Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 6 R 636


zviz

Priporočene objave

Ojla polansk! Se te zmislem ja...oranžn kawasaki :)

hja...traktor (s prikolico) mi je prednsot izsilu ter tako zaprl celo cesto po kateri sem se pripeljal...in to v vasi kjer živim. Oziroma se popravljam, konec koncev naj bi mu jst izslilil prednost.

Traktorist je prišel namreč iz dovoza do njegove bajte (ki je po slučaju občinska javna pot, saj so davnega leta 1800 tam se vozili z vozovi in ostalih cest v vasi še ni bilo...sedaj pa je infrastruktura povsem spremenjena, ter tista pot ne služi ničemer drugem kot dovozu do hiš) na cesto po kateri sm se jst prpelju (občinska lokalna cesta, ki je že preko 50 let povezava do drugih vasi). In ker križišče ni urejeno z nobenimi prometnimi znaki oz. talnimi označbami, velja pravilo desnega, desni pa je bil v tem primeru traktor.

Torej, pripeljal sem se po OBČNI lokalni cesti, on pa po OBČNI javni poti.

Sicer po nobeni logiki tista pot ni enakovredna, saj je le dovoz do njegove hiše, in je tudi rangirana nižje s strani direkcije za ceste v sklopu občnih poti oz. cest. Medtem ko je cesta po kateri sem se jaz pripeljal kar frekventna, in je po rangu cest na višjem mestu. Vendar sta obe cesti OBČNI, tako da bi moralo biti "križišče" (če tistemu tam lahko tako rečemo) označeno s prometnimi znaki.

Za dodatno zmedo v tem "križišču" pa poskrbi še totalna nepreglednost (hiše zakrivajo pregled) ter dejstvo, da je cesta po kateri sem se jaz pripeljal občutno širša od dovoza po katerem se je pripeljal traktor.

No, še nauk te zgodbe...traktorist je izkoristil neurejenost križišča v svoj prid ter se tako opral krivde. Sam pa nosim vse stroške popravila, traktorju pa itaq ni blo nič, prletu sm namreč v zadnjo gumo.

Na občini na uradu za okolje in prostor pa so mi že potrdili, da bojo v kratkem na mojo prošnjo v tem "križišču" postavili znak, ki bo dal prednost tistemu, ki prihaja po občni lokalni cesti. Škoda ker tega niso storili že prej.

No, sicer je bil pa trk zlo u easy, tko de razn nekaj šminke sile ni. Ampak ta šminka kr stane opažam :(

LP, Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, dodajam še

Policisti so sprva krivdo brez dvoma pripisali traktoristu, potem pa so po ugovarjanju traktorista ter njegovi obrazložitvi situacije na tem križišču (mislem, kera mona ej) krivdo določili meni. Policiste še razumem, saj so ravnali le po zakonu...traktorista pa ne najbolj...kaj bi mu blo težko dat kupon? Sploh iz police traktorja, k res nič ne stane. Konc koncev bi mu plačal tiste %. Ampak...pač, pravi mož ne dela napak...in je ne bo priznal...pa čeprav se vsi sosedje tu v vasi zdaj zgražajo češ le kako bi naj bila tisto prednostna cesta ter le kako traktorist ni ravnal prav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, dodajam še

Policisti so sprva krivdo brez dvoma pripisali traktoristu, potem pa so po ugovarjanju traktorista ter njegovi obrazložitvi situacije na tem križišču (mislem, kera mona ej) krivdo določili meni. Policiste še razumem, saj so ravnali le po zakonu...traktorista pa ne najbolj...kaj bi mu blo težko dat kupon? Sploh iz police traktorja, k res nič ne stane. Konc koncev bi mu plačal tiste %. Ampak...pač, pravi mož ne dela napak...in je ne bo priznal...pa čeprav se vsi sosedje tu v vasi zdaj zgražajo češ le kako bi naj bila tisto prednostna cesta ter le kako traktorist ni ravnal prav.

Upam da poleti nebodo goreli kozolci.... :krneki:

Drugače bi mu pa JE8AL VSE PO SPISKU.

pomoje bi se mi ftrgalo pa bi spet po sodniji plazo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu se bodo mnenja kresala, zato bo verjetno najbolje, če malo preletiš tole temo..

