepši 98-01, najbolj skladna oblika. Vsaj števce ma tud še normalne :worship: števcev si nebi mogu želet bol preglednih kot na 01 :worship:
aselak Objavljeno Marec 30, 2008 Opozori Objavljeno Marec 30, 2008 Tako ja števec je odletnika 03 naprej tko kto...digitalni obratomer mi nikakor ne paše :rolleyes: poleg tega ko je mocno sonce se res slabo vidi. No ko sem zatamnil prednje steklo se je zadeva izboljšala. Naslednji motor bo imel obratomer analog .Drugače sem pa brez pripomb.
Red Objavljeno April 1, 2008 Opozori Objavljeno April 1, 2008 Ma kdo kake iskusnje s prve roke,kako se obnasa,ima kaksne velke minuse?? Tudi med 01 in 02 so drobne razlike - iz glave se spomnim, da so bile spremembe na vilicah (premer cevi), drobne stvari na geometriji, za diske nisem prepričan. Parkrat sem zajahal 2001, pa je imela katastrofalen, obrabljen par D207. Pomanjkljivosti, ki se jih spomim z moje (so pa vse rešljive): - ob ostrih nagibih, predvsem na pisti, je nasedala z stopalkami, ampak brez vsakršnega vpliva na vožnjo, ni vznemirilo motorja nikoli - z novim parom D207 RR je potresel prednji konec, enkrat in takrat konkretno :alien1: ... - v povezavi s prvim minusom, nizko postavljenimi stopalkami, hangin' off utruja In precej dobrih stvari je :rolleyes: : -agregat je bil zakon, minđa je prijela pri nižjih vrtljajih, brez značilne luknje v srednjih in se rada vrtela, na odvzemanje in dodajanje gasa se odziva zelo mehko. -vzmetenje zadaj, drugače hiba 600 klase, zelo solidno, brez pumpanja na močnih pospeševanjih -zavore zame osebno odlične, ni ga čez dober občutek pri doziranju... Je tudi dihala za ovratnik lepim 636 03-04 letnika :naughty:
ProdriveR Objavljeno April 2, 2008 Opozori Objavljeno April 2, 2008 Torej navadna 2001 Zx-6ka,se ni imela 636 kubikov? V primerjavi z einspricom je pa kolk obcutiti razliko?? Okej,mal je najbrz v porabi,kaj pa samo obnasanje motorja??
fossil Objavljeno April 2, 2008 Opozori Objavljeno April 2, 2008 ne, navadna ima 599ccm, obnašanje neprecenljivo!
ProdriveR Objavljeno April 3, 2008 Opozori Objavljeno April 3, 2008 Dej to malce bolj podrobno razlozi :) A je na furgazer bolj "zivcna" al kako?
fossil Objavljeno April 3, 2008 Opozori Objavljeno April 3, 2008 (popravljeno) motor sploh ni živčen, na dodajanje plina se odziva takoj in po želji, razen v zelo nizkih obratih...nekje pod 3,5k rpm (počasna vožnja po parkirišču) me včasih malo preseneti ko cukne, ker sem nepreviden z plinom! nad temi obrati pa ni problema, moči ima dovol, ker ima fergazerje so možni popravki vsebine ali celote in s tem večja moč (če bi se komu zdelo premalo)! do cca 8k rpm vleče zvezno brez presenečenj, naprej sicer tudi vleče dokaj zvezno, samo krivulja je zelo strma (motor znori) in pri 14k rpm si takoj, gre pa tudi brez problema naprej v rdeče polje. po speljevanju lahko takoj začneš menjati tudi do šeste in motor brez problema vleče dalje. za normalno prehitevanje tudi ni potrebno menjati, tudi v spodnjem delo obratovanja motorja (pod 8k rpm). ninje na "štrom" pa še nisem vozil! Popravljeno April 3, 2008. Popravil fossil
_Nejkooo_ Objavljeno April 3, 2008 Opozori Objavljeno April 3, 2008 motor sploh ni živčen, na dodajanje plina se odziva takoj in po želji, razen v zelo nizkih obratih...nekje pod 3,5k rpm (počasna vožnja po parkirišču) me včasih malo preseneti ko cukne, ker sem nepreviden z plinom! nad temi obrati pa ni problema, moči ima dovol, ker ima fergazerje so možni popravki vsebine ali celote in s tem večja moč (če bi se komu zdelo premalo)! do cca 8k rpm vleče zvezno brez presenečenj, naprej sicer tudi vleče dokaj zvezno, samo krivulja je zelo strma (motor znori) in pri 14k rpm si takoj, gre pa tudi brez problema naprej v rdeče polje. po speljevanju lahko takoj začneš menjati tudi do šeste in motor brez problema vleče dalje. za normalno prehitevanje tudi ni potrebno menjati, tudi v spodnjem delo obratovanja motorja (pod 8k rpm). ninje na "štrom" pa še nisem vozil! ninja na štrom je kar živčna, precej bolj od naprimer cbr 600 rr, žal pa nisem še vozil stare ninje na fergije, tak da težko primerjam...pomoje mora pa bit neke razlike, ker tudi 03/04 imajo enih 6-7 konjičev več kot 01/02, pa tud tehnologija je novejša in bi se moralo nekje poznat ne :D
ProdriveR Objavljeno April 4, 2008 Opozori Objavljeno April 4, 2008 A so pri letniku 01 kake posebnosti,pri katerih mors bit pri nakupu oz. ogledu se posebej pazljiv??
