smasher Objavljeno September 2, 2016 Opozori Objavljeno September 2, 2016 Sicer sem to že nekje enkat napisal, meni je inštruktor tako svetoval, ne nagibaj se pod motor, bodi v liniji ali malo kontra, ker na zjebanih Slo cestah, bolje da je ob zvrnitvi motorja čim manj tebe spodaj. Če voziš po omejitvah ali samo malce čez imaš lahko zelloooo dougo "pusy štrajfne". Bil sem potleh ni blo zabauno, bojim se peska po cesti, še preveč, kr priznam in se vozim ko penziči C eagle 1
NumLock Objavljeno September 2, 2016 Opozori Objavljeno September 2, 2016 (popravljeno) pred 15 minutami, Arzen pravi: Ko sem dobil potrditev, da lahko prevzamem knjigo sem bil vesel. Spoznal bom prvega člana moto foruma. Potem pa se je začelo, tik pred zdajci sem pomislil, hmmm lahko da je nevarna oseba. Saj dejansko nič ne vem o tej osebi. Mami me je skoz učila, ne se pogovarjat z neznanci. In ko sem pripeljal na parkirišče in jo videl na motorju. Prva stvar, kok je to majceeeenooooo, taka za buci buci. No, ko sem ji pogledal v obraz, oz. v oči, ker ostali del je bil zakrit (škoda, rad gledam ustnice), pa sem videl, uh kok je mlada. Madonca, glede na pisanje sem ji dajal nekje 40 let (sebi bi dal 15 let, kakšne včasih pišem). Potem pa trenutek, ko se mi je ustavilo srce. Roko je dala pod jakno. Vedel sem, to je to, pištolo ima, zdaj sem gotof. No, bila je knjiga, kot obljubljeno. Yoghurt, hvala za knjigo, hvala da še živim in super motor imaš. Ne morem verjet, da lahko tako majhno bitjece vozi take makine. U nulo ti paše, samo zvok sem pogrešal Pizda ej, ti pa imaš smisel za dramaturgijo in pisanje zgodb. Ti bi lahko kakšen scenarij napisal. Popravljeno September 2, 2016. Popravil DL650 C eagle, sunnygirl, lucif3rka in 1 other 4
Nearrain Objavljeno September 2, 2016 Opozori Objavljeno September 2, 2016 Najprej bi bilo treba INSTRUKTORJE poslat v SOLO VARNE VOZNJE, da bi imel vsaj priblizno predstavo kaj lapajo tecajnikom v avtosolah. Joker, C eagle, Akito in 3 others 6
.... Objavljeno September 2, 2016 Opozori Objavljeno September 2, 2016 pred 11 minutami, maus pravi: dokler ne nardiš izpita, pust moj kurnik per mer jasno Ata, ko bi vi vedeli... maus, Bmflar, lucif3rka in 1 other 4
maus Objavljeno September 2, 2016 Opozori Objavljeno September 2, 2016 Pravkar, Arzen pravi: Ata, ko bi vi vedeli... js use vem izpit delat pa ne zabušavat ... jasno in pol se po predpisih vozt ...., C eagle, Bmflar in 1 other 4
Bmflar Objavljeno September 2, 2016 Opozori Objavljeno September 2, 2016 pred 36 minutami, maus pravi: dokler ne nardiš izpita, pust moj kurnik per mer jasno Pa tut pol... Pela - pela, kurnik pa za tastare pustit maus 1
.... Objavljeno September 2, 2016 Opozori Objavljeno September 2, 2016 pred 41 minutami, HD-Dyna pravi: Pa tut pol... Pela - pela, kurnik pa za tastare pustit Jah, kure same hodijo k meni, jaz se samo pasem zunaj. pred eno uro, maus pravi: js use vem izpit delat pa ne zabušavat ... jasno in pol se po predpisih vozt Pol pa zavajajo oba maus, Bmflar in lucif3rka 3
