triler Objavljeno Maj 14, 2008 Opozori Objavljeno Maj 14, 2008 Je priklop tiste mapping funkcije nujen, kej veš? Jaz bi rad samo preprost prikazovalnik, ki se priklopi na original senzor in to je to. Za mapping je drugo leto v planu power commander in ne maram raznih cheap približkov :) Sem mal bral. Ni nujen in lahko izklopis. Ni pa cheap priblizek, ker dela cisto nekaj drugega kot PC. PC skrbi za mapping goriva, tale pa neke spremembe vziga v nizjih prestavah, ki so tam verjetno iz kaksnih eko razlogov. In PC in tale zadeva menda celo cisto lepo sodelujeta. Vsaj tako pise v FAQ :) Ce hoces pa kaj bolj carat z vzigom imas pa od dynojeta ignition module. lp Ales
tombgo Objavljeno Maj 14, 2008 Opozori Objavljeno Maj 14, 2008 maping je v ponavadi os 1-4 četrte spremenjen, da predvsem prepreči kake neumnosti pri običajnih uporabnikih...moč ne narašča tako hitro, ni na voljo vseh konjev, ni brutalnega odziva pri hitrem potegu ročice.... pri kaki hayabusi pa je maping spremenjen tudi v 6, tako da ne dosega maximalne hitrosti, ker je bil nek dogovor s strani proizvajalcev o 300km/h tako, da če hočeš vso moč v vseh brzinah, moraš motor prepričati, da je vedni v 6 brzini oziroma pri hayabusi v 5, ker je v teh brzinah optimalni mapping za največjo moč.... naprimer SV1000s težko spraviš v 1 brzini na zadnjo le s potegom ročice, zaradi "varnosti", ko pa dodaš en upornik, ki pove ECU preko voltaže da je moped v 6, potem ni več problema... neki podobnega nardi powercomander, le da tam lahko še prilagajaš mape in nisi omejen samo na serijsko 6 brzino še mal linkov če koga zanima: http://www.bugmanweb.com/gsxr/tre.html http://www.geartronics.co.uk/tre.htm http://www.maxlean.com/motorcyclepages/tre.htm http://www.bluegauges.com/gearindicatorplans.htm http://www.wotid.com/tls/content/view/17/57/
tombgo Objavljeno Maj 14, 2008 Opozori Objavljeno Maj 14, 2008 sem se zatipkal in hotel popravt sam mi je zablokiralo: pod maping je mišljen čas vžiga, verjetno pa je tudi v povezavi z mešanico zrak/gorivo, ker dvomim da bi bil enak v vseh brzinah
Gamma Objavljeno Maj 15, 2008 Opozori Objavljeno Maj 15, 2008 What makes it unique is the gear update speed , such a feature, of fundamental value, is thereal problem of the most common devices that reach a delay sometimes higher than a second.? Glede na tole ga pomojem ni potrebno "učit",ali pač?? :hmm: Če ga kdo ima (Starlane indicator),naj se prosim javi pa pove iz prve roke,thnx. Ga je potrebno naučit vsako prestavo posebej (do ca 3.000 rpm ca 2 sec. razen šeste, ki je pa zahtevala krepko veččč-grrrr kar 10.000 :krneki: ). Najbolje je to počet na stojalu. Ko teaching opraviš, sledi samo še vožnja z nasmeškom :D :worship: , saj ne šaltaš več v "sedmo".....Dodaten plus je še nastavljiva "shift" lučka. Moje izkušnje s Starlanom Vsekakor priporočam.
burner Objavljeno Julij 4, 2008 Opozori Objavljeno Julij 4, 2008 Za sportake res nerabiš,saj tudi časa nimaš te številke gledat edino kot praviš na mestu.Pri turing vožnji pa je to res vredu,pa ne zaradi šaltanja ampak,ko se pelješ po AC večkrat pogledaš ali imaš v šesti(najvišji)prestavi.Kajti pri bolj potovalnem motorju,ko npr. pelješ po AC 200 K/mh z 5-brzino imaš 7K o/min z 6-to pa 7,3K o/min in tu ni bistvene razlike v zvoku,da bi slišal. :hmm: Mene pa zanima če je že kdo na hornetko montirov ta indikator? Jst mam 2003 letnik. lp
a79 Objavljeno Julij 4, 2008 Opozori Objavljeno Julij 4, 2008 Mene pa zanima če je že kdo na hornetko montirov ta indikator? Jst mam 2003 letnik. lp Jest bi tud nekaj namontiral...Kje, kdo, koliko stane??
pton Objavljeno Julij 12, 2008 Opozori Objavljeno Julij 12, 2008 Ali ima kdo kakšne izkušnje z DG8, ki ga prodajajo v Kranju na servisu Štern ? Če prav razumem, prikazovalnik računa prestavo iz obratov mašine in hitrosti vožnje. Kaj pa takrat, ko je motor v leru, ali sploh kaj kaže ?
