Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 6 R 636


Priporočene objave

Objavljeno
FAntje mene zanima ce kdo ve ali je glavna gred od ninje 1998(600) letnik ista kot od 2002(636):Kako so dobili se dodatnih 36 kubikov.

Ker magnet in navitje, deklc vse pase na novo ninjo.

Lp

Ne ni ista- pomojem. Motor ima 36 ccm več zaradi povečanih vrtin valjev, gib bata pa je isti.

Objavljeno
FAntje mene zanima ce kdo ve ali je glavna gred od ninje 1998(600) letnik ista kot od 2002(636):Kako so dobili se dodatnih 36 kubikov.

Ker magnet in navitje, deklc vse pase na novo ninjo.

Lp

vse. čist vse o kosih, barvah in specifikacijah najdeš na www.buykawasaki.com

Objavljeno (popravljeno)

Ne pise k je sam do 2003 letnika na tej strani....

Za ziher noben neve

Popravljeno . Popravil Cilindr
Objavljeno
Ne ni ista- pomojem. Motor ima 36 ccm več zaradi povečanih vrtin valjev, gib bata pa je isti.

heh, govoriš kontra sebi, motorna gred je lahko enaka edino v primeru da je gib bata isti, vrtine tu ne igrajo vloge....mislim, jo ampak ne pri tako majhnih razlikah v prostornini, tako da čisto možno da je motorna gred enaka

Objavljeno

Ja jst tut mislm da bi znala bit ista ker navitje ter magnet use pase gor...pa se 2000 kawasaki in 2002 sta identicna tudi po zunanji obliki...in niso nwm kok spreminjal..

Objavljeno

Prodam sprednji blatnik iz Kawasaki Ninje ZX-6R 636 letnik 2005 v zeleni barvi za 100€. Blatnik je brez praske!

P.S. To resno prodajam, ne tko kot tiste plastike par strani nazaj!

Objavljeno

lp

imam kawasaki ninjo 636 letnik 05,motor na kratke vozje deluje ok,če pa nardim nekaj vec kilometrov pa se segreje do 108 stopinj in nato mi vrže vodi z motorja. kake podobne izkusnje ali mogoc pozna kdo tezave ??

hvala že vnaprej

Objavljeno

men je na apriliji vodo metal, ker so ble tiste objemke slabo pritrjene, samo v tvojem primeru mislim da gre za termostat, kateri se ne odpre do konca oz. se zapre nekak, in zato se ti voda tolko segreje da na koncu butne vn. Drugače pa ne rabiš nove teme odpirat, maš temo zx 6r in tampiši naprej.

Objavljeno (popravljeno)

Če ti kuha je lahko problem prebito tesnilo na glavi motorja, če ti mogoče zmanjkuje kaj vode v hladillniku. Ali je pa mogoče kriv termostat. Pri kakšnih hitrostih pa se ti to dogaja?

Popravljeno . Popravil benny0104
Objavljeno

pomojem je problem pokrovček kilerja ali pa ekspanzijske posode, in ker ne tesni (drži pritiska) voda pri 100stC. zavre in butne ven, in ker voda pod pritiskom kasneje zavre, se lahko motor, če vse deluje normalno segreje tja do 120stC. in voda še ne vre

Objavljeno (popravljeno)
Če ti kuha je lahko problem prebito tesnilo na glavi motorja, če ti mogoče zmanjkuje kaj vode v hladillniku. Ali je pa mogoče kriv termostat. Pri kakšnih hitrostih pa se ti to dogaja?

To je oboje možno

pomojem je problem pokrovček kilerja, in ker ne tesni (drži pritiska) voda pri 100stC. zavre in butne ven, in ker voda pod pritiskom kasneje zavre, se lahko motor, če vse deluje normalno segreje tja do 120stC. in voda še ne vre

Tudi to je možno, ampak ziher ni samo to, pri takih simtomih kot so opisani..

Tudi če je pritisk slab, to ne pomeni, da se motor pri daljši vožnji (med samo vožnjo) bolj segreje kakor bi se sicer, kot je napisal maticmark, problem pri premajhnem pritisku se pojavi takoj, ko voda doseže 100 oziroma več stopinj. Naj bo to v prvih 5 min vožnje, če stojiš na mestu, ali pa po 4 urni tekoči furi, ko se ustaviš, oziroma pelješ dovolj počasi, da temperatura sploh pripleza do tja..

Ker drugače motor pri normalni vožnji dosega temperature tja do 90°C, ajde po kakšnem naselju malo več, ampak če termostat normalno deluje, potem motor nima delavne temperature med vožnjo 100 stopinj ali več in do tega problema ne sme prit, naj bo pokrovček dober ali slab..