Yoghurt Objavljeno September 2, 2016 Opozori Objavljeno September 2, 2016 1 hour ago, Arzen said: Ko sem dobil potrditev, da lahko prevzamem knjigo sem bil vesel. Spoznal bom prvega člana moto foruma. Potem pa se je začelo, tik pred zdajci sem pomislil, hmmm lahko da je nevarna oseba. Saj dejansko nič ne vem o tej osebi. Mami me je skoz učila, ne se pogovarjat z neznanci. In ko sem pripeljal na parkirišče in jo videl na motorju. Prva stvar, kok je to majceeeenooooo, taka za buci buci. No, ko sem ji pogledal v obraz, oz. v oči, ker ostali del je bil zakrit (škoda, rad gledam ustnice), pa sem videl, uh kok je mlada. Madonca, glede na pisanje sem ji dajal nekje 40 let (sebi bi dal 15 let, kakšne včasih pišem). Potem pa trenutek, ko se mi je ustavilo srce. Roko je dala pod jakno. Vedel sem, to je to, pištolo ima, zdaj sem gotof. No, bila je knjiga, kot obljubljeno. Yoghurt, hvala za knjigo, hvala da še živim in super motor imaš. Ne morem verjet, da lahko tako majhno bitjece vozi take makine. U nulo ti paše, samo zvok sem pogrešal Ajuj. Kok si ti kul. Hvala tudi tebi, ampak kot rečeno pod sedež komaj spravim PP tako da za kaj drugega žal ni več prostora. Ko narediš izpit greva pa na šokoladnega ježka. Zvok, vem da ni pravi - je le original auspuh (no, na pol. ne smem tu preveč napisati, ker me bo drugače Borutt čakal za ovinkom). Na wish listi imam auspuh od Two Brothers... ampak financ za kaj takšnega še dolgo ne bo, žal. Sem ga pa prebarvala na črno, tako da je lepši kot prej. maus, Bmflar, C eagle in 1 other 4
.... Objavljeno September 2, 2016 Opozori Objavljeno September 2, 2016 pred 6 minutami, Yoghurt pravi: Ajuj. Kok si ti kul. Hvala tudi tebi, ampak kot rečeno pod sedež komaj spravim PP tako da za kaj drugega žal ni več prostora. Ko narediš izpit greva pa na šokoladnega ježka. Zvok, vem da ni pravi - je le original auspuh (no, na pol. ne smem tu preveč napisati, ker me bo drugače Borutt čakal za ovinkom). Na wish listi imam auspuh od Two Brothers... ampak financ za kaj takšnega še dolgo ne bo, žal. Sem ga pa prebarvala na črno, tako da je lepši kot prej. Res ste odvisni ratal od teh ježkov. Sem videl auspuh in je lep, sam me potem bilo v dno duše sram, ko si se odpeljala. Ženska na motorju, jaz gledam pa guzo od motorja. Yoghurt, C eagle in maus 3
Scarlett Objavljeno September 2, 2016 Opozori Objavljeno September 2, 2016 pred 4 urami, lucif3rka pravi: Kaj pa če bi nardili kakšen seznam takšnih primernih oseb za to, k bi se jih lahk pol kontaktiralo prek ZS pa bi bli pripravljeni it na kakšno vožnjo z nami začetniki, v zameno za kavo al pa ježka? In ja, knjiga ni vse, nč ne rečem, ampak meni recimo veliko pomeni da razumem naprimer kako deluje ABS, pa mi je potem bolj smiselno/logično kdaj in kako uporabit Pa hvala za predlog, bom šla pogledat ne rabiš seznama, taki se ti bodo itak sami javili tule.. sčasoma jih dost spoznaš. Drž se mausa za začetek, ta te bo res lepo navadu, ma potrpljenje in ni mu težko Bmflar, lucif3rka, Roger G. Jagger in 5 others 8
maus Objavljeno September 2, 2016 Opozori Objavljeno September 2, 2016 pred 11 minutami, Scarlett pravi: ne rabiš seznama, taki se ti bodo itak sami javili tule.. sčasoma jih dost spoznaš. Drž se mausa za začetek, ta te bo res lepo navadu, ma potrpljenje in ni mu težko Scarlett, Yoghurt, Kmet2 in 1 other 4