m@dness Objavljeno Julij 12, 2008 Opozori Objavljeno Julij 12, 2008 (popravljeno) na podlagi napisanega da izračuna iz hitrosti in obratov bi v leru moral kazat 0 saj se ne premikaš.. zanima me samo kaj kaže ko npr. prestavljaš navdol ko zaviraš in držiš sklopko (obrati v prostem teku) .. ali pa če voziš v višji brzini pri nižji hitrosti kjer je razlika v obratih med brzinami minimalna.. pomoje ga zna tak sistem kr fajn srat Popravljeno Julij 12, 2008. Popravil m@dness
raza Objavljeno Julij 12, 2008 Opozori Objavljeno Julij 12, 2008 Ali ima kdo kakšne izkušnje z DG8, ki ga prodajajo v Kranju na servisu Štern ? Če prav razumem, prikazovalnik računa prestavo iz obratov mašine in hitrosti vožnje. Kaj pa takrat, ko je motor v leru, ali sploh kaj kaže ? Kadar je motor v leru in sveti zelena lučka N, prikazovalnik kaže nulo ali par drugih opcij, katero si pač sam izbereš (N, spodnji del osmice, črtico kot - ). Ko prestaviš v prvo pokaže 1 in potem, ko šaltaš gor vedno pokaže eno cifro više. Naprava preračunava obrate in dejansko hitrost motorja, zato moraš prikazovalnik po montaži naučiti prestavno razmerje. Postopek programiranja je napisan v navodilih. Težava z prikazom nastane , ko imaš motor v prestavi in ti ugasne motor ali pa ga šele zalaufaš. Dokler ne prestaviš v ler ali spelješ se na displeju vrtijo znaki v krogu, kar pomeni, da naprava ne ve v kateri brzini je motor. Čim se prižge lučka za ler se naprava resetira in pokaže 0(N) ali ko spelješ, se najprej pokaže 1 in nato naprava že preračuna razmerje obrati - hitrost in pokaže ustrezno prestavo, ki pa lahko tudi fali, odvisno od tega kako si programiral. Če se ti zdi, da izračuni in dejanski prikaz ni točen učenje naprave ponoviš, predhodno pa moraš stari program zbrisati z posebno tipko za reset možgan. Meni je programiranje uspelo v prvo in naprava deluje odlično.
raza Objavljeno Julij 12, 2008 Opozori Objavljeno Julij 12, 2008 na podlagi napisanega da izračuna iz hitrosti in obratov bi v leru moral kazat 0 saj se ne premikaš..zanima me samo kaj kaže ko npr. prestavljaš navdol ko zaviraš in držiš sklopko (obrati v prostem teku) .. ali pa če voziš v višji brzini pri nižji hitrosti kjer je razlika v obratih med brzinami minimalna.. pomoje ga zna tak sistem kr fajn srat Pri večini modernih motorjev je instrument za prikaz hitrosti krmiljen z menjalnika, ki se pa vrti tudi ko stisneš sklopko (med vožnjo) in turiraš motor med predtavljanjem navzdol. Zadeva malenkost kasni z prikazom, sicer pa pri zelo hudem zaviranju in prestavljanju na dol nimaš časa gledat na displej! Ko imaš čas instrument ošvrkniti z pogledom je stanje na displeju že OK.
danci1973 Objavljeno Julij 13, 2008 Opozori Objavljeno Julij 13, 2008 Pri večini modernih motorjev je instrument za prikaz hitrosti krmiljen z menjalnika, ki se pa vrti tudi ko stisneš sklopko (med vožnjo) in turiraš motor med predtavljanjem navzdol. Stisneš sklopko, prestaviš dve ali tri dol in ... :? Naprava nima pojma, v kateri prestavi si, ti pa tudi ne - dve ali tri? :hmm: Suzukiji (in morda še kateri drugi) imajo v menjalniku senzor (stikalo), ki vedno pove, v kateri prestavi je - ne glede na hitrost in obrate ter brez zakasnitev. D.
triler Objavljeno Julij 13, 2008 Opozori Objavljeno Julij 13, 2008 Stisneš sklopko, prestaviš dve ali tri dol in ... :? Naprava nima pojma, v kateri prestavi si, ti pa tudi ne - dve ali tri? :hmm: Suzukiji (in morda še kateri drugi) imajo v menjalniku senzor (stikalo), ki vedno pove, v kateri prestavi je - ne glede na hitrost in obrate ter brez zakasnitev. D. Tud kawe (ne vse). Za to je pa tale super bojda. http://www.gi-pro.net/ +to da ti se zakasnitev vziga v nizjih prestavah umakne da bolj brca :)
pton Objavljeno Julij 13, 2008 Opozori Objavljeno Julij 13, 2008 Glede na prebrano, se mi vedno boj zdi, da ima merilnik DG8, ki računa prestavo iz obratov, hitrosti in stikala za N, še nekaj pomankljivosti. Zato velecenjene motoriste sprašujem, ali je to napravo pametno namestiti na motor, ali pa neko drugo alternativo.
