Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
SiR

Honda CB 1300

Recommended Posts

Zoolo

Huh gospoda eno vprašanje!

Kaj, kako in koliko časa ste ulaufavali mašino?

Do 500 km kot piše v original navodilih, ali celo brez ulaufavanja kot se bere slovenski prevod, ... ali lepo konzervativno do 1000 km in povečevanje obremenitve do 1500? :huh: :hmm: :?

ThanX za karkoli uporabnega.

Zoolo

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV

Zoolo, n'č pametn'ga ne bom napisu, samo... tolk časa kot si boš ti vzel zase, da se boš ulavfal, vsaj ene tolk daj še mašini. Mater, si kupu zverino, ne jo prehiter s ketne spustit! :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo
... tolk časa kot si boš ti vzel zase, da se boš ulavfal, vsaj ene tolk daj še mašini...

Ni panike še vedno je boleč spomin na Jezersko in Gorjance (prvi za kosti, drugi za ego).

ThanX Man, pa si vseeno neki pametnega dodal. :yea2:

ZtH! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
bajsi

Verjami Japom!!!! jebeš slo navodila - pri Yamahi delajo isto pizdarijo, kar neko svoje ulavfavanje mašine so pogruntali.

Lp Bajsi

p.s.: (nič več ne čitaš Bulldog postov?)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo

No ja 670 km za nama, pa nasmeh polne lune 24/7.

OK resno vprašanje, ... kako imate na svojih nastavljeno vzmetenje.

Meni je standardna nastavitev enostavno bila pretrda, ... rahlo nervozen sprednji in zadnji del, ... zaenkrat sem pustil nastavitev samih vzmeti kot je bila, po ponesrečenem poskusu na sprednjih vilcah in poskušam s počasnim mehčanjem povrata vzmetenja najti optimum.

Nekako izgleda da bo potrebnega malo več kot četrt obrata proti mehkejšemu spredaj in klik ali dva proti mehkejšemu zadaj.

Motor se je precej umiril, še vedno pa mi daje dovolj informacij o stanju ceste pod gumami, znebil pa sem se zoprnega rodeo showa, vsakič ko sem zapeljal na serijo vdolbin na cesti, predvsem tiste krajše in globje so me znale dobesedno iz zica vreč.

Any comments?

Zoolo :blink:

P.S.: Z opremo lahko zaokrožim na 100 kg.

Edited by Zoolo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

v "lagano turisticnem" stilu voznje je to mogoce zadovoljiv kompromis, v LS ali knockin´-on-heavens-door-mode bo pa hitro premehko in/ali nevarno. BTDT, samo ne z CB 13. torej si zapisi kje je kako kdaj kaj nastavljeno, da lahko menjas brez panike med stili. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo

Ledeni s čem se najprej igraš? S povratom vzmetenja ali nastavitvijo trdote?

Sicer se pa strinjam s pristopom zapisovanja in nasplošno tistim kar je v temi o vzemetenju že napisano.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

hmnja. lahko se lotis stvari na dva nacina:

1. tovarnisko nastavitev prilagajas svojim potrebam ali

2. vse na naj-mehko in potem postopoma po en klik/cetrt obrata bolj trdo.

seveda se mora vsaka sprememba zapisati. najbolje je, da to pocnes na odseku ceste, katero poznas, ni prevec prometna in dopusca v koncni fazi "kaksen" kilometrcek preko splosne omejitve. ce je se razlicno asfaltirana si zmagal, lahko kompromis najdes kar na eni cesti.

osebno se vedno najprej igram s trdoto, sele potem povratek.

na vzmetenju motorja, da ne bo kdo slucajno.... :devil: :grrr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo
...osebno se vedno najprej igram s trdoto, sele potem povratek...

Coola to sem isku kot odgovor, ... trdoto tut med mejniki (med zarezami) al točno po stopnjah (od zareze do zareze), nekako se mi od zareze do zareze zdijo preogromni skoki?