BRANE Objavljeno September 2, 2016 Opozori Objavljeno September 2, 2016 jest lahko naučim kej o brezstopenjskem menjavanju brzin... pa kako se drži ravnotežje pred semaforjem.. pa kako se menja motorna gred na wr yamahi.. C eagle, Yoghurt, Bmflar in 1 other 4
Andrejcer Objavljeno September 2, 2016 Opozori Objavljeno September 2, 2016 Tukaj se prijavi (toplo priporočam): http://teorija-priprava.gov.si/moodle/login/index.php Točno takšna vprašanja boš imel na preverjanju teorije. Pa še ta vprašanja preberi: Test.rtf Jaz sem šel dvakrat skozi knjigo Dober voznik bom , prelistal skozi prilepljena vprašanja, naredil 60 testov na prvi prilepljeni povezavi, pa sem test končal 100% v 8. minutah. Akito, .... in lucif3rka 3
NumLock Objavljeno September 2, 2016 Opozori Objavljeno September 2, 2016 pred 6 urami, Nearrain pravi: Najprej bi bilo treba INSTRUKTORJE poslat v SOLO VARNE VOZNJE, da bi imel vsaj priblizno predstavo kaj lapajo tecajnikom v avtosolah. Moja, ko je pred leti delala izpit za motor je imela to srečo, da sva šla v avtošolo, kjer je inštruktor bil hkrati inštruktor varne vožnje v Grazu. Predvsem pozitivno je bilo to, da se je vse ure vozil za njo z svojim motorjem in ji tudi praktično pokazal, kako in kaj. To je veliko vredno, ko ti inštruktor dejansko z motorjem pokaže, ne pa da se ti iz avta dere v slušalko med tem pa se pogovarja še mogoče po mobitelu ... itd. Akito, lucif3rka in C eagle 3
StaraFeltna Objavljeno September 2, 2016 Opozori Objavljeno September 2, 2016 (popravljeno) Ko sem jaz delal sem se naučil praktično nič, oz. pokazat sem moral da znam pravilno uporabljat smerokaze (marsikdo jih ne zna) vozit točno po omejitvi in pogledat pravilno. Nič in ama nič od bremzanja, pravilne poti skozi ovinek in splošnih stvari kako upravljat motor. še za osmico so se me praktično usmilili. V praksi sem se naučil 18 let kasneje ko je splet okoliščin pripeljal do nakupa motorja. Prek e-knjig, interneta, vaje in malega šnel kursa na vranskem (častil triglav) sem se nakako naučil. Dobro da sem preživel čase 125cc ki so takrat šle krepko čez 160 km/h brez da jih vržeš iz turna. Novincem svetujem da čimprej zaobvladajo motor ki ga vozijo in naj ne iščejo nesreče. Četudi si oblečen v usnjen kombinezon z vsem ah in oh CE certificiranimi oblačili (ne samo ščitniki) ti bo 70+ km/h v nekaj trdega popeljalo k sv. Petru. To ne pomeni ne nosit opreme sam jo zelo zagovarjam četudi je poeti včasih težko se že navadiš. Kvalitetna podobleka (npr. SIXS) je tako dobra reč da lahko brez greha rečem da je nujen kos opreme zlasti v vročini. Ne prodajat opreme po opravljenem izpitu, fino razbitih motoristov brez opreme ja kolikor hočeš. Še takih z opremo je preveč ampak razlika je velika pri padcu v poletni garderobi ali solidni opremi. Včasih ko komu rečem da bi lahko bil malo bolje zaščiten ko vozi mi reče: Eh, pa sej obvladam, znam dobro vozit. Takemu rečem: Ja lepo... ampak drugi pa ne! Zbereš lepo kolekcijo raznoraznih zaskrbljenih obrazov ki na dnu vedo da imam prav. V 5% primerih morda zaleže ostali pa kakor prej. NE počnite tega... Popravljeno September 2, 2016. Popravil StaraFeltna interista, sunnygirl, C eagle in 3 others 6
.... Objavljeno September 2, 2016 Opozori Objavljeno September 2, 2016 StaraFeltna Jaz tudi praktično iz nule. Nimam pojma od pojma glede motorjev, ampak se bom že naučil.