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=132

Drugi del vprašanja pa odvisno kaj je zate standarden servis. za primerjavo jaz sem dal za R6 na pooblaščenem servisu:

menjava olja MOTUL 5100 + oljnega filtra, čiščenje zračnega filtra, menjava svečk NGK CR10EK, menjava tesnila na desni strani mašine, menjava zadnjih zavornih ploščic, čiščenje & mazanje verige, pregled celotnega motorja in morebitnih napak, dolili antifriz in razne manjše nastavitve (ročica sklopke, štandgas, ročica plina.. ) je prišlo 212 €

Popravljeno . Popravil carmagedon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, dodajam še

Policisti so sprva krivdo brez dvoma pripisali traktoristu, potem pa so po ugovarjanju traktorista ter njegovi obrazložitvi situacije na tem križišču (mislem, kera mona ej) krivdo določili meni. Policiste še razumem, saj so ravnali le po zakonu...traktorista pa ne najbolj...kaj bi mu blo težko dat kupon? Sploh iz police traktorja, k res nič ne stane. Konc koncev bi mu plačal tiste %. Ampak...pač, pravi mož ne dela napak...in je ne bo priznal...pa čeprav se vsi sosedje tu v vasi zdaj zgražajo češ le kako bi naj bila tisto prednostna cesta ter le kako traktorist ni ravnal prav.

jaz bi v tvojem primeru obiskal odvetnika in sodnega izvedenca

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu se bodo mnenja kresala, zato bo verjetno najbolje, če malo preletiš tole temo..

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=132

Drugi del vprašanja pa odvisno kaj je zate standarden servis. za primerjavo jaz sem dal za R6 na pooblaščenem servisu:

menjava olja MOTUL 5100 + oljnega filtra, čiščenje zračnega filtra, menjava svečk NGK CR10EK, menjava tesnila na desni strani mašine, menjava zadnjih zavornih ploščic, čiščenje & mazanje verige, pregled celotnega motorja in morebitnih napak, dolili antifriz in razne manjše nastavitve (ročica sklopke, štandgas, ročica plina.. ) je prišlo 212 €

in če to narediš sam: 4L olja + filter pride cca 50€, menjava filtra za K&N ali BMC in co. okoli 80€, svečke so po 10€ komad, ploščice pridejo okoli 25€, ketnsprey + čistilo 20€ ter tesnilo max 20€, pa si na dobrih 200€, samo imaš potem filter za vedno in ga ne rabiš nikoli več menjat ter celi piksni ketnspreja ter čistila

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

popravljam:

Kupim sledeče dele za kawasaki zx-6r ninja (636), letnik 03-04:

-prednja maska

-alu nosilec prednje maske

-prednja luč

-šravf s katerim uravnavaš trdoto ter povračanje prednjih vilic (tak zlat z majhnik srebrnim vijakom v sredini).

-šipca na prednji maski

Če ima kdorkoli katerega od naštetih delov, naj mi prosim javi tukaj oz. na pm

Hvala!

kontaktiraj uporabnico greenninja, ona ma menda neke plastike...drugač pa jaz tud rabim podobne stvari kot ti, tak da ti težko kak drugače pomagam hehe

Katero olje privoščite svojemu konjičku in za koliko eurov pridete skoz na "standardnem" servisu ?

če ga misliš konkretno odpirat in navijat v obrate priporočam full sintetiko motul 300v factory line...privošči svojemu konječku najboljše, stane pa cca 20 eur- odvisno od prodajalca...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in če to narediš sam: 4L olja + filter pride cca 50€, menjava filtra za K&N ali BMC in co. okoli 80€, svečke so po 10€ komad, ploščice pridejo okoli 25€, ketnsprey + čistilo 20€ ter tesnilo max 20€, pa si na dobrih 200€, samo imaš potem filter za vedno in ga ne rabiš nikoli več menjat ter celi piksni ketnspreja ter čistila

k&n stane pri elisi v domžalah 60 eur...no vsaj lani je blo tako .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem da spada pod male oglase ampak če kdo kupuje Prodam:

Ninjo zx636r letnik 04 prva reg 05 05 15500km, sportni izpuh brez praske...

več na pm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Sem na novo registriran uporabnik tega foruma. Do sedaj sem ga le prebiral in mi je precej pomagal pri nakupu trenutnega (sicer mojega prvega) motocikla. Imam namreč Ninjo 636 letnik 2006. Morda ne najboljša izbira za začetnika (čeprav sem bil lastnik raznih Tomosov in Piaggiovih skuterjev), vendar mi do sedaj nekako uspeva.

