Skoči na vsebino

Honda CB 1300


Priporočene objave

Objavljeno
no no..udihn mal :)

sej ni vsak začetnik barmatej ;)

zlo težko je vse v en koš zmetat..glede česarkoli..

V določenih primerih je to povsem lahko - 1300ccm ni primerno za začetnika kar na splošno rečeno.

kar se tiče "koša" pa tale slikca lepo povzame

individuality.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Ne vem sicer kako to, da je pred komentiranjem tako težko prebrat nekaj strani tele (ali pa katerekoli druge) debate, da s komentarjem človek ne brcne popolnoma v temo ampak ok..

Obstaja neka zadeve, ki se ji reče kontekst!

Komentarji vzeti iz njega, so lahko out of place in delujejo popolnoma zgrešeni.

Za CB 1300 je bilo neštetokrat rečeno da je motor zelo zmogljiv, da je na mestu težak in zahteva pazljivost, da ni za štoraste začetnike s kratkimi nogami in za mimoze, da pa kljub vsesplošnemu prepričanju da gre za popolnoma nevozno kravo, to ni res.

Motor je zelo vozen in zelo uglajen, zato se ga lahko loti tudi kdo manj izkušen. Če začetnik ni totalen motoričen debil in ima morda kakšno izkušnjo z mopedom, skuterjem, je močnejši, ima daljše noge, skratka ne gre za piščanca, potem se lahko loti tudi CB 1300 (če ima ob vseh opozorilih še naprej tako bizarno željo)..seveda v zavedanju, da je odgriznil precej velik kos in bo ob žvečenju tega moral bit zelo pazljiv.

Popravljeno . Popravil Nagaya
Objavljeno
Ne vem sicer kako to, da je pred komentiranjem tako težko prebrat nekaj strani tele (ali pa katerekoli druge) debate, da s komentarjem človek ne brcne popolnoma v temo ampak ok..

Obstaja neka zadeve, ki se ji reče kontekst!

Komentarji vzeti iz njega, so lahko out of place in delujejo popolnoma zgrešeni.

Za CB 1300 je bilo neštetokrat rečeno da je motor zelo zmogljiv, da je na mestu težak in zahteva pazljivost, da ni za štoraste začetnike s kratkimi nogami in za mimoze, da pa kljub vsesplošnemu prepričanju da gre za popolnoma nevozno kravo, to ni res.

Motor je zelo vozen in zelo uglajen, zato se ga lahko loti tudi kdo manj izkušen. Če začetnik ni totalen motoričen debil in ima morda kakšno izkušnjo z mopedom, skuterjem, je močnejši, ima daljše noge, skratka ne gre za piščanca, potem se lahko loti tudi CB 1300 (če ima ob vseh opozorilih še naprej tako bizarno željo)..seveda v zavedanju, da je odgriznil precej velik kos in bo ob žvečenju tega moral bit zelo pazljiv.

Lepo povedano, res! Kokoška je spet zrno našla. Če bi bil začetnik bi si takoj kupil cb 1300 in nič drugega! :rolleyes:

Objavljeno

Preden začnem karkoli pisat, naj razjasnim, da ne pišem v smislu, da bi se postavljal na katerokoli stran.

Če začetnik ni totalen motoričen debil in ima morda kakšno izkušnjo z mopedom, skuterjem, je močnejši, ima daljše noge, skratka ne gre za piščanca, potem se lahko loti tudi CB 1300 (če ima ob vseh opozorilih še naprej tako bizarno željo)..seveda v zavedanju, da je odgriznil precej velik kos in bo ob žvečenju tega moral bit zelo pazljiv.

Drži, ja. Sej v končni fazi tudi CBR1000 je super vozna zadeva - ima navor, ni prevelik motorčič, je lahek (mnogo lažji od CB1300), pa še atraktiven je. Enako velja za R1. Vse to lahko komot vozi vsak first-timer. BMW M3, M5, AM DB9, ... vse te živalce imajo čudo tehnike v sebi in so joy to drive. Navor lepo porazdeljen, udobje, komfort, netežavni avtomobili z razliko od kakih old timerske Miure recimo. In enako velja, da lahko Fata služi kot telesni stražar. Obleči se zna, hodit zna, pištolco zna tudi nositi in grdo gledati. Vse to gre - gre za običajna opravila in vsak ki ima vsaj malo motoritke v sebi in prostorske orientacije lahko počne vse od naštetih stvari. Ampak, kaj bo naredila fata, ko bo prišlo do akcije, za katero je ni noben šolal?

