Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
SiR

BMW K 1200 R

Recommended Posts

Marko P.
pred eno uro, basbas pravi:

Danes me je klical z avtovala ,da sam ga" najebo"  1900e bi koštal ...a ve kdo za kakšno drugo rešitev?

V ABS enoti je tudi motorček za pogon ABS enote. In največkrat je enota v okvari, ker se na tem motorčku izrabijo krtačke.

Krtačke menjaš, zadeva deluje dalje. Ampak ne pri pooblašenih serviserjih, za njih to pomeni menjavo enote.

Tako, da mogoče preveriš malo v tej smeri, preden iščeš drugo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, basbas pravi:

Danes me je klical z avtovala ,da sam ga" najebo"  1900e bi koštal ...a ve kdo za kakšno drugo rešitev?

@pik1, @Kmet2 mislim, da sta oba že reševala ta problem. Vem da je nek možak v lj, ki se ubada z obnovo ABS enote, če se ne motim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
basbas
pred 38 minutami, jskrablin pravi:

Če gre tako menjat, pol je to verjetno daleč najcenejša rešitev. Za primer - nova ABS enota za KTM 690 Enduro R (2014+) je po ceniku 1200€. Jaz sem dobil rabljeno iz ZDA, skupaj s poštnino in carino za 90€. Menjava je pol sicer stala še nekaj extra €€€ ker tega ne grem delat sam... odzračevanje je kr problem pri teh zadevah.

So me pa takrat opozorili na servisu da pri novejših KTM-ih ni vedno opcija takole menjat zadeve... menda določene elektronske dele programirajo, da delajo skupaj. Zato sem dal nasvet zgoraj kot pogojni... če se da samo menjati z drugo, rabljeno enoto pol je to to.

Kolk časa si čakal -iz ZDA.  so pa vidim tam najcenej cca300e 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 49 minutami, basbas pravi:

Kolk časa si čakal -iz ZDA.  so pa vidim tam najcenej cca300e 

Vse skup s poštnino in carino se zna zavlečti kake dva do tri tedne. Pri tem moreš še malo preveriti extra stroške - na 300Eur ti bojo ziher dali še DDV in nekaj carine. To je najlažje urediti online, sam rabiš meti ustrezen certifikat za poslovanje z državo. Strošek pošiljanja je najbolje preverit direkt s prodajalcem. Je pa še vedno precej ugodneje od 1900 za novo.

Btw ti zelo priporočam da preveriš kodo dela po seznamu za rezervne dele za tvojega BMW-ja. In preveriš če ima del, ki ga nameravaš kupiti isto kodo. Reševati morebitne reklamacije preko luže... zna trajati.

Še boljš pa je če kdo pri nas res obnavlja te enote... pri meni je pumpa za ABS kurila varovalko, tako da dvomim da je bila popravljiva. Si pa glede na velikost komplet enote ne znam čisto predstavljati kako bi v tistem motorčku menjal krtačke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

R-Moto je imel nekaj rabljenih ABS modulov za različne modele BMW pred časom...

Sicer pa na googlu vprašaš odgovorov milion...

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 3 urami, jskrablin pravi:

Zato sem dal nasvet zgoraj kot pogojni... če se da samo menjati z drugo, rabljeno enoto pol je to to.

Na R1200 se ne da zamenjat. Meni je ABS modul popravil Tomi v GO...popravljat ga je sicer poslal nekam drugam, vse skupaj me je prišlo, ne vem točno, 400 al 500€.

Share this post


Link to post
Share on other sites
basbas

Sem se odločil za baypas ,ni abs ni servo ...ni problema😀 pa še boljši filing je kot prej. Če pa kdo rabi mojstra za popravilo modula me lahko kontaktira za tel.št.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • Lindau
      By Lindau
      A ve kdokaj več o tem :naughty: :hmm:

      Vsaj kolko se tukaj vidi ; zanimivo :devil:
    • lorenz
      By lorenz
      Naredil sem (veliko) napako in se sel peljat z BMW K 1200LT . (sem bil opozorjen ,da zasvojuje sam kaj ces.)

