Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Jaz vozim bolj po desni strani, ker se bolj bojim tistih z leve kot tistih z desne.

Tisti z leve so hitrejši, pa včasih tudi čez sredino, sploh kadar se kateremu zelo mudi, pa da ni sam na cesti.

To da te pa nebi prehiteval kot kolesarja pa ne moreš preprečiti.

Zadnjič me je šel eden ob jutranji konici v strnjeni in počasni koloni prehitet, in potem je pred mano vozil. Adijo pamet. Sicer pa, kdo mi je kriv, da nisem bil ves čas na nasorotnem pasu in vse prehitel...

Popravljeno . Popravil twom
Objavljeno

Pa saj se ne moreš voziti tako, kot je v knjigah in zakonih zapisano, ker za to niti cest nimamo. Bolj k robu greš, bolj je cesta podobna sami jami ali pa us7ana, tak da nam večinoma ostane sredina ali bližina črti. 

Objavljeno

Jaz se peljem tam kjer se počutim bolj varnega. Pri meni je to rahlo desno od sredine na levi strani desne kolesnice kjer je že čisto. Na sredini je svinjarija. Včasih sem pa tudi bolj levo, sploh če želim da me kakšen z desne zanesliveje opazi. Ampak takrat se že tudi ročka malo zapira in prsti na bremzi so v pripravljenosti.

Objavljeno (popravljeno)

Ko se vozim po krasu (1/2 vseh na cesti je italjanov) ali pa so v bližini puležani so prsti na zavori čisto navaden "survival mode ON".

2 hours ago, Yoghurt said:

Arzen, A1 sem delala pri avtošoli AMZS Moste. Če se ne motim, so se že nekaj let nazaj preimenovali v AMD Moste. Mi je bilo rečeno, da so imeli z njim redno nevšečnosti. Ni bil korekten ali profesionalen, ampak sem potrpela tisti teden vožnje, ker niso dobili zamenjave, potem so ga pa itak odstavili.
 

Jaz sem mel takega sicer za B kategorijo. Čim sem se pritožil in mi dodelili drugega sem čez 2 dni imel izpit v roki. Tistega nevrotičnega bedaka pa ne bom nikoli pozabil. Moj inštruktor A kategorije pa je bil lokalna legenda. Meni se je zdel le simpatičen nesiten starček okrog 70+ let in nič posebnega kot inštruktor. Tudi naučil me ni (al pa je pa nevem) kaj posebno koristnega.

Vedno ko prehitevam ali drugače se za 1/4 sekunde obnem z glavo in pogledam celotno sliko bočno in nazaj. Emšo se že malo pozna... a vseeno se mi zdi ta check na mestu. Ogledala niso vedno dovolj... (ta praksa se je preselila tudi v avto saj sem jo z leti "izgubil"). Z redno uporabo A kategorije lahko zagotovo trdim da sem 2x boljši voznik B kategorije kot sicer.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 23 minutami, StaraFeltna pravi:

......Vedno ko prehitevam ali drugače se za 1/4 sekunde obrnem z glavo in pogledam celotno sliko bočno in nazaj. Emšo se že malo pozna... a vseeno se mi zdi ta check na mestu. Ogledala niso vedno dovolj... (ta praksa se je preselila tudi v avto saj sem jo z leti "izgubil"). Z redno uporabo A kategorije lahko zagotovo trdim da sem 2x boljši voznik B kategorije kot sicer.

Ej, točno to tudi jaz počnem. To imam še iz starih časov, ko (očitno) nisem imel dobrega ogledala na motorju, kot tudi na biciklu, pa se je kdaj zgodilo, da sem imel koga v mrtvem kotu levo zadaj...

Objavljeno

Moj instruktor mi je kazal kako se morm po zadnem vozt...hehe...pa pridem cez en tedn spet vozt pa je bil zadn pa desn konc motorja popraskan...pogledam majstra pa rece...maaa jaaa ucer mi je usel ko sm ga na zadnga dal...hehe...drugace ni bil slab instruktor...mi je govoril kako morm ovinke jemat...sam cajt si je bolj redko vzel...pa ni ropotal u slusalko ko sm s semaforja spelu pa do blokade...je reku sam no no..pazi..to je ze 18 pik...

Objavljeno (popravljeno)

Ne vem za druge ampak meni se zdi logično, da se vedno čez ramo pogleda, ko se zavija ali menja pas.

Popravljeno . Popravil Yoghurt
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

ogledalo je za nazaj gledat, vsaj jaz ga uporabljam za to.

Objavljeno
pred 4 minutami, tomash pravi:

ogledalo je za nazaj gledat, vsaj jaz ga uporabljam za to.

Ker se v ogledalih ne vidi vsega, si je nekdo nekaj izmislil. Mogoče zato, da je zakon še bolj škodljiv ? 

(1) Preden zapelje na drug prometni pas in pred vsako drugo spremembo smeri vožnje ali premikom vozila, se mora voznik s pogledi v vzvratna ogledala in preko ramena, da premosti mrtvi kot ali kako drugače prepričati, da to lahko stori brez nevarnosti za druge udeležence cestnega prometa ali premoženje.

Objavljeno
pred 2 urami, tomash pravi:

 

ogledalo je za nazaj gledat, vsaj jaz ga uporabljam za to.

 

Ogledala na motorjih imajo ogromen mrtvi kot... sam na njih se zanašat, je kr nevarno.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Pravkar, jskrablin pravi:

Ogledala na motorjih imajo ogromen mrtvi kot... sam na njih se zanašat, je kr nevarno.

Zanimivo, sem skoz mislil, da na ogledalih na motorju vidiš več kot na tistih v avtu.

Objavljeno
pred 1 minuto, Arzen pravi:

Zanimivo, sem skoz mislil, da na ogledalih na motorju vidiš več kot na tistih v avtu.

jst vidim svoje prečudivite komolce in to je bolj ali manj vse :P.

Objavljeno (popravljeno)
pred 4 minutami, Arzen pravi:

Zanimivo, sem skoz mislil, da na ogledalih na motorju vidiš več kot na tistih v avtu

Odvisno od kota in smeri naklona, se v enem ponavadi vidi asfalt, v drugem pa modro nebo... vmes pa komolci.

 

Ajde, malo pretiravam. Sam na kaki dvopasovnici se da komot preverit, koliko prostora poleg in neposredno za motorjem ne vidiš v ogledalu. Veliko je tega prostora, več kot ga 'zgreši' avtomobilsko vzvratno ogledalo.

Popravljeno . Popravil jskrablin
Objavljeno
pred 15 minutami, Arzen pravi:

Zanimivo, sem skoz mislil, da na ogledalih na motorju vidiš več kot na tistih v avtu.

narobe, še manj

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

preko ramena gledat na motorju je sila nerodno. Če kolikortoliko pravilno voziš ne vidim potrebe po le tem dejanju. Malo že pogledam levo in desno, samo obračanje tako v avtu kot na motorju pa je, kot že rečeno, nerodno. Lahko pa se tudi motim. Kar pa se tiče raznoraznih pravil, pa vsi vemo, da so ali zastarela, neživljenska in vsekakor preštevilčna. In menim da ga ni junaka, ki bi ne grešil. Pa še to vzratna ogledalo so namenjena spremljanju dogajanja za seboj in ne šminkanju med vožnjo.

Objavljeno

Meni je enkrat (na srečo bolj pozoren, kot sem jaz takrat bil) voznik avta, ki je bil vzporedno in malo zadaj, s hupo rešil dan. V vzvratnem ogledalu na mopedu ga ni bilo, je bil pa na cesti. Direkt pred njega (verjetno bolj v njega) bi zapeljal. Dvopasovnica, menjava voznega pasu.

 

Pa tudi sicer ni slabo glavo malo obrnit. S tem se prepreči fiksiranje na neko 'statično' točko pred vozilom. Na motorju to ni tako hud problem (razen na AC), v avtu pa je to kr problem.

Objavljeno

Na avtu so tudi stebrički problem, (uni od avta) se ti komot kak pešec, kolesar, motorist skrije zaradi teh modernih varnih debelih stebričkov. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 minutami, smasher pravi:

Na avtu so tudi stebrički problem, (uni od avta) se ti komot kak pešec, kolesar, motorist skrije zaradi teh modernih varnih debelih stebričkov. 

Tako sem jaz pri menjavi pasu na Celovški skoraj spregledal motorista, dobro da sem glavo obrnu (to tudi v avtu delam, ker špeglom ne zaupam preveč) nazaj med tem časom, ko sem počasi že prihajal na drug pas. Sem takoj šel nazaj na prvi pas pa tudi motorist je bil dovolj pozoren, da je bremzal. M

Objavljeno

Ogledali imam zelo dobro nastavljeni, tako da vse vidim, kljub temu pa še obrnem glavo, če nisem popolnoma prepričana ko menjavam pas ali se vpeljujem pod kakšnim čudnim kotom.

Objavljeno
4 hours ago, tomash said:

preko ramena gledat na motorju je sila nerodno. Če kolikortoliko pravilno voziš ne vidim potrebe po le tem dejanju.

S tem se pa res ne strinjam.

Nerodno? Zakaj le? Saj se ne držiš krmila kot pijanec plota, mislim da to res ne bi smel biti nikakršen problem.

In pa kot že omenjeno, mrtvi kot. Če si imel do sedaj navado gledati samo v ogledala in nikoli pogledati čez ramo, imaš pa ogromno srečo, da se ti še nič ni zgodilo. Pa ne pravim samo zaradi tega da bi sam zapeljal pred nekoga, ki je že bil v mrtvem kotu. Se tudi zgodi da ko nakažeš menjavo pasu, v zadnjem trenutku avto pospeši in je takoj zraven ali pa vzporedno s tabo čeprav se je prej celo pot vozil za par dolžin avtomobila zadaj. Saj bi rekla, da je kriv moški ego, ampak na podlagi par opičnjakov ne morem soditi celotne moške populacije. :P

Objavljeno
pred eno uro, Yoghurt pravi:

S tem se pa res ne strinjam.

Nerodno? Zakaj le? Saj se ne držiš krmila kot pijanec plota, mislim da to res ne bi smel biti nikakršen problem.

In pa kot že omenjeno, mrtvi kot. Če si imel do sedaj navado gledati samo v ogledala in nikoli pogledati čez ramo, imaš pa ogromno srečo, da se ti še nič ni zgodilo. Pa ne pravim samo zaradi tega da bi sam zapeljal pred nekoga, ki je že bil v mrtvem kotu. Se tudi zgodi da ko nakažeš menjavo pasu, v zadnjem trenutku avto pospeši in je takoj zraven ali pa vzporedno s tabo čeprav se je prej celo pot vozil za par dolžin avtomobila zadaj. Saj bi rekla, da je kriv moški ego, ampak na podlagi par opičnjakov ne morem soditi celotne moške populacije. :P

me ne preseneti tvoje pisanje, nesporno posledica neke fustracije. Imel sem v svoji avto moto karieri kar nekaj nesreč, ampak vse čelno. Definitivno obračanje nazaj ni le nerodno, je nevarno. Podal pa sem le mnenje, in ne prepričujem nikogar.

v Tolminu je pred leti mamica le za trenutek pogledala nazaj, pri tem malenkost obrnila volan in zgodila se je tragedija. Na avtomobilu imaš tri in motorju dve ogledali, ki so za kaj?

pri speljevanju z mesta ne rečem, med vožnjo pa...

pa da ti vrnem, ah ne bom.

Objavljeno

Torej si umel zelo slabega inštruktorja in nimaš pojma kaj je to mrtvi kot? To da neko ne zna premaknit ločeno glave in rok ni razlog za trditev da se ne splača gledat čez rame. Tudi jaz bi imel kar nekaj nesreč več če nebi tudi glave obrnil med menjavanjem pasov. Obstaja v canadi fajn oddaja " Canada worst driver" kjer jih učijo kako se obrne glavo brez obrnit ramen. In to da si imel več čelnih nesreč, al imas nesrečo in se ljudje zaletavajo vate, ali pa ni glih za se hvalit.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Glavo je treba obračat ali pa bo en dan pok džabe. Opažam le da z leti ne morem več tako hitro to naredit kot pri šestnajstih. Če sem prehiter vidim zmazek oz mi je neprijetno. Nočem pa bit počasen ker takrat nevem kaj se dogaja spredaj. Morda pa samo preveč nazaj gledam. Lahko bi samo mrtvi kot počekiral pa mir. 1/3 ogledala zasedejo komolci... :rolleyes: napram originalnim konkreten napredek (tudi estesko, tisti poštarski so bolj tako...

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno

Ja, glavo bi res bilo treba obračat.

Inštruktorji so pri tem kar vztrajni, da pride v navado.

Objavljeno

Pred zavijanjem se pogleda tudi z glavo, ne samo preko ogledal. Obstajajo mrtvi koti. Tisti ki tega ne zmorejo, ali ne delajo (ker ne znajo ali se jim zdi brez veze) naj vrnejo vozniško. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!