Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 6 R 636


Priporočene objave

Objavljeno

Dve vprašanji: kje ima 05 letnik katalizator notr ter kok glasnejši bi biu motor z LeoVince SBKII aluminjastim loncem?

Hvala

katalizator je v cca 10cm dolgem odebeljenem delu izpuha pri karterju, tik preden se cev začne vzpenjati skozi nihajko, na mojem so na tem delu izpuha vgravirani znaki: K10 M 100

Objavljeno

ali je lastnik tako zelo pedanten da je predčasno menjal verigo, ali pa bolj verjetno niso realni kilometri, ker veriga še nebi smela bit zrela za menjavo. Če so pa realni km, pa motorju sigurno ni bilo lahko.

Objavljeno

ali je lastnik tako zelo pedanten da je predčasno menjal verigo, ali pa bolj verjetno niso realni kilometri, ker veriga še nebi smela bit zrela za menjavo. Če so pa realni km, pa motorju sigurno ni bilo lahko.

Ali pa lastnik nima prav veliko pojma in ga je kak serviser nategnil.

Tudi mojemu bratu je prvi (pooblaščen) serviser pri ~20000km dejal, da je veriga za zamenjat - pa smo raje zamenjali serviserja. Veriga je potem ostala na motorju do prodaje le-tega pri cca. 45000km.

D.

Objavljeno

Glede na to ,kako s kako 'suhimi' verigami se eni vozijo se nebi čudil če je pri 20k veriga fuč...

Objavljeno

Suha veriga brez enega mazanja gre tudi že po nekaj tisoč KM lahko v smeti! Tako da to osnovno merilo ni - vseeno pa vprašaj prodajalca kaj je počel z motorjem, da ima že novo ketno in če laže da je non stop mazal, potem veš da laže tudi o vsem ostalem!

Kar se pa pooblaščenih prodajalcev tiče pa :slap: Meni so na BMW 1150GS u želeli na rednem servisu se mi zdi na 30KKm menjati vse pakne. Jz jih vprašam koliko pridejo (čeprav mi niso zgledale še za odpis), mi rečejo da okoli 180€ vse skupaj, jz ne hvala. In niso. Čez nekaj tisoč km peljem moped na zamenjavo gum in povem svojem serviserju, da so želeli menjati pakne in malo bolj pogleda in se začne smejat kot nor! Reče da bojo za kakšnih 15000 pe zagotovo! Zanimivo ne, a tako pač je, maš pa tisti štempelj v servisni, za katerega bi nekateri ubijali.

ajd

Objavljeno

Sm klicu človeka, mi je reku da naj bi bla zjebana da so mu to na servisu rekl??!! :unsure:

Uglavnem kok km majo gume:"Ja nevem jst nism nc menju,pomojem so se original", kar pomeni se dodaten strosek + 25kW ma sam u prometni, tko da sploh odpade.

Pomojem kr dost zgonjen motor, in predvsem zanemarjen.

Bom iskal naprej,... :whistle:

Objavljeno

Po telefonu ne moreš vedet kakšen je motor. Pejt pogledat, da pol lahko vsaj primerjaš.

Objavljeno (popravljeno)

Mah sej ce nima 25kW blokade not itak odpade. :whistle:

A mislte da bojo naslednje leto pred sezono kej cenejši?Ali se takrat dvigne cena?

Popravljeno . Popravil Tabo
Objavljeno

Najbolje ,da greš motor pogledat,ker ni nujno, da je zgonjen, kvečjemu obratno, če je njegovo (ne)poznavanje motorjev takšno kot navaja...no vsaj v večini primerov niso to neki rajceri...treba je videt motor.

Objavljeno

Mah sej ce nima 25kW blokade not itak odpade. :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

Kaj tebe moti,da ni blokade not?Sej samo blokado dečko še sigurno ima!Jo pa nazaj not daj,če...