Skratka...

To soboto sem čel en krog od obale, do Ilirske Bistrice in nazaj. Le nekaj Km pred domom se mi je motor nenadoma ugasnil. Čisto nič ni cukal, trokiral ali karkoli podobnega. Vse je delalo v najlepšem redu, kar naenkrat pa mrk. Sem se ustavil ob cestišču, odvzel kontakt, ponovno obrnil ključ in motor se je brez težav ponovno prižgal in delal kot urca.

Najprej sem pomislil, da je zmanjkalo bencina, vendar se lučka še sploh ni prižgala in dejansko je bilo v rezervoarju še vsaj 4 litre bencina (dan kasneje sem šel na bencinsko).

Od takrat dalje vse dela normalno, vendar sem sedaj v nekem čudnem dvomu. Kaj če se kaj podobnega ponovi medtem, ko prehitevem kakšen tovornjak...?

Ali se je komu že zgodilo kaj podobnega? Kaj bi lahko bil vzrok temu?

Aja... motor sem kupil rabljen. Imel je 9000 km, sedaj jih ima nekaj čez 10000. Sej čez 2000km imam servis in se bo takrat pogledalo, če je kaj narobe, pa vendar... če se komu kaj sanja.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ziher da nisi med vožnjo nekako pritisnil killswitch na balanci, ali pa preslabo zaprl stransko (nosilno) tačko, kjer je varnostno stikalo, da motor ne laufa kadar je tačka spuščena, motor pa v prestavi? Če je napol zaprta je lahko stikalo ravno prijelo, potem pa med vožnjo zapelješ čez kakšno luknjo, pa prekine stik in ugasne vse skupaj.

Če ni to, potem je pa res bolje, da daš pregledat zadevo. Ziher je ziher.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ziher da nisi med vožnjo nekako pritisnil killswitch na balanci, ali pa preslabo zaprl stransko (nosilno) tačko, kjer je varnostno stikalo, da motor ne laufa kadar je tačka spuščena, motor pa v prestavi? Če je napol zaprta je lahko stikalo ravno prijelo, potem pa med vožnjo zapelješ čez kakšno luknjo, pa prekine stik in ugasne vse skupaj.

Če ni to, potem je pa res bolje, da daš pregledat zadevo. Ziher je ziher.

ja se strinjam z zgoraj napisanim. Sam sem imel podobne problem pri r6...pregledal vse možno pa nismo našli vzroka nakoncu je bila pa tačka kriva.............

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ziher da nisi med vožnjo nekako pritisnil killswitch na balanci,

Na mojem je bil ta kabelček na killswitch malo "bogi" in ko je prišla ročka v čuden položaj(ko si hotu celo ročko obrnit,ker ni šlo dost :whistle: )oz. si jo obrnil za malenkost je prišlo do stika in je motor ugasnil.Včasih tud pol ni vžgal oz. si mogu malo zdrmat ročko,da je vžgal.Pol sem samo narazen vzel ročko in malenkost pošprical z WD40 po kablih in kar sem ga jz mel se to ni ponovilo

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, killswitch bi izločil, ker ga nisem še nikoli uporabil, predvsem pa ga po neljubem dogodku nisem nič tikal in je motor takoj in brez težav ponovno vžgal.

Stikalo na tački bi bilo možno. Je pa res, da se mi je to zgodilo po cca. 100 km od kar sem štartal. Logika mi pravi, da bi se tačka že prej premaknila, ne pa po tolikšni razdalji. Pa tudi nje, nisem nič tikal, ko se mi je ugasnil...

Res čudno...

Popravljeno . Popravil skyline
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, killswitch bi izločil, ker ga nisem še nikoli uporabil,

Jz pa ga ne rabiš tikat,da je kaj narobe!

Pač kot sem napisal.Celo ročko malo zasučeš,ko daš gas in včasih pride do kontakta na kablih od killswicth!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men se je že zgodil tudi da sm kill switch nehote med vožnjo stisnu sicer ne na ninji ampak na apriliji sam je isto. Druga opcija pa je de so kaki kontakti mal slabi. Preveri kontakte na balanci in na tački, tako kot so ti že drugi svetovali.

