speedfighttuning Objavljeno Julij 11, 2013 Opozori Objavljeno Julij 11, 2013 No, pa je na cestah še en motor, legalno vozen z A2 kategorijo Suzuki SV 650 S, zablokiran na 35 kW. Izvorna moč je 52 kW, blokirana 35 kW, torej blokirana moč ni več kot polovico manjša od izvorne, razmerje med močjo in maso pa je 0,185 kW/kg, ki je tudi v mejah dovoljenih 0,2 kW/kg, tako da motor vztreza vsem kriterijem da je legalno vozen z A2 kategorijo Blokada sta dve podložki ki zmanjšata pretok skozi lopute, tako da je hod ročice za gas nezmanjšan, glede na to da je motor V-twin pa se blokada skoraj nič ne pozna
Whitee Objavljeno Julij 11, 2013 Opozori Objavljeno Julij 11, 2013 Super. Kaj Cagivo še maš? Drugače pa tudi mene vedno bolj mika tale sv za drug let, sam kaj ko ni denarja :/
speedfighttuning Objavljeno Julij 11, 2013 Opozori Objavljeno Julij 11, 2013 Super. Kaj Cagivo še maš? Drugače pa tudi mene vedno bolj mika tale sv za drug let, sam kaj ko ni denarja :/ Cagivo mam še. Je bla že prodana, ampak se je kupcu tik preden je pršu iskat zgodila nepričakovana nesreča, tko da je motor spet naprodaj, v primeru da ga v roku 2 tednov ne bo noben kupu ga bo pa pršu iskat njegov brat. Če te še kaj zanima mi pa piši na PM, da ne bova preveč
NinjaRider04 Objavljeno Julij 11, 2013 Opozori Objavljeno Julij 11, 2013 No, pa je na cestah še en motor, legalno vozen z A2 kategorijo Suzuki SV 650 S, zablokiran na 35 kW. Izvorna moč je 52 kW, blokirana 35 kW, torej blokirana moč ni več kot polovico manjša od izvorne, razmerje med močjo in maso pa je 0,185 kW/kg, ki je tudi v mejah dovoljenih 0,2 kW/kg, tako da motor vztreza vsem kriterijem da je legalno vozen z A2 kategorijo Blokada sta dve podložki ki zmanjšata pretok skozi lopute, tako da je hod ročice za gas nezmanjšan, glede na to da je motor V-twin pa se blokada skoraj nič ne pozna Fotografija0324.jpg No, pa je na cestah še en motor, legalno vozen z A2 kategorijo Suzuki SV 650 S, zablokiran na 35 kW. Izvorna moč je 52 kW, blokirana 35 kW, torej blokirana moč ni več kot polovico manjša od izvorne, razmerje med močjo in maso pa je 0,185 kW/kg, ki je tudi v mejah dovoljenih 0,2 kW/kg, tako da motor vztreza vsem kriterijem da je legalno vozen z A2 kategorijo Blokada sta dve podložki ki zmanjšata pretok skozi lopute, tako da je hod ročice za gas nezmanjšan, glede na to da je motor V-twin pa se blokada skoraj nič ne pozna Fotografija0324.jpg kaj to bol brni ko pa gre? ..
speedfighttuning Objavljeno Julij 12, 2013 Opozori Objavljeno Julij 12, 2013 Kolko krat si pa sploh vozu ta motor da veš kako gre? Ne kar nekej na pamet sklepat iz prebranih podatkov, najprej ga pelji in pol govori, ker v realnosti je popolnoma drugačna zgodba kot na papirju... Ti pa lahko povem da poznam enga ki je zx-6 r zamenjal za SV-ja in je zdej s SV-jem dosti bolj zadovoljen
Bear Objavljeno Julij 12, 2013 Opozori Objavljeno Julij 12, 2013 no sam tudi gledam tega sv650s, odločam pa se med njim, z800 pa cbr600f bo treba sprobat use pa se pol odločit, itam mam še več ko pol leta cajta
NinjaRider04 Objavljeno Julij 12, 2013 Opozori Objavljeno Julij 12, 2013 Kolko krat si pa sploh vozu ta motor da veš kako gre? Ne kar nekej na pamet sklepat iz prebranih podatkov, najprej ga pelji in pol govori, ker v realnosti je popolnoma drugačna zgodba kot na papirju... Ti pa lahko povem da poznam enga ki je zx-6 r zamenjal za SV-ja in je zdej s SV-jem dosti bolj zadovoljen 5x haha ,..ne ne saj hec more malo bite glej ,..vem kako je kaj pa tak dalje..sma na isten oba...to pa je tudi res...samo vsi imamo drugačen okus za motorje..tebi je pač ta sv650 dober..meni pa pač zx6r 636,..