Sej pol ti bom GMH dau :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

ahem, za to bo potrebno bolj diferencirano poznavanje same konstrukcije amortizerja/ev (katere jaz nimam). oz. lahko prilimas kako slikco bolj en detail?

ce imas samo utore in zagozde skacejo iz ene v drugo potem bos lahko samo po utorih nastavljal.

ce ima CB "neskoncno" vrtljivo (vijacno) nastavitev amortizerjev gre tudi po cetrt obrata ali manj (ali vec, logisch :) ). torej ce je vijacna (neskoncna) nastavitev potem lahko obracas kolikor ti pase, drugace si tako konstruktivno primoran se drzati nekih razmakov oz. nivojev.

enako velja za prednje vilice.

za rebound (povratek) se pa drzi klikov. ce so amortizerji kaj vredni bi jih morala imeti okoli 16-20, s tem da ze en klik lahko ogromno pomeni. BTDT.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo

Zadaj kliki, spredaj zvezno (predvsem hvala bogu da obstajajo spredaj možnosti zategniti tudi med zarezami, drugače so vsaj za moj okus prehudi skoki), ... no ja zadeva ratuje iz dneva v dan bolj po mojih željah, .... (moramkupitnovblokecpress) :OK:

Edited by Zoolo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo

Ahem eno resno vprašanje, ... no ja mogoče sem samo tupi glupi, ... ampak a se na motorju, da nekako prižgati samo pozicijo, ... nekako tako kot na ostalih motorjih kjer ga zakleneš in običajno je pozicija eno stopnjo naprej na ključavnici ali na drugi strani?

Zoolo the confused! :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAN

A ti to sprašuješ za svoj motor? :blink: Imaš dve oz.tri variante!

1.Piše v navodilih!

2.Metoda preizkušanja

3.Motor mi posodiš za ene dva tedna,pa ti ziher odgovorim :? :P

DAN

Share this post


Link to post
Share on other sites
vrho1679
A ti to sprašuješ za svoj motor? :blink: Imaš dve oz.tri variante!

1.Piše v navodilih!

2.Metoda preizkušanja

3.Motor mi posodiš za ene dva tedna,pa ti ziher odgovorim :?  :P

DAN

In zakaj raje ne napišeš, da ne veš?

p.s.: Zoolo jst tud ne vem upam, da ti to kaj koristi :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
hotschko
Ahem eno resno vprašanje, ... no ja mogoče sem samo tupi glupi, ... ampak a se na motorju, da nekako prižgati samo pozicijo, ... nekako tako kot na ostalih motorjih kjer ga zakleneš in običajno je pozicija eno stopnjo naprej na ključavnici ali na drugi strani?

Zoolo the confused! :blink:

ponavadi z ključem ... eno stopnjo niže kot je zaklenjeno ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAN
In zakaj raje ne napišeš, da ne veš?

p.s.: Zoolo jst tud ne vem upam, da ti to kaj koristi :P

Mogoce sem pa samo hotel namigniti,da bi take stvari moral najbolje poznati lastnik motorja,al pa nekaj tacga :kva2:

DAN

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo

OK Folk thanX, ... ampak navodila tega ne poznajo, na ključavnici ni dodatne stopnje kjer bi lahko človek samo Klik naredil. :OK:

Vprašanje je bilo namenjeno ostalim lastnikom, v stilu "a je to kak slab joke?", al dejansko nima možnosti pozicije.

Ampak Hvala vsem za sodelovanje. :OK: :yea2:

Zoolo :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rokovnjač

Vprašanje je bilo namenjeno ostalim lastnikom, v stilu "a je to kak slab joke?", al dejansko nima možnosti pozicije.

no ko boš ugotovil, povej še meni... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
bartmatej
No meril je nisem nikoli - natančno!

Lahko pa povem iz izkušenj vožnje v skupini, ista cesta, isti tempo, potovalna hitrost 140km/h (5000 rpm - peta prestava)...poraba med CB 600 Hornet in TDM 900 (to je nekje 6.5 -7l / 100 km) - meni zelo zadovoljivo!  :D

Pride pa še druga plat medalje, športna vožnja na visokih obratih --> 10l in več!!!  :ph34r:

Prav to se mi zdi prednost motorjev z večjimi prostorninami agregata, ko rabiš vzameš ali pa šparaš in ti ni potrebno ves čas prestavljat. Kwa pa vem?  :hmm:  :?