danci1973 Objavljeno Julij 13, 2008 Opozori Objavljeno Julij 13, 2008 Glede na prebrano, se mi vedno boj zdi, da ima merilnik DG8, ki računa prestavo iz obratov, hitrosti in stikala za N, še nekaj pomankljivosti. Zato velecenjene motoriste sprašujem, ali je to napravo pametno namestiti na motor, ali pa neko drugo alternativo. Za mopede, ki nimajo že vgrajenega ustreznega senzorja / stikala, verjetno ni boljše alternative. Vsaj jaz si ne znam predstavljat, kako bi drugače prišel do podatka o trenutni prestavi. D.
raza Objavljeno Julij 14, 2008 Opozori Objavljeno Julij 14, 2008 Za mopede, ki nimajo že vgrajenega ustreznega senzorja / stikala, verjetno ni boljše alternative. Vsaj jaz si ne znam predstavljat, kako bi drugače prišel do podatka o trenutni prestavi. D. Obstajajo samogradnje, ki imajo na prestavni ročici nameščena magnetna stikala, ki zaznajo premik prestavne ročice. Za vse sisteme pa je pozicija N (ler) za izhodišče in hkrati reset. Vsako prestavljanje se mora začeti z lera in potem zadeva špila dokler je napajanje. Tudi če iz lera prestaviš v drugo, ti pri tem sistemu displej pokaže drugo prestavo. Sistem preprosto beleži(šteje) kontakte na prestavni ročici. Vsak kontakt zgoraj pomeni eno brzino višje in obratno. Sistem je na preizkusni mizi deloval odlično na motorju pa se pojavi problem montaže magnetov in stikal in natančnost nastavitve, ter konstantno natančnih gibov. V testu so tudi variante z drugačnimi stikali.
Jasmin125 Objavljeno Julij 14, 2008 Opozori Objavljeno Julij 14, 2008 Pozna kdo slučajno kako slovensko stran kjer bi si lahko naročil to zadevo, ker iz tujine mi ni za naročevat...
m@dness Objavljeno Julij 14, 2008 Opozori Objavljeno Julij 14, 2008 moja suza ima to stikalo v menjalniku ki se omenja? in kje se to priklopi če ga ima... vprašanje se še nadaljuje v.. kje in kakšen prikazovalnik nabavit če ima to stikalo. :)
danci1973 Objavljeno Julij 14, 2008 Opozori Objavljeno Julij 14, 2008 moja suza ima to stikalo v menjalniku ki se omenja? :yes: in kje se to priklopi če ga ima...vprašanje se še nadaljuje v.. kje in kakšen prikazovalnik nabavit če ima to stikalo. :) http://www.gi-pro.net/ D.
Guest Brumer Objavljeno Julij 14, 2008 Opozori Objavljeno Julij 14, 2008 (popravljeno) Ali ima kdo kakšne izkušnje z DG8, ki ga prodajajo v Kranju na servisu Štern ? Če prav razumem, prikazovalnik računa prestavo iz obratov mašine in hitrosti vožnje. Kaj pa takrat, ko je motor v leru, ali sploh kaj kaže ? Kaže N (nulo-neutral)! :hmm: Popravljeno Julij 14, 2008. Popravil Brumer
hector Objavljeno Julij 15, 2008 Opozori Objavljeno Julij 15, 2008 Kaže N (nulo-neutral)! :hmm: no, jaz ima namontiranega in kaže 0, ne N.... drugače zadeva deluje odlično. Malo je zmedena med samim prstavljanjem, ko držiš sklopko (takrat je hitrost velika, obrati majhni in seveda kaže napačno prestavo). Takoj, ko sklopko spustim, prikaže pravilno prestavo.... Skratka - zadovoljen :rolleyes:
GT4turb0 Objavljeno Avgust 17, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2008 A se da kaj takega kot je gi-pro.net dobiti v kakšni trgovini v Slo ali It? (rabim za gsx-r 750, l.02)
triler Objavljeno Avgust 19, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2008 A se da kaj takega kot je gi-pro.net dobiti v kakšni trgovini v Slo ali It? (rabim za gsx-r 750, l.02) Naroci online zaboga. Cena bo ista ali manjsa kot v stacuni pa se na prag ti prnesejo :)
simonsi Objavljeno Julij 29, 2009 Opozori Objavljeno Julij 29, 2009 (popravljeno) Mene pa zanima katera barva priakzovalnika je najbolj vidna med vožnjo? Izbira med rdečo, rumeno, belo, zeleno in modro. Sem zbidal en prikazovalnik za 23eur s ptt, bom videl če bo sploh kaj delalo. http://stores.shop.ebay.de/bimbembam__W0QQ_armrsZ1 Popravljeno Julij 29, 2009. Popravil simonsi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se