Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

2x uveljavil garancijo pri HP (hp care pack)...nobenih problemov.Je pa res, da je šlo za očitno napako na strojni opremi. Ne vem zakaj oz. kaj bi Toshiba imela bolje urejeno?

Tudi mi nismo nikoli imeli težav z uveljavitvijo garancije pri HP prenosnikih!

Objavljeno

Baje naj bi pri HP dosti komplicirali glede reklamacij..tako mi je bilo rečeno, pri Toshibi pa naj bi ti takoj menjali za novega..tudi če bi bila recimo fizična poškodba. Sicer se mi zdi to malce za lase privlečeno..ampak kot sem rekel sem to slišal od kolega, ki je imel ravno tak primer.

Več mnenj..lažje se je odločiti..če mi bo 9 od 10 ljudi reklo da pri HP ni problema z garancijo in reklamacijo..potem bom temu verjel :yes:

Objavljeno (popravljeno)

Baje naj bi pri HP dosti komplicirali glede reklamacij..tako mi je bilo rečeno, pri Toshibi pa naj bi ti takoj menjali za novega..tudi če bi bila recimo fizična poškodba.

Ah japajapajade......saj se ve kakšni so garantni pogoji, Toshiba ni nobena izjema.

Zdaj en ima lahko probleme pri granciji, en ne.....odvisno od vrste okvare itd. Na to, da ti nekdo nekaj reče, se ne moreš zanašat. Da ti nne povem kaj vse so poskusili podturiti pod garancijo...heh.

Pa ne delam niti za ene, niti za druge, sem pa marsikaj že videl :D

Popravljeno . Popravil Frips
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

A ti to resno??

440€ za vašega 14 palčnega Sonya s:

• 14,1" LCD X-BLACK (1024*768)

• Intel Pentium M 1.7 Ghz CENTRINO

512 MB spomina

80 GB HDD SATA 5400 rpm

• INTEL IGM Shared VGA

Ali pa recimo 495€ za kakšnega Lenovo Value Line G560 s konfiguracijo:

ZASLON 15,6'' (HD) LED Glossy zaslon

PROCESOR 1.86 GHz Intel Processor P6000 (L2 3MB Cache)

VEZNI NABOR Intel HM55 Express Chipset

POMNILNIK (RAM) 3GB DDR3 (1066MHz) PC3-8500,do 4GB max.

TRDI DISK 320GB Serial ATA,5400rpm

GRAFIČNA KARTICA Intel Graphics Media Accelerator HD

OPERACIJSKI SISTEM Free DOS

OPTIČNE ENOTE DVD+/- RW Dual Layar

BREZŽIČNO OMREŽJE Wi-Fi 802.11bg

ali mogoče:

Procesor: AMD Athlon Neo K125 1,7 GHz

Trdi disk: 500GB, 5400rpm, SATA

Pomnilnik: 2GB (1x2GB), 800MHz, Ena reža prosta

Grafična kartica: ATI Mobile Radeon HD4200

Če pa pogledamo še HPje je pa izbire še veliko več v tem cenovnem rangu. Tolk se pa spet ne kvarijo, poznam ogromno zadovoljnih uporabnikov HPjev. Sicer pa kupiš v BigBangu ali Anni doo, daš 80€ in imaš 6 let garancije in zavarovanja.

Grdi grdi HPjevci, ki pošiljajo v slo zanič modele.. Pa vsi ostali razen Sonya tudi. Skoraj nemogoče, moj Tajvanski Compal (pa ne sam moj) po 3 letih in pol še zmer brezhibno diha kljub temu, da je prižgan praktično 24ur dnevno :)

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Pri Vaiotu, za denar kjer drugje kupiš višji razred, tukaj dobiš srednji razred komponent.

Ampak zanesljiv pa je, tle mu ni kej očitat, veš da če ga kupiš da bo delal :)

Sej podobno je pri IBMu, plačaš višji razred, drugje dobiš več za ta denar, oziroma isto za manj denarja, ampak delalo pa bo.

Pri drugih se hvališ da ti zdrži 3 leta, pri nekaterih pa je to samoumevno :D

Objavljeno

To popolnoma razumem.. Sam 512 rama in 80gb disk? To je pa že mal preslaba konfiguracija v primerjavi s konkurenco, tut če je Vaio..