Skratka če sklepam dobesedno samo iz napisanega in če je s tem mišljeno da se motor na sami furi segreje do 108 stopinj je potrebno preverit delovanje termostata, ki uravnava pretok vode, oziroma uravnavanje temperature. Če ne spušča pravilno vode v obtok, se motor premalo hladi in se potem pregreva. Je pa verjetno ob tem problematičen tudi pokrovček, ker če ne bi bil, pri 108°C še ne bi smelo zavret.

Če je pa temperatura med samo vožnjo (tudi daljšo ok) in se začne dvigat šele, ko se pelješ zelo počasi, ali se ustaviš na križišču/semavorju, ipd, potem je pa res najverjetneje vzrok samo slab pokrovček ali zrak v sistemu. V tem primeru lepo spusti sntifriz ven, splakni sistem, daj noter nov antifriz, dobro prezrači, zapri z novim pokrovčkom in bo ok.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Samo vprašam če koga zanimajo zelene plastike od '05 Ninje tok da bi si jest dau gor poliestre + nalepke?

Prodal bi pa: blatnik, zadnjo plastiko, levi in desno bočno plastiko (desna je poškodovana), levo in desno spodnjo bočno plastiko (desna je malce poškodovana).

Kontaktirajte me, če koga zanima.

P.S. Kolko bi koštalo, da bi mi mojster iz poliestrov izrezov luknje za luči, žmigavce... + kje se dobi kakšne lepe sete nalepk?

Hvala in LP

Objavljeno

Kako to, da se ročka neogrete bremze posede skoraj do konca, ko je ogreta pa je lepo trda?

Hvala

Objavljeno

Pozdravljeni,

Imam 636-ko letnik 2006. Počasi se približuje čas menjave pnevmatik. Me pa zanima, kakšna bi bila razlika, če bi spredaj namesto 65 dal 60, ali 70. 120/65, kot jih ima ta motor so dostikrat težko dobavljive in zatorej dražje. Sem videl, da novejši model uporablja 120/70.

Ali bi se na vožnji kaj poznalo? In če ja, kako?

Objavljeno

Zdravo klapa.

Sem preletu temo, vendar nisem nikjer zasledil govora o zadnji strehci pri modelih med letoma 2005 in 2008. V tem času je namreč niso imeli (prvi znaki krize :krneki: ). Če jo je kdo od vas vseeno namestil naj tu napiše kakšno je izbral in kako se obnese. Se pravi, če opravlja svoje delo ali je samo češnja na smetanovi torti.

Srečno!

Objavljeno
Pozdravljeni,

Imam 636-ko letnik 2006. Počasi se približuje čas menjave pnevmatik. Me pa zanima, kakšna bi bila razlika, če bi spredaj namesto 65 dal 60, ali 70. 120/65, kot jih ima ta motor so dostikrat težko dobavljive in zatorej dražje. Sem videl, da novejši model uporablja 120/70.

Ali bi se na vožnji kaj poznalo? In če ja, kako?

imam 70 višino gor, nobenih problemov do zdaj, guma je še bolj zaobljena in teoretično dopušča še večje nagibe

Objavljeno
Kako to, da se ročka neogrete bremze posede skoraj do konca, ko je ogreta pa je lepo trda?

Hvala

Najbrž, da ko se bremza ogreje, se posledično ogreje tudi olje, zato se mu poveča prostornina in naraste pritisk v bremzi. Ko je pa neogreta je pa pritisk tok manjši, da se bolj poseda.

Objavljeno

a kdo prodaja ksn sportn awspuh za letnik 2005-2006??

Objavljeno
a kdo prodaja ksn sportn awspuh za letnik 2005-2006??

Ebay, bolha, avto-net, mogoče celo kaj najdeš v mailh oglasih od Motosveta :yes:

Objavljeno

jaz prodajam original za 636 2003 -04 :naughty:

Objavljeno

ma nikjer ni nobenga.... :wacko: novga se mi pa neda kupt:P rajs kej druzga

Objavljeno

zdravo!

Zanima me če slučajno kdo ve ali paše lev deklc motorja (zx 6r) iz letnika 1999 na letnik 2004?

Na uč mi zgleda enakk samo rad bi se prepričal. Če ima kdo letnik 98-02 bi bil zelo vesel če bi mi lahk posliku lev deklc, pa bi mu dal za pivo, ker nism nikjer našel lepe slike da bi lahko lepo preveril.

lp

Objavljeno

aja se popravljam letnik 01-02 imata drgačnga, torej bi rabu kako slikco letnik 98-99

tnx

Objavljeno
ma nikjer ni nobenga.... :wacko: novga se mi pa neda kupt:P rajs kej druzga

Kup LeoVince karbon slip-on, za 255€ ga dobiš pa še BMC zračn filtr vredn 70€, oboje novo seveda.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!