Skoči na vsebino

Izpit


_miha

Priporočene objave

danes sem šla na upravno enoto na Tobačno uprašat kako je zdej z novimi kategorijami in niso mel pojma vsaka je rekla drugač in ker niti ...

Tm na Tobačni ma samo en stari pojma, drugi pa ne. Sm šu 3x po preizkusno pa je šlo 2x bp, ker se je zdel da sam več vem o tem kot one, 3. mi jo pa ni hotla dt ker ni TP biu še narjen v Sloveniji, čeprov je še tastar velou. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes sem šla na upravno enoto na Tobačno uprašat kako je zdej z novimi kategorijami in niso mel pojma vsaka je rekla drugač in ker niti njihova šefica na oddelku za promet, kjer izdajo vozniške ni mela pojma :headbang: sem rekla naj mi dajo kontakt osebe na katero se lahko obrnem in so me poslal na ministerstvo za promet, tud tam mi niso znal povedat in so mi dal št. od ministerstva za notranje zadeve, tam se mi niso oglasli in sem šla še do amzs-ja uprašat, kjer so me poslal na Roško in KONČNO sem prišla do informacije:

Po starem zakonu: imam izpit do 25kw, drugo leto maja bo 2 leti odkar sem naredila izpit in bi mi avtomatsko maja veljala kategorija A neomejeno

Po novem zakon: ko grem po novo kartico dobim kategorija A2 s 35kw (zdaj na starem mam 25kw), maja pa bom mogla naredit glavno vožnjo, da bom dobila izpit za neomejeno (ne dobim avtomatsko) :angry:

Ne razumem zakaj se preden pride zakon ven vse ne poštima, zaposleni na upravni bi mogl vedet že če ne vse vsaj osnovne inf. pa vejo manj kot veš sam, tko da če ma kdo namen spraševat karkoli glede izpita naj gre na Roško.

Upam da ni preveč razpisan in se vid bistvo:D

se pravi, da po starem še vedno velja zakon da moraš prej imeti 2 leti vozniško za A1 ali A z omejitvijo (25kW) :hmm: , ker teoretično gledano, ti maja ne boš imela 2 leti A2 ampak manj, pač od takrat ko boš šla dvignit kartico :hmm: , ker pri meni žal tisto z 35kW ne bo vžgalo, ker bom potem z mopedom nelegalen na cesti, pač je izvorna moč agregata 96kW, kar bi pri vpisani blokadi na 25kW pomenilo skoraj 4 krat večjo izvorno moč, motorja pa zaradi šalabajzerskega zakona ziher ne bom šel prodajat, ali bodo dali neomejeno, ali pa podaljšali 25kW, magari z alkoholcem na kartico dopišejo kategorijo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Četrti odstavek 149. člena ZVCP narekuje:

(4) V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G.

Torej, če je moped blokiran na 25kW, ima lahko maksimalno 50kW izvorne moči? Če je temu tako, potem se nihče več ne bo mogel voziti z blokiranim motorjem- ker je naša država nekaj posebnega in drugod po Evropi pač ne poznajo 35kW blokad. ER6, CBF600, SV650, Monster 620 in vsi podobni motorji torej odpadejo. Ostanejo le še tisti, ki že v originalu ne presegajo 35kW.

Po drugi strani pa je vredno premisliti- ugotovili smo že, da je sicer v homologacijskem kartončku vpisana izvorna moč. Ugotovil sem tudi, da na homologacijskem kartončku piše, da je nošenje ob uporabi vozila obvezno. Zanima pa me, kakšna je kazen, če kartončka nimaš s seboj in v tem primeru policist ne more preveriti izvorne moči. Je pa res, da bi se v primeru prometne nesreče znalo zakomplicirati z zavarovalnico... Ali pa tudi ne, ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

narobe si razumel, moj moped je že blokiran na 25kW, zato po tanovem zakonu ne bi smel tovarniško imeti več kot 50kW, če pa boš moped blokiral na 35kW boš moral poiskat moped ki v originalu nima več kot 70kW, če pa boš hotel moped blokirat na 15kW (teoretično), pa boš moral poiskati takega ki v originalu nima več kot 30kW

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

narobe si razumel, moj moped je že blokiran na 25kW, zato po tanovem zakonu ne bi smel tovarniško imeti več kot 50kW, če pa boš moped blokiral na 35kW boš moral poiskat moped ki v originalu nima več kot 70kW, če pa boš hotel moped blokirat na 15kW (teoretično), pa boš moral poiskati takega ki v originalu nima več kot 30kW

