_Fingi_ Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 Meni tale S verzija tako noro lepo zgleda, da sem zaljubljen v njo odkar sem jo prvič videl tomkruz 1
Kramp Objavljeno Junij 28, 2010 Opozori Objavljeno Junij 28, 2010 Je kdo menjal prve zavorne cevi za jeklene? In zakaj v naših štacunah ni dobiti nove CB1300. Spet nesposobni trgovci, ki ne znajo naročati ali kaj drugega?
Kramp Objavljeno Junij 28, 2010 Opozori Objavljeno Junij 28, 2010 (popravljeno) Še eno vprašanje. Je kdo namestil stranske nosilce za kovčke na ta motor? Za Givi klasiko seveda! Popravljeno Junij 28, 2010. Popravil Kramp
salko Objavljeno Junij 29, 2010 Opozori Objavljeno Junij 29, 2010 (popravljeno) In zakaj v naših štacunah ni dobiti nove CB1300. Spet nesposobni trgovci, ki ne znajo naročati ali kaj drugega? Roko na srce, čeprav sam vozim CB1300 in mi je superioren motor, enostavno ne verjamem, da se trgovinam splača na zalogo kupovati tega IMHO precej specifičnega motorja, Slovenija je (ja, že neštetokrat omenjena fraza) enostavno premajhen trg, saj če jih na leto prodajo 5 kosov, svaka jim čast ... kolikor pa vem sedaj v LJ ni več možnosti testne vožnje CB1300 in bo število prodanih, kakršno že pač je, šlo pomoje samo še navzdol ... Sam živim v prepričanju, da je ta motor na slovenskih cestah precej redek pojav (temu v poterditev tudi št. zadetkov na avto.net-u) in da tako pri nas ni preko 25 teh motorjev (ali se motim, ima kdo podatek?), kar pa mi precej ustreza, saj tako nimam nečesa, kar lahko vidiš in slišiš :naughty: na vsakem vogalu, obenem pa motor ne izgublja prehitro svoje tržne vrednosti ... Popravljeno Junij 29, 2010. Popravil salko
ferek Objavljeno Junij 29, 2010 Opozori Objavljeno Junij 29, 2010 ...podobno se je zgodilo z vsemi BIG nakedi... XJR-jev je še enih par (mogoče malo več kot hond), Kawasakijev zrx 1200 se najde samo za vzorec (čeprav se v JAP ponovno prodaja), Suzukija GSX 1400 pa je treba že "z lupo" iskat... Ne vem, "mladina" najbrž ne vidi dlje od 600 - 750 našpičenih raket, morda kdo še okrog 1000... motorji se pač kupujejo po podatkih "na papirju" (130 KS pri 14000 obr iz 600 ccm...uauuu to mora trgat...) Zame eden edini ZADNJI pravi športni motor ostaja honda XX... potem je prišel čas "minimotojev"...in še traja...:wacko: Lowrenc in salko 1 1
simonsi Objavljeno Junij 29, 2010 Opozori Objavljeno Junij 29, 2010 jest sem imel kar ene par velkih pa težkih in gumijastih motorjev. In ko enkrat probaš lahek in močan motor, ki se pelje kot je treba, je težko it nazaj na letalonosilke, vsaj zame. :grim pa big nakedi so pomojem že passe. (hvala bogu) suzuki 1
biker77 Objavljeno Junij 29, 2010 Opozori Objavljeno Junij 29, 2010 big nakedi bojo še nazaj pršli..sicer pa je situacija v slo bistveno drugačna kot v it no, cb1300 je res pri višjih brzinah mal gumijasta..ampak še zdaleč ne tolk kot hornet 600 sicer pa moj naked 1200 (sej ne vem če že spada med "ta velke") ni popolnoma nič gumijast men je žal da sem prodal cb1300..prov fajn je bla.. Kramp 1
Kramp Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 (popravljeno) ... in da tako pri nas ni preko 25 teh motorjev (ali se motim, ima kdo podatek?), kar pa mi precej ustreza, saj tako nimam nečesa, kar lahko vidiš in slišiš :naughty: na vsakem vogalu, ... Saj to je to. Tudi jaz sovražim tisto masovno konfekcijo. Priznam samo nekaj pravih motorjev: ZRX1200 (zaenkrat še doma), CB1300(Tudi že doma), X11(žal pred kakšnim letom zamudil dobro priliko) in GSX1400. Razen GSX-a, ki ga še nisem imel prilike voziti (no ja 1200 že, ta velikega še ne), mi CB-jka najbolj paše. Ajde, ker vidim, da ene dva pa le imata te stroje, kako je s stranskimi nosilci za kufre? Na netu nič pametnega ne najdem. In mnenje o original zavornih ceveh vs jeklene pletenice. Popravljeno Junij 30, 2010. Popravil Kramp
Cartman Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 ZADNJI pravi športni motor ostaja honda XX... potem je prišel čas "minimotojev"...in še traja...:wacko: Saj to je to. Tudi jaz sovražim tisto masovno konfekcijo. Priznam samo nekaj pravih motorjev: ZRX1200 (zaenkrat še doma), CB1300(Tudi že doma), X11(žal pred kakšnim letom zamudil dobro priliko) in GSX1400. Razen GSX-a, ki ga še nisem imel prilike voziti (no ja 1200 že, ta velikega še ne), mi CB-jka najbolj paše. Ajde, ker vidim, da ene dva pa le imata te stroje, kako je s stranskimi nosilci za kufre? Na netu nič pametnega ne najdem. In mnenje o original zavornih ceveh vs jeklene pletenice. fantje, dejte no. XXje tolk športn kot so Honda Yamaha Suzuki in Kawasaki ekskluzivni/butični/ne masovni. Če govorimo o japonskih mega proizvajalcih je ekskluzivnosti tolk kot na policah v merkatorju+10 izjem. XX je nekako moj dreambike, vendar športnosti je tam. . malo ali nič. @Kramp: SW motech dela stranske nosilce za tvoj motor, in prodaja tudi adapter kit za givi/kappa Malo poklikaj. o opletenih ceveh za bremze mam svoje mnenje, morda velja za vse motorje, morda ne, vendar men se zdijo vedno in povsod zelo dobra investicija. Zrxa prodajaš? kerga pa maš?