A mate že kej bl natančne podatke glede porabe?

LP Matej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo

Hja zadeva je ravno toliko natančna kot si citiral, ... odvisno kako voziš, ampak roko na srce, pod 6,3 ne spravim "Medvedke" ma niti pod razno, ... lahko, da sem čuden ampak jebat ga, ... je pa tudi res, da 10l ni nobena umetnost doseči, pač ga ženeš kot ti dopušča znanje in cesta, pa zgornja tretjina obratov, pa ....

Hmmm, ... Povprečje na normalni furi (moj način vožnje nekje umirjeno z rahlimi kratkotrajnimi popadki) se giblje med 6,5 in 6,8 litov na 100ko. Ravnine nekje med 110-130 kmh, ovinki brez delanja idiota iz sebe, pač po feelingu lepo kolikor pač gre in vožnja nekje med 3-6.000 obratov.

Hmmm, ... a kej pomaga tak odgovor? (Hja drugač pa še vprašaj)

Zoolo :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DESMOSEIDICI

Men pa ni tok lepa tale honda,detajli so slabo postavljeni in narejeni,se posebno mi ni vsec da tako kaze hupo.Pa tudi malo premal konjskih moci za 1300ccm

Drugac je pa vredu motor,tako kot vse HONDE :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bajsi

@DESMOSEIDICI - ful maš izkušnje za take izjave (premalo konjev za 1300) - bikerwannabe.... Tvoj objekt poželenja jih v nobeni verziji ne pridela več kot 117 - navora pa niti približno ne dosega - cena pa astronomska. Najprej pelji pol pa sodi!

LP Bajsi

Share this post


Link to post
Share on other sites
DESMOSEIDICI

ja govorim nasploh o teh naked verzijah k so cez liter kubikov k se mi zdi prevec pa se registracija je velka pa zvdrzevanje pa to k ni vreden rajs kups tisocko al pa 600 k ma isto konjev al pa vec,navora ma pa malo manj

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR
Men pa ni tok lepa tale honda,detajli so slabo postavljeni in narejeni,se posebno mi ni vsec da tako kaze hupo.Pa tudi malo premal konjskih moci za 1300ccm

Drugac je pa vredu motor,tako kot vse HONDE :OK:

Je tale tvoj zapis kaj pomembnega prispeval k kakovosti informacij na Motosvetu?

:grrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • izibajker
      Nabavi RS varianto. Večno lep model, in ti ga ne bo treba vsakih par let menjat...
    • Moto65
      Kolo bo kupljeno za hobi, ne bom od njega odvisen za v službo, itd. Tako da če zmanjka denarja in bo stal, ne bo panike  Vseeno pa je dobro vsaj približno vedeti  
    • VS800
      jest mu prvošm, daj najdu...
    • DAMI34
      mesečno karkoli obračunat je nespametno. Obračunaj nakup mopeda, ter opreme (čelada 200-500, obleka 200-1000) vse ostalo prilagodiš trenutni situaciji. PS. novi motorji so v garanciji, torej nimaš stroškov popravil. Običajno se mopedi stari cca 2-4 leta ne kvarijo, ker so bile porodne težave odpravljene preko vpoklicev ali garancij. PSS. če si pravi "bike" odvisnik, se ti itak jebe za vse skupaj, nabavi , kar ti je všeč, opremo kot ti je všeč (to so nujne cifre) potem pa samo vozi in uživaj dokler je cvenk. Ko ga zmanjka običajno pride zima  
    • Whiskey
      @Dr.SPEED če imaš čas in voljo, obišči častnega Slovenskega konzula za Victorijo, Eddy Kontelj. Je tudi strasten motorist. V garaži ima brezhibno ohranjen BMW še iz časov pred WW II. Konzulat in hišo ima v Geelongu. Najdeš ga lahko na FB. Dogovori se za obisk. Žal govori le Angleško.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!