panter Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 zdravo! že nekaj časa si želim kupiti motorno kolo in sicer cross 125 ccm,trenutno imam eno ponudbo in sicer aprillia 125 ccm cross, l.1990 popolnoma obnovljeno, tako motor kot vilice, diski, zobniki in gume cena pa naj bi bila 180000 sit. sedaj pa me zanima ali ima kdo kake izkušnje s tem modelom motorja ker je meni precej neznan model ima agregat ROTAX. Hvala za predloge in odgovore in L.P.
Mr-Sale Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 Hm...Sam mislm da tok str motor ni lih najpametnej kupvat... Ampak je to vrjetno edino kar ti finance dopuscajo! Am agregata ne poznam... Drgac pa ne vem kak se je lastniku use splacal obnavlat :) Men se zdi nesmiselno na tok starem motorju use obnavlat. LP
Zok Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 znano je, da je stara 2T krosla najslabsa mozna nalozba. aja, pa ce ima agregat Rotax Type 123 ali 122, ma v osnovi enakega kot vsi apriliini 125 cc motocikli (razen skuterjev) - deli so dobavljivi, ampak dragi.
panter Objavljeno September 5, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 5, 2004 dobr :hmm: vidm da nakup lih ne bi bla lih dobra naložba, me pa zanima kaj bi mi predlagal, pa recimo tja do max 300 000(znamka, letnik, ccm)
Zok Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 eno 4T hard enduro starejsega letnika (~'93). .)
jhribar1 Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 aprilie ne bi kupu,raje hondo alpa ostale tri japonce
simonsi Objavljeno September 6, 2004 Opozori Objavljeno September 6, 2004 eno 4T hard enduro starejsega letnika (~'93). .) Še slabša možnost kot 2T. Enocilindrični 4T niso znani po vzdržljivosti, še posebej ne hard enduro.Če maš pri 4T večjo okvaro, se lahko samo še za glavo primeš. Kupiš pač eno zjahano krosačo za malo denarja, pa ko vse hudič vzame, pljuneš 100k-150k pa lepo obnoviš pa imaš za konkurenčen dnar zanesljiv motor. Pa rajši 250ccm glej. Lažje ga je za peljat, pa bolj vzdržljiv je. LP
PuBeC Objavljeno September 6, 2004 Opozori Objavljeno September 6, 2004 tu maš enih par dobrih ponudb!! .) .) kawa kx
Zok Objavljeno September 6, 2004 Opozori Objavljeno September 6, 2004 Enocilindrični 4T niso znani po vzdržljivosti, še posebej ne hard enduro. ja kaj bi pa rekel za 2T kroslo :?
simonsi Objavljeno September 6, 2004 Opozori Objavljeno September 6, 2004 Zgonena sta tako ali tako lahko obe varjante, samo da te 4T lahko še dost dražje pride.
panter Objavljeno September 6, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 6, 2004 sm mal čekiru na avtonetu pa sm opazu da so kawlni ful cenej kot pa ostale krose tko da se mi kr mal zanimiv zdi , pa še vsaj men so dost lepe na pogled, a kj veste kake motorje majo?
D.J. Objavljeno September 11, 2004 Opozori Objavljeno September 11, 2004 tekoči stroški so pri 2T višji, večja poraba, mešanica, pogostejše menjave olja, bata, ampak v celoti gledano jih je lažje vzdrževat ko pri 4T nastopi menjava kakega vitalnega dela, si lahko zelo šokiran nad cenami, ampak prihodnost je 4T in je fino čimprej se ga naučit rihtat za prvi motor vseeno priporočam kako 125, yamo, hondo ali kawo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se