Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 6 R 636


zviz

Priporočene objave

Dve vprašanji: kje ima 05 letnik katalizator notr ter kok glasnejši bi biu motor z LeoVince SBKII aluminjastim loncem?

Hvala

katalizator je v cca 10cm dolgem odebeljenem delu izpuha pri karterju, tik preden se cev začne vzpenjati skozi nihajko, na mojem so na tem delu izpuha vgravirani znaki: K10 M 100

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali je lastnik tako zelo pedanten da je predčasno menjal verigo, ali pa bolj verjetno niso realni kilometri, ker veriga še nebi smela bit zrela za menjavo. Če so pa realni km, pa motorju sigurno ni bilo lahko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali je lastnik tako zelo pedanten da je predčasno menjal verigo, ali pa bolj verjetno niso realni kilometri, ker veriga še nebi smela bit zrela za menjavo. Če so pa realni km, pa motorju sigurno ni bilo lahko.

Ali pa lastnik nima prav veliko pojma in ga je kak serviser nategnil.

Tudi mojemu bratu je prvi (pooblaščen) serviser pri ~20000km dejal, da je veriga za zamenjat - pa smo raje zamenjali serviserja. Veriga je potem ostala na motorju do prodaje le-tega pri cca. 45000km.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suha veriga brez enega mazanja gre tudi že po nekaj tisoč KM lahko v smeti! Tako da to osnovno merilo ni - vseeno pa vprašaj prodajalca kaj je počel z motorjem, da ima že novo ketno in če laže da je non stop mazal, potem veš da laže tudi o vsem ostalem!

Kar se pa pooblaščenih prodajalcev tiče pa :slap: Meni so na BMW 1150GS u želeli na rednem servisu se mi zdi na 30KKm menjati vse pakne. Jz jih vprašam koliko pridejo (čeprav mi niso zgledale še za odpis), mi rečejo da okoli 180€ vse skupaj, jz ne hvala. In niso. Čez nekaj tisoč km peljem moped na zamenjavo gum in povem svojem serviserju, da so želeli menjati pakne in malo bolj pogleda in se začne smejat kot nor! Reče da bojo za kakšnih 15000 pe zagotovo! Zanimivo ne, a tako pač je, maš pa tisti štempelj v servisni, za katerega bi nekateri ubijali.

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm klicu človeka, mi je reku da naj bi bla zjebana da so mu to na servisu rekl??!! :unsure:

Uglavnem kok km majo gume:"Ja nevem jst nism nc menju,pomojem so se original", kar pomeni se dodaten strosek + 25kW ma sam u prometni, tko da sploh odpade.

Pomojem kr dost zgonjen motor, in predvsem zanemarjen.

Bom iskal naprej,... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah sej ce nima 25kW blokade not itak odpade. :whistle:

A mislte da bojo naslednje leto pred sezono kej cenejši?Ali se takrat dvigne cena?

Popravljeno . Popravil Tabo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolje ,da greš motor pogledat,ker ni nujno, da je zgonjen, kvečjemu obratno, če je njegovo (ne)poznavanje motorjev takšno kot navaja...no vsaj v večini primerov niso to neki rajceri...treba je videt motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj tebe moti,da ni blokade not?Sej samo blokado dečko še sigurno ima!Jo pa nazaj not daj,če...

Nima, je reku da je že tazga kupu.Drugače pa že tko bom presegal 70kW pol bo pa ker "pametn" policaj pa me da še na izredni pregled motrja sm pa naj*ebal. :whistle:

Popravljeno . Popravil Tabo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nima, je reku da je že tazga kupu.Drugače pa že tko bom presegal 70kW pol bo pa ker "pametn" policaj pa me da še na izredni pregled motrja sm pa naj*ebal. :whistle:

Na tehničnem ne more preverit kolk konjev ima motor!

Lahko pa še vedno kupiš blokado in jo zmontiraš.Pa te pride ceneje.manj skakanja,živcev...

Pa ne navijam,da kupiš ta motor!Pišem ti čisto splošno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če koga zanima, vam posredujem tole uporabno stran, ki sem jo našel....sicer je ameriška online trgovina za motorne dele japoncev skor vseh letnikov, sam uporabno je to, da imaš zraven delov uporabne tehnične skice kok je npr. menjalnik sestavljen pa to....poleg so seveda tudi cene v dolarjih, in če o ceno pretvoriš v evre, dobiš tko okvirno ceno kolko kej stane (točna seveda ni, sam tam okoli pa je, vem iz lastnih izkušenj).Evo LINK

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tehničnem ne more preverit kolk konjev ima motor!

Lahko pa še vedno kupiš blokado in jo zmontiraš.Pa te pride ceneje.manj skakanja,živcev...

Pa ne navijam,da kupiš ta motor!Pišem ti čisto splošno!

Jah nova ploščica druga serjiska,pa papirje dobit, je isto k da bi ugradil jo cist na novo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah nova ploščica druga serjiska,pa papirje dobit, je isto k da bi ugradil jo cist na novo.

Zdaj pa že kompliciraš!V prometno imaš vpisano!V motorju bi bila blokada!Kake papirje bi še ti?

In ne ni isto!Ker če jo vgradil na novo se vse skupi kaj hitro zavleče za 2 meseca!

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj pa že kompliciraš!V prometno imaš vpisano!V motorju bi bila blokada!Kake papirje bi še ti?

In ne ni isto!Ker če jo vgradil na novo se vse skupi kaj hitro zavleče za 2 meseca!

Ja ja my bad. :blush: .Sm čist pozabu da ma un še papirje od blokade. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko pa da motor ni nikol videl blokade in homologacije. Sploh če je uvožen se zna takoj najdit v homologaciji 25kw namesto prava moč. Poznam nekoga ko je 2 motorja tak zrihtal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nima, je reku da je že tazga kupu.Drugače pa že tko bom presegal 70kW pol bo pa ker "pametn" policaj pa me da še na izredni pregled motrja sm pa naj*ebal. :whistle:

Tabo, tudi če kupiš motor s 25kW v prometni vsak policaj ve, da je zablokiran in da ima v originalu več kot 50kW. Zato morš sabo pr taki predelavi (kar blokiranje motorja je) met tud homologacijo, v kateri lepo piše kolko kW ima dejansko motor (in to je kar nekaj več kot 50)!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tabo, tudi če kupiš motor s 25kW v prometni vsak policaj ve, da je zablokiran in da ima v originalu več kot 50kW. Zato morš sabo pr taki predelavi (kar blokiranje motorja je) met tud homologacijo, v kateri lepo piše kolko kW ima dejansko motor (in to je kar nekaj več kot 50)!

Recimo v moji homologaciji je pisalo 25 kw pod dejansko moć.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Recimo v moji homologaciji je pisalo 25 kw pod dejansko moć.

Tudi meni piše samo 25 kW in nikjer ni prikazane prvotne moči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni piše samo 25 kW in nikjer ni prikazane prvotne moči.

AJa, pol je zgleda tko, da če prej nimaš homologacije ti nardijo novo in maš vpisanih 25kW, če maš že od prej homologacijo (npr. jst) ti na zadnjo stran napišejo 25kW pod predelavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!