Drugače pa vidim, da so moderatorji poskrbeli za reklamo :) Za tiste, ki niso videli, da ne bodo debelo gledali mojega izpada, naj povem, da je en tip reklamiral zastarele Sonye :D

Objavljeno

Ja tisto od prej, ni blo za kupet :)

Ma pa Vaio tud bolše modele :whistle: Za ene 600eur dobiš že zlo solidnega, i3 in 3gb rama.

Objavljeno

Ja tisto od prej, ni blo za kupet :)

Ma pa Vaio tud bolše modele :whistle: Za ene 600eur dobiš že zlo solidnega, i3 in 3gb rama.

To je pa že druga pesem :D

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Še vedno sem mnenja, da pri HP dobiš največj za svoj denar. Pa ne samo pri prenosniku, uporabljam celo vrsto njihovih produktov, nekatere že 10 let, pa še z nobenim ni bilo problema. Sploh pa sem navdušen nad multifunkcijsko napravo, ki sem jo kupil pred slabim letom, predvsem me fascinira kako malo barve porabi.

Objavljeno

Še vedno sem mnenja, da pri HP dobiš največj za svoj denar. Pa ne samo pri prenosniku, uporabljam celo vrsto njihovih produktov, nekatere že 10 let, pa še z nobenim ni bilo problema. Sploh pa sem navdušen nad multifunkcijsko napravo, ki sem jo kupil pred slabim letom, predvsem me fascinira kako malo barve porabi.

ja hp-jevi prenosniki so res zakon... predvsem ti z njim ni nikoli dolgčas. kupiš ga in gledaš, da res ne boš kje kakšnega mačka v žaklju plačal... rajš mal več pa za zihr.

in potem je vse ok... dokler ne prideš nekam kjer nimajo wifi-ja in utakneš kabel v comp... in se pol zajebavaš naslednjih 5 ur da ga ven dobiš, ker imajo ti kompi napako in se ne da kabla ven iztaknit. :wallbash:

zdaj si pa predstavljaj da se ti to kje v hotelu zgodi... najbolš da jim kabel cviknem. takoj po tistem, ko fentam še ta desetega, ki mi pribije da moraš tisto na priključku skupi stisnit, da gre ven. :glare: no shit sherlock. :fredy:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

ja hp-jevi prenosniki so res zakon... predvsem ti z njim ni nikoli dolgčas. kupiš ga in gledaš, da res ne boš kje kakšnega mačka v žaklju plačal... rajš mal več pa za zihr.

in potem je vse ok... dokler ne prideš nekam kjer nimajo wifi-ja in utakneš kabel v comp... in se pol zajebavaš naslednjih 5 ur da ga ven dobiš, ker imajo ti kompi napako in se ne da kabla ven iztaknit. :wallbash:

zdaj si pa predstavljaj da se ti to kje v hotelu zgodi... najbolš da jim kabel cviknem. takoj po tistem, ko fentam še ta desetega, ki mi pribije da moraš tisto na priključku skupi stisnit, da gre ven. :glare: no shit sherlock. :fredy:

Tvoja ugotovitev verjetno ne velja za vse modele in posamezne primerke laptopov, ki jih je HP kdaj izdelal. Ni fajn, če se ti kaj takšnega pripeti a vendar bi vprašal, če si za izdelek podala reklamacijo v garancijskem roku? Zanima me kako deluje HP podpora v Sloveniji, ker imam odlične izkušnje s HP podporo v Italiji.

Objavljeno

Tvoja ugotovitev verjetno ne velja za vse modele in posamezne primerke laptopov, ki jih je HP kdaj izdelal. Ni fajn, če se ti kaj takšnega pripeti a vendar bi vprašal, če si za izdelek podala reklamacijo v garancijskem roku? Zanima me kako deluje HP podpora v Sloveniji, ker imam odlične izkušnje s HP podporo v Italiji.

gre se za tole zadevo... HP Pavilion dv7

pomoje je problem v tem argento alu ohišju... je pa to nov računalnik in vem da lahko to prek garancije uveljavljam, samo nekak še nisem zbrala dovolj energije, da peljem na servis... ne vem koliko časa bi jim vzelo, da to popravijo.