Slej ko prej poizkusiš prepovedani sadež. Bodisi v M5, bodisi na R1, CBR ali CB1300. In takrat se stvari začnejo odvijati bliskovito hitro. Ponavadi ni ravno časa za spoznavanje situacij in razmišljanje kaj narediti. Večji ajmar kot imaš, več vode boš poskusil nesti.

Objavljeno (popravljeno)
Preden začnem karkoli pisat, naj razjasnim, da ne pišem v smislu, da bi se postavljal na katerokoli stran.

Drži, ja. Sej v končni fazi tudi CBR1000 je super vozna zadeva - ima navor, ni prevelik motorčič, je lahek (mnogo lažji od CB1300), pa še atraktiven je. Enako velja za R1. Vse to lahko komot vozi vsak first-timer. BMW M3, M5, AM DB9, ... vse te živalce imajo čudo tehnike v sebi in so joy to drive. Navor lepo porazdeljen, udobje, komfort, netežavni avtomobili z razliko od kakih old timerske Miure recimo. In enako velja, da lahko Fata služi kot telesni stražar. Obleči se zna, hodit zna, pištolco zna tudi nositi in grdo gledati. Vse to gre - gre za običajna opravila in vsak ki ima vsaj malo motoritke v sebi in prostorske orientacije lahko počne vse od naštetih stvari. Ampak, kaj bo naredila fata, ko bo prišlo do akcije, za katero je ni noben šolal?

Slej ko prej poizkusiš prepovedani sadež. Bodisi v M5, bodisi na R1, CBR ali CB1300. In takrat se stvari začnejo odvijati bliskovito hitro. Ponavadi ni ravno časa za spoznavanje situacij in razmišljanje kaj narediti. Večji ajmar kot imaš, več vode boš poskusil nesti.

se skoraj čisto v celoti strinjam s tabo kar se teme tiče!

sam uno :lol: ..fata..pa fight...ha,ha...še en s...ha,ha..s smislom... :yea1: .za humor....ja pi**o mu bo razbila,ha,ha,kaj si pa mislu....??? :fight2::fight1::010:lol1::lol1:

res,se oproščam za :topic: ,sam buuuhaaa,res ne morm,,,,več....lp

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno
Ampak, kaj bo naredila fata, ko bo prišlo do akcije, za katero je ni noben šolal?

Slej ko prej poizkusiš prepovedani sadež. Bodisi v M5, bodisi na R1, CBR ali CB1300. In takrat se stvari začnejo odvijati bliskovito hitro. Ponavadi ni ravno časa za spoznavanje situacij in razmišljanje kaj narediti. Večji ajmar kot imaš, več vode boš poskusil nesti.

ravno tako pride "akcija" če se voziš z er5 ;) a tam slučajno veljajo kaki drugi pogoji in zakoni?

mimogrede, je v običajnem cestnem prometu kravasta cb1300 dosti bolj uporabna kot superlahka cbr600rr, in ne prav dosti manj kot cb600 hornet

fora je v tem, da sem poudaril težo cb1300 na mestu. in zakaj je nekateri, tudi z daljšim stažem ne morejo hendlat..ker so pač drekači in se ne upajo motorja vzet v roke..

cb1300 je primerna za določenega začetnika..eni jo pa po tleh mečejo po prevoženih xxxxx kilometrih..

ni motocikel tisti ki je neprimeren...ljudje smo butasti..če si dovolj butast pa tudi s 50ccm skuterjem narediš bedarijo..

Objavljeno
ravno tako pride "akcija" če se voziš z er5 ;) a tam slučajno veljajo kaki drugi pogoji in zakoni?

mimogrede, je v običajnem cestnem prometu kravasta cb1300 dosti bolj uporabna kot superlahka cbr600rr, in ne prav dosti manj kot cb600 hornet

fora je v tem, da sem poudaril težo cb1300 na mestu. in zakaj je nekateri, tudi z daljšim stažem ne morejo hendlat..ker so pač drekači in se ne upajo motorja vzet v roke..

cb1300 je primerna za določenega začetnika..eni jo pa po tleh mečejo po prevoženih xxxxx kilometrih..

ni motocikel tisti ki je neprimeren...ljudje smo butasti..če si dovolj butast pa tudi s 50ccm skuterjem narediš bedarijo..