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Sem na novo registriran uporabnik tega foruma. Do sedaj sem ga le prebiral in mi je precej pomagal pri nakupu trenutnega (sicer mojega prvega) motocikla. Imam namreč Ninjo 636 letnik 2006. Morda ne najboljša izbira za začetnika (čeprav sem bil lastnik raznih Tomosov in Piaggiovih skuterjev), vendar mi do sedaj nekako uspeva.

Skratka...

To soboto sem čel en krog od obale, do Ilirske Bistrice in nazaj. Le nekaj Km pred domom se mi je motor nenadoma ugasnil. Čisto nič ni cukal, trokiral ali karkoli podobnega. Vse je delalo v najlepšem redu, kar naenkrat pa mrk. Sem se ustavil ob cestišču, odvzel kontakt, ponovno obrnil ključ in motor se je brez težav ponovno prižgal in delal kot urca.

Najprej sem pomislil, da je zmanjkalo bencina, vendar se lučka še sploh ni prižgala in dejansko je bilo v rezervoarju še vsaj 4 litre bencina (dan kasneje sem šel na bencinsko).

Od takrat dalje vse dela normalno, vendar sem sedaj v nekem čudnem dvomu. Kaj če se kaj podobnega ponovi medtem, ko prehitevem kakšen tovornjak...?

Ali se je komu že zgodilo kaj podobnega? Kaj bi lahko bil vzrok temu?

Aja... motor sem kupil rabljen. Imel je 9000 km, sedaj jih ima nekaj čez 10000. Sej čez 2000km imam servis in se bo takrat pogledalo, če je kaj narobe, pa vendar... če se komu kaj sanja.

Hvala

Jest mam letnik 2005, 7800km pa mi je včeri to 1. naredl, dons pa 2. KillSwitch 100% nism prtisnu tko da pomoje so slabi kontakti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če koga zanima; lahko naredim nalepke kot so na tej sliki

kawasaki.jpg

(klik na sliko)

Kawasaki, ninja, zx-rr, v bistvu vse, samo pogoj je da so enobarvne, torej tko kot je kawasaki napis, ninja ima okoli sivo obrobo, tega pa nemorem narest.

Če je kdo zainteresiran naj kontaktira (051-617-635) ali pa pač pošle sliko na ZS kaj rabi, pa se zmenva. Je pa možno tut za druge motorje (naprimer da piše yamaha ali ducati ali honda...).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Sem na novo registriran uporabnik tega foruma. Do sedaj sem ga le prebiral in mi je precej pomagal pri nakupu trenutnega (sicer mojega prvega) motocikla. Imam namreč Ninjo 636 letnik 2006. Morda ne najboljša izbira za začetnika (čeprav sem bil lastnik raznih Tomosov in Piaggiovih skuterjev), vendar mi do sedaj nekako uspeva.

Skratka...

To soboto sem čel en krog od obale, do Ilirske Bistrice in nazaj. Le nekaj Km pred domom se mi je motor nenadoma ugasnil. Čisto nič ni cukal, trokiral ali karkoli podobnega. Vse je delalo v najlepšem redu, kar naenkrat pa mrk. Sem se ustavil ob cestišču, odvzel kontakt, ponovno obrnil ključ in motor se je brez težav ponovno prižgal in delal kot urca.

Najprej sem pomislil, da je zmanjkalo bencina, vendar se lučka še sploh ni prižgala in dejansko je bilo v rezervoarju še vsaj 4 litre bencina (dan kasneje sem šel na bencinsko).

Od takrat dalje vse dela normalno, vendar sem sedaj v nekem čudnem dvomu. Kaj če se kaj podobnega ponovi medtem, ko prehitevem kakšen tovornjak...?

Ali se je komu že zgodilo kaj podobnega? Kaj bi lahko bil vzrok temu?

Aja... motor sem kupil rabljen. Imel je 9000 km, sedaj jih ima nekaj čez 10000. Sej čez 2000km imam servis in se bo takrat pogledalo, če je kaj narobe, pa vendar... če se komu kaj sanja.

Hvala

banalna zadeva, a mogoce vredna poskusiti.........

si imel aku cez zimo zunaj ? kako si privijacil kontakte na akumulatorju ?

ce ja, probaj z gedorami privijaciti, ker samo s kriznim nekako ne drzi dobro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma kdo original plastike za 05/06 ninjo(zelene)? al pa poliester,..pa levo prestavno rocko, pa stopalke,...itd? na PM ce ma kdo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!