ImenitnaPriložnost Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Ajde, ker vidim, da ene dva pa le imata te stroje, kako je s stranskimi nosilci za kufre? Na netu nič pametnega ne najdem. In mnenje o original zavornih ceveh vs jeklene pletenice. Za kufre ne vem. Vem pa, da je Honda vezana na japonsko valuto (yen / jen) in da je ta dokaj drag zadnje čase, zato je tudi nova CB1300 dokaj draga.
bajsi Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 kot otrok sem na morju videl prvi pravi motor (leto 1980, +- 1leto), kasneje sem ga spoznal kot goli motocikel (v času plastikbeherjev) znamka in model do danes nepoznana (takrat še nisem znal čitati) , od takrat so zame veliki nakedi Motorji z veliko začetnico in edini "pravi" motorji, prvi in edini superbajki! veter v laseh pa mušice v zobih! CB1300 spada zraven, tudi s poloklepom, ZRX1200R le pa legenda, vozim pa XJR. Vse zgoraj zapisano je zgolj moje mnenje in videnje, nikakor ne prepričujem koga naj se ravna po teh pravilih in zakonitostih. LP Bajsi
Kramp Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 ... Zrxa prodajaš? kerga pa maš? S. letnik 2002. Še kot nov. Če te zanima, piši na PM. LP
Gallus Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 ... Kramp ... ... čestitam za pridobitev ... :worship: ... welcome in the club ... (pa ja neboš na tako lep motor nabil "neke" nosilce)
Kramp Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 (popravljeno) ... čestitam za pridobitev ... :worship: ... welcome in the club ... (pa ja neboš na tako lep motor nabil "neke" nosilce) Hvala, hvala! (pa ja neboš na tako lep motor nabil "neke" nosilce) Saj zato pa sem tako tečen, da vidim kako se da to čim manj opazno zrihtat. Oz še najbolje kako čim hitreje odmontirat. Glede na to, da delček CB-jke sofinancira Lady, ki zahteva kovčke, se temu ne bo moč čisto izogniti. :surrender: Popravljeno Julij 1, 2010. Popravil Kramp
Gallus Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 ... Kramp ... ... kako sliko bi pa nam lahko privoščil ... :whistle:
Kramp Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 (popravljeno) ... Kramp ... ... kako sliko bi pa nam lahko privoščil ... :whistle: A veš, da sem že včeraj na to mislil. Ewo, ablubm, na wikend furci bo kakšna prilika. A kdo nuca Bos-ov dimnik za ta stroj? Popravljeno Julij 1, 2010. Popravil Kramp
Gallus Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 A kdo nuca Bos-ov dimnik za ta stroj? ... ima dokumente za homologacijo ? ...
Kramp Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 ... ima dokumente za homologacijo ? ... Odgovor na PM.
urkoman Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 Ceu bombnik je tale CBjka. Me je imelo vzet eno, a sem se odlocil za lazjo različico 900tico. Minus so tačke sopotnika, precej visoko postavljene in to je moja sopotnica kaj hitro ugotovila, da ji je manj prijetno kot na stari Hornet 600 oz. 900. Ženske pač
salko Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 Minus so tačke sopotnika, precej visoko postavljene in to je moja sopotnica kaj hitro ugotovila, da ji je manj prijetno kot na stari Hornet 600 oz. 900. Ženske pač To bi se pa strinjal s tabo, moja sopotnica je že tudi večkrat potožila, da jo bolijo noge oz. koleni, ker mora zadaj imeti tako pokrčena kolena ... kaj čmo, če se bo hotela voziti z mano, bo morala potrpeti, jaz motorja ne menjam :evilgrin:
Kramp Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 ... moja se nikoli ni pritoževala glede tega.. Tudi moja je probala, pa je bila zadovoljena. :evilgrin:
Cufa Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 opomba moderatorja: tema je cb 1300 in ne zrx1200.
Kramp Objavljeno Julij 2, 2010 Opozori Objavljeno Julij 2, 2010 Ewo. čisto on topics slikce: Nisem si mislil, da ima še kakšen moped večji treger od ZRX-a :blink: (no to je bilo malce )
salko Objavljeno Julij 2, 2010 Opozori Objavljeno Julij 2, 2010 Ewo. čisto on topics slikce: Nisem si mislil, da ima še kakšen moped večji treger od ZRX-a :blink: (no to je bilo malce ) Hehe, ja res smo redki z tako ogromno prostora pod sedežem. Na sliki pod prvo pomočjo je še poglobitev v globini še ene prve pomoči :naughty: Kolega z Moto Guzzijem pod sedežem nima prostora niti za 1 prvo pomoč in mora imeti nameščen dodatni kovček, da sploh lahko s sabo vozi to zakonsko predpisano prvo pomoč ...
Kramp Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Na tem forumu: http://hondacb1300.net je kar nekaj za prebrat. sem tam iskal variante za stranske nosilce, pa je karkoli namontiraš za Očitno se bom moral lotiti sam in narediti enostavno, snemljivo in neopazno.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se