      Zdaj sem tako not padel da nikakor ne morem ven in ga bo treba kupit , ceprav je bil nastudiran R1150 RT.
      Zanimajo me nasveti lastnikov , so kaksne slabosti oz. stvari ki jih spoznas skozi cas oz. skozi km.
      Da je motor tezki na mestu sem ze ugotovil , ampak ni take sile (prej R1100RS) in ce te prekipne 250kg ali 380kg je itak vseeno , ker ne zadrzis obojega , bolj me zanimajo kaksni nasveti oz. opisi ob nerodnih situacijah , v mestu , mocno bremzanje , ko se ustavis v kriziscu , speljevanje , udobje .
      Prosim za nasvete iz prve roke in ne iz teorije. (vem da se bodo nasli taki ki z cestne 600-tke ne segnejo do tal in jamrali da je pretezki in prevelik )
      Iz testnih vozenj lahko recem da se zadeva pelje tako lepo da to ni vec res, fenomenalno. (pa sem ze mel vse od cross,enduro,cestak,turing,chopper..)



    • Špilferderber
      By Špilferderber
      Na Intermotu bo predstavljen tale novi model:






      Pa še malce "originalnih" podatkov:

      K 1200 GT.
      K 1200 GT K 1200 GT72 kW/98 PS
      Motor
      Hubraum cm3 1 171
      Bohrung/Hub mm 70,5/75
      Leistung kW/PS 96/130 72/98
      bei Drehzahl min–1 8 750 7 000
      Drehmoment Nm 117 118
      bei Drehzahl min–1 6 750 5 500
      Bauart Reihe, liegend
      Zylinderzahl 4
      Verdichtung/Kraftstoff 11,5/S
      Ventil/Gassteuerung DOHC
      Ventile pro Zylinder 4
      Ø Ein-/Auslass mm 26,5/23
      Gemischaufbereitung Motronic MA 2.4

      Elektrische Anlage
      Lichtmaschine W 840
      Batterie V/Ah 12/19
      Scheinwerfer W H 7/55 W
      H 3/55 W
      Starter kW 0,7

      Kraftübertragung/Getriebe
      Kupplung Einscheiben-Trockenkupplung Ø 180 mm
      Getriebe 6-Gang-Schaltgetriebe
      Primärübersetzung 1,889
      Übersetzungen I 2,045
      II 1,6
      III 1,267
      IV 1,038
      V 0,9
      VI 0,82
      Übersetzung Hinterradantrieb 2,75

      Fahrwerk
      Rahmenbauart Aluminium-Gußrahmen
      Hinterradaufhängung BMW Paralever
      Federweg vorn/hinten mm 115/150
      Nachlauf in Normallage mm 124
      Radstand in Normallage mm 1555
      Lenkkopfwinkel in Normallage ° 62,8
      Bremsen vorn Doppelscheibenbremse Ø 320 mm
      hinten Einscheibenbremse Ø 285 mm
      Räder LM
      vorn 3,50 x 17 MTH 2
      hinten 5,5 x 17 MTH 2
      Reifen vorn 120/70-ZR 17
      hinten 180/55-ZR 17

      Maße und Gewichte
      Gesamtlänge mm 2 250
      Gesamtbreite mit Spiegeln mm 920
      Lenkerbreite mm 715
      Sitzhöhe mm 790/820
      DIN Leergewicht, fahrfertig kg 300
      Zul. Gesamtgewicht kg 500
      Tank l 20,5

      Fahrdaten
      Kraftstoffverbrauch
      90 km/h l/100 km 5,0
      120 km/h l/100 km 5,9
      Beschleunigung
      0–100 km/h s 3,7 4,1
      Höchstgeschwindigkeit km/h 245 225
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!