636ninja636 Objavljeno Julij 13, 2013 Opozori Objavljeno Julij 13, 2013 Kolko krat si pa sploh vozu ta motor da veš kako gre? Ne kar nekej na pamet sklepat iz prebranih podatkov, najprej ga pelji in pol govori, ker v realnosti je popolnoma drugačna zgodba kot na papirju... Ti pa lahko povem da poznam enga ki je zx-6 r zamenjal za SV-ja in je zdej s SV-jem dosti bolj zadovoljen haha, kolega ti noče priznat da se je za....al
budacki Objavljeno Julij 15, 2013 Opozori Objavljeno Julij 15, 2013 haha, kolega ti noče priznat da se je za....al Ta 636 je ena sama krava Če bi mela 20 kil manj bi bla super!
NinjaRider04 Objavljeno Julij 16, 2013 Opozori Objavljeno Julij 16, 2013 Ta 636 je ena sama krava Če bi mela 20 kil manj bi bla super! elele..rajš reč da si fouš
NinjaRider04 Objavljeno Julij 16, 2013 Opozori Objavljeno Julij 16, 2013 (popravljeno) ...so lepe vožnje!! Popravljeno Julij 16, 2013. Popravil NinjaRider04 Žan96 in rok418 2
budacki Objavljeno Julij 17, 2013 Opozori Objavljeno Julij 17, 2013 elele..rajš reč da si fouš A ni tole ZX-6R? Dej se vrž na glavo v čeladi pa z leat bracom, da si slučajn ne zlomiš vrata Kawl je dobr, sam suzuki = suzuki
NinjaRider04 Objavljeno Julij 17, 2013 Opozori Objavljeno Julij 17, 2013 A ni tole ZX-6R? Dej se vrž na glavo v čeladi pa z leat bracom, da si slučajn ne zlomiš vrata Kawl je dobr, sam suzuki = suzuki zx6r 636 2004...haha very funny ,..vsak ma svoj okus za motorje....sam kawasaki = kawasaki..za mene tthe best
Whitee Objavljeno Julij 17, 2013 Opozori Objavljeno Julij 17, 2013 Hec, ne morm trdit, ker še nisem vozil nič od tega, sploh pa samo 125
milanl Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Sin ima 17 let in izpit kategorije A1. Kako je z vožnjo v tujini (Avstrija)? Znanec v Avstriji ga je opozoril, da pri njih kategorije A1 ne poznajo. Z 15 leti lahko delaš izpit za moped. Z 18 leti izpit za 25 kW in 0,16 kW/kg. Z 21 leti neomejeno (vir: http://www.fahrschulen.or.at/fuehrerschein/a/ ). Ali ima kdo izkušnje kaj je če te ustavi policaj z izpitom A1 ali A2 v Avstriji. Kako je v ostalih sosednjih državah.
gaso65 Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 http://www.oeamtc.at/?id=2500,1119338, od letos velja pri njih isto kot pri nas.