nimam pojma kako ima HP te stvari porihtane v sloveniji... :? za svoje dobro, upam da super - če bo šlo še kaj drugega narobe. kako to, da si se ti obrnil na italijo?

aja še to... kaj naredite s podatki na disku preden dajete računalnik na servis??

nekak mi ni v interesu, da vsak ki ima 5min časa šnoflja po mojih dokumentih.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno (popravljeno)

Hmm, sem tudi lastnik DV7 in nimam teh težav je pa res, da sem kupil računalnik, ki je prejšnjemu lastniku padel, zato sem ga odprl in zamenjal razbito ohišje in počen zaslon. Ko bo tvoj enkrat iz garancije, ti lahko to sam poskusim popraviti ali pa ga sama odpreš (glej service manual).

Tistega, katerega sem popravljal v Italiji sem tudi kupil v Italiji. Mislim, da sedaj ne bi bil bil problem to poslati na servis v Italijo, če bi imela tam nekoga s stalnim naslovom (HP v Italiji pošlje DHL, da prevzame računalnik na tvojem naslovu in ti ga na enak način vrne).

Glede na to, da gre v tvojem primeru za čisto hardwersko ali plastičarsko napako, nikakor ne potrebujejo diska za reševanje težave. Če imava enako star model, imaš na spodnji strani laptopa velik pokrov z oznako za disk (trije ploščki), wireles in spominske čipe. Odviješ vijake in odstraniš pokrov. Čisto spodaj, levo in desno sta ležišča za dva diska (na vsaki strani eden). Ne vem ali imaš notri enega ali dva diska, vsekakor ju označi z nalepko (npr. levi - desni), odvij vijake nosilca diska in dvigni nosilec z diskom vred, s potegom za jeziček na nosilcu - et voila! :)

Sicer pa je vse napisano in narisano v service manualu za novejši oz. service manualu za starejši model.

Popravljeno . Popravil Fritz
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Fritz, najlepša hvala za ponujeno pomoč :worship:

Glede na to, da velikokrat napišeš kaj koristnega bi te še par stvari vprašala :)

Vem, da ima čisto hardware napako... na splošno me zanima glede podatkov na trdem disku. če jaz poberem oba diska ven, mi lahko potem komplicirajo glede garancije?

kako v primeru kakšne druge napake, ko potrebujejo delujoč računalnik, da napako diagnosticirajo in popravijo? če jaz poberem diske ven... oni potem svoje gor priklopijo?

nekak nima izkušenj s servirsi, ker do zdaj nisem imela nikoli nobenih problemov z računalniki.

Popravljeno . Popravil domina
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

@domina .... še informacija iz prve roke.

Delam na HP servisni točki to sicer ni pooblaščeni servis ampak to sedaj ni bistveno.

Garancijski servisi se delajo v skladu z garancijskimi pogoji. Tam je zapisano, da vsak nepooblaščen poseg v napravo razveljavi garancijo.

Teoretično, če se vidi, da je bilo kakorkoli odpirano ohišje potem nič več ni v garanciji. Servis ti lahko ukine garancijo na celo napravo.

V praksi pa se to ne dogaja oz. samo občasno ;)

Serviserji so navadno pametni in dojemljivi in v kolikor se pojavi tako neskladje ne komplicirajo brezveze.

Prenosnik lahko v primeru okvare po garncijskih pogojih in ZVPot neseš k

1. trgovcu, ki ga pošlje na pooblaščeni servis (najslabša in naj dolgotrajnejša varianta)

2. na servisno točko, ki jo ima pooblaščeni servis (imajo nekaj rezervih delov na zalogi ostalo dobijo po naročilu od pooblaščenega servisa)

3. direkt na pooblaščeni servis (najhitreje rešena zadeva

Predlagam ti, da izbereš sebi najbližji pooblaščeni servis ali servisno točko, pokličeš tja in jih obvestiš o napaki ter preveriš ali ti dovolijo, da odstraniš disk in ga obdržiš doma.

(za ziher naj bo pisno e-mail) v primeru kakršnihkoli komlikacij v naslednjih letih garancije.