:worship::worship: word!!! lahko se zgodi vsakemu in to takrat,ko točno to stvar najmanj pričakuje ter je prepričan da se pa njemu to ne more zgodit,ker on pač tako zelo pazi ! ja,tudi teža motorja naredi svoje,ampak šele potem , ko je situacija že v rokah murphy-a.

so pa stvari pač povezane med sabo: človeški faktor, znanje , izkušnje , sreča in usoda.

koliko od tega pa ima vsak od nas v žepu tisti trenutek,ko pride do določene situacije, je pa zelo težko oceniti. lp

Objavljeno

Torej lahko rečemo da je CB 1300 še kar primerna za začetnika. Mogoče bi bila še boljša kakšna Kawa ZZR 1400 ali pa Busa. Vsekakor je pa najprimernejša Winga. :rolleyes:

Objavljeno
Torej lahko rečemo da je CB 1300 še kar primerna za začetnika. Mogoče bi bila še boljša kakšna Kawa ZZR 1400 ali pa Busa. Vsekakor je pa najprimernejša Winga. :rolleyes:

beri natančno

primerna za pravega začetnika :winkiss:

Objavljeno
beri natančno

primerna za pravega začetnika :winkiss:

Pesda, za pravega začetnika pa je tole še najmanj primeren moped. :whistle:

Objavljeno
Pesda, za pravega začetnika pa je tole še najmanj primeren moped. :whistle:

pesda..a bo bolš..za "pravega" začetnika..kul?

Objavljeno

Za začetnika smo ugotovili, da je pogojno primerno vse. Če je dovolj pameten, velik, močan in spreten. :worship:

Objavljeno

Mi lahko nekdo s prve roke pove, pri kateri temperaturi (prikazani na displeju) se prižge ventilator za prisilno hlajenje hladilnika? Hvala!

Objavljeno
Mi lahko nekdo s prve roke pove, pri kateri temperaturi (prikazani na displeju) se prižge ventilator za prisilno hlajenje hladilnika? Hvala!

če se prav spomnim nekje 103 stopinje

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno
če se prav spomnim nekje 103 stopinje

Od oka, ja... V glavnem, čez stotico ziher.

Objavljeno
Mi lahko nekdo s prve roke pove, pri kateri temperaturi (prikazani na displeju) se prižge ventilator za prisilno hlajenje hladilnika? Hvala!

... na mojem pri 109 ...

Objavljeno
... na mojem pri 109 ...

Aha, ker včeraj sem stal pred semaforjem in samo za foro opazoval naraščanje temperature, ki mi je po začudenju narastla do 107°C (potem sem speljal in je šla navzdol) in sem že začel zaskrbljeno gledati, kje bo začelo vodo ven metati ... Torej očitno je to normalno ...? Lahko gre kaj narobe, če ga pustim tja proti 110°C, da vidim, če se ventilator vklopi pri 109 °C, bom lažje spal ^_^ Koliko pa imate temperaturo med vožnjo? Meni se giblje nekje dobrih 80°C ...

Objavljeno
Aha, ker včeraj sem stal pred semaforjem in samo za foro opazoval naraščanje temperature, ki mi je po začudenju narastla do 107°C (potem sem speljal in je šla navzdol) in sem že začel zaskrbljeno gledati, kje bo začelo vodo ven metati ... Torej očitno je to normalno ...? Lahko gre kaj narobe, če ga pustim tja proti 110°C, da vidim, če se ventilator vklopi pri 109 °C, bom lažje spal ^_^ Koliko pa imate temperaturo med vožnjo? Meni se giblje nekje dobrih 80°C ...

pravilno se giblje..

to pa le probaj..če se slučajno ventilatorji ne prižgejo pa ne ugasnit ampak se pojdi peljat da ga shladiš nato pa servis oziroma popravit

Objavljeno

... pri mojem vklopi pri 109 ...

... je pa to različno od motorja do motorja, saj ti merilci niso 100% točni ...

... tudi v manualu piše (dobro ga je včasih vsaj malo pogledati), da je do 110 vse OK ... :whistle::winkiss:

Objavljeno
... tudi v manualu piše (dobro ga je včasih vsaj malo pogledati), da je do 110 vse OK ... :whistle::winkiss:

Na kateri strani to? Sem včeraj preletel manual in sem našel samo, da se pri temp. 122°C prižge opozorilna lučka za previsoko temperaturo ...

Objavljeno

Sem poskusil danes in res, ventilator se prižge nekje 108-109°C tako da to je očitno vse ok ... Hvala za informacijo! :rolleyes:

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Predvsem stilsko prenovljene Honde CB1300 za leto 2010:

HONDA CB1300 Super Four:

38232898.jpg

HONDA CB1300 Bol d'Or:

boldor.jpg

HONDA CB1300 Super Touring

s4to.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

:unsure: a tale spol oklepom vam dobro zglea? res, mislem, vam je lepa, ne zato ker je dobra :unsure: meni osebno, je verzija s poloklepom neki najgršega kar se da kupit. cb1300 mi je BOOOMBA. tole s haubo se mi pa zdi naravnost grozno.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!