sat500 Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 (popravljeno) od 19 januarja je tudi v Nemčijiv (mogoče pa še kje drugje po Evropi?) uzakonjeno in v veljavi enako, kar smo mi že nekaj let (prej) imeli, torej AM, A1, A2 in A neomejeno. Če imaš izpit A1 ali A2 opravljen pri nas, potem se lahko voziš tudi v Avstriji. Popravljeno Julij 30, 2013. Popravil sat500
PRIMI6 Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Mene samo zanima če kupim od Alphatechnik 25kw blokado (http://shop.alphatechnik.de/shop/index.php?main_page=product_cvs_info&cPath=0&products_id=7267&categories_id=6153&inc_subcat=1&show_cats=1&keyword=*&k_hersteller=Ducati%20&k_modell=748&k_typ=&search_in_description=0&sort=20a&) in jo dam vgraditi na pooblaščeni servis to vela? Aia pa motor imamo že doma Ducati 748 ki ima v osnovi 70kw moči nekaj sem po internetu gledal in jih je kar nekaj zablokeranih. Lp.Primož
speedfighttuning Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Mene samo zanima če kupim od Alphatechnik 25kw blokado (http://shop.alphatechnik.de/shop/index.php?main_page=product_cvs_info&cPath=0&products_id=7267&categories_id=6153&inc_subcat=1&show_cats=1&keyword=*&k_hersteller=Ducati%20&k_modell=748&k_typ=&search_in_description=0&sort=20a&) in jo dam vgraditi na pooblaščeni servis to vela? Aia pa motor imamo že doma Ducati 748 ki ima v osnovi 70kw moči nekaj sem po internetu gledal in jih je kar nekaj zablokeranih. Lp.Primož Če je izvorna moč 70 kW si lahko legalen le z blokado na 35 kW, z blokado na 25 kW si legalen če izvorna moč ni večja od 50 kW.
zan0088 Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Ce je pa 70,1 kw izvorna pa spet nisi legalen. Pol moras pa se razmerje zracunat 35kW/xxx kg da ne presega 0,2. Drgac pa glede postopka ki imas v mislih se splaca, da si blokado sam narocis samo rabis stevilko sasije da ti na nalepko jo dajo, ki jo dobis zraven blokade, zraven dobis tudi navodila za montazo in certifikate. Montirati ti jo pa mora pooblascen serviser, bo se najbolj vedu za kaj se gre ker kdaj tudi pri vbrizgu kaj popravi kar ni predvideno, ce ti pa ne ti pa motor z blokado zre vec kot brez blokade. Pooblascen serviser ti da se potrdilo o strokovni montazi in lahko gres na homologacijo z vsem tem (60€).
VERMA Objavljeno September 17, 2013 Opozori Objavljeno September 17, 2013 (popravljeno) Počasi se poslavljam od A1 kategorije , zato iščem motor za drugo leto oz. za A2 kat. Ker mi je nesmiselno delat A2 zato da lahko vozim samo 250 ccm, bom verjetno kupil močnejši motor od 35kw in ga nato zablokeral. Na avto . net sem mimogrede opazil ta motor, ki mi je zelo všečen. Vem da je nad 35 kw, vendar kolikor sm gledal se ga da zablokerat na 35 kw. Torej je legalna zadeva na cesti z a2 izpitom ? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7658776 in pa blokada http://shop.alphatechnik.de/shop/index.php?main_page=product_cvs_info&products_id=21708 Lp Popravljeno September 17, 2013. Popravil VERMA
'.' Objavljeno September 17, 2013 Opozori Objavljeno September 17, 2013 Da, izvorna je manj kot 70, blokada 35 obstaja, ta motor je vozen z A2 kategorijo.
VERMA Objavljeno September 17, 2013 Opozori Objavljeno September 17, 2013 Super Hvala za potrdilo. Imam še nekaj časa do druge sezone, da najdem primeren motor zase, vendar se mi zdi tale ducati lušten.
smasher Objavljeno September 20, 2013 Opozori Objavljeno September 20, 2013 če koga zanima v brskanju za drugo temo sem našel tole mislim da bi lepo spadalo v to temo: http://www.bikescatalog.com/comparative-motorcycles-honda-cb500f-vs-honda-nc700s-vs-kawasaki-z800e-vs-suzuki-sfv-650-gladius-vs-yamaha-xj6-n-which-is-the-best-a2-motorcycle.html budacki 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se