Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 6 R 636


zviz

Priporočene objave

Sam je res smotano najt, včeraj se mi je ravno dalo po netu brskat, pa sem si rekel ti bom probal ponajt kakšen pameten link za download.. Po 40 min brskanja nič pametnega, samo eni torrenti ki zahtevajo registracijo in plačilo :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala DeX, saj eden,...teh torentu za plačilo sm tud js neki najdu

usi so neki pameten, da naj grem na emule, pa google...ni!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a v tej temi še kdo brca???

res bi rabu navodila uporabnikom za letnik 2001

Živjo... jest imam navodila doma, samo ne vem a je za letnik 01, ker imam za več motorjev.... tko da, ko pridem domov in pogledam, sporočim kaj imam. :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a v tej temi še kdo brca???

res bi rabu navodila uporabnikom za letnik 2001

Z uporabniškimi navodili je tako, da ga dobiš brez problemov pri uvozniku - v večini primerov kar zastonj... Zato pa nihče tega ne daje na internet.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo... jest imam navodila doma, samo ne vem a je za letnik 01, ker imam za več motorjev.... tko da, ko pridem domov in pogledam, sporočim kaj imam. :evilgrin:

lepo bi prosu če me kontaktiraš...

Z uporabniškimi navodili je tako, da ga dobiš brez problemov pri uvozniku - v večini primerov kar zastonj... Zato pa nihče tega ne daje na internet.

D.

tega tud nism vedu

hvala obema

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FOSSIL

Božiček je dobu darilo zate :whistle: :whistle: :evilgrin:

Sm šele dons pršou domov... tako da sm sedaj pogledu in vidu da imam tudi za Kawasaki ZX6R (00-02). To imam na računalniku in je v obliki skripte... imaš 333 stran in veliko je 81MB, je pa v angleščini.

Za kaj več se lahko zmenva na PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav

nekaj me zanima.. ali je mogoče LED indikator lučko, ki prikazuje trenutek menjave v višjo prestavo pri 2003 letniku spremenit, tako da se nebi prižgala nap. pri 15k rpm ampak pri 12k rpm? in če se da, kako..

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav

nekaj me zanima.. ali je mogoče LED indikator lučko, ki prikazuje trenutek menjave v višjo prestavo pri 2003 letniku spremenit, tako da se nebi prižgala nap. pri 15k rpm ampak pri 12k rpm? in če se da, kako..

lp

ja da se, poglej v manual ti vse piše kako in kaj

če ne boš najdo pa me vprašaj, pa ti bom jaz povedal

Popravljeno . Popravil _Nejko_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja da se, poglej v manual ti vse piše kako in kaj

če ne boš najdo pa me vprašaj, pa ti bom jaz povedal

jaz mam samo service manualse pa tam not nea nič piše o tem kak se to nastavla..

te bom na msn klikno 1x, al pa pm pošli če se ti je..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz mam samo service manualse pa tam not nea nič piše o tem kak se to nastavla..

te bom na msn klikno 1x, al pa pm pošli če se ti je..

Malo se špilaj z tipkami pa bo... :grim ...če ne pa lahko nekje marca 03-04 ninja 636 meeting naredimo pa doktoriramo na mopedih. :OK:

No, a ti je _Nejko_ povedal ali se moram jaz razpisat? :)

Lp.

(ninjaši- vse dobro v 08! da nebi šlo veliko olja, da bi gume držale pa da bi bile naše poti sanirane in varne! .) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(ninjaši- vse dobro v 08! da nebi šlo veliko olja, da bi gume držale pa da bi bile naše poti sanirane in varne! .) )

se podpišem :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo se špilaj z tipkami pa bo... :grim ...če ne pa lahko nekje marca 03-04 ninja 636 meeting naredimo pa doktoriramo na mopedih. :OK:

No, a ti je _Nejko_ povedal ali se moram jaz razpisat? :)

Lp.

(ninjaši- vse dobro v 08! da nebi šlo veliko olja, da bi gume držale pa da bi bile naše poti sanirane in varne! .) )

hehe tudi jaz enkao želim vsen ninjašem...mater samo bi se res lahko enkrat dobli vsi 03/04 ninjaši pa da gremo na eno skupno furco in pijačo :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe tudi jaz enkao želim vsen ninjašem...mater samo bi se res lahko enkrat dobli vsi 03/04 ninjaši pa da gremo na eno skupno furco in pijačo :OK:

Ja samo pejmo hitro da ne bom prej prodal :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja samo pejmo hitro da ne bom prej prodal :whistle:

jaz sem takoj za akcijo...magari ju3...samo redko se najdejo norci, ki grejo v takem vremenu na motor hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa ja neboš tazga dobrga stroja prodal no :P

Imam neko čudno obsedenost da motorje menjam na 2 leti :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam neko čudno obsedenost da motorje menjam na 2 leti :headbang:

sej bi jo jaz tudi imel (čebimeldnarhehe) :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic: :topic: :topic: :topic: :topic: :topic:

Dogovore o moto eventih opravljajte v kategoriji Moto dogodki, ne pri posameznih motociklih. Tole klobasanje bomo pobrisali!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Mi lahko nekdo pove, kje so glavne razlike med modelom 2006 in 2007? Vem, da je model 2007 100% spremenjen (oblika, motor, ... ), zato me zanima kaj je tako bistvenega boljšega na novejšem modelu (zavore, vzmetenje, vozne lastnosti, ... )?

Prosim za odgovore, ker se odločam za nakup in sem v dilemi.

Popravljeno . Popravil Kermi1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

koliko vem oz. prebrano iz katalogov

je razlika v zadnjem disku 2007 (210mm) 2006 (200mm)

2007 je 599 ccm kar nanese 125kojnev

2006 je 636ccm kar nanese 130 kojnev

kaj drugega ni različnega... jaz bi na tvojem mestu gledal med tema dvema le na ceno (koliko ugodno dobiš katerega (novi, rableni) in kateri ti je lepši... drugih občutnih razlik ni !

jst bi pa seveda uzeu 2007, ker mi je lepša (nekaj novega) pa še novejši ko je motor bolje je :)

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

koliko vem oz. prebrano iz katalogov

je razlika v zadnjem disku 2007 (210mm) 2006 (200mm)

2007 je 599 ccm kar nanese 125kojnev

2006 je 636ccm kar nanese 130 kojnev

kaj drugega ni različnega... jaz bi na tvojem mestu gledal med tema dvema le na ceno (koliko ugodno dobiš katerega (novi, rableni) in kateri ti je lepši... drugih občutnih razlik ni !

jst bi pa seveda uzeu 2007, ker mi je lepša (nekaj novega) pa še novejši ko je motor bolje je :)

Saj zato me zanima, ker samo zaradi lepote se ne splača dati toliko več €.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2006 je več kot odličen paket, definitivno najmočnejši šestotak izmed vseh štirih japoncev, zavore, menjalnik, okvir, vzmetenje deluje odlično, skratka zelo vozen motor tako po cesti sploh pa na pisti.

Pa še lep je, čeprav je o7 tud šminka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi ti le lahko naložil iz praktičnih izkušenj :D ... vse od l.95 sem mel priliko popeljat , 07 pa še ne.

Malce :evilgrin: povedano, bistveno boljše na najnovejšem je: letnik izdelave.

Šalo na stran... :grrr

+ 10 KS in več v srednjem območju vrtljajev napram konkurenci, ki so jih prinesle 636, smo ljudje lepo sprejeli tak na cesti kot izven nje :P

-novi v plus štejejo zelo solidno vzmetenje, boljšo ciklistiko, odličen menjalnik ter v glavnem lepo voznost (kljub zajetnejšim kilogramom)

- agregat je kao malce anemičen pod 9-10.000 vrtljaji... pa ni edini v tem razredu.

Moji malenkosti osebno na 05 izjemno odgovarja ergonomija, pa prav udoben (mehek) za športnika zna bit na cesti. Poleg agregata seveda, ki je poezija :wub: , tudi okretnost in vodljivost ni od muh.

Popravljeno . Popravil Red
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@k0ci

Glede linkov sem bolj švoh, večino posedujem v papirnati obliki - PS in Motorrad. Tako iz glave najprej, samo za okvirno primerjavo:

SPREDAJ:

-prednapetost 10 mm, kar mislim da = 1 ring viden

-rebound ali povrat 1+1/2 obrat (kar se mi zdi osebno malce preveč odprto)

-kompresija 3/4 ( tri četrtine) obrata

ZADAJ:

- prednapetost (serija)

- rebound 3/4 obrata

- kompresija 7 klikov

Za izhodiščno nastavitev velja kot ponavadi full Hard, se pravi full zapreš in odpiraš po vrednostih.

V celem, če se prav spomnim, vrednosti (z izjemo prednapetosti) ne odstopajo dosti od serijskih nastavitev: dodatno zaprt povrat spredaj in kompresija zadaj z 10 na 7 klikov. Voženo z Bridgestone slicki in Supercorso PRO.

Priznam bedarijo, prednapetosti zadaj nisem spreminjal (ni bilo ne ključa ne poguma), sem pa krožil bolj umirjeno s kolegi, od 2.20 navzdol (pa ne kaj dost :D ).

Tak, se bom zakadil v arhiv pa poskeniram ali pa popravim čimprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!