Če ti bodo dovolili potem ne bo problemov.

Kar se pa podatkov na disku tiče. Res je, da lahko vsak, ki ima 5min časa gre brskat po njih. Zavezuje pa ji varovanje podatkov (sama veš kaj to pomeni)

V praksi pa serviserji nimajo časa oz. se jim ne da brskati po njih saj v 99% ni gor nič pametnega, z naslednjimi 0,8% pa si nimajo kaj početi.

Tako je vsaj pri nas....

Če pa te še karkoli zanima pa sem ti na voljo.

LP

Blond

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Vidim, da je Blond že odgovoril.

Jaz bi dodal še to:

- preden predaš računalnik v popravilo, jim poveš, kakšna je težava in se dogovoriš, da boš odstranila diske zaradi zaupnosti podatkov. Če se s tem ne strinjajo, lahko še vedno preneseš zaupne podatke na zunanji disk in na disku v računalniku zbrišeš vse kar je zaupnega ter uporabiš kak Wipe program, ki bo zagotovo onemogočil dostop do izbrisanih datotek;

- izvzem diskov, spominskih modulov in podobnega, kar se nahaja na spodnji strani ohišja, pod snemljivimi pokrovi, ni razlog za prenehanje garancije. Te stvari so tam namenoma lažje dostopne zato, da lahko tudi uporabnik relativno enostavno nadgradi delovni spomin ali disk. Nekaj popolnoma drugega pa je odpreti ohišje, zato uporabnikom računalnikov v garanciji svetujem, da se držijo uradnega servisa, saj jim bodo tam na stroške proizvajalca zamenjali vse morebitne okvarjene dele v računalniku (če je okvara nastala ob normalni rabi).

Objavljeno

ja hp-jevi prenosniki so res zakon... predvsem ti z njim ni nikoli dolgčas. kupiš ga in gledaš, da res ne boš kje kakšnega mačka v žaklju plačal... rajš mal več pa za zihr.

To prvič slišim - kateri compi majo napako, da se ne da Etherneta staknit vn?

Pri HP pa je pač treba kupovati linijo EliteBook ... so hude mašince.

Objavljeno

Tvoja ugotovitev verjetno ne velja za vse modele in posamezne primerke laptopov, ki jih je HP kdaj izdelal. Ni fajn, če se ti kaj takšnega pripeti a vendar bi vprašal, če si za izdelek podala reklamacijo v garancijskem roku? Zanima me kako deluje HP podpora v Sloveniji, ker imam odlične izkušnje s HP podporo v Italiji.

Podpora za HP deluje super - servisira ena firma v Trzinu. Sicer nisem imel okvar, ampak dva majhna flekca (2x2 piksla približno) na LCD-ju na mojem 8710p - so mi brez teženja zamenjali LCD panel ... in enkrat so mi brezplačno spucali zadevo od znotraj.

Aja, to sem pa res pozabil omenit - sem pa ga že dvakrat dal od znotraj spucat (prah), saj zaradi stalnega prenašanja sem in tja in uporabe tudi v mal zaprašenih okoljih se mi je nabralo mal kosmatga na ventilatorjih ...

Objavljeno

aja še to... kaj naredite s podatki na disku preden dajete računalnik na servis??

nekak mi ni v interesu, da vsak ki ima 5min časa šnoflja po mojih dokumentih.

Narejene imam virtualne diske, ki so enkriptirano. Če bi morala zadeva na servis, enostavno ne odklenem tistih particij ... Pa še lažje je za bekapirat. Eno imam za delovne fajle, eno za pomembne osebne fajle in računovodske zadeve, eno za muziko, eno za filme in serije, eno za knjige ... in potem samo fajl, v katerem je virtualni disk, prekopiram na zunanji disk ...

Ko to enkrat nardiš, imaš pol sistem za vedno :-)

Objavljeno

To prvič slišim - kateri compi majo napako, da se ne da Etherneta staknit vn?

Pri HP pa je pač treba kupovati linijo EliteBook ... so hude mašince.

Lahko, da je problem v samem ethernet konektorju ali pa v stiku ohišja in konektorja (predvidevam, da gre za to). Očitno pritisk na zatič na konektorju ne omogoča tega, da bi zob konektorja zdrsnil mimo roba, ki ga zadržuje.