StaraFeltna Objavljeno September 2, 2016 Opozori Objavljeno September 2, 2016 No če ne upade ta entuziazem boš zagotovo zmagal. C eagle, lucif3rka in .... 3
interista Objavljeno September 3, 2016 Opozori Objavljeno September 3, 2016 (popravljeno) pred 13 urami, StaraFeltna pravi: Ko sem jaz delal sem se naučil praktično nič, oz. pokazat sem moral da znam pravilno uporabljat smerokaze (marsikdo jih ne zna) vozit točno po omejitvi in pogledat pravilno. Nič in ama nič od bremzanja, pravilne poti skozi ovinek in splošnih stvari kako upravljat motor. še za osmico so se me praktično usmilili. Komisijo zanima samo to, da zvoziš zadevo by the book oziroma tako, da je njim všeč tudi, kljub temu, da so določene stvari iz praktičnega vidika neumne ter so čisto kontra v primerjavi z teorijo (pač v teoriji eno v praksi pa čisto kontra), ki si jo moral pred vožnjo narediti. Zato se potem nekaterim avtošolam ne, da kaj ekstra potruditi in te naučijo samo tega, kar komisija zahteva na glavni. Popravljeno September 3, 2016. Popravil interista Yoghurt in lucif3rka 2
Yoghurt Objavljeno September 7, 2016 Opozori Objavljeno September 7, 2016 Ko sem delala izpit še za A1 mi je inštruktor skos težil, kaj se toliko po sredini oz. bolj po levi strani voznega pasu vozim. In sva se cel čas, kar sem imela vožnje pri njem, kregala glede tega. Mu nisem mogla dopovedati, da se čisto po desni ne bom vozila, ker me bo kdo snel, ko bo zavijal na prednostno... No, ko me je enkrat nekdo probal izsiliti bi se sigurno zaletel vame, če bi vozila tako kot je on vztrajal... Pa bi si človek mislil, da bo potem dal mir. Ne, še naprej je trmasto svoje vztrajal. Slabšega inštruktorja še nisem imela, sem ga večino časa ignorirala, ker ko ni pel bedarij ki so se vrtele po radiu, je imel retardirane komentarje. Očitno so ga imeli tudi v avtošoli dovolj in sem potem na glavni vožnji imela frišnega inštruktorja. Na srečo. .... in C eagle 2
.... Objavljeno September 7, 2016 Opozori Objavljeno September 7, 2016 pred 5 minutami, Yoghurt pravi: Ko sem delala izpit še za A1 mi je inštruktor skos težil, kaj se toliko po sredini oz. bolj po levi strani voznega pasu vozim. In sva se cel čas, kar sem imela vožnje pri njem, kregala glede tega. Mu nisem mogla dopovedati, da se čisto po desni ne bom vozila, ker me bo kdo snel, ko bo zavijal na prednostno... No, ko me je enkrat nekdo probal izsiliti bi se sigurno zaletel vame, če bi vozila tako kot je on vztrajal... Pa bi si človek mislil, da bo potem dal mir. Ne, še naprej je trmasto svoje vztrajal. Slabšega inštruktorja še nisem imela, sem ga večino časa ignorirala, ker ko ni pel bedarij ki so se vrtele po radiu, je imel retardirane komentarje. Očitno so ga imeli tudi v avtošoli dovolj in sem potem na glavni vožnji imela frišnega inštruktorja. Na srečo. Katera AŠ? Madona, da si imela že na teh vožnjah tako izkušnjo...uh.