fossil Objavljeno April 4, 2008 Opozori Objavljeno April 4, 2008 niti ne, stanje gum, stanje izpušnih cevi (če so vijolične je motor velikokrat videl rdeče obrate ali pa bil veliko blizu), kdaj je bil opravljen servis, v kakem stanju je veriga in verižna zobnika, stanje premz poken, (stanje plastik), če delajo vse luči in žmigavci, če se ob spustu balance pelje naravnost,..pač standard pa ziher sem še kaj pozabil
JeRn3j Objavljeno April 4, 2008 Opozori Objavljeno April 4, 2008 nekaj napak si povedal... baje gre samo po sebi že v eno stran auspuh ni nujno teran v marijo in še več če so krivine modro-vijolčne (je to nekej normalnega) problem je če so rdečkasto črne... tam pa motor ni bil pod rdečim poljem :grrr ostalo so pa sam detajli ... gue,plastike,bremzploščice, ketna itd.
fossil Objavljeno April 4, 2008 Opozori Objavljeno April 4, 2008 men gre sam v eno smer - naravnost :kva2: (mogoče pride razlike ča ga nosiš na levo ali desno O:-) ). sem pa na začetku povedal da nič posebnega...se pa opravičujem zaradi napake v barvi, ni pa nujdo da so krivine rdečkasto črne če je biu motor veliko ob/nad rdečim, lahko ostanejo vijolične, predvsem ob kratkotrajnih izbruhih vročine, ki še ne prodrejo v materjal da bi povsem spremenile strukturo! z kratkotrajnimi izbruhi vročine pa mislim to, da je motor biu gnan v rdeče, ampak malokdaj oziroma malo držan v rdečem, karje povsem dovol da se krivine obarvajo vijolično ne rdeče! ni pa blagodejno za sam motor!
Red Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 Lastniki 6-k 03-04 ....katero sintetično olje gre vašim ljubicam najmanj v slast? Fuchs-ove sintetike so precej lačne, pa Mobilove pol-sintetike tudi....za ostala pa nisem zasledil informacij. Malce nehvaležno vprašanje, vem...pa vseeno hvala.
straza Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 mene sam neki zanima jst sm dons prpelu dam ninjo 636 2005 pa me zanim kako se 1. sedež da dol :whistle: :whistle: hvala
k0ci Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 huh lepa lepa :worship: če češ dat sedež dol moraš tisti dve črni plastiki pod sedežem na obeh straneh dat dol, potem pa šele odšraufat sedež
straza Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 huh lepa lepa :worship: če češ dat sedež dol moraš tisti dve črni plastiki pod sedežem na obeh straneh dat dol, potem pa šele odšraufat sedež hvala za pomoč
aselak Objavljeno April 8, 2008 Opozori Objavljeno April 8, 2008 Lastniki 6-k 03-04 ....katero sintetično olje gre vašim ljubicam najmanj v slast? Fuchs-ove sintetike so precej lačne, pa Mobilove pol-sintetike tudi....za ostala pa nisem zasledil informacij. Malce nehvaležno vprašanje, vem...pa vseeno hvala. Sam sem imel v masini motul 300v factory. Pa mi ga je kar veliko pozrlo...Zato sem šel nazaj na polsintetiko :whistle:
reesko Objavljeno April 8, 2008 Opozori Objavljeno April 8, 2008 (popravljeno) Lastniki 6-k 03-04 ....katero sintetično olje gre vašim ljubicam najmanj v slast? Fuchs-ove sintetike so precej lačne, pa Mobilove pol-sintetike tudi....za ostala pa nisem zasledil informacij. Malce nehvaležno vprašanje, vem...pa vseeno hvala. jaz mam motul 300V factory, ampak ti težko rečem ker sem ga ravno zdaj noter nalil pred kakimi 150 km, prejšnji lastnik pa nevem kaj je noter daval, ampak neke fejst olja ni pilo...bom ti po kakih 1000 km povedal kolk ga je kaj spilo, no pa tud če ga fejst pije, je motorju treba privoščit najbolje (se pravi full sintetiko) in ne šparat na olju, ker ni to neki jaki strošek Popravljeno April 8, 2008. Popravil reesko
reesko Objavljeno April 8, 2008 Opozori Objavljeno April 8, 2008 Sam sem imel v masini motul 300v factory. Pa mi ga je kar veliko pozrlo...Zato sem šel nazaj na polsintetiko :whistle: nevem zakaj šparaš na olju, od tistih 40 eur več, kaj daš za full sintetiko na pol leta ko menjaš olje, pomojem noben nebo ravno kruha stradal :D
miha Objavljeno April 8, 2008 Opozori Objavljeno April 8, 2008 kaj vam te mašine tok pijejo ola kaj pa MOTUL 7100
JeRn3j Objavljeno April 8, 2008 Opozori Objavljeno April 8, 2008 kaj vam te mašine tok pijejo ola kaj pa MOTUL 7100 mam jst zaenkrat super... nobene spremembe v količini olja... že dobrih 700km isto :)
straza Objavljeno April 8, 2008 Opozori Objavljeno April 8, 2008 fantje men sam neki zanima nima nc v zvezi ninjo.. sam zanima me a kdo pozna kšno trgovino k majo barvne vijake? k neki jih ze mam od prejšnega lastnika.. hvala
fossil Objavljeno April 8, 2008 Opozori Objavljeno April 8, 2008 Louis jih ma, zdej so tud v Lj na celovški (dobavitelji)!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se