Pavilioni so sicer bolj za domačo rabo in zabavo a so proti njim Elitebook-i in Probook-i čisti krampi, kar se dizajna tiče. Jaz pri teh zadevah gledam tudi na estetiko, glede zmogljivostih pa je itaq vse odvisno od modela. Je pa res, da so laptopi namenjeni za poslovno rabo ponavadi bolj zanesljivi (vsaj to po nekaterih forumih govorijo tehniki, ki se ukvarjajo s servisiranjem teh mašin).

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

To prvič slišim - kateri compi majo napako, da se ne da Etherneta staknit vn?

Pri HP pa je pač treba kupovati linijo EliteBook ... so hude mašince.

moj je tak. če so vsi s to napako pa ne vem.

HP Pavilion dv7

verjamem, da so EliteBook precej hujše mašince... takrat ko sem jaz kupovala se mi je zdelo, da ta hp ni slaba izbira glede na to kaj dobiš za ta denar.

Objavljeno

Mape se da zaklenit, če te skrbi, da bo kdo gledal slike z morja :P

Utipkaj "folder lock" v gogole in dobiš veliko brezplačnih programov, s katerim zaklepaš poljubne mape. Tako je najmanj komplikacij.

Objavljeno

Lahko, da je problem v samem ethernet konektorju ali pa v stiku ohišja in konektorja (predvidevam, da gre za to). Očitno pritisk na zatič na konektorju ne omogoča tega, da bi zob konektorja zdrsnil mimo roba, ki ga zadržuje.

Pavilioni so sicer bolj za domačo rabo in zabavo a so proti njim Elitebook-i in Probook-i čisti krampi, kar se dizajna tiče. Jaz pri teh zadevah gledam tudi na estetiko, glede zmogljivostih pa je itaq vse odvisno od modela. Je pa res, da so laptopi namenjeni za poslovno rabo ponavadi bolj zanesljivi (vsaj to po nekaterih forumih govorijo tehniki, ki se ukvarjajo s servisiranjem teh mašin).

no da ti povem... ni problem v konektorju. ker sem tudi jaz najprej mislila da je. in sem potem čez nekaj tednov po sili razmer s5 vtaknila kabel noter. tokrat drugega, čisto novega, v prepričanju da zdaj ne bi smelo bit problemov, ker je bilo najverjetneje s prejšnjim nekaj narobe. hehe, wrong answser :slap:

in ker je meni logika pravila isto kot tebi, da ne more biti drugega kot da se tisti zatič vedno zatakne... sem se potem igrala z tistim finim urarskim izvijačem in poskušala tisti zoberk premaknit. ampak vseeno no šlo. :wallbash:

tak da ne vem... nisem več dovolj pametna.

najbolj zanimivo pri vsem tem je, kakšna banalna zadeva ti lahko pokvari dan... taka na katero sploh ne pomisliš.

drugače pa Fritz se moram strinjat s tabo... tud meni ni dizajn tega laptopa popolnoma nič všeč. pa še ta lesk ima čuden, kakorkoli pogledaš na eno bedno barvo potegne. so mi bili probooki dosti bolj všeč. še posebej zato ker se hudo palim na črno barvo in minimalizem. ampak me je zmotilo to, da so imeli vsi probooki v tem cenovnem rangu precej slabše komponente + videla sem jih nekaj po normalni nekajmesečni uporabi. vsi nekaj popraskani in oguljeni. očitno je tisti mat črn material zelo občutljiv. zato mi je fajn da ima ta ohišje iz aluminija in res, po nekajmesečni uporabi zaenkrat še brez praske. se pa zaradi tega dosti bolj greje... pač narava aluminija kot izolatorja. ampak dobr, to je že povsem druga tema.

Objavljeno

Mape se da zaklenit, če te skrbi, da bo kdo gledal slike z morja :P

Utipkaj "folder lock" v gogole in dobiš veliko brezplačnih programov, s katerim zaklepaš poljubne mape. Tako je najmanj komplikacij.

ja, in serviser, ki bi moral biti strokovnjak na svojem področju tega zihr ne bi znal odlkenit, če bi hotel :P

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!