Borutt Objavljeno September 7, 2016 Opozori Objavljeno September 7, 2016 pred 5 minutami, Yoghurt pravi: Ko sem delala izpit še za A1 mi je inštruktor skos težil, kaj se toliko po sredini oz. bolj po levi strani voznega pasu vozim. In sva se cel čas, kar sem imela vožnje pri njem, kregala glede tega. Mu nisem mogla dopovedati, da se čisto po desni ne bom vozila, ker me bo kdo snel, ko bo zavijal na prednostno... No, ko me je enkrat nekdo probal izsiliti bi se sigurno zaletel vame, če bi vozila tako kot je on vztrajal... Pa bi si človek mislil, da bo potem dal mir. Ne, še naprej je trmasto svoje vztrajal. Slabšega inštruktorja še nisem imela, sem ga večino časa ignorirala, ker ko ni pel bedarij ki so se vrtele po radiu, je imel retardirane komentarje. Očitno so ga imeli tudi v avtošoli dovolj in sem potem na glavni vožnji imela frišnega inštruktorja. Na srečo. Mogoče ti je hotel nekaj dopovedati in sicer, kaj je po zakonu. Beri spodnje besedilo. Ne trdim pa, da je to najbolj varno, saj je zaradi ostalih udeležencev cesta vse prej, kot varna površina. (3) Na smernem vozišču brez označenih prometnih pasov morajo voziti vozniki po desni strani smernega vozišča na takšni oddaljenosti od njegovega roba, da poteka promet varno in neovirano. (1) Na smernem vozišču z dvema ali več označenimi prometnimi pasovi mora voznik voziti po sredini prometnega pasu. Yoghurt 1
StaraFeltna Objavljeno September 7, 2016 Opozori Objavljeno September 7, 2016 Mene že ne bo noben videl se držati desnega navideznega roba oz striktne sredine. Ne verjamem da jo to neka resna kršitev če je to kulturno izpeljano, saj sem namreč malo bolj levi od sredine svojega pasu. Izključno iz vidika varnosti (lahko kam ubežiš). Yoghurt, lucif3rka, .... in 1 other 4
smasher Objavljeno September 7, 2016 Opozori Objavljeno September 7, 2016 Just now, Borutt said: Mogoče ti je hotel nekaj dopovedati in sicer, kaj je po zakonu. Beri spodnje besedilo. Ne trdim pa, da je to najbolj varno, saj je zaradi ostalih udeležencev cesta vse prej, kot varna površina. (3) Na smernem vozišču brez označenih prometnih pasov morajo voziti vozniki po desni strani smernega vozišča na takšni oddaljenosti od njegovega roba, da poteka promet varno in neovirano. (1) Na smernem vozišču z dvema ali več označenimi prometnimi pasovi mora voznik voziti po sredini prometnega pasu. lep primer slabo napisanega člena, kaj to pomeni po desni strani ? 10cm od robne črte? na desni polovici voznega pasu? v desni tretni ? ČE voziš desno kot lahko si potem zelo blizu desne črte kar smilim da se vsi strinjao da ni varno. Z avtom je to enostavno, si malo bolj proti desni, torej če imaš od desne črte cca 20cm imaš od leve vsaj pol ali 3/4 metra. Torej si lahko z motorjem rahlo bolj desno od polovice. Drugo je s kolesom, ko si desno zato da ne oviraš prometa.
Borutt Objavljeno September 7, 2016 Opozori Objavljeno September 7, 2016 pred 8 minutami, smasher pravi: lep primer slabo napisanega člena, kaj to pomeni po desni strani ? 10cm od robne črte? na desni polovici voznega pasu? v desni tretni ? ČE voziš desno kot lahko si potem zelo blizu desne črte kar smilim da se vsi strinjao da ni varno. Z avtom je to enostavno, si malo bolj proti desni, torej če imaš od desne črte cca 20cm imaš od leve vsaj pol ali 3/4 metra. Torej si lahko z motorjem rahlo bolj desno od polovice. Drugo je s kolesom, ko si desno zato da ne oviraš prometa. Napisano je dobro, samo brati je treba znati. Vendar je to ena takšna količina, katero ne merimo in ne izmerimo z znanimi merilnimi inštrumenti. Kot lepotno tekmovanje predelanih motorjev. Lep, lepši, najlepši, lajp ku prasica. Zakonodaja nam nalaga vožnjo nekoliko bolj v desno, kadar vozimo po smernem vozišču brez označenih prometnih pasov. V primeru normalnih ostalih voznikov je to enostavno in uporabno. Ampak so vozniki tudi nenormalni in počnejo traparije. In potem se najde nekdo z motorjem do 125 kubikov, kateri ne more slediti prometnemu toku. S svojo vožnjo po sredini "ovira" hitrejše, z vožnjo bolj desno pa ga hitrejši prehitevajo na zelo majhni bočni oddaljenosti. V vsakem primeru obstaja neka nevarnost. Kot primer vam lahko dam svojo vožnjo s skuterjem, s katerim se peljem ob desnem robu z enim očesom na vzvratnem ogledalu. Ko se peljem s hitrostjo ostalih vozil oziroma v naselju, se peljem po sredini smernega vozišča. Torej, v primeru počasnejše vožnje bolj desno k robu, da ne oviram hitrejših, v primeru hitrejše vožnje s prometnim tokom, pa bolj po sredini. C eagle 1
Yoghurt Objavljeno September 7, 2016 Opozori Objavljeno September 7, 2016 (popravljeno) 47 minutes ago, Borutt said: Mogoče ti je hotel nekaj dopovedati in sicer, kaj je po zakonu. Beri spodnje besedilo. Ne trdim pa, da je to najbolj varno, saj je zaradi ostalih udeležencev cesta vse prej, kot varna površina. (3) Na smernem vozišču brez označenih prometnih pasov morajo voziti vozniki po desni strani smernega vozišča na takšni oddaljenosti od njegovega roba, da poteka promet varno in neovirano. (1) Na smernem vozišču z dvema ali več označenimi prometnimi pasovi mora voznik voziti po sredini prometnega pasu. Meni je popolnoma jasno kaj piše v zakonu. In mi je bilo tudi takrat. Ampak se nikoli nisem in se tudi nikoli ne bom vozila po desni strani voznega pasu. Prvič zato, ker ima vsaka hiša dva dovoza in drugič zato, ker se potem vedno najde nekdo, ki te bo želel prehiteti. Pa ne na normalen in varen način, ampak na takšen da te zrine s ceste. Se dogaja tudi ko se vozim po sredini ali pomaknjena malce bolj levo od sredine. Ta odstopanja od zakonov in real life logike ko si na cesti, so itak povsod. Sem imela druge inštruktorje, ki so se strinjali z mano, da ni najboljše bolj po desni strani voziti, pa smo prav tako debatirali o tem kako je zakonsko napisano in kako je praktično. Kritika je letela na točno določenega inštruktorja, ki je želel vtepsti svoj prav in ni odstopal od ničesar. Aja, pa sam ni bil motorist... Fino ane. To bi moralo biti prepovedano, + obvezna vožnja inštruktorja na motorju. Mene je pri vseh treh izpitih na motorju spremljal samo enkrat, in sicer pri izpitu za A, na relacijski do Vikija. Arzen, A1 sem delala pri avtošoli AMZS Moste. Če se ne motim, so se že nekaj let nazaj preimenovali v AMD Moste. Mi je bilo rečeno, da so imeli z njim redno nevšečnosti. Ni bil korekten ali profesionalen, ampak sem potrpela tisti teden vožnje, ker niso dobili zamenjave, potem so ga pa itak odstavili. Popravljeno September 7, 2016. Popravil Yoghurt .... in C eagle 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se