Nima, je reku da je že tazga kupu.Drugače pa že tko bom presegal 70kW pol bo pa ker "pametn" policaj pa me da še na izredni pregled motrja sm pa naj*ebal. :whistle:

Popravljeno . Popravil Tabo
Objavljeno

Nima, je reku da je že tazga kupu.Drugače pa že tko bom presegal 70kW pol bo pa ker "pametn" policaj pa me da še na izredni pregled motrja sm pa naj*ebal. :whistle:

Na tehničnem ne more preverit kolk konjev ima motor!

Lahko pa še vedno kupiš blokado in jo zmontiraš.Pa te pride ceneje.manj skakanja,živcev...

Pa ne navijam,da kupiš ta motor!Pišem ti čisto splošno!

Objavljeno

Če koga zanima, vam posredujem tole uporabno stran, ki sem jo našel....sicer je ameriška online trgovina za motorne dele japoncev skor vseh letnikov, sam uporabno je to, da imaš zraven delov uporabne tehnične skice kok je npr. menjalnik sestavljen pa to....poleg so seveda tudi cene v dolarjih, in če o ceno pretvoriš v evre, dobiš tko okvirno ceno kolko kej stane (točna seveda ni, sam tam okoli pa je, vem iz lastnih izkušenj).Evo LINK

Objavljeno

Na tehničnem ne more preverit kolk konjev ima motor!

Lahko pa še vedno kupiš blokado in jo zmontiraš.Pa te pride ceneje.manj skakanja,živcev...

Pa ne navijam,da kupiš ta motor!Pišem ti čisto splošno!

Jah nova ploščica druga serjiska,pa papirje dobit, je isto k da bi ugradil jo cist na novo.

Objavljeno (popravljeno)

Jah nova ploščica druga serjiska,pa papirje dobit, je isto k da bi ugradil jo cist na novo.

Zdaj pa že kompliciraš!V prometno imaš vpisano!V motorju bi bila blokada!Kake papirje bi še ti?

In ne ni isto!Ker če jo vgradil na novo se vse skupi kaj hitro zavleče za 2 meseca!

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

Zdaj pa že kompliciraš!V prometno imaš vpisano!V motorju bi bila blokada!Kake papirje bi še ti?

In ne ni isto!Ker če jo vgradil na novo se vse skupi kaj hitro zavleče za 2 meseca!

Ja ja my bad. :blush: .Sm čist pozabu da ma un še papirje od blokade. :whistle:

Objavljeno

Lahko pa da motor ni nikol videl blokade in homologacije. Sploh če je uvožen se zna takoj najdit v homologaciji 25kw namesto prava moč. Poznam nekoga ko je 2 motorja tak zrihtal.

Objavljeno

Nima, je reku da je že tazga kupu.Drugače pa že tko bom presegal 70kW pol bo pa ker "pametn" policaj pa me da še na izredni pregled motrja sm pa naj*ebal. :whistle:

Tabo, tudi če kupiš motor s 25kW v prometni vsak policaj ve, da je zablokiran in da ima v originalu več kot 50kW. Zato morš sabo pr taki predelavi (kar blokiranje motorja je) met tud homologacijo, v kateri lepo piše kolko kW ima dejansko motor (in to je kar nekaj več kot 50)!

Objavljeno

Tabo, tudi če kupiš motor s 25kW v prometni vsak policaj ve, da je zablokiran in da ima v originalu več kot 50kW. Zato morš sabo pr taki predelavi (kar blokiranje motorja je) met tud homologacijo, v kateri lepo piše kolko kW ima dejansko motor (in to je kar nekaj več kot 50)!

Recimo v moji homologaciji je pisalo 25 kw pod dejansko moć.

Objavljeno

Recimo v moji homologaciji je pisalo 25 kw pod dejansko moć.

Tudi meni piše samo 25 kW in nikjer ni prikazane prvotne moči.

Objavljeno

Tudi meni piše samo 25 kW in nikjer ni prikazane prvotne moči.

AJa, pol je zgleda tko, da če prej nimaš homologacije ti nardijo novo in maš vpisanih 25kW, če maš že od prej homologacijo (npr. jst) ti na zadnjo stran napišejo 25kW pod predelavo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!