Razumel sem pravilno. Poudariti sem želel le to, da blokad na 35kW ni in da se recimo tudi ER-6 ne bo dal voziti z A2, če se da blokirati le na 25kW.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha ja to pa možno ja, razen če bodo 35kW blokade prišle na trg, sam drugače pa vam ostanejo le SM specijalke :evilgrin: vlada misli da se bo po tem stanje uredilo, ampak bo še hujše, z 18 leti boš na skoraj dirkalnem SM-u :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja vlada hoce nabijat statistiko in z tem zakonom jim bo to uspelo. Ce bi se jih zdej vec vozilo brez izpita bi jim pokazali vraga sam nimajo vsi tok testa da bi ga lahk za take proteste zapravlal. Ce do takrat k bom delu izpit tega ne zrihtajo bom jim vraga dou pa naj kosta kr hoce banda prokleta. Zakaj sploh razpravlamo to tu, oni tega ne citajo pa tud ce bi jih nebi bolu kurc dokler tega neb razpravlali na televiziji

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se pravi, da po starem še vedno velja zakon da moraš prej imeti 2 leti vozniško za A1 ali A z omejitvijo (25kW) :hmm: , ker teoretično gledano, ti maja ne boš imela 2 leti A2 ampak manj, pač od takrat ko boš šla dvignit kartico :hmm: , ker pri meni žal tisto z 35kW ne bo vžgalo, ker bom potem z mopedom nelegalen na cesti, pač je izvorna moč agregata 96kW, kar bi pri vpisani blokadi na 25kW pomenilo skoraj 4 krat večjo izvorno moč, motorja pa zaradi šalabajzerskega zakona ziher ne bom šel prodajat, ali bodo dali neomejeno, ali pa podaljšali 25kW, magari z alkoholcem na kartico dopišejo kategorijo

tisti ki imamo po starem zakonu 25kw dobimo kategorijo A2 ki ima vpisano 35kw oz. če imaš kategorijo do 25kw se ti bo ko boš šel iskat kartico to spremenilo na 35kw, ne bo pa več veljalo za nobenega tudi za nas, ki smo izpit naredili po starem zakonu, da dobiš avtomatsko za neomejeno po dveh letih ampak boš mogu it delat še enkart poligon in glavno vožnjo.

Kdaj pa kartico dvigneš pa ni važno, ker bodo na njej isti datumi kot so zdaj na vozniški to se prav da ni 2 leti od kar boš dvignil kartico ampak 2 leti od kar si naredil izpit (v mojem primeru maja).

vglavnem razlika je sam v tem da se 25kw spremeni v 35kw in da bo treba za višjo kategorijo ponovno narediti praktični izpit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha ja to pa možno ja, razen če bodo 35kW blokade prišle na trg, sam drugače pa vam ostanejo le SM specijalke :evilgrin: vlada misli da se bo po tem stanje uredilo, ampak bo še hujše, z 18 leti boš na skoraj dirkalnem SM-u :lol1:

Kako? Večina ma notr 10-20kW pol tud to ne bo šlo.

SXV 550 ma 17kW v prometni pa 48kW odprta :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razumel sem pravilno. Poudariti sem želel le to, da blokad na 35kW ni in da se recimo tudi ER-6 ne bo dal voziti z A2, če se da blokirati le na 25kW.

Sam poglej po drugi strani, če se boš do 20-ga leta jajcu na enmu motorju k ma 35kW, boš meu pa lahko neomejeno ža 1 let prej kukr po starmu zakonu...Sej ti rpav zakon da po 2 letih vozne z 35kW pa pr 20 pol lahka dvigneš neomejeno..S tem da greš še praktični del delat... :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A dokler ne grem iskat kartice mam 25kW al se mi, kljub temu da mam še star izpit kr 35kW velja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A dokler ne grem iskat kartice mam 25kW al se mi, kljub temu da mam še star izpit kr 35kW velja?

če hočeš 35kw morš po kartico

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če hočeš 35kw morš po kartico

Super, hvala! Me je že kr mal skrbel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej 48kW zablokiras na 25kW.

Itak ma 17kW v prometni tko da me sploh nč ne skrbi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj vam ni jasno. Vsi tisti ki imate 25kw v prometni se bote lahko legalno vozli še 100 let.Vse kaj se nebo dalo več omejit motorja na takšno moč, če pa že maš pa ti nič nemorejo. Sepravi če se pa bo zdaj nekdo spravil blokirat 120konjski motor na 25kw al sploh nebo mogel več blokade v gradit drugače pa ga na homologaciji nebojo spustli skozi. Isti šit ko za ČRNE ŠAJBE tisti ki so po starem homologairali lahko vozijo po novem pa več nemoreš met prednjih šip črnih.

Pa to ko je en napisal da če boš blokiral na 25kw da lahko maš max 50kw. Mišljeno je pač da več kot 2 krat 35kw nesme bit max moč. Pa ga ti magari na 5kw zablokiraš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako? Večina ma notr 10-20kW pol tud to ne bo šlo.

SXV 550 ma 17kW v prometni pa 48kW odprta :(

ja in v homologaciji ima 17kW a ne :) se pravi je izvorna moč agregata 17kW

kaj vam ni jasno. Vsi tisti ki imate 25kw v prometni se bote lahko legalno vozli še 100 let.Vse kaj se nebo dalo več omejit motorja na takšno moč, če pa že maš pa ti nič nemorejo. Sepravi če se pa bo zdaj nekdo spravil blokirat 120konjski motor na 25kw al sploh nebo mogel več blokade v gradit drugače pa ga na homologaciji nebojo spustli skozi. Isti šit ko za ČRNE ŠAJBE tisti ki so po starem homologairali lahko vozijo po novem pa več nemoreš met prednjih šip črnih.

Pa to ko je en napisal da če boš blokiral na 25kw da lahko maš max 50kw. Mišljeno je pač da več kot 2 krat 35kw nesme bit max moč. Pa ga ti magari na 5kw zablokiraš.

hja zdaj to je takole, velika večina ki nas ima 25kW nas je mlajših od 21 let, pri 21 letu starosti prenehaš biti mladi voznik in moraš takrat zamenjat vozniško, in dobil boš kartico, kjer bodo štemplali 35kW

glede 25 in 50kW:

V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G.

se pravi moč motorja po predelavi ne sme presegati 35kW, in hkrati ta ista moč ne sme izvirati iz vozila z dvakrat večjo močjo, se pravi če imaš blokado na 25kW, motor v originalu ne sme imeti več kot 50kW

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja in v homologaciji ima 17kW a ne :) se pravi je izvorna moč agregata 17kW

hja zdaj to je takole, velika večina ki nas ima 25kW nas je mlajših od 21 let, pri 21 letu starosti prenehaš biti mladi voznik in moraš takrat zamenjat vozniško, in dobil boš kartico, kjer bodo štemplali 35kW

glede 25 in 50kW:

Sam sej če si str 20 pa če maš več kot 2 leti izpit boš itq lahka dobu neomejeno...Razn če maš manj kot 2 leti... :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede 25 in 50kW:

se pravi moč motorja po predelavi ne sme presegati 35kW, in hkrati ta ista moč ne sme izvirati iz vozila z dvakrat večjo močjo, se pravi če imaš blokado na 25kW, motor v originalu ne sme imeti več kot 50kW

Ne. Edini pogoj je da moč ne presega 70kW, pa magari ga ti zablokiraš na 2kW ;) Če si še enkrat prebereš svojo izjavo, bi videl da bi v tem primeru zakon še dodatno napeljeval k močnejšim motorjem, kar bi bil ravno protiefekt sedanjemu prizadevanju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja zdaj to je takole, velika večina ki nas ima 25kW nas je mlajših od 21 let, pri 21 letu starosti prenehaš biti mladi voznik in moraš takrat zamenjat vozniško, in dobil boš kartico, kjer bodo štemplali 35kW

Tebi pa je res težko nekaj dopovedat. Če boš ti imel izpit za 25kw ali 35kw. Še vedno boš lahko vozil svoj motor , kateri je na 25kw blokiran. Prav tako bojo vsi lahko vozli motore, kateri so bili do zdaj blokirani na 25kw. Vendar po novem se jih več nebo dalo homologirat. Zato bo še kvečemu zrasla cena motorjem ki imajo 25kw v prometni (bojo zelo iskano meso :) ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tebi pa je res težko nekaj dopovedat. Če boš ti imel izpit za 25kw ali 35kw. Še vedno boš lahko vozil svoj motor , kateri je na 25kw blokiran. Prav tako bojo vsi lahko vozli motore, kateri so bili do zdaj blokirani na 25kw. Vendar po novem se jih več nebo dalo homologirat. Zato bo še kvečemu zrasla cena motorjem ki imajo 25kw v prometni (bojo zelo iskano meso :) ).

Mislm da je on zdej str 20 in mu ni jasno kako nej dobi izpit za neomejeno. k0ci greš po izpit za 35kW, nardiš tiste ure za neomejeno in ga maš. Al pa počakaš, da boš 21 str in dobiš za neomejeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tebi pa je res težko nekaj dopovedat. Če boš ti imel izpit za 25kw ali 35kw. Še vedno boš lahko vozil svoj motor , kateri je na 25kw blokiran. Prav tako bojo vsi lahko vozli motore, kateri so bili do zdaj blokirani na 25kw. Vendar po novem se jih več nebo dalo homologirat. Zato bo še kvečemu zrasla cena motorjem ki imajo 25kw v prometni (bojo zelo iskano meso :) ).

Narobe razmišljaš. Bi bilo pa precej elegantno, če bi to bilo tako.

Če bi bila prepovedana vgradnja blokade, potem ne bi v ZVCP v rubriki o omejitvah kategorije izpita pisali o razmerju med izvorno močjo in dvokratno dejansko močjo.

Popravljeno . Popravil Igorr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Narobe razmišljaš. Bi bilo pa precej elegantno, če bi to bilo tako.

Če bi bila prepovedana vgradnja blokade, potem ne bi v ZVCP v rubriki o omejitvah kategorije izpita pisali o razmerju med izvorno močjo in dvokratno dejansko močjo.

Tisto kaj bo presegalo se nebo dalo homologirat. Al bo presegalo 70kw ali pa 0,2 kw/kg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!