Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 6 R 636


zviz

Priporočene objave

mene zanima če se na rednem servisnem interavlu pri 12 tisoč km že menja zračni filter ali komaj pri 18 tisoč?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Normalno da pri 12 tisoč, precej svinjarije se nabere (ram-air).

BTW, znanec išče masko za 6-ico, če se pr kom valja kakšen odvečen material za ZX6R, l.95 - 97, na PM prosim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

red, ti boš ziher vedel, ali pa kdorkoli si lasti zx6r 2005.......ko šaltam iz prve v drugo mi včasih zaškrta v menjalniku, kot da zobniki ne bi bili sinhronizirani (podobno kot če daš v avtu v vzvratno prestavo, ko se še nisi čisto ustavil), to se zgodi zlasti pri malo višjih vrtljajih motorja, in samo ko šaltam iz prve v drugo.....ali je to normalno pri vseh motociklih....sklopko pa vedno stisnem čisto do ročke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men pri zx-6r ni to nikoli delalo, mi pa je pri aprilii 125. To pomeni, da šalt-avtomat mal šteka :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men pri zx-6r ni to nikoli delalo, mi pa je pri aprilii 125. To pomeni, da šalt-avtomat mal šteka :rolleyes:

men tudi to ne dela nikol

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak potem bi to verjetno delalo v vseh prestavah, pri meni pa samo iz prve v drugo, pa še to samo če prestavim pri višjih vrtljajih in ne vedno (ko začutim in slišim da zaškrtlja spustim ročico menjalnika da pade v nevtralno lego in nato ko v bistvu iz lera ruknem gor lepo pade v drugo prestavo).......od druge prestave naprej do šeste teče vse lepo kot namazano

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uh, nisem čist ziher.... odkar sem menjal set stopalk, se občasno oglaša klik, t.j. ko daš v prvo iz lera, tudi v drugi se je zgodilo, verjetno zaradi površne nastavitve vzvoda-palčke menjalnika na stopalkah.

Tudi kako škrtanje je že bilo, po nerodnosti pač... pri neodločnem prestavljanju v full obratih, kot praviš, iz prve v drugo, obrati v rdeče polje, in pol se sliši, kar nočeš, če nisi pripravljen...... zato se temu izogibam.

....tudi sklopka ni več nova, zlo verjetno da antihopping pripomore kaj k večji obrabi materiala :hmm:

Povej, al se to dogaja v območju višjih obratov okoli 10 in navzgor?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

verjetno bo res to ja, neodločno prestavljanje, ker z ročico delam kar se da nežno (beri je ne suvam kot konj) in ko prestavim iz prve proti drugi je vmes ler, ko pa grem z ročico iz lera proti drugi pa nekje na polovici zaškrtlja, če pa še malo višje sunem (ročico do konca porinem gor) pa pade v drugo

se pa to dogaja tam od 10k rpm navzgor ja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak potem bi to verjetno delalo v vseh prestavah, pri meni pa samo iz prve v drugo, pa še to samo če prestavim pri višjih vrtljajih in ne vedno (ko začutim in slišim da zaškrtlja spustim ročico menjalnika da pade v nevtralno lego in nato ko v bistvu iz lera ruknem gor lepo pade v drugo prestavo).......od druge prestave naprej do šeste teče vse lepo kot namazano

To se mi je zgodilo večkrat na stari minđi, medprestava bi lahko rekli temu, vzrok pa je bil samo šaltanje po babje...ampak je blo ko da bi mlel železo :unsure: , pogost pojav pri Yamahah, pokanje in mletje, ne vem če je isto isto pr tebi.

Upam, da ni kaj hudega....tudi če si ga po zadnjem učil vozit in šaltat - pokliči Tomaža, ti bo lažje ;) pri srcu.

Jaz sem pri stari zagnal paniko z menjalnikom, ampak vse dela lepo še danes pri 65.000 (na števcu) in 4.lastniku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To se mi je zgodilo večkrat na stari minđi, medprestava bi lahko rekli temu, vzrok pa je bil samo šaltanje po babje...ampak je blo ko da bi mlel železo :unsure: , pogost pojav pri Yamahah, pokanje in mletje, ne vem če je isto isto pr tebi.

Upam, da ni kaj hudega....tudi če si ga po zadnjem učil vozit in šaltat - pokliči Tomaža, ti bo lažje ;) pri srcu.

Jaz sem pri stari zagnal paniko z menjalnikom, ampak vse dela lepo še danes pri 65.000 (na števcu) in 4.lastniku.

si slišal koci, po babje šaltavaš :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja tako je kot bi mlel železo, bo držalo to da premalo odločno prestavim............in ne, vožnje po zadnjem ne prakticiram in je tudi ne mislim, in tudi prejšnji lastnik zelo dvomim da bi jo, vsaj kolikor sem ga uspel spoznat je zelo umrijen in je lepo skrbel za motor (še vedno je kot nov, pokazal mi je tudi njegovo hondo crx letnik okoli 90, prav tako na pogled kot nova), se raje vozim v krogu kot šminkiram po zadnji :D

si slišal koci, po babje šaltavaš :D

pa kaj čem, se bom že navadil :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

mal pomoči bi prosu...

obe sprednje luči mi nagajajo (dolga in kratka), pozicijska dela brez preoblema! enkrat gorijo, drugič ne gorijo... :? ali je imel kdo podoben problem (l.01)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lahko kdo na kratko napise dobre in slabe strani Kawlna 636 model 2001-2002??? Ker je prevec napisanega in se mi ne da brat :) Hja,tut lenobe smo tule :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest ti povem lahko samo to: ta motor mi ni všeč, ker je oblika zgrešena. Raje bi gledal zx-6r 98-01 ali pa 03-04. To je vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se pa lih oblika dopade. Bolj kot 2004 => :) Okej,stvar okusa pac :)

Ma kdo kake iskusnje s prve roke,kako se obnasa,ima kaksne velke minuse??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot so napisali zgoraj zgolj stvar okusa. Sicer meni osebno je se vedno najlepsi model 03 - 04...pa ne zato ker ga imam sam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to pa itak. A masina je enaka,kot pri novejsem modelu (03-04) ? Al so ze kake spremembe? A je vzdrzljivost kj slabsa,kot pri ostalih 600-takih??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče vzdržijivost je to eden boljših motorjev. Že moj prejšnji zx-6r pri 45000km ni imel niti ene okvare agregata, ni pil niti deci olja. Tako da kvaliteta ni vprašljiva. Tudi prostornina 636 ga uvršča prad tekmece svojega obdobja :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem se jst odločal za nakup tega motorja sem zvedel naslednje :), motor je lep, te spredne lučke so čist hude, zelo udoben za svojo klaso, malo manj športen v primerjavi s takratno konkurenco (r6,gsxr), ampak ker ima več kubikov zato "lepše" vozen, oziroma ga ni treba tko terat v obrate, pa kdaj pa kdaj kdo pohvali kako dobro se obnesejo luči ponoči. Da bi bil neki hudo pokvarljiv pa tud ni zasledit, odvisen spet kako ohranjebga dobiš :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da je agregat isti. sam nism imel nikakrnih okvar edino kar je mogoce res ima kawl glasnejsi manjalnik od ostalih recimo honde. Samo se navadiš:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot so napisali zgoraj zgolj stvar okusa. Sicer meni osebno je se vedno najlepsi model 03 - 04...pa ne zato ker ga imam sam...

...ampak zato, ker dejansko je :OK:

Ja to pa itak. A masina je enaka,kot pri novejsem modelu (03-04) ? Al so ze kake spremembe? A je vzdrzljivost kj slabsa,kot pri ostalih 600-takih??

02 letnik še nima ajnšprica kolk jaz vem...drugač pa je prostornina ista kot 03/04, ma pa enih par konjičev manj kot 03/04, vozil pa še nisem 02 letnika, tak da ti težko kaj več rečem... :D

Popravljeno . Popravil